abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 16 januari 2019 @ 20:00:15 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184441462
WTF! Als ze je als toerist het land uitgooien, dan moet je het wel heel bont maken _O- _O- _O- _O- Dat mensen zo asociaal zijn, onvoorstelbaar :')
Britse tokkies :r

quote:
Britse horrortoeristen moeten Nieuw-Zeeland verlaten na spoor van vernieling, diefstal en continue provocatie: “Wij wilden gewoon de Hobbits zien”



Nog voor de uitgebreide Britse familie voet aan de grond zette in Nieuw-Zeeland, was het al hommeles in het vliegtuig. Daarna volgden de schermutselingen zich in sneltempo op. De toeristen hebben het zo bont gemaakt dat ze een bevel hebben gekregen om het land te verlaten.

De volwassen leden van de zeskoppige familie uit Liverpool waren voortdurend beschonken, lieten een spoor van afval achter, stalen en provoceerden. De kinderen beschimpten wildvreemden die hen terechtwezen. Het werd zo erg dat de autoriteiten zich genoodzaakt voelden om in te grijpen.

Het begon al op de heenvlucht naar Auckland op 11 januari. Hoog in de lucht kwam het tot geschreeuw en gescheld.

“Ergste vlucht ooit”
Een passagier ventileerde zijn ongenoegen tegenover de lokale krant New Zealand Herald: “Een dochter van het gezin verhinderde dat de andere passagiers naar hun zitplaats konden gaan door in het midden van het gangpad te blijven staan. Eens het vliegtuig was opgestegen, vielen ze continu de crew lastig en vroegen om bier en eten. De kinderen liepen steeds heen en weer en dit ging gepaard met het nodige geroep en geschreeuw. Na de landing lieten ze wat kleertjes achter van hun baby. Wellicht zaten er ook uitwerpselen in. Het stonk verschrikkelijk. Dit was de ergste vlucht die ik ooit heb meegemaakt.”

Eens geland op Nieuw-Zeelandse bodem ging het van kwaad naar erger. Op het strand gedroegen ze zich als een zootje ongeregeld. Ze dronken zich lazarus, lieten een hoop afval achter en bedreigden andere strandgangers die er iets durfden van te zeggen. Krista Curnow (26) die verkeerdelijk dacht dat het om een Ierse familie ging, maakte het van nabij mee. “Alle volwassenen leken dronken”, schreef ze op Facebook. “We hebben hen gesmeekt om op te ruimen. Hun antwoord: ‘Indien we daar een probleem mee hadden, moesten we maar zelf hun rommel opruimen’. Daarna werden ze gewelddadig. Zelfs de oma en een kind van het gezelschap bedreigden ons.” De vrouw deelde ook twee video’s van de schermutselingen die al snel viraal gingen.

Vervolgens kwamen nieuwe wapenfeiten van de ‘horrortoeristen’ aan het licht. Zo zouden ze de rekening niet hebben betaald in meerdere restaurants en bedreigden ze het personeel. De toeristen stalen zonnebrillen en energiedranken en vielen journalisten aan die hun licht kwamen opsteken.

Het zat de Nieuw-Zeelanders zo hoog dat ze een petitie startten om de balorige vakantiegangers uit te wijzen.

De familie was zich nochtans van geen kwaad bewust. Aan lokale media vertelden de gezinsleden dat “ze gewoon naar Nieuw-Zeeland waren gekomen om de Hobbits te zien”. Maar voor de autoriteiten was de maat duidelijk vol. De toeristen hebben het bevel gekregen om het land te verlaten. Doen ze dit niet vrijwillig, dan zullen ze op het vliegtuig worden gezet en weer naar het Verenigd Koninkrijk gevlogen.

https://www.hln.be/reizen(...)bbits-zien~a8856310/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184441727
Ja maar dat is cultuur, moet je respecteren!
pi_184441733
Flodder in Nieuw Zeeland
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_184441782
Britse achterbuurtaso's :')

Edit: zo in dat hemd doet hij me aan iemand denken :')

  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 16 januari 2019 @ 20:13:00 #5
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184441793
quote:
10s.gif Op woensdag 16 januari 2019 20:10 schreef Faxie het volgende:
Ja maar dat is cultuur, moet je respecteren!
Als dat cultuur is, dan ben ik direct voorstander van de brexit
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 16 januari 2019 @ 20:17:42 #6
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_184441923
"Het zat de Nieuw-Zeelanders zo hoog dat ze een petitie startten om de balorige vakantiegangers uit te wijzen."hebben we hier zo'n wet niet die dat mogelijk maakt voor de rotte appels uit te zetten ?

