abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_184454339
Hey,

Ik moet een formulier invullen om door te stromen naar vwo alleen moet ik daar de volgende vraag beantwoorden.

"Geef in het kort weer waarom je wilt doorstromen naar vwo"

Ik zat te denken om dit te schrijven.

Ik wil de Opleiding Wo Wiskunde gaan doen. Daar wordt een veel grotere basis gelegd dan op het hbo en er worden in abstracte problemen onderzoek gedaan ,wat mij aanspreekt en op het hbo is er minder diepgang en geen onderzoek en meer praktijk wat mij minder aanspreekt.

Is dit wel een goede reden?
pi_184454509
Ja, want zonder VWO kan je je gewenste opleiding niet doen. Dat is het hele punt van een vooropleiding
pi_184454678
Gewoon meer uitdaging. Een betere algemene basis leggen is ook een goede.
pi_184454968
Prima ^O^

Wel even de hoofdletters goed schrijven: opleiding WO Wiskunde
Somebody that I used to know
pi_184454976
Ik zou gewoon schrijven: voor die hooggeleide monies.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_184462470
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 14:35 schreef shinkazan het volgende:
Hey,

Ik moet een formulier invullen om door te stromen naar vwo alleen moet ik daar de volgende vraag beantwoorden.

"Geef in het kort weer waarom je wilt doorstromen naar vwo"

Ik zat te denken om dit te schrijven.

Ik wil de Opleiding Wo Wiskunde gaan doen. Daar wordt een veel grotere basis gelegd dan op het hbo en er worden in abstracte problemen onderzoek gedaan ,wat mij aanspreekt en op het hbo is er minder diepgang en geen onderzoek en meer praktijk wat mij minder aanspreekt.

Is dit wel een goede reden?
'Ik wil de WO-opleiding wiskunde gaan volgen. Daar wordt een veel grotere basis gelegd dan op het hbo. Er wordt onderzoek gedaan naar abstracte problemen, wat mij erg aanspreekt. Op het hbo is er minder diepgang en meer praktijk, dit spreekt mij een stuk minder aan.'

^O^
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')