abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184465964
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 23:48 schreef Peder het volgende:
Ik ga de connector morgen even proberen te openen!
Nogmaals dank!!
Het is eigenlijk een wipsysteem met een kliksluiting of schuifsluiting. Wat je eigenlijk moet doen is de bovenkant omklappen. Waarschijnlijk zie je aan de zijkant van de connector het onderdeel waar deze mee draait (de "scharnier" ) . Als je snapt wat ik bedoel :P
pi_184466231
Volgens pagina 77 van de Sharp AQUOS LC-60C6400U Service manual betreft het de LV kabel. Op pagina 80 van diezelfde handleiding heet het onderdeel 29 QCNW-M509WJQZ N X Connecting Cord (LV).

Encompass heeft 'm hier op de site staan voor het bedrag van $ 87.76 USD.

Hier vond ik 'm voor $27,99

Ik denk dat je aardig wat kunt vinden als je een tijdje gaat googelen op QCNW-M509WJQZ, maar goedkoper dan $27,99 heb ik 'm nog niet gevonden.

Suc6

[ Bericht 12% gewijzigd door Mr_Belvedere op 18-01-2019 00:26:36 ]
I wished for my computer to be as easy to use as my telephone; my wish has come true because I can no longer figure out how to use my telephone.
  vrijdag 18 januari 2019 @ 09:39:40 #28
105262 Peder
Pardon my French,Im Dutch
pi_184468937
Thanks!!!

Super dat je de productnaam zelfs hebt gevonden! *O*
The best sex is suprise sex! ... unless you're in prison.
Definition of a slut: A girl who tries wearing a tampon, but it keeps falling out!
pi_184471683
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
13s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 09:39 schreef Peder het volgende:
Thanks!!!

Super dat je de productnaam zelfs hebt gevonden! *O*
Graag gedaan.

Op zich als je de schematische en/of technische installatiehandleiding hebt dan is het vrij eenvoudig. Beetje googelen op technical service manual en je komt met de meeste electronica een heel eind. De meeste hebben zelfs een complete procedure hoe je het apparaat dient te demonteren en te monteren.
I wished for my computer to be as easy to use as my telephone; my wish has come true because I can no longer figure out how to use my telephone.
  maandag 21 januari 2019 @ 23:22:58 #30
105262 Peder
Pardon my French,Im Dutch
pi_184543662
Helaas is er nu geen beeld meer na het openen en terugplaatsen van de flatcable connector.
De connector lijnen die kapot zijn zorgen ervoor dat er nu helemaal geen beeld meer word gegeven.
(TV is verder niet aangeraakt! Wel schoon geblazen met spuitlucht)

Mijn schoonmoeder heeft geen zin om een kabel te bestellen en wil er vanaf...

Het is dus een 70" SHARP Aquos LC-70LE623U 3D LCD TV.
Er zit een fout ergens waardoor er blauwe strepen over een deel (links) van het beeld zit
en de flatcable moet vervangen worden...

Iemand ge´nteresseerd om deze over te nemen en voor n prikkie een 70" 3D tv te hebben?

Ik begin met 100 eurie! :{w
The best sex is suprise sex! ... unless you're in prison.
Definition of a slut: A girl who tries wearing a tampon, but it keeps falling out!
  Moderator maandag 21 januari 2019 @ 23:26:14 #31
319274 crew  Vanillekwark
De grote boze VK
pi_184543725
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 23:22 schreef Peder het volgende:
Helaas is er nu geen beeld meer na het openen en terugplaatsen van de flatcable connector.
De connector lijnen die kapot zijn zorgen ervoor dat er nu helemaal geen beeld meer word gegeven.
(TV is verder niet aangeraakt! Wel schoon geblazen met spuitlucht)

Mijn schoonmoeder heeft geen zin om een kabel te bestellen en wil er vanaf...

Het is dus een 70" SHARP Aquos LC-70LE623U 3D LCD TV.
Er zit een fout ergens waardoor er blauwe strepen over een deel (links) van het beeld zit
en de flatcable moet vervangen worden...

Iemand ge´nteresseerd om deze over te nemen en voor n prikkie een 70" 3D tv te hebben?

Ik begin met 100 eurie! :{w
Doe dit maar even in V&A, eventueel met een linkje naar het topic hier voor de technische achtergrond ;)
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')