abonnement Unibet Coolblue
pi_184461529
De cavia van collega J is zojuist dinsdag overleden. Collega J heeft iedereen uitgenodigd om a.s. zaterdag naar het dierencrematorium te gaan om afscheid van zijn cavia te nemen. Verbazingwekkend genoeg gaat het voltallige coordinatorenteam inclusief de leidinggevende daarvan naar de crematie. Op het bedrijfsbureau staan condoleancekaarten waar collega's iets in kunnen schrijven. Collega J is gewoon een simpele werknemer net als iedereen, af en toe kort en nors door de bocht. Natuurlijk als je een beestje had en het is er niet meer ben je bedroefd. Maar al doe poeha om dit.

Klacht 1: mensen gaan naar de crematie van een cavia die zij niet eens kennen.
Klacht 2: mensen maken zich heel erg druk om deze gebeurtenis en halen alles uit de kast alsof een mens is dood gegaan.
Superklacht: collega B heeft geroepen dat hij alleen gaat voor de koffie, koekjes en broodjes. Collega B staat bekend om zijn gedrag om alleen voor eten en drank ergens naar toe te gaan.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  Forum Admin donderdag 17 januari 2019 @ 20:36:20 #2
35723 crew  GGMM
pi_184461546
Moeten ze toch zelf weten.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_184461632
The Office 2.0 dit :')
pi_184461669
Klinkt als een erg nuchter en down to earth bedrijf.
pi_184461711
Op de sociale werkplaats kan dit idd best een ding zijn.
  donderdag 17 januari 2019 @ 20:51:18 #6
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_184461824
Bij ons ging de hond van een collega dood. Werd er een condoleanceruimte ingericht (op kantoor), met een foto van die hond en een kaarsje waar je dan zo'n steunbetuiging moest tekenen.
Vond het volkomen onzin, maar wel gedaan anders krijg je allemaal maar praat.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  roze donderdag 17 januari 2019 @ 20:53:59 #7
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_184461878
Lemming
Your beauty never ever scared me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')