En natuurlijk willen ze Julen uit die put hebben .... maar ik geloof niet dat hij deze val overleefd heeft ....quote:
Geen idee. Ben er namelijk zelf niet bij geweest.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 17:46 schreef john2406 het volgende:
[..]
Nog meer stenen ergens verplaats door die neven en nichten, of wisten deze waar ze moesten wezen?
De val waarschijnlijk wel, maar daarna is nog maar de vraag. Ik hoop voor hem dat het niet lang geduurd heeft.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 17:46 schreef maily het volgende:
[..]
En natuurlijk willen ze Julen uit die put hebben .... maar ik geloof niet dat hij deze val overleefd heeft ....
Poll: Zit Julen in die put?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 18:55 schreef matspontius het volgende:
Ik durf de stelling wel aan: er zit geen kind in die put.
Ik zou er niet direct op wedden... maar op dit moment acht ik de kans groter dat er geen kind in die put zit dan wel.quote:
Waar is dat op gebaseerd?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 18:59 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik zou er niet direct op wedden... maar op dit moment acht ik de kans groter dat er geen kind in die put zit dan wel.
Primair de camerabeelden en de bodem van de put, maar ook hoe smal die put is... net meer dan een hand. Met grote snelheid vallen daarin is zelfs voor een kind van 2 niet heel waarschijnlijk. Hij hoeft z'n handen maar een beetje uit te steken en vallen is niet aan de orde.quote:
Opzet van de ouders dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 18:59 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik zou er niet direct op wedden... maar op dit moment acht ik de kans groter dat er geen kind in die put zit dan wel.
Is het aan het einde van de put nou breder?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:19 schreef Myrr het volgende:
https://www.diariosur.es/(...).html?autoStart=true
Link naar video van camera in de put.
Kan vanalles zijn.. opzet van de ouders.. collaborative storytelling... fallacy of commitment... geen idee.quote:
Denk dat dat het licht is dat erop valt waardoor het lijkt dat hij breder is.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 19:17 schreef woxxel het volgende:
[..]
Is het aan het einde van de put nou breder?
0:14 en nog een paar keer verder in het filmpje... Ziet er wel erg compact uit.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 19:26 schreef deedeetee het volgende:
Een tenger kindje met gladde kleding aan.... ik kan t niet uitsluiten dat t echt naar beneden gegleden is. Het is niet veel 25 cm doorsnee maar met de armen omhoog zou het mss toch kunnen.
Maar ik begrijp ook wel de twijfel.
Ik heb geen abbo om het bericht te lezen. Kan iemand het kopieren?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 17:30 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Over grondwater gesproken: een duidelijk veel voorkomend iets is ook nog de regen.![]()
Hier gaan we ervan uit dat het kind reeds overleden is aan alle ontberingen in de put. We hopen echter dat de dood snel is ingetreden waardoor het lijden beperkt gebleven is. Maar om het lichaam succesvol te kunnen bergen, en het uiteindelijk op menswaardige manier een laatste rustplaats te kunnen geven, voorziet men helaas weer nieuwe problemen.![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)ulen-2-fataal-worden
Ok. Dus het is niet een grot waar ie nu in zitquote:Op vrijdag 18 januari 2019 19:19 schreef miaeak het volgende:
[..]
Denk dat dat het licht is dat erop valt waardoor het lijkt dat hij breder is.
Ik weet het niet... ik vind die grond er het echt los op liggen eigenlijk.
Op een ander filmpje waren ze met een soort zuiger naar beneden gegaan en zag je dat kleinere stukken grond werden opgezogen, maar de rest zag er vrij compact uit.
Hier staan videobeelden die ze gemaakt hebben met een camera die ze daar hebben laten afdalen:quote:Op vrijdag 18 januari 2019 19:33 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ok. Dus het is niet een grot waar ie nu in zit
Mij zou een sudden plottwist niet verbazen.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 15:01 schreef Molurus het volgende:
[..]
Als ik de camerabeelden zo zie... zou ik wel een gokje durven wagen dat hij helemaal niet in die put zit. Waar dan wel is natuurlijk de grote vraag.
Dat lijkt mij ook en anders kan het nooit veel zijn wat er bovenop hem ligtquote:Op vrijdag 18 januari 2019 19:35 schreef woxxel het volgende:
Maar als het ingestort is, dan moeten ze onderweg naar beneden toch ook zien dat er wat naar beneden is gevallen
Als die put 30 meter dieper is moet er iemand de moeite hebben genomen om daar nog meerdere kruiwagens met puin achteraan te gooien. Dat kan in elk geval niet de peuter zelf zijn geweest.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 19:49 schreef woxxel het volgende:
Maar weten ze zeker dat het 110 meter is en niet gewoon 80 m. Tot waar ze nu zijn. Dat dat het einde gewoon is
En welke reden kan de vader dan hebben gehad om te verklaren dat hij het kind er met eigen ogen in heeft zien vallen? Want dat is wat hij zegt.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 19:52 schreef Eenskijken het volgende:
dus hij zit niet in de put.. maar de vraag is... waar is ie dan wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |