Misschien een linkje naar de gemeente.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 17:49 schreef revpolen het volgende:
En zover ik kan weten staat er in APV van het niks!
quote:Een voertuig dat voor recreatiedoeleinden of voor andere
dan verkeersdoeleinden wordt gebruikt mag niet langer dan drie achtereenvolgende dagen, met een maximum van in totaal zes dagen per periode van vier weken, binnen de bebouwde kom geparkeerd worden.
Het gaat niet over de openbare weg,maar eigen grond van de VvE. APV is m.i. nvtquote:Op vrijdag 18 januari 2019 17:56 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Misschien een linkje naar de gemeente.
Meestal staat er wel een bepaling in, ongeveer zoals dit:
[..]
Maar als de buurman zo moeilijk doet en TS geeft aan dat zijn auto voor staat, kan hij ze gewoon omwisselen en is er niets aan de hand.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 17:58 schreef djh77 het volgende:
[..]
Het gaat niet over de openbare weg,maar eigen grond van de VvE. APV is m.i. nvt
Nouja ik ( en 2 andere ) zijn zelf bestuurslid in de VVE.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 18:02 schreef Fer het volgende:
Ik zou beginnen met kijken wat er opgenomen is in de VvE.
Gemeente Westland.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 17:56 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Misschien een linkje naar de gemeente.
Meestal staat er wel een bepaling in, ongeveer zoals dit:
[..]
Artikel 5.2 lid 4:quote:Op vrijdag 18 januari 2019 18:07 schreef revpolen het volgende:
[..]
Gemeente Westland.
En dan nog... ik heb een huis gekocht MET parkeerplaats. ( heb ik ook meen ik 10K extra voor moeten betalen )
Ok, maar er zijn toch statuten ofzo opgenomen?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 18:06 schreef revpolen het volgende:
[..]
Nouja ik ( en 2 andere ) zijn zelf bestuurslid in de VVE.
En eigenlijk zien wij geen probleem omdat er nooit parkeerproblemen zijn!
Ah top! Kijk maandag is die weer weg, maar had nou zoiets “en nu ben ik er klaar mee!!” Bedoel zelfs mijn personeel/ouders praten niet zo tegen mij zoals deze klaproos doet... dus nu wil ik wel eens weten hoe of wat!quote:Op vrijdag 18 januari 2019 18:14 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Dus 3 dagen mag je dat ding daar sowieso neerzetten.
bron
Is wel versie 2016 maar kon geen nieuwere zo snel vinden
Nee, gaat over openbare parkeerplaatsen.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 18:19 schreef revpolen het volgende:
[..]
Ah top! Kijk maandag is die weer weg, maar had nou zoiets “en nu ben ik er klaar mee!!” Bedoel zelfs mijn personeel/ouders praten niet zo tegen mij zoals deze klaproos doet... dus nu wil ik wel eens weten hoe of wat!
Maar dit stuk is niet over eigen terrein?
Nope! We hebben VVE opgericht en verder nooit iets gedaan. ( enkel jaarlijks 120,- per huis betalen voor eventuele dingen in de toekomst )quote:Op vrijdag 18 januari 2019 18:18 schreef Fer het volgende:
[..]
Ok, maar er zijn toch statuten ofzo opgenomen?
Hangt ervan af of het als zodanig is aangegeven.quote:
of hoe het feitelijk ingericht isquote:Op vrijdag 18 januari 2019 18:22 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Hangt ervan af of het als zodanig is aangegeven.
Het is via 1 ingang te bereiken, waar een bord staat “verboden toegang, enkel bewoners”quote:Op vrijdag 18 januari 2019 18:20 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Nee, gaat over openbare parkeerplaatsen.
Maar is jullie parkeerterrein afgesloten of niet?
O in dat geval de gemeente Westland doet iig wat met verwaarloosde auto's en caravans die te lang staan geparkeerd.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 18:14 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Artikel 5.2 lid 4:
4.
Het is verboden een voertuig:
a.
waarmee als gevolg van andere dan eenvoudig te verhelpen gebreken niet kan of mag worden gereden, langer dan drie achtereenvolgende dagen op de weg te parkeren;
b.
dat rijtechnisch in onvoldoende staat van onderhoud en tevens in een kennelijk verwaarloosde toestand verkeert op de weg te parkeren;
c.
dat voor recreatie of anderszins voor andere dan verkeersdoeleinden wordt gebruikt langer dan drie achtereenvolgende dagen te plaatsen of te hebben op een door het college aangewezen weg, waar dit naar zijn oordeel buitensporig is met het oog op de verdeling van beschikbare parkeerruimte of schadelijk is voor het uiterlijk aanzien van de gemeente;
d.
dat is voorzien van een aanduiding van handelsreclame, op de weg te parkeren met het kennelijke doel om daarmee handelsreclame te maken;
e.
op een door het college aangewezen weg te parkeren met het kennelijke doel het te koop aan te bieden of te verhandelen.
Dus 3 dagen mag je dat ding daar sowieso neerzetten.
bron
Is wel versie 2016 maar kon geen nieuwere zo snel vinden
Ik vermoed in geval van TS dus niet openbaar.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 18:22 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Hangt ervan af of het als zodanig is aangegeven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |