abonnement Unibet Coolblue
pi_184450626
Ik ben vorig jaar begonnen te kijken en heb daarna ook 2017 teruggekeken.

Ik kan dus heel wat seizoenen terugkijken via de website, zonder dat ik weet wie de winnaar en de Mol is.

Maar welke seizoenen raden jullie aan en waarom? Ik wil vooral ook iets van het land zien; natuur, cultuur, steden.

Welke seizoenen vonden jullie het leukst, kijkend naar:

- de kandidaten
- het land/de streek
- de spanning in dat seizoen.

Met dank vooraf voor het niet spoileren (vertellen wie de winnaar of de Mol is). ;)
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_184451074
Seizoen 3 (Portugal) en seizoen 7 (Thailand) zijn de oude seizoenen die ik wel echt tof vond qua spel :Y
pi_184451429
Thanks Piles! Thailand is inderdaad precies wat ik zoek! Zelf twee keer geweest recent. Lijkt me super mooi om dat te zien, en een feest der herkenning.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_184451453
Ik vond het seizoen in Hongkong wel leuk. Vooral omdat ik er zelf later ook ben geweest en daardoor veel herkende.

Ze hebben dat seizoen gecombineerd met de Filipijnen zie ik nu, dat wist ik niet meer :@
pi_184451925
3 was het beste seizoen ooit. Leuke kandidaten, goede opdrachten en een fantastische mol.

IJsland is mooi voor het landschap.

De rest is me niet zo bijgebleven, of ik zou een lijstje moeten hebben van landen en een paar kandidaten /opdrachten, dan kan ik het me misschien nog wel voor de geest halen.
Somebody that I used to know
pi_184452006
En sommige opdrachten zijn gewoon episch. In Schotland (seizoen 2) waarbij ze opgesloten zitten in een ruïne en moeten ontsnappen door een ketting te creëren.
In Oregon een tocht met huifkarren.
Het hufki-huis in IJsland.
En de opening van vorig seizoen, episch _O_ ' Kiev? Zei jij Kiev, vriend?'
Somebody that I used to know
pi_184452625
Vorig jaar heb ik gezien. ^O^
Die opening, in allerlei verschillende landen, was geweldig inderdaad. Leuke eerste kennismaking met WIDM.

Ik heb volgens mij ook de Dominicaanse Republiek gezien? Weet niet meer of ik dat seizoen heb afgekeken. Ik hou wel van een beetje tropisch.

De Filipijnen lijkt me ook een leuk seizoen, maar volgens mij wist ik van dat seizoen de Mol al (die oud-mollen en oud-winnaars worden altijd uitgenodigd in Moltalk; dat verpest de boel dan weer voor mij). :{w
Misschien ben ik het nu alweer vergeten; anders over een aantal maanden wel. Tenzij ze dit seizoen bij de komende Moltalks weer tevoorschijn komen uiteraard.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_184452636
S3 (Portugal) hou ik in gedachten dus. En Thailand.

EDIT: Zie net dat de officiele WIDM-site niet verder teruggaat dan 2005 in het archief.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_184554974
Afgelopen weekend S10 (terug)gekeken (nog nooit gezien, dus technisch gezien is de term teruggekeken fout denk ik). Japan. ^O^ :9~
Uiteraard had ik de Mol fout. Ben nog niet zo getraind denk ik. Ik zie ook nooit verschil tussen Mollerig gedrag van kandidaten of gewoon simpelweg stunteligheid. Vraag me af of ik dit spel ooit echt onder de knie krijg. ;)

Next: S7 (?) in Thailand. Feest der herkenning (qua plaatsen) hoop ik.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Moderator dinsdag 22 januari 2019 @ 16:37:34 #10
9859 crew  Karina
Woman
pi_184555222
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na even zoeken, dat was S03. En dat was nog met Angela! Dat was ik even vergeten.

[ Bericht 19% gewijzigd door Nizno op 22-01-2019 17:35:42 ]
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_184555543
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 16:37 schreef Karina het volgende:

na even zoeken, dat was S03. En dat was nog met Angela! Dat was ik even vergeten.
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 10:07 schreef Salina het volgende:

Met dank vooraf voor het niet spoileren (vertellen wie de winnaar of de Mol is). ;)
Misschien even je post aanpassen voordat TS het leest, anders is het weinig meer aan om terug te kijken.
pi_184555546
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 16:37 schreef Karina het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na even zoeken, dat was S03. En dat was nog met Angela! Dat was ik even vergeten.
Op zich werd er gevraagd om geen mollen te verklappen ;)

[ Bericht 10% gewijzigd door Nizno op 22-01-2019 17:35:55 ]
Somebody that I used to know
pi_184555567
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 16:21 schreef Salina het volgende:
Afgelopen weekend S10 (terug)gekeken (nog nooit gezien, dus technisch gezien is de term teruggekeken fout denk ik). Japan. ^O^ :9~
Uiteraard had ik de Mol fout. Ben nog niet zo getraind denk ik. Ik zie ook nooit verschil tussen Mollerig gedrag van kandidaten of gewoon simpelweg stunteligheid. Vraag me af of ik dit spel ooit echt onder de knie krijg. ;)

Next: S7 (?) in Thailand. Feest der herkenning (qua plaatsen) hoop ik.
Wat voor kandidaten zaten daar ook alweer in?
Somebody that I used to know
pi_184556114
http://forum-fok.digidip.(...)c%2F2440346%2F4%2F25

even een link voor diegene die oude seizoenen terug willen kijken met dank an bobw
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 22 januari 2019 @ 17:37:34 #15
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_184556258
:*
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator dinsdag 22 januari 2019 @ 17:39:17 #16
9859 crew  Karina
Woman
pi_184556288
Oh sry ik dacht dat is zo oud dat kijkt niemand meer. dat van die spoilers had ik niet gelezen :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_184558071
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 17:28 schreef lylastich het volgende:
http://forum-fok.digidip.(...)c%2F2440346%2F4%2F25

even een link voor diegene die oude seizoenen terug willen kijken met dank an bobw
Wow, toffe site! De officiele WIDM-site gaat niet verder terug dan seizoen 5 zag ik (of ik moet het verkeerd gezien hebben). Deze site heeft alles vanaf het begin. En je hoeft geeneens te downloaden. Met preview kun je gewoon alles helemaal zien. :Y) :9~
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_184558095
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 17:39 schreef Karina het volgende:
Oh sry ik dacht dat is zo oud dat kijkt niemand meer. dat van die spoilers had ik niet gelezen :')
Geen spoilers gezien. Alles goed. ^O^
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_184558167
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 16:57 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Wat voor kandidaten zaten daar ook alweer in?
Bekende Nederlanders die ik als nauwelijks-tot-niet-tv-kijker niet echt bekend vind. ;)

Hind, Tim Akkerman van Di-Rect (had hem niet herkend, het is dat ze het er bij zeiden in de eerste afkevering), Loretta Schrijvers van het journaal, en Arjen Lubach als jong ventje. Nu tien jaar later heeft hij wel flink wat bekendheid extra verworven, zo met z'n filmpjes die over de hele wereld bekeken werden. Wel grappig.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  dinsdag 22 januari 2019 @ 21:34:29 #20
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_184561170
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 10:07 schreef Salina het volgende:
Ik ben vorig jaar begonnen te kijken en heb daarna ook 2017 teruggekeken.

Ik kan dus heel wat seizoenen terugkijken via de website, zonder dat ik weet wie de winnaar en de Mol is.

Maar welke seizoenen raden jullie aan en waarom? Ik wil vooral ook iets van het land zien; natuur, cultuur, steden.

Welke seizoenen vonden jullie het leukst, kijkend naar:

- de kandidaten
- het land/de streek
- de spanning in dat seizoen.

Met dank vooraf voor het niet spoileren (vertellen wie de winnaar of de Mol is). ;)
Seizoen 8,9 en 14 (vooral ook vanwege de kandidaten, 2 van de winnaars zijn waarschijnlijk in mijn top 3 winnaars ooit).

Zelf vind ik seizoen 7 en 11 het minste, deels vanwege de kandidaten en in 1 van seizoenen wordt er heel flauw gespeeld door de mol.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  dinsdag 22 januari 2019 @ 21:41:06 #21
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_184561331
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 19:13 schreef Salina het volgende:

[..]

Bekende Nederlanders die ik als nauwelijks-tot-niet-tv-kijker niet echt bekend vind. ;)

Hind, Tim Akkerman van Di-Rect (had hem niet herkend, het is dat ze het er bij zeiden in de eerste afkevering), Loretta Schrijvers van het journaal, en Arjen Lubach als jong ventje. Nu tien jaar later heeft hij wel flink wat bekendheid extra verworven, zo met z'n filmpjes die over de hele wereld bekeken werden. Wel grappig.
De mol heeft trouwens een paar jaar geleden met Sarah in een serie gespeeld (en ze is momenteel op toernee met een andere oud-kandidate die je nog tegen zult komen).

En ik kwam er zelf onlangs achter dat Chris Zegers nog met Sarah's zus in Onderweg naar Morgen heeft gespeeld :D
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  PR en moderator woensdag 23 januari 2019 @ 00:50:33 #22
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_184564895
Mijn favoriet blijft toch wel seizoen 13 in Zuid-Afrika O+ toplocatie, leuke groep en toffe mol! ^O^

En seizoen 4 (2016), 5 (2017) en 6 (2018) van de Vlaamse ‘De Mol’ zijn ook zeker aanraders, denk nog wel beter dan de Nederlandse :Y
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_184564964
Seizoen 8 in Mexico was ook gaaf!
pi_184566819
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 00:58 schreef BobW het volgende:
Seizoen 8 in Mexico was ook gaaf!
Thanks, gaat op de lijst!

Mexico spreekt me aan als land ook.

Nu gisteren begonnen met Thailand (7).
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_184566938
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 17:28 schreef lylastich het volgende:
http://forum-fok.digidip.(...)c%2F2440346%2F4%2F25

even een link voor diegene die oude seizoenen terug willen kijken met dank an bobw
Bedankt voor deze link! :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')