In het kort: van het dak gelazerd, 2 verbrijzelde achterpoten, 3 maanden gips...
Als je moet, dan moet je improviseren
Kijk ze nou zitten, die twee
Bikkel
Ondanks alle ellende moet er gewassen worden
En het is weer helemaal goed gekomen
En de kaarten die je krijgt
Lijkt overigens wel grappig, die kat lijkt er zelf niet zo mee te zitten alhoewel het me absoluut niet makkelijk lijkt ofzo
-edit- Als je het allemaal goed leest,vind de topicopener dit helemaal niet leuk, maar het leverde best grappige fotoos op. Ff lezen graag.
Het gaat dus om de fotoos!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 03-01-2003 17:06]
quote:Doe eens even rustig jij
Op vrijdag 3 januari 2003 16:52 schreef The.PhantoM het volgende:
ik hoop dat die pootjes gewoon natuurlijk gebroken zijn. Door een sprong ofzo. En alles is dus goed gekomen hoop ik?En als je dit leuk vind dan sla ik je graag volgende keer helemaal verrot en dan kunnen wij met ze allen lachen hoe jij met gips poten over straat loopt.
Hij werd zeker helemaal gek toen het gips eraf was?
Phantom zet je bril op ; dan ken je de letturtjes ook lezen!
[Dit bericht is gewijzigd door MAXTIJN op 03-01-2003 16:55]
quote:
ik hoop dat die pootjes gewoon natuurlijk gebroken zijn. Door een sprong ofzo. En alles is dus goed gekomen hoop ik?En als je dit leuk vind dan sla ik je graag volgende keer helemaal verrot en dan kunnen wij met ze allen lachen hoe jij met gips poten over straat loopt.
quote:nou hallo
En als je dit leuk vind dan sla ik je graag volgende keer helemaal verrot en dan kunnen wij met ze allen lachen hoe jij met gips poten over straat loopt.
t ziet er gewoon komisch uit hoe die op de bank daar zit
ik zeg toch niet dat ik het lachen vind dat ie zn poten verbrijzeld heeft??
sjeez zeg
hoop dat je kat weer helemaal 100% is.
quote:*eens is
Op vrijdag 3 januari 2003 16:48 schreef Navelpluisje het volgende:
Heel zielig, maar erg komische plaatjes
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 16:55 schreef dJ-Zcore het volgende:
zielige foto's, maar je kat schijnt er niet echt mee te zitten op de foto's!hoop dat je kat weer helemaal 100% is.
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 16:42 schreef Pek het volgende:
En het is weer helemaal goed gekomen
quote:*sigh
quote:Leuke foto's...? Doe jij eens normaal...
Op vrijdag 3 januari 2003 16:53 schreef MAXTIJN het volgende:
Leuke fotos!!
quote:
dan sla ik je graag volgende keer helemaal verrot
quote:
Geboortedatum 02 januari 1987
Maar ik vind het ook erg komische plaatjes, gelukkig dat alles goed is gekomen!
quote:ooww... zat niet echt op te letten wat er boven de plaatjes stond...
Op vrijdag 3 januari 2003 16:57 schreef thedon het volgende:[..]
[..]
Gelukkig dat het weer goed is met hem/haar?
quote:Doe jij nou eens even normaal, niemand zegt dat ze het goed vinden dat de pootjes gebroken waren, niemand! Ze zeggen alleen sterkte en dat ze de plaatjes grappig vinden. Niet zo aggressief.
Op vrijdag 3 januari 2003 17:00 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
Leuke foto's...? Doe jij eens normaal...
quote:wat wou je daarmee zeggen. Zo'n nerd als jij met een bril sla je zo verrot... Je ligt al op de grond voordat jij iets hebt gezien.
Op vrijdag 3 januari 2003 17:02 schreef ToXiCitY het volgende:[..]
[..]
topic is voor de plaatjes en mensen kunnen hun reacties geven.... het is niet de bedoeling dat mensen elkaar hier gaan uitdagen om de reacties die men geeft.!!!!!
Is helemaal goed gekomen.
quote:Nou ja, op drie plaatsen gebroken dan
Op vrijdag 3 januari 2003 17:04 schreef Chayenn het volgende:
Als iets verbrijzeld is, kan het toch niet meer genezen???Maar ik vind het ook erg komische plaatjes, gelukkig dat alles goed is gekomen!
quote:ja die toxicity nerd daagt nou uit met zijn laatste post. Ik was al gestopt...
Op vrijdag 3 januari 2003 17:09 schreef dJ-Zcore het volgende:
SJONGE JONGE.... reageer verdomme eens normaal tegen elkaar.topic is voor de plaatjes en mensen kunnen hun reacties geven.... het is niet de bedoeling dat mensen elkaar hier gaan uitdagen om de reacties die men geeft.!!!!!
quote:*confused*
Op vrijdag 3 januari 2003 17:09 schreef Bluezz het volgende:
Alleen als het verbrijzeld/gecompliceerd gebroken is,gipsen ze het in bij katten.
Ik heb ook ooit eens een kat met een gebroken poot gehad, zo kwam hij thuis na een nacht weggeweest te zijn, en dat werd niet gezet of gegipst.
"Hij moest rust houden"Is helemaal goed gekomen.
En waarom zeg je niks over het gescheld?
quote:hij maakt gewoon een opmerking over je leeftijd, omdat jij daarvoor een opmerking maakte over dat je zelf mensen in het gips zou rammen en je geeft als antwoord meteen weer dat je zo'n nerd wel aankan ofzo.... bedoel dat kan naar mijn mening ook subtieler gezegd worden.
Op vrijdag 3 januari 2003 17:11 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
ja die toxicity nerd daagt nou uit met zijn laatste post. Ik was al gestopt...
quote:Heb die opmerking ge-edit!
Op vrijdag 3 januari 2003 17:12 schreef BlaatschaaP het volgende:En waarom zeg je niks over het gescheld?
quote:Waarschijnlijk heeft ie onderweg een balkon geraakt ofzo, waardoor hij vol op z'n achterpoten terecht is gekomen
Op vrijdag 3 januari 2003 17:13 schreef Zapper het volgende:
Dacht dat katten altijd weer met de pootjes op de grond kwamen![]()
wel leuk trouwens, als je zo'n plaatje opslaat, de bestandsnaam
niet deze, maar de originele
[afbeelding]
En nu weer ontopiek!
da's m'n andere
quote:Het is zeker een gekkehuis daar bij jullie (inclusief jouw
Op vrijdag 3 januari 2003 17:24 schreef Pek het volgende:
The.PhantoM:da's m'n andere
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 20:48 schreef The.PhantoM het volgende:
Oke ik stop al, maar ik ben gek op katten en vind dierenleed verschrikkelijk (maakt niet uit wat voor dier). Mijn opmerkingen waren misschien een beetje té. Sorry...
quote:Geeft niet
Op vrijdag 3 januari 2003 20:48 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
maar ik ben gek op katten en vind dierenleed verschrikkelijk (maakt niet uit wat voor dier). Mijn opmerkingen waren misschien een beetje té. Sorry...
Maar dat is z'n favoriete houding...
Ik heb 'm gevonden, misschien is ie opgevoed door zeehonden, je weet 't niet
quote:Geeft niet.. maar wat maakt het uit, 't is maar een kat hoor.
Op vrijdag 3 januari 2003 20:48 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
Het is zeker een gekkehuis daar bij jullie (inclusief jouw
) . Oke ik stop al, maar ik ben gek op katten en vind dierenleed verschrikkelijk (maakt niet uit wat voor dier). Mijn opmerkingen waren misschien een beetje té. Sorry...
Ik heb er zelf ook een, en ik breek ook wel eens een pootje van hem, staat gewoon veel leuker op de foto dan al die saaie standaard portretjes.
Gelukkig is het weer goed gekomen
Het is voor katten idd een ramp wanneer ze zichzelf niet goed schoon kunnen houden!
quote:dat lijkt me haast wel, want zo lang in gips en er blijft niks meer over van die sterke spieren in de achterpoten.
Op zondag 5 januari 2003 23:24 schreef Alixia het volgende:
Moest dit lieve beesie niet rehabiliteren? Of konnie meteen weer lopen?
Misschien kan lopen wel, maar springen kunnen ze wel vergeten.
quote:Hij kon dat zelfs toen ie in het gips zat
Op zondag 5 januari 2003 23:24 schreef Alixia het volgende:
Moest dit lieve beesie niet rehabiliteren? Of konnie meteen weer lopen?
Zijn rechterpootje was er slechter aan toe dan z'n linker, die heeft een paar weken langer in het gips gezeten.
Het ging dus geleidelijk: eerst op 3 poten leren lopen, daarna de vierde voorzichtig bijzetten.
Het was even tricky toen het gips van de eerste poot af kwam en hij meteen aan dat rauwe stompje begon te likken met dat stuk schuurpapier
Dan moet je dus zo'n lampekap om z'n nek binden, da's een feest!
quote:zielig
Op maandag 6 januari 2003 18:34 schreef Marjan1985 het volgende:
Ahhh gelukkig is het goed gekomen....tijd geleden is mijn kat aangereden.....werd al zowat zo erg dat ie moest worden inegslapen...gelukkig niet gebeurt alleen moet binnekort 1 van zijn voorpootjes worden geamputeerd (verlamd) wel jammer want het was een vreselijke mooie kat (kan nog steeds goed springen enzow) maar naar buiten gaat durft hij niet meer en is wat angstiger geworden
die van mij met gebroken poten in '88.
links voor en rechts achter, 2 dubbele breuken. een voorpootje is altijd een beetje krom gebleven, maar hij heeft er geen last van. 16 issie inmiddels.
hij roste met die gipspoten gewoon het huis door. 'tik plof tik plof' hoorde je dan. dat was idd wel lachwekkend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |