abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 18 januari 2019 @ 14:59:48 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184474346
Zal vast eentje uit de Kaukasus zijn?

quote:
Knife attack in Norway probed as ‘terror related’, suspect arrested – police



A Russian national has been arrested by Norway police, who suspect him to be the perpetrator of a knife attack which happened in Oslo on Thursday. The crime is being investigated as “terror-related” by the authorities.

https://www.rt.com/news/4(...)n=push_notifications
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 18 januari 2019 @ 15:09:23 #2
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_184474561
Tsjetsjeen of 1 van die reli gekkies uit Dagestan.
  zondag 27 januari 2019 @ 11:13:51 #3
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_184649484
Een bericht over een steekpartij in een bericht met in de link: "push_notifications"

Bashkortostan is een republiek in Rusland. Vanuit Perm naar het zuiden richting Kazachstan.

Tsja, het lokale culturele element achter gewelddadige moslims kunnen we steeds meer achterwege laten, moslims van Gambia tot Indonesië hebben last van het 'sudden Jihad syndrome'
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
pi_184649961
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 11:13 schreef MrRatio het volgende:
moslims van Gambia tot Indonesië hebben last van het 'sudden Jihad syndrome'
Dat is omdat ze een levenswijze aanhangen die gestoeld is op (het leven van) een kinderverkrachtende moordenaar.

Dat en dat men doorgaans nogal eeuwen achterloopt in de ontwikkeling op de Westerse beschaving en vaak over een erg laag IQ beschikt.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')