nee natuurlijk niet hier gaan ze zingen je bent welkom in mijn land *O*

maar dit is wel een mooie oplossing maar wat een familie om je zo te gedragen als je op vakantie ben
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  woensdag 16 januari 2019 @ 20:23:24 #7
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_184442080
Wat is er nou makkelijker dan een dronken idioot een paar rake klappen te verkopen?
Wat een pussies die Newzealanders.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  woensdag 16 januari 2019 @ 20:24:39 #8
286575 Roces18
Chef de party
pi_184442101
Zeer apart.
Nieuw-Zeeland is een dure bestemming met gemiddeld genomen vliegtickets rond de 1000 euro per stuk. Als je zulke prijzen kan betalen voor je hele gezin dan heb je over het algemeen wel wat beschaafdheid. Of je moet lekker zwart werken natuurlijk
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  woensdag 16 januari 2019 @ 20:31:04 #9
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_184442261
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 20:24 schreef Roces18 het volgende:
Zeer apart.
Nieuw-Zeeland is een dure bestemming met gemiddeld genomen vliegtickets rond de 1000 euro per stuk. Als je zulke prijzen kan betalen voor je hele gezin dan heb je over het algemeen wel wat beschaafdheid. Of je moet lekker zwart werken natuurlijk
lol geld zeg niets over hoe iemand zich moet gedragen :-)
met gewone arbeiders heb ik nooit problemen gehad , maar kom je in de hogere rangen dan ben je af en toe je leven niet zeker meer als die een feestje geven, het worden echt beesten , omdat ze vaak denken dat ze onschendbaar zijn en ze met geld alles kunnen afkopen , ze hebben geen oor naar mensen die "onder"hun staan of van een lager niveau zijn..
Arrogantie ten top >:)
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_184442418
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 20:24 schreef Roces18 het volgende:
Zeer apart.
Nieuw-Zeeland is een dure bestemming met gemiddeld genomen vliegtickets rond de 1000 euro per stuk. Als je zulke prijzen kan betalen voor je hele gezin dan heb je over het algemeen wel wat beschaafdheid. Of je moet lekker zwart werken natuurlijk
Hij wilde de Hobbits zien, dit kan natuurlijk ook een indicatie zijn dat hij hier al sinds de release van de eerste LoTR film in 2001 voor aan het sparen was.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  woensdag 16 januari 2019 @ 20:47:13 #11
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_184442666
Chavs. :9~.
And so is the past
pi_184442772
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 20:12 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Britse achterbuurtaso's :')

Edit: zo in dat hemd doet hij me aan iemand denken :')

[ afbeelding ]
Of die in de OP is een zij ... kan ook nog.



.
  woensdag 16 januari 2019 @ 21:32:44 #13
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_184443977
Je zult als kind maar in zo’n familie opgroeien.
pi_184444224
Heb er geen respect voor, vind het sukkels!
pi_184444235
Had ze trouwens vast gezet, dit stuur je toch niet terug ? gun je je ergste vijand nog niet.
  Moderator woensdag 16 januari 2019 @ 22:00:04 #16
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_184444571
Ik denk dat vaders niet een wetenschapper/dokter etc. was waarschijnlijk....geld komt waarschijnlijk ergens zwart vandaan...
  woensdag 16 januari 2019 @ 22:15:06 #17
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_184444841
quote:
Zo zouden ze de rekening niet hebben betaald in meerdere restaurants en bedreigden ze het personeel. De toeristen stalen zonnebrillen en energiedranken en vielen journalisten aan die hun licht kwamen opsteken.
Dus ze komen nu weg met diefstal en bedreiging en worden enkel gedeporteerd?
  woensdag 16 januari 2019 @ 22:21:58 #18
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_184444965
quote:
6s.gif Op woensdag 16 januari 2019 20:13 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Als dat cultuur is, dan ben ik direct voorstander van de brexit
Het Kanaal is ook niet ontstaan, dat is gegraven door de Fransen.
Helaas vond een of andere Britse eik0l daarna het vliegmasjien uit en konden de Engelsen het land weer uit, hence ook de naam vlieg-tuig.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_184445095
Ruimhartige sociaal stelsels zijn wel de beste manier om asociaal volk te fokken danwel aan te trekken. Bekijk de serie benefit street maar eens, dan zal je dit in het geheel niet meer verbazen.

Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_184445188
Had ze naar Australië gezonden, daar passen ze beter dan dat saai NZ.
pi_184445488
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 22:31 schreef Digi2 het volgende:
Ruimhartige sociaal stelsels zijn wel de beste manier om asociaal volk te fokken danwel aan te trekken. Bekijk de serie benefit street maar eens, dan zal je dit in het geheel niet meer verbazen.

Mooie tip, een soort Britse Probleemwijken _O_
  woensdag 16 januari 2019 @ 22:55:16 #22
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_184445509
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 22:31 schreef Digi2 het volgende:
Ruimhartige sociaal stelsels zijn wel de beste manier om asociaal volk te fokken danwel aan te trekken. Bekijk de serie benefit street maar eens, dan zal je dit in het geheel niet meer verbazen.

Haha nice!
And so is the past
pi_184445795
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 22:31 schreef Digi2 het volgende:
Ruimhartige sociaal stelsels zijn wel de beste manier om asociaal volk te fokken danwel aan te trekken. Bekijk de serie benefit street maar eens, dan zal je dit in het geheel niet meer verbazen.

...en ik maar afval scheiden.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_184446633
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 20:31 schreef RAVW het volgende:

[..]

lol geld zeg niets over hoe iemand zich moet gedragen :-)
met gewone arbeiders heb ik nooit problemen gehad , maar kom je in de hogere rangen dan ben je af en toe je leven niet zeker meer als die een feestje geven, het worden echt beesten , omdat ze vaak denken dat ze onschendbaar zijn en ze met geld alles kunnen afkopen , ze hebben geen oor naar mensen die "onder"hun staan of van een lager niveau zijn..
Arrogantie ten top >:)
Ja precies
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
  donderdag 17 januari 2019 @ 01:17:07 #25
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_184447641
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 20:24 schreef Roces18 het volgende:
Zeer apart.
Nieuw-Zeeland is een dure bestemming met gemiddeld genomen vliegtickets rond de 1000 euro per stuk. Als je zulke prijzen kan betalen voor je hele gezin dan heb je over het algemeen wel wat beschaafdheid. Of je moet lekker zwart werken natuurlijk
dit stond er in het AD bij:
Familielid John Johnson zegt in reactie op het bevel om te vertrekken dat zijn familie ‘van goede komaf’ is. Zijn grootvader zou, naar eigen zeggen, ‘een van de rijkste mannen van Engeland’ zijn en de familie voelt zich door de behandeling van de Nieuw-Zeelanders ‘erg onwelkom’.
Tot nooit .......
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')