Zodat wij streamers overmorgen naar de uitzending kijkenquote:Op donderdag 17 januari 2019 16:48 schreef Bumfuzzle het volgende:
als het leuk wordt censureren ze de hele teringbende..![]()
Wat is dat voor een geschift kut bedrijf joh dat talpa
de gast is Jessy dus komen geen echte gastenquote:Op donderdag 17 januari 2019 16:46 schreef Aggie46 het volgende:
Tim bedreigde ook Gerrit.
Jens was aan het schoonmaken voor de gasten van vanavond.
Jens tegen Tim: ga jij er toch ook slapen.
Naar mijn idee ook dus achterlijke vent goffer .quote:Op donderdag 17 januari 2019 16:49 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Ik hoop dat hij naar huis moet. Hij is nu echt te ver gegaan
quote:Op donderdag 17 januari 2019 16:49 schreef krabje het volgende:
zijn dan persoonlijke spullen dus exit tim![]()
,word de sfeer misschiet wat beter.
ja hahahahquote:Op donderdag 17 januari 2019 16:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zodat wij streamers overmorgen naar de uitzending kijken
Ik ook. Ben ook benieuwd.quote:Op donderdag 17 januari 2019 16:50 schreef An_0_Niem het volgende:
Ik val er net in. Wat was de aanleiding van de ruzie?
Je bent te mild, betonnen laarsen aan en dumpen in de vijverquote:Op donderdag 17 januari 2019 16:50 schreef eskil het volgende:
Ze mogen van mij die Tim bij kop en kont grijpen en over het hek sodeflikkeren,wat een goor stuk vreten zeg![]()
![]()
![]()
Tim heeft de opdracht van talpa om van iedere mug een olifant te maken iets te ver doorgetrokken.quote:Op donderdag 17 januari 2019 16:50 schreef An_0_Niem het volgende:
Ik val er net in. Wat was de aanleiding van de ruzie?
Jens en Gerrit deden of er een B&B gast komt vanavond (jessie) en Tim wilde deze gaan afbellen maar kon geen email vinden met telefoon nummerquote:
Weet ik niet, nog nooit 1 uitzending gezien in de 5 jaar....quote:Op donderdag 17 januari 2019 16:50 schreef Giggio het volgende:
[..]
ja hahahah
ik zit er zaterdag (uhm) klaar voor
kijk anders nooit maak nu een uitzondering - hoelaat?
+1quote:Op donderdag 17 januari 2019 16:52 schreef freaky40 het volgende:
Tim per direct een toneelhaak! Ik stem voor.
GRAAG, opzouten met die randdebiel.........quote:Op donderdag 17 januari 2019 16:52 schreef freaky40 het volgende:
Tim per direct een toneelhaak! Ik stem voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |