Dat is het al een tijdje.quote:Op donderdag 17 januari 2019 17:13 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Op deze manier is het echt een gouden kooi 2.0 aan het worden
Klopt je hebt gelijk........Ruud van Hemert...quote:Op donderdag 17 januari 2019 17:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die was niet van Dick Maas.
Dus Brandon reageert, dit matras dus ook in de vijver????quote:Op donderdag 17 januari 2019 17:15 schreef magnaal het volgende:
Jens mag dat matras niet hebben van Tim?
Ik wil zo graag Brandon zien flippen...quote:Op donderdag 17 januari 2019 17:16 schreef mazaru het volgende:
Tim wil zijn matras terug want Jens mag er niet op slapen van hem.
Hebben we eindelijk leuke streams, krijgen we die vervelende SL...quote:Op donderdag 17 januari 2019 17:16 schreef mazaru het volgende:
Brandon: Dus jij pakt mijn bed af.. en nu... ? Dan flikkeren we de... SL
Is al eens gebeurd. Zielig ventje is het dan.quote:Op donderdag 17 januari 2019 17:17 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik wil zo graag Brandon zien flippen...
Wat een viese eikelquote:Op donderdag 17 januari 2019 17:16 schreef mazaru het volgende:
Tim wil zijn matras terug want Jens mag er niet op slapen van hem.
quote:Op donderdag 17 januari 2019 17:17 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik wil zo graag Brandon zien flippen...
Yep, en ze binden eerst Tim er op vast zodat die langzaam naar de bodem van dequote:Op donderdag 17 januari 2019 17:16 schreef utopia2.0 het volgende:
Word er nu weer een bed in het water geflikkerd?....
Dit is gewoon om te stangen....quote:Op donderdag 17 januari 2019 17:16 schreef PTLe het volgende:
alle nachten bij Frutsel slapen , en nu wilde hij in zijn eigen bed , snappen jullie het ? ik dus niet .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |