abonnement Unibet Coolblue
pi_184437829
Ik heb de logitech C920 sinds vandaag, maar waar verander je de resolutie/FPS dat het gebruikt voor skype? In de software van logitech vind ik alleen brightness, zoom en dat soort dingen.
pi_184437861
in skype? voor zover dat kan? volgens mij past skype dat automagisch aan aan de snelheid van je internetverbinding/ die van je gesprekpartner.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_184438747
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 16:31 schreef oranjevogel1 het volgende:
in skype? voor zover dat kan? volgens mij past skype dat automagisch aan aan de snelheid van je internetverbinding/ die van je gesprekpartner.
Je moet de webcam opzichzelf toch ook kunnen instellen op een resolutie? Waarop hij standaard opereerd.
pi_184438837
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 17:27 schreef KaleOssan het volgende:

[..]

Je moet de webcam opzichzelf toch ook kunnen instellen op een resolutie? Waarop hij standaard opereerd.
waarom zou dat moeten? De webcam levert beeld in zijn systeemeigen resolutie en het is vervolgens aan de verwerkende programatuur om deze naar gelang van de behoefte te verlagen.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_184439066
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 17:33 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

waarom zou dat moeten? De webcam levert beeld in zijn systeemeigen resolutie en het is vervolgens aan de verwerkende programatuur om deze naar gelang van de behoefte te verlagen.
@6:04
Hij kan zijn resolutie in logitech software aanpassen.
Hij heeft de C920 ik de C922 wat praktisch dezelfde webcam is.
Geen idee waar hij zijn software vandaan heeft.
pi_184439386
Ook moet je je webcam toch kunnen caliberen op verschillende resolutie settings? Wtf is deze shit
  woensdag 16 januari 2019 @ 18:44:17 #7
11287 kaassouffle
Medewerker v/d maand
pi_184439886
Hij gebruikt zo te zien 'Logitech Webcam Software'. Al op de Logitech website gekeken voor de officiele software bij je webcam?

(Zat er geen ouderwets cd'tje bij? Of een staat er geen linkje in de handleiding?)
Langer op FOK! dan je oma, minder posts dan je moeder...
Platenfabriek - spotify playlists
pi_184440572
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 18:44 schreef kaassouffle het volgende:
Hij gebruikt zo te zien 'Logitech Webcam Software'. Al op de Logitech website gekeken voor de officiele software bij je webcam?

(Zat er geen ouderwets cd'tje bij? Of een staat er geen linkje in de handleiding?)
Nope geen CD. Heb gecheckt voor de "logitech Webcam software" in eerste instantie zei hij dat mijn camera niet supported was toen ik deze oudere software installeerde. waarna ik toch mijn webcam te zien kreeg in settings enz. Maar resolutie ging maar tot 800x600.

Weetje wat het is... Ik zie amper verschil met mijn Trust Nidium 720p van 20 euro vs een 87 euro webcam.. Terwijl het verschil gigantisch zou moeten zijn!
pi_184441354
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 19:23 schreef KaleOssan het volgende:

[..