abonnement Unibet Coolblue
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 18 januari 2019 @ 13:59:28 #276
186611 Haags
pi_184473376
quote:
17s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 13:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
LEKKAH
Zonder wrijving geen glans
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 18 januari 2019 @ 14:09:06 #277
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184473530
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 13:57 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Jep, koude depressies die a.s. dinsdag waarschijnlijk sneeuw gaat brengen..
Jeej :) Sneeuw *O* *O* *O* *O*
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 18 januari 2019 @ 14:10:43 #278
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_184473559
chaos en wanorde, files en alles
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_184473709
Opbokken met die sneeuw, en kou.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 18 januari 2019 @ 14:20:41 #280
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184473719
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 14:10 schreef INViCTuS het volgende:
chaos en wanorde, files en alles
Nederland in de winter :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184473779
quote:
4s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 14:19 schreef fotostarter het volgende:
Opbokken met die sneeuw, en kou.
Ik zou een reisje gaan boeken..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_184473842
quote:
4s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 14:19 schreef fotostarter het volgende:
Opbokken met die sneeuw, en kou.
Janmer voor je nu is het onze beurt :)
pi_184473903
Maar begrijp ik het goed dat het dinsdag niet alleen kan gaan sneeuwen maar ook flink hard gaat waaien?
Het is wat.......
  vrijdag 18 januari 2019 @ 14:33:50 #284
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_184473915
Ik ga verhuizen dinsdag :(
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 18 januari 2019 @ 14:37:02 #285
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184473967
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 14:32 schreef gooddaddy het volgende:
Maar begrijp ik het goed dat het dinsdag niet alleen kan gaan sneeuwen maar ook flink hard gaat waaien?
Alleen sneeuw toch? Geen sneeuwstorm denk ik
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184474176
Voor het westen is het nog allerminst zeker of het dinsdag wit zal worden met aanlandige wind en maxima van 3-5 graden, voor het oosten zit dat wel goed met 0 of +1 graden.

Woensdag ook nog wel wat losse sneeuwbuien.
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 18 januari 2019 @ 14:52:29 #287
186611 Haags
pi_184474214
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 14:50 schreef Pery het volgende:
Voor het westen is het nog allerminst zeker of het dinsdag wit zal worden met aanlandige wind en maxima van 3-5 graden, voor het oosten zit dat wel goed met 0 of +1 graden.

Woensdag ook nog wel wat losse sneeuwbuien.
Het zal godver de godver ook weer eens niet :')_______!!!!
Zonder wrijving geen glans
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 18 januari 2019 @ 15:02:38 #288
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184474391
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 14:50 schreef Pery het volgende:
Voor het westen is het nog allerminst zeker of het dinsdag wit zal worden met aanlandige wind en maxima van 3-5 graden, voor het oosten zit dat wel goed met 0 of +1 graden.

Woensdag ook nog wel wat losse sneeuwbuien.
Aanlandige wind is toch juist positief voor de intensivering van de sneeuwbuien? En dankzij neerslagafkoeling heb je evengoed kans op sneeuw in het westen :)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 18 januari 2019 @ 15:03:06 #289
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184474402
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 14:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Het zal godver de godver ook weer eens niet :')_______!!!!
Ga verhuizen naar een mooiere plaats :P
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184474532
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 15:02 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Aanlandige wind is toch juist positief voor de intensivering van de sneeuwbuien? En dankzij neerslagafkoeling heb je evengoed kans op sneeuw in het westen :)
Ben zeker geen professional, laat ik dat ook maar meteen even duidelijk maken :D

Weet niet hoeveel graden het af kan koelen in zo'n sneeuwbui, maar van +4 naar onder 0 lijkt mij ook sterk, zal achter de buien dus weer gaan oplopen naar boven 0.

Hoop dat het hele land een flinke lading krijgt hoor maar met zo'n warme bak water voor de deur (nauwelijks afgekoeld door de warme winter tot nu toe) en een zuidwestenwind in het vooruitzicht vrees ik het ergste daar langs de westkust.

Voor het oosten wel goed zo'n storing, vanuit de droge oosthoek hoef je weinig te verwachten.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 18 januari 2019 @ 15:11:15 #291
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184474590
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 15:08 schreef Pery het volgende:

[..]

