Nu leg je me echt woorden in de mond hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ah, de vader is in het algemeen gewoon een griezel?
Ik denk niet dat de ouders hier op FOK! gaan kijken wat men schrijft over deze bizarre gebeurtenis..of denk jij van wel?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:04 schreef theunderdog het volgende:
Vader en moeder gaan naar alle waarschijnlijkheid helemaal kapot van verdriet, maar op fok is men al op complot-jacht.
Echt top.
Neuh. Maar er is wel iets flink mis in je brein als je op die manier denkt. Dat je er niet eens meer vanuit kan gaan dat zaken kunnen gebeuren uit pure toeval, pech. Het kinder lijkje is in die put, papa en mama hebben veel verdriet. Complexer is dit verhaal niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:25 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de ouders hier op FOK! gaan kijken wat men schrijft over deze bizarre gebeurtenis..of denk jij van wel?
Dit ja, maar mensen hebben liever spektakel ofzo.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Neuh. Maar er is wel iets flink mis in je brein als je op die manier denkt. Dat je er niet eens meer vanuit kan gaan dat zaken kunnen gebeuren uit pure toeval, pech. Het kinder lijkje is in die put, papa en mama hebben veel verdriet. Complexer is dit verhaal niet.
Moet je je voorstellen dat je het lijkje moet overhandigen aan de ouders. De tering...quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:29 schreef Myrr het volgende:
Het platform (op 25 meter lager dan de put zelf) is klaar. Zodra het is opgeruimd beginnen ze met boren.
Man wat moet dit tergend lang duren voor die oudersquote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:29 schreef Myrr het volgende:
Het platform is klaar. Zodra het is opgeruimd beginnen ze met boren.
Ja. Wij zouden na zoiets samen uit het leven stappen. Ondragelijk dit.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen dat je het lijkje moet overhandigen aan de ouders. De tering...
Krijgen ze waarschijnlijk niet te zien.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen dat je het lijkje moet overhandigen aan de ouders. De tering...
Ben jij beperkt?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:32 schreef miaeak het volgende:
[..]
Krijgen ze waarschijnlijk niet te zien.
Niks mis met een brein die wat vragen stelt over een gevoel...quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Neuh. Maar er is wel iets flink mis in je brein als je op die manier denkt. Dat je er niet eens meer vanuit kan gaan dat zaken kunnen gebeuren uit pure toeval, pech. Het kinder lijkje is in die put, papa en mama hebben veel verdriet. Complexer is dit verhaal niet.
verklaar het haar in de put danquote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:31 schreef Hathor het volgende:
Ik geloof er helemaal niks van dat dat jochie door dat gat is gevallen.
Om de politie op het verkeerde been te zetten.quote:
Hoe krijg jij haren zo diep in die put dan ?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:34 schreef Hathor het volgende:
[..]
Om de politie op het verkeerde been te zetten.
Denk nou eens een beetje na, voordat je hier post. Natuurlijk krijgen die ouders dat wel te zien. Ze willen toch afscheid van hun zoontje nemen.quote:
Haren dwarrelen komen niet makkelijk verder dan 10 meter voor ze aan de rand plakkenquote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:34 schreef Hathor het volgende:
[..]
Om de politie op het verkeerde been te zetten.
Terwijl het juist de vader is die van geen wijken weet bij die put en wel degelijk emotie toont als hij vertelt wat hij weet.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:02 schreef miaeak het volgende:
[..]
Omdat ik die moeder nog helemaal niet gezien heb op 1 foto na.
Ik ben geen putoloog.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:34 schreef wawowiewa het volgende:
[..]
Hoe krijg jij haren zo diep in die put dan ?
Ik had het misschien wat anders moeten verwoorden. Maar waarschijnlijk is het lichaampje nu al dermate onherkenbaar dat ze de ouders willen beschermen. Ik weet natuurlijk niet hoe het in Spanje gaat .quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Denk nou eens een beetje na, voordat je hier post. Natuurlijk krijgen die ouders dat wel te zien. Ze willen toch afscheid van hun zoontje nemen.
En je denkt dat de ouders zich laten tegenhouden?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:40 schreef miaeak het volgende:
[..]
Ik had het misschien wat anders moeten verwoorden. Maar waarschijnlijk is het lichaampje nu al dermate onherkenbaar dat ze de ouders willen beschermen. (En ja Ik spreek in dit geval uit ervaring, anders had ik het niet gezegd). Ik weet natuurlijk niet hoe het in Spanje gaat .
Gast dit is van mijn kant echt totaal geen complot theoriequote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:36 schreef Papabear het volgende:
[..]
Terwijl het juist de vader is die van geen wijken weet bij die put en wel degelijk emotie toont als hij vertelt wat hij weet.
Moeder daarentegen hoor/zie je niet.
Fijn he, die complottheorieën
Hap nou niet op die troll joh.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:41 schreef StrawberryMilkshake het volgende:
[..]
Tijd winnen voor wat te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |