Je bent op de hoogtequote:Op vrijdag 18 januari 2019 00:46 schreef Zeitgeist het volgende:
Fuck Evanescence. Anneke is veel beter. Zelfs in het Nederlands. Zonder The Gathering geen Evanescence durf ik te stellen.
Foolish Games, Illusions.quote:
Lekker deze.quote:
Ik draai uitsluitend lekkere nummers.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 23:44 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Lekker deze.
Ik wilde eigenlijk een nummer plaatsen maar deze. Even luisteren.
MJ is an easy choice als het gaat om lekkere nummers.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 23:45 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik draai uitsluitend lekkere nummers.
Goed nummerquote:Op vrijdag 18 januari 2019 23:45 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
MJ is an easy choice als het gaat om lekkere nummers.
Misschien dacht hij aan een 8-jarig jongetje toen hij die tekst schreef.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 23:45 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik vraag me wel altijd af of Michael het ook zo voelde.
Hij zingt het iig wel erg overtuigend
Misschien niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 23:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Misschien dacht hij aan een 8-jarig jongetje toen hij die tekst schreef.
Ben ik niet met je eens. Ben niet zo’n MJ fan.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 23:45 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
MJ is an easy choice als het gaat om lekkere nummers.
Ik qua songs en dance wel. Ik vind MJ lastig.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 23:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Ben niet zo’n MJ fan.
Jongetjes wel, echte mannen niet (zo vaak).quote:
Ik neem je antwoord mee ^^quote:Op vrijdag 18 januari 2019 23:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jongetjes wel, echte mannen niet (zo vaak).
“It's an easy-money occupation, a first-class psychiatry”.quote:
Ik heb once in my lifetime een gigolo ontmoet.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 00:04 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
“It's an easy-money occupation, a first-class psychiatry”.
Love ookquote:Op zaterdag 19 januari 2019 00:08 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Imagination is een sterk iets
Zeker weten, dromen ookquote:Op zaterdag 19 januari 2019 00:08 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Imagination is een sterk iets
quote:Op zaterdag 19 januari 2019 00:11 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Zeker weten, dromen ookZonder zou ik mezelf niet zijn.
Dromenquote:Op zaterdag 19 januari 2019 00:11 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Zeker weten, dromen ookZonder zou ik mezelf niet zijn.
Same herequote:Op zaterdag 19 januari 2019 00:15 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik klik jouw nummers eigenlijk zelden aan.
Dat laatste doe ik al vanaf heel jong, mijn ouders zijn er vaak op aangesproken dat ik uit het raam zat te staren in de klasquote:Op zaterdag 19 januari 2019 00:13 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Dromen
Echte dromen als je slaapt of daydreaming? (Want dat laatste doe ik eigenlijk amper).
Zoals?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 00:19 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dat laatste doe ik al vanaf heel jong, mijn ouders zijn er vaak op aangesproken dat ik uit het raam zat te staren in de klasDromerig type, maar wel slim, zonder op te letten gewoon mijn examens gehaald. Voor mij zijn andere dingen belangrijk.
Zoals wat?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 00:19 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dat laatste doe ik al vanaf heel jong, mijn ouders zijn er vaak op aangesproken dat ik uit het raam zat te staren in de klasDromerig type, maar wel slim, zonder op te letten gewoon mijn examens gehaald. Voor mij zijn andere dingen belangrijk.
Dat was een vraag inderdaadquote:Op zaterdag 19 januari 2019 00:38 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Nou lekker ge-interesseert, wordt een gezellige nacht.
Waarom wil je dat weten, wat boeit jou dat?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 00:50 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik vroeg, wat dan?
Nou. Omdat je dat net vertelde? Ik vraag gewoon waarom?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 00:51 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Waarom wil je dat weten, wat boeit jou dat?
Nou, dat mag wel, maar ik vertrouw jou nietquote:Op zaterdag 19 januari 2019 00:52 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Nou. Omdat je dat net vertelde? Ik vraag gewoon waarom?
Oeiiii.
Niks vragen.
Koop een Tarzanquote:Op zaterdag 19 januari 2019 01:12 schreef lrishCassidy het volgende:
Mannen zoals Dinand, Prince, Damon.
Lafayette is wel leuk jaquote:
Wie anders?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 02:43 schreef lrishCassidy het volgende:
Dit. Dit is MJ toch niet?
Of wel?
Sfeer maken is belangrijker.quote:
Je mist sfeer in SRV’s optredens?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 03:01 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Sfeer maken is belangrijker.
Kimmie!quote:
21 april krijg je een telraam cadeau. Misschien dat het helpt.quote:
Je mist Viva, he?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 04:03 schreef lrishCassidy het volgende:
Deze
Ook leesbaar voor de Viva-ers. want het gaat over Head
Maar jij was dus een badass op Viva of zo? Is wel anders dan fok, he? Hier zitten de ekte bazen.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 04:12 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Niet speciaal.
Die clip van Prince. Damn, weinig mensen die daar aan kunnen tippen.
Burn that motherfucker!quote:Op zaterdag 19 januari 2019 04:21 schreef lrishCassidy het volgende:
Wat doen jullie, if somebody tries to hurt you?
Kapotmaken.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 04:21 schreef lrishCassidy het volgende:
Badass? Ik? ^^
Wat doen jullie, if somebody tries to hurt you?
Op mindfuck-niveau haal je de beste cijfers..quote:
Volgens mij ben ik opener dan jullie allemaal samenquote:Op zaterdag 19 januari 2019 04:29 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Op mindfuck-niveau haal je de beste cijfers..
..dan kun je maar beter gelijk in hens vliegen..
Je speelt graag met vuur, dat is een ding dat zeker is.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 04:30 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik opener dan jullie allemaal samen
Met je benen mss? Past wel in het Viva-gevoel..toch?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 04:30 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik opener dan jullie allemaal samen
Wat voor beeld heb jij eigenlijk van mij?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 04:35 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Met je benen mss? Past wel in het Viva-gevoel..toch?
Prince covers zijn bijna altijdquote:
Mijn beeld van jou; jij bent een mindfucker.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 04:39 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Wat voor beeld heb jij eigenlijk van mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |