Dat krijg je als je zo´n gele jas draagtquote:Op donderdag 17 januari 2019 17:05 schreef utopia2.0 het volgende:
Tim is wel het pispaaltje zo...........
Eenschquote:Op donderdag 17 januari 2019 17:07 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik ook niets leuker vermaak dan leed vermaak
Tim is zo stoer en heeft Frutsel in zijn greepquote:Op donderdag 17 januari 2019 17:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
jeetje matras en dekbed van jens in de vijver gegooid stoer tim
nee johquote:Op donderdag 17 januari 2019 17:02 schreef georgeclooney-lover het volgende:
[..]
Dan worden de streams wel saai
Ik doe dat ook wel eens hoor, dan zie je tenminste wat er achter de locks gebeurt...quote:Op donderdag 17 januari 2019 17:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
de leukste momenten zitten achter een SL. Denk dat ik toch maar een keer een uitzending ga kijken nu
juist niet gok ik?, die speelde het spel meequote:Op donderdag 17 januari 2019 17:08 schreef Jemoederniet het volgende:
Jens al spijt dat ie Tim liet blijven?
Maar op de één of andere manier winnen ze dan toch.quote:Op donderdag 17 januari 2019 17:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je kan op de site ook afleveringen terugkijken.
En toch denk ik dat dit weer zo'n opdrachtje is van de febo......quote:Op donderdag 17 januari 2019 17:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tim maakt van zichzelf een pispaaltje. Het was net een kleuter die ziet dat iemand anders met zijn speelgoed aan het spelen is, al het speelgoed waar hij zelf mee bezig was weggooit en stampvoetend gilt dat hij zijn speelgoed terug wil
quote:Op donderdag 17 januari 2019 17:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat krijg je als je zo´n gele jas draagt [ afbeelding ]
Dit is typisch Tim gedrag. Kinderachtig en Narcistischquote:Op donderdag 17 januari 2019 17:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En toch denk ik dat dit weer zo'n opdrachtje is van de febo......
Tim was boos.quote:
Omdat zijn bed is verhuurd voor B&B?quote:
Nou nee als je dit gezien hadquote:Op donderdag 17 januari 2019 17:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En toch denk ik dat dit weer zo'n opdrachtje is van de febo......
Ik denk eerder dat ze een hekel hebben aan ons als pottenkijkersquote:Op donderdag 17 januari 2019 17:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Joh, ik weet dat je je speciaal wil voelen en o zo gewaardeerd door Talpa als streamer, maar vergeet dat nou maar een keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |