abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184460478
registreer om deze reclame te verbergen
Hallo allemaal,

Ik ben onderstaande handschoenen zoals afgebeeld in de link verloren en daar ben ik echt hele verdrietig om, omdat ik ze in een set (met sjawl) van een dierbaar persoon heb gekregen. Ik let altijd supergoed op dat ik ze goed in mijn tas steek, maar gisteren was ik niet lekker en ja, toch naast mijn tas of zak gestoken. Boehoe!

Het gaat dus om deze handschoenen:

https://angelvancouver.co(...)oves-49-95-fw2015-2/

Ik heb me al sufgegoogled, heb oproepjes in Facebookgroepen gedaan, mail gestuurd naar Desigual zelf, maar tot op heden zonder resultaat.

Misschien is er een lieve forumster die ze heeft en die er tegen vergoeding vanaf wil? De bijbehorende sjawl wil ik dan ook best overnemen.

Alvast dank, want ik baal zooooo!

[ Bericht 3% gewijzigd door Scriptascripta op 17-01-2019 19:49:06 ]
pi_184460553
Heb je al een berichtje naar Desigual zelf gestuurd?
Waar een wil is, is een weg. Gewoon Doordrammen!!!!!!!!!!
pi_184460603
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 19:45 schreef valentijn101 het volgende:
Heb je al een berichtje naar Desigual zelf gestuurd?
Dat ben ik vergeten in de OP te vermelden, maar dat heb ik ook al gedaan. Toch bedankt voor de tip!
pi_184692292
registreer om deze reclame te verbergen
Het topic kan op slot; dankzij een enorme omweg en een hele behulpzame dame de handschoenen kunnen kopen!
pi_184692316
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 14:07 schreef Scriptascripta het volgende:
Het topic kan op slot; dankzij een enorme omweg en een hele behulpzame dame de handschoenen kunnen kopen!
wat tof zeg!
pi_184767202
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 14:07 schreef Scriptascripta het volgende:
*O* Wat super zeg!
Ik heb een paar weken geleden in Malaga maar weer eens een tas en jurkje gekocht van Desigual O+
kloddert maar een eind weg....
EEN KAMEEL KIJKT NOOIT ACHTEROM.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')