Ben zeker geen professional, laat ik dat ook maar meteen even duidelijk maken :D

Weet niet hoeveel graden het af kan koelen in zo'n sneeuwbui, maar van +4 naar onder 0 lijkt mij ook sterk, zal achter de buien dus weer gaan oplopen naar boven 0.

Hoop dat het hele land een flinke lading krijgt hoor maar met zo'n warme bak water voor de deur (nauwelijks afgekoeld door de warme winter tot nu toe) en een zuidwestenwind in het vooruitzicht vrees ik het ergste daar langs de westkust.

Voor het oosten wel goed zo'n storing, vanuit de droge oosthoek hoef je weinig te verwachten.
Jahoor, het kan in buien zeker een paar graden dalen :)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 18 januari 2019 @ 15:33:56 #292
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_184475021
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 15:08 schreef Pery het volgende:

[..]

Ben zeker geen professional, laat ik dat ook maar meteen even duidelijk maken :D

Weet niet hoeveel graden het af kan koelen in zo'n sneeuwbui, maar van +4 naar onder 0 lijkt mij ook sterk, zal achter de buien dus weer gaan oplopen naar boven 0.

Hoop dat het hele land een flinke lading krijgt hoor maar met zo'n warme bak water voor de deur (nauwelijks afgekoeld door de warme winter tot nu toe) en een zuidwestenwind in het vooruitzicht vrees ik het ergste daar langs de westkust.

Voor het oosten wel goed zo'n storing, vanuit de droge oosthoek hoef je weinig te verwachten.
Neerslagafkoeling / Isothermie

In opbouw

Neerslagafkoeling, afkoeling alpine dalen door regen en smeltende neerslag

Een bekend phenomeen wat vooral in de winter in de alpine dalen wordt waargenomen is het langzaam dalen van de sneeuwvalgrens bij aanhoudende neerslag. Hierdoor is het mogelijk dat zelfs bij hoge temperaturen de sneeuwvalgrens tot in de dalen daalt.

Welk principe ligt hieraan ten grondslag ?

Door verdamping van de vallende neerslag ( regen of smeltende sneeuw ) ontstaat vanuit de bovenste luchtlagen een langzame verzadiging van het gesloten volumen ( dal ) en tevens afkoeling doordat energie ontrokken wordt ( verdampen kost wamte ). Dit proces kan zich bij aanhoudende en vooral bij intensieve neerslag tot op de dal bodem voortzetten met als resultaat dat het gehele volumen aan lucht in het dal verder afkoelt tot aan nul graden celcius en er geen verder smelten meer plaatsvindt. de regen gaat over in smeltende sneeuw en vrij spoedig in sneeuw. Valt de regen aanvankelijk door droge lucht kan die afkoeling zelfs meer dan vijf graden zijn.



Dit phenomeen treedt vooral bij zogenaamde isothermie ( begrip zie hieronder ) en tijdens passage van warmtefronten in de winter. Bij warmtefronten wordt het volumen aan lucht welke in het dal hangt veelal niet tot aan de bodem weg geruimd ( te weinig stroming / wind ) en daardoor “ontkoppeling van de grootschalige stroming ).

Isothermie
een luchtlaag heeft een isotherme opbouw wanneer de temperatuur in die luchtlaag in de verticale richting niet verandert. Een isotherme luchtlaag is, evenals de inversie, absoluut stabiel van opbouw.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 18 januari 2019 @ 15:37:22 #293
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184475081
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 15:33 schreef INViCTuS het volgende:

[..]

Neerslagafkoeling / Isothermie

In opbouw

Neerslagafkoeling, afkoeling alpine dalen door regen en smeltende neerslag

Een bekend phenomeen wat vooral in de winter in de alpine dalen wordt waargenomen is het langzaam dalen van de sneeuwvalgrens bij aanhoudende neerslag. Hierdoor is het mogelijk dat zelfs bij hoge temperaturen de sneeuwvalgrens tot in de dalen daalt.

Welk principe ligt hieraan ten grondslag ?

Door verdamping van de vallende neerslag ( regen of smeltende sneeuw ) ontstaat vanuit de bovenste luchtlagen een langzame verzadiging van het gesloten volumen ( dal ) en tevens afkoeling doordat energie ontrokken wordt ( verdampen kost wamte ). Dit proces kan zich bij aanhoudende en vooral bij intensieve neerslag tot op de dal bodem voortzetten met als resultaat dat het gehele volumen aan lucht in het dal verder afkoelt tot aan nul graden celcius en er geen verder smelten meer plaatsvindt. de regen gaat over in smeltende sneeuw en vrij spoedig in sneeuw. Valt de regen aanvankelijk door droge lucht kan die afkoeling zelfs meer dan vijf graden zijn.

[ afbeelding ]

Dit phenomeen treedt vooral bij zogenaamde isothermie ( begrip zie hieronder ) en tijdens passage van warmtefronten in de winter. Bij warmtefronten wordt het volumen aan lucht welke in het dal hangt veelal niet tot aan de bodem weg geruimd ( te weinig stroming / wind ) en daardoor “ontkoppeling van de grootschalige stroming ).

Isothermie
een luchtlaag heeft een isotherme opbouw wanneer de temperatuur in die luchtlaag in de verticale richting niet verandert. Een isotherme luchtlaag is, evenals de inversie, absoluut stabiel van opbouw.
Waar heb je dit gevonden? :)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 18 januari 2019 @ 16:09:33 #294
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_184475604
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 15:37 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Waar heb je dit gevonden? :)
Oja, wel zo netjes even te vermelden. Alpenweerman wiki
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 18 januari 2019 @ 16:12:03 #295
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_184475644
Misschien dat dit voor Nederland meer geldt:

Nattebol en Dauwpunt (sneeuw)

Dauwpuntstemperatuur: Dit is de temperatuur van de lucht als de lucht wordt afgekoeld tot 100% luchtvochtigheid zonder dat de hoeveelheid vocht in deze lucht veranderd. Een voorbeeld van dit proces is als er door uitstraling mist ontstaat. De dauwpuntstemperatuur wordt daarom gebruikt als een mate voor de absolute hoeveelheid vocht in de lucht.

Natteboltemperatuur: Dit is de temperatuur van de lucht als de lucht wordt afgekoeld tot 100% luchtvochtigheid door middel van verdamping. Deze laatste toevoeging is heel belangrijk, want in dit geval is de hoeveelheid vocht in de lucht niet constant maar neemt toe vanwege de verdamping. De temperatuur waarbij de lucht 100% luchtvochtigheid bereikt zal in dit geval hoger liggen vanwege de toegenomen vochtigheid. De natteboltemperatuur ligt dus boven de dauwpuntstemperatuur maar onder de gewone temperatuur.

Twee voorbeelden waarbij de natteboltemperatuur belangrijk is:

Voorbeeld 1 Stel dat er regen valt bij temperaturen net boven nul. De regendruppels verdampen deels onderweg naar beneden. Het water in de druppel dat niet verdampt en de lucht nabij de druppel koelen af omdat het verdampen van de druppel energie uit de omgeving onttrekt. De temperatuur van de druppel zal dus lager zijn dan de gemeten luchttemperatuur. De temperatuur die de druppel “voelt” is dan de natteboltemperatuur ipv de normale luchttemperatuur. Als de natteboltemperatuur in dat geval onder nul ligt kan er sneeuw (of andere winterse neerslag) vormen, ondanks dat de temperatuur van de lucht boven nul ligt.

Voorbeeld 2: Een ander voorbeeld is vorming van ijs. Stel dat de temperatuur boven een wateroppervlak net boven nul ligt. Aan het oppervlak van het water kan water verdampen. Dit koelt het water en de lucht in de directe omgeving af. Wederom is dus de natteboltemperatuur verantwoordelijk of het water bevriest of niet.

De natteboltemperatuur is afhankelijk van de luchtvochtigheid en de temperatuur. Onderstaand plaatje geeft lijnen van constante natteboltemperatuur als functie van de temperatuur en luchtvochtigheid.



Als we kijken naar de 0 gradenlijn van de natteboltemperatuur (Tw) dan zien we dat deze, voor hoge RH, erg dicht bij de echte Temperatuur T ligt. Voor hoge RH waarden liggen de temperatuur, natteboltemperatuur en ook de dauwpuntstemperatuur dicht bij elkaar. Voor lage RH waarden begint de natteboltemperatuur aardig af te wijken van de luchttemperatuur. In die gevallen is het wel handig om de natteboltemperatuur te gebruiken om te bepalen of er sneeuw gaat vallen of ijs gaat groeien.
Via onderstaande link kun je de hoogte van het het 0 gradenniveau van de natteboltemperatuur zien:

www.weatheronline.co.uk/c(...)0&RES=0&WMO=&PERIOD=

Sneeuw smelt niet onmiddellijk op het moment dat het een positieve natteboltemperatuur tegenkomt. Op basis daarvan schat ik dat je sneeuw kunt verwachten als het nulgradenniveau zich 100-200m boven het oppervlak bevindt.

