Bovengemiddeld presteren, jezelf profileren, duidelijk aangeven wat je bereikt hebt en wat je wilt bereiken. Als dat niet lukt bij je huidige werkgever, dan geduld hebben of switchen.quote:Op woensdag 16 januari 2019 22:37 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Hoe hebben jullie dat gedaan? Veel ellebogenwerk?
Wil graag doorgroeien maar dat in mijn bedrijf zit het nu muurvast.
Zeker relaxed, maar er moet natuurlijk wel een functie vrij zijn.quote:Op donderdag 17 januari 2019 11:22 schreef ex het volgende:
Ja, maar bij ons is daar gewoon een vast gesteld proces voor. Dus, document schrijven, bewijs leveren waarom je de nieuwe technische en functie grens bent overschreden, feedback verzamelen van collega's om je promotie te ondersteunen en dan word het automatisch goed gekeurd door HR.
Werkt erg relaxed bij ons, maar het was op zich wel veel werk.
Nope. Je word binnen dezelfde functie gepromote, werkt gebaseerd op levels. Dus je bent op junior (level 4) medior (l5) of senior (l6) daarna gaat het omhoog tot L9 maar dat heeft andere namen. Voor iedereen is het mogelijk om van een L4 engineer naar L6 door te groeien, als je het werk maar doet wat er bij hoort en de verantwoordelijkheden neemt.. Daarna moet je uitzonderlijk goed zijn om over de 6 heen te komen.quote:Op donderdag 17 januari 2019 11:58 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Zeker relaxed, maar er moet natuurlijk wel een functie vrij zijn.
gewoon zeggen tijdens het beoordelingsgesprek. Als je het elk jaar verteld en er is plek dan groei je door. Ik ken het niet anders.quote:Op woensdag 16 januari 2019 22:37 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Hoe hebben jullie dat gedaan? Veel ellebogenwerk?
Wil graag doorgroeien maar dat in mijn bedrijf zit het nu muurvast.
Krijg hier de kriebels van.quote:Op donderdag 17 januari 2019 17:58 schreef Fer het volgende:
Je goed kijken wanneer je het beste even iets harder kan lopen. Dus op de momenten/klussen dat het opvalt.
Daarnaast altijd vriendjes maken met mensen van andere afdelingen, zodat je bekend bent binnen het bedrijf.
Zorgen dat de directe manager tevreden over je is, zonder dat hij bang van je wordt.
Het zo uitspelen, dat klanten af en toe om je vragen...
Wat een gladjanus....Jij bent zeker geliefd bij je collega's?quote:Op donderdag 17 januari 2019 17:58 schreef Fer het volgende:
Je goed kijken wanneer je het beste even iets harder kan lopen. Dus op de momenten/klussen dat het opvalt.
Daarnaast altijd vriendjes maken met mensen van andere afdelingen, zodat je bekend bent binnen het bedrijf.
Zorgen dat de directe manager tevreden over je is, zonder dat hij bang van je wordt.
En wat "engineer" jij dan als ik zo vrij mag zijn?quote:Op donderdag 17 januari 2019 15:30 schreef ex het volgende:
[..]
Nope. Je word binnen dezelfde functie gepromote, werkt gebaseerd op levels. Dus je bent op junior (level 4) medior (l5) of senior (l6) daarna gaat het omhoog tot L9 maar dat heeft andere namen. Voor iedereen is het mogelijk om van een L4 engineer naar L6 door te groeien, als je het werk maar doet wat er bij hoort en de verantwoordelijkheden neemt.. Daarna moet je uitzonderlijk goed zijn om over de 6 heen te komen.
Wat berekenendquote:Op donderdag 17 januari 2019 17:58 schreef Fer het volgende:
dit moet je toch altijd doen?quote:Op donderdag 17 januari 2019 17:58 schreef Fer het volgende:
Dit is gewoon waar.quote:Op donderdag 17 januari 2019 17:58 schreef Fer het volgende:
Zeker geliefd. Hiernaast doe ik ook gewoon mijn werk namelijk.quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:13 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Wat een gladjanus....Jij bent zeker geliefd bij je collega's?
dan moet je door de dingen die je doet laten zien waarom jij promotie hebt gekregenquote:Op donderdag 17 januari 2019 23:39 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Nog een dingetje, er zit tussen mij en mijn collega's gemiddeld 30 - 35 jaartjes levenservaring en misschien wel net zoveel ervaring in het vak. Krijg je dan geen scheve bekken van hoe ken det nou?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |