een week of 6quote:Op vrijdag 18 januari 2019 16:29 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Wat is wel een acceptabele tijd tussen die mails voor jou?
Nou, er veranderde dus helemaal NIKS. Zelfde tv pakket. Internetten blijft even snel als het was. Waarom krijg ik deze mail dan?? Oh wacht er verandert toch wel iets: De prijs van uw pakket gaat omhoog met ¤ 4,50.quote:We brengen u thuis graag tv-op-z'n-mooist, razendsnel internet en voordelig vast bellen. Daar horen overzichtelijke pakketten bij waaruit het makkelijk kiezen is. En daarom ruimen we wat pakketten op. Kijkt u mee wat er voor u verandert?
Wel gewaagd hoor, iedere keer een linkje naar hun website als je ze noemtquote:Op vrijdag 18 januari 2019 16:40 schreef Farenji het volgende:
Ziggo altijd terechte klacht. Ik kreeg laatst een mailtje "Uw pakket verandert. Kijkt u even mee?"
Begon met een ronkende marketingtekst:
[..]
Nou, er veranderde dus helemaal NIKS. Zelfde tv pakket. Internetten blijft even snel als het was. Waarom krijg ik deze mail dan?? Oh wacht er verandert toch wel iets: De prijs van uw pakket gaat omhoog met ¤ 4,50.
Ja ik kan opzeggen. Maar het enige alternatief is een 5 keer zo trage dsl verbinding want glasvezel komt de komende 80 jaar nog niet naar mijn wijk want ziggo heeft de hele markt nog steeds in een krachtige monopoliegreep en weet waar ze de steekpenningen moet verspreiden dus de overheid doet er ook niks aan.
Fuck you ziggo.
Dat linkje ontstaat vanzelf, Einstein. Dat heeft fok zo geprogrammeerd.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 17:43 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Wel gewaagd hoor, iedere keer een linkje naar hun website als je ze noemt
Webhoster Versio maakte het recent nog veel bonter. Die stuurde een feestelijk mailtje om te vertellen dat ze wat te vieren hadden en je daarom per direct een upgrade hadden gegeven naar een nieuw en beter pakket. Als je dan verder klikte bleek dat ze voor de gelegenheid ook maar even alle prijzen met 400% verhoogden
go altijd terechte klacht.quote:
o altijd terechte klacht.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 18:03 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
go altijd terechte klacht.
altijd terechte klacht.quote:
ijd terechte klacht.quote:
Ik heb een tijdje geleden wel een monteur voor jan lul laten komen omdat ze bij z i g g o niet wilden geloven dat het probleem bij hun lag. Ze wilden de boel niet fixen en de schuld bij mij leggen. Gelul over bekabeling, dikke onzin natuurlijk. Dus speciaal vrijgenomen om de monteur te ontvangen maar een uur voordat de monteur kwam fixen ze het alsnog zelf van afstand. Stelletje fuckers.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 17:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat linkje ontstaat vanzelf, Einstein. Dat heeft fok zo geprogrammeerd.
Verder zal je die prijsverhoging wel gewoon verdiend hebben.
Oke bedankt Hans, wist ik veel dat Fok haar ziel aan ziggo verkocht heeft.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 17:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat linkje ontstaat vanzelf, Einstein. Dat heeft fok zo geprogrammeerd.
Verder zal je die prijsverhoging wel gewoon verdiend hebben.
Fuu. Dat hebben ze bij mij ook gedaan. Steeds storingen en wegvallend internet. Het zou aan de de modem kunnen liggen. Vervolgens maak je een afspraak, maar lossen ze het 2 uur later op afstand op.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 18:44 schreef Farenji het volgende:
Ik heb een tijdje geleden wel een monteur voor jan lul laten komen omdat ze bij z i g g o niet wilden geloven dat het probleem bij hun lag. Ze wilden de boel niet fixen en de schuld bij mij leggen. Gelul over bekabeling, dikke onzin natuurlijk. Dus speciaal vrijgenomen om de monteur te ontvangen maar een uur voordat de monteur kwam fixen ze het alsnog zelf van afstand. Stelletje fuckers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |