abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_184469278
ok :) nieuwe tv, nieuwe versterker en alles aangesloten via lan-kabels
Nu zie ik als ik ga kijken wat er allemaal is aangesloten op de tv bij bronnen mijn pc staan ( bonke pc )
Dus ik klik erop en zie dan foto's en filmpjes die waarschijnlijk van mijn telefoon afkomen en die ik al tijden terug van mijn telefoon verwijderd heb. Er zitten afbeeldingen bij vanaf 2013
Ik vind op mijn d partitie wel een aantal van die foto's terug maar ga ik ze vergelijken met wat ik op de tv zie dan klopt het niet dus die foto's heb ik zelf opgeslagen
Ik heb al op de computer zitten zoeken waar dat vandaan komt maar kan het niet vinden
Iemand die weet hoe dit zit ?:)
pies on joe toe
pi_184469369
zet je pc is uit
:]
pi_184469464
pc uit gedaan en de bron op tv was dus weg :)
dus die plaatjes en filmpjes komen ergens uit mijn pc vandaan
pies on joe toe
pi_184469494
meestal zijn het de standaard folders onder 'mijn documenten' die je daar ziet.
neem aan dat je al in 'mijn afbeeldingen' e.d. hebt gekeken?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_184469800
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 10:21 schreef Ceased2Be het volgende:
meestal zijn het de standaard folders onder 'mijn documenten' die je daar ziet.
neem aan dat je al in 'mijn afbeeldingen' e.d. hebt gekeken?
deze pc / afbeeldingen bekeken maar daar staat weinig in :)
het zijn afbeeldingen en filmpjes die ik eigenlijk al tijden niet meer op mijn telefoon heb staan

volgens mij zijn het toch afbeeldingen en filmpjes die op mijn d schijf staan onder afbeeldingen
daar staat ook een map lg waar alles instaat vanaf 2013
Maar waarom kan ik dan alleen op tv zien wat er in die map staat en niet terug kan naar andere mappen
pies on joe toe
pi_184470140
welke tv gebruik je?
pi_184470283
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 10:57 schreef mschol het volgende:
welke tv gebruik je?
samsung q7
maar denk dat ie alles uit mijn d partitie haalt
heb er net een film ( mkv) bijgezet en die kon ik op mijn tv dus terugvinden en afspelen
ik kan alleen niet verder terug dan d/ afbeeldingen dus als ik op deze manier een film wil zien dan moet ik de film naar d/ afbeeldingen kopiėren
dus er komt een tweede vraag :) ( de eerste is gevonden )
hoe kan ik verder terug scrollen dan d/afbeeldingen en zo in mijn andere hd komen waar al mijn films staan ?:)
pies on joe toe
pi_184470565
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 11:04 schreef bonke het volgende:

[..]

samsung q7
maar denk dat ie alles uit mijn d partitie haalt
heb er net een film ( mkv) bijgezet en die kon ik op mijn tv dus terugvinden en afspelen
ik kan alleen niet verder terug dan d/ afbeeldingen dus als ik op deze manier een film wil zien dan moet ik de film naar d/ afbeeldingen kopiėren
dus er komt een tweede vraag :) ( de eerste is gevonden )
hoe kan ik verder terug scrollen dan d/afbeeldingen en zo in mijn andere hd komen waar al mijn films staan ?:)
als ik zo even snel google en aanneem dat je de pc alleen via netwerk te benaderen is voor de tv (dus geen hdmi kabel)
dan moet je de D schijf delen, kennelijk is nu d:\afbeeldingen gedeeld
pi_184475966
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 11:21 schreef mschol het volgende:

[..]

als ik zo even snel google en aanneem dat je de pc alleen via netwerk te benaderen is voor de tv (dus geen hdmi kabel)
dan moet je de D schijf delen, kennelijk is nu d:\afbeeldingen gedeeld
dan snap ik eigenlijk nog niet hoe dat dan gedeeld werd want als ik zie hoe je een schijf met een netwerk moet delen dan kost dat wel een aantal klikken :)
en waarom nou perse de d partitie gedeeld word snap ik ook niet
pies on joe toe
pi_184476044
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 16:29 schreef bonke het volgende:

[..]

dan snap ik eigenlijk nog niet hoe dat dan gedeeld werd want als ik zie hoe je een schijf met een netwerk moet delen dan kost dat wel een aantal klikken :)
en waarom nou perse de d partitie gedeeld word snap ik ook niet
windows deelt standaard een aantal folders bij een thuisnetwerk, wellicht valt die daar onder.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')