abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 18 januari 2019 @ 15:01:25 #1
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_184474371
Naar aanleiding van oa dit:

https://www.totaaltv.nl/n(...)dichterbij-dan-ooit/

Uit het bericht wordt niet duidelijk of je na maart nog via het internet naar de radiozenders van de BBC kunt luisteren (ik ben een regelmatige 6Music-luisteraar).

Heeft iemand enig idee? Komt daar in het geval van een 'no deal' ook een geoblock op?

Helaas is er geen echte eu-variant van 6Music, óf ik heb hem gemist. Studio Brussel is toch weer anders.

[ Bericht 7% gewijzigd door Eightyone op 18-01-2019 15:12:28 ]
pi_184511623
Het is sowieso bizar dat ontvangst van tv- en radiozenders in Nederland kennelijk al afhankelijk is van EU-regels. En het is eveneens vreemd dat er nu wordt gesteggeld over doorgifte van de BBC, terwijl tal van "tropische" zenders uit niet-EU-lidstaten hier gewoon in het zenderpakket zitten, waaronder zenders uit Marokko en Turkije.
pi_184525872
Het VK wordt niet geblockt, ze doen alleen niet meer mee met de EU. Wat Britse sites over internet willen verspreiden is aan hen, en zal aan hen blijven. Ik denk niet dat het realistisch is dat de EU dat gaat blokkeren. Waarom zouden ze?

En als de BBC al uit tv-pakketten verdwijnt, dan is het een kwestie tijd voordat er nieuwe onderhandelingen zijn afgerond en het gewoon weer in de pakketten zit.
Extremistisch gematigd.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')