abonnement Unibet Coolblue
pi_184456592
Hoop dat ze de bijna identieke Merwedebrug (N3) meenemen in de controles. Al is die wel een aantal jaar jonger en over de jaren heen minder zwaar belast dan deze, maar toch...
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_184456635
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 16:49 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Nou, dit heeft volgens mij net zo goed te maken met 30 jaar aan liberaliseringen, regels versoepelen of verminderen, het bezuinigen op inspecties en de markt grotendeels zichzelf laten controleren.

Dat is wat er al jaren gaande is, en afnemende kwaliteit en veiligheid is daar een logisch gevolg van ja.
Zijn die bruggen dan geliberaliseerd? Niet lijkt me.
I´m back.
pi_184456667
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 16:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Hoop dat ze de bijna identieke Merwedebrug (N3) meenemen in de controles. Al is die wel een aantal jaar jonger en over de jaren heen minder zwaar belast dan deze, maar toch...
Wat ik begrijp is dat in NL alle bruggen en viaducten gecontroleerd worden 1 x in de 6 jaar. Vraag is hoe grondig dat gebeurt, hoorde ik vanmiddag op radio1.
I´m back.
pi_184456685
quote:
15s.gif Op donderdag 17 januari 2019 16:54 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zijn die bruggen dan geliberaliseerd? Niet lijkt me.
Er is over de jaren wel bezuinigd op inspecties, Rijkswaterstaat, en bouwnormen zijn versoepeld.

Dat kan meespelen. Lijkt me erg aannemelijk zelfs.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_184456805
quote:
Hier in het dorp hadden ze ook een viaduct dat op instorten stond en die hebben ze weggehaald ipv duur onderhoud te laten doen.
Ik geloof best dat er problemen zijn met de staat van bruggen en viaducten. Echter vind ik bovenstaande een slecht voorbeeld.

Heel toevallig is dat viaduct vervangen voor een trap die wel erg goed uitkomt voor het veldrijden.
pi_184456975
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 17:01 schreef Ravenna29 het volgende:

[..]

Ik geloof best dat er problemen zijn met de staat van bruggen en viaducten. Echter vind ik bovenstaande een slecht voorbeeld.

Heel toevallig is dat viaduct vervangen voor een trap die wel erg goed uitkomt voor het veldrijden.
Nee, maar daar hebben ze wel jarenlang over gesoebat. Uiteindelijk te duur en ze moesten wel wat doen. Dus toen kwam de rondweg en konden ze het viaduct schrappen, op zich nu goed opgelost.
Ze zijn er nog niet in Raadhuisstraat is het loeidruk nu en op de Scheldeweg ook (+ gevaarlijker geworden nu), vanwege nieuwe Appie. En het hele dorp groeit uit zijn vestje, krijg ik steeds meer de indruk.

[ Bericht 5% gewijzigd door Ryan3 op 17-01-2019 17:17:02 ]
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')