Samenvatting: De natteboltemperatuur is een nauwkeurigere manier om te bepalen of water gaat bevriezen dan de dauwpuntstemperatuur.

-----

Dus voor Nederland of iig het westen van het land moet je kijken waar maandag de grens ligt.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 18 januari 2019 @ 16:13:58 #296
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184475674
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 16:09 schreef INViCTuS het volgende:

[..]

Oja, wel zo netjes even te vermelden. Alpenweerman wiki
Niet alleen dat :P Ik vind het wel interessant om ff bij mn favorieten te zetten haha :D

Thnx :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 18 januari 2019 @ 16:15:21 #297
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_184475707
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 16:13 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Niet alleen dat :P Ik vind het wel interessant om ff bij mn favorieten te zetten haha :D

Thnx :D
Staan er wel veel, zo niet alle, wel uitgelegd in redelijk begrijpelijke taal. Leer je ook nog eens wat :)
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 18 januari 2019 @ 16:17:34 #298
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184475746
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 16:15 schreef INViCTuS het volgende:

[..]

Staan er wel veel, zo niet alle, wel uitgelegd in redelijk begrijpelijke taal. Leer je ook nog eens wat :)
Ja, zit ff te bladeren :) Fijne site om door te nemen op een regenachtige zondag :)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 18 januari 2019 @ 16:17:52 #299
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184475750
Zou eigenlijk zoiets in boekvorm willen hebben :-P
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 18 januari 2019 @ 16:20:52 #300
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184475806
Ziet er positief uit voor het westen :)

quote:
Geen paniek, even de runs afwachten wat er precies te gebeuren staat. Het lagedrukgebied ligt aanvankelijk boven de Noordzee, waardoor geheel België en Nederland ten zuiden van de kern liggen. Vervolgens trekt de kern snel richting de Middellandse Zee.

Het gaat hierbij om een lagedrukgebied gevormd in de Arctische lucht nabij Groenland. Dit is een andere situatie dan een meer 'warmbloedig' lagedrukgebied dat zuidelijk boven de Atlantische Oceaan gevormd wordt. In dat geval moet de kern zuid van ons trekken wil je sneeuw krijgen, ik vermoed dat je deze situatie in je hoofd hebt zitten.

In het geval van zo'n 'warmbloedig' lagedrukgebied is de zuidkant van de kern gevuld met een bel warmere lucht op hoogte. Het front vormt daarmee een warmtefront en dit zijn vaak de laagjes die in Noord en Midden Nederland sneeuw gevolgd door ijzel leveren en in Zuid Nederland en België (in de warme sector dus) vaak ijzel gevolgd door regen.

Nu komende dinsdag is de situatie anders. Dit lagedrukgebied is door de afkomst ervan gevuld met koude lucht. Het front kan dus nu gezien worden als koufront, met op en achter het front juist een koudere bovenlucht:



Je ziet hierbij de temperatuur op 850hPa, waarbij het front (de duidelijke grens waar de temperatuur op 850hPa dik onder de -4 duikt) vlak voor de kust ligt. Dit is dus een geheel andere situatie dan dat er een front vanuit het zuidwesten komt opdringen, gevolgd door warme bovenlucht!

Nu ligt het punt wel zo, door de aanlandige wind kan de temperatuur op grondniveau boven het vriespunt oplopen. De eerste neerslag zou op sommige plekken dan als (natte) sneeuw, misschien even als regen kunnen vallen. Dit alles is overigens erg afhankelijk van de timing en daar valt nu nog weinig over te zeggen. Echter door het afkoelen van de bovenlucht en door neerslagafkoeling zal naar verwachting overal de neerslag weer transformeren naar sneeuw (ook aan de kust), mocht het tot deze situatie gaan komen.

We zijn vaak gewend sneeuw gevolgd door regen bij lagedrukgebieden, nu kon het wel eens andersom zijn ;)
Mocht het front niet overdag komen, dan kan het mogelijk gewoon overal koud genoeg zijn zodat alles als droge sneeuw valt. Dit zijn echter allemaal details voor later.

https://www.meteo-service(...)9443.html#msg1249443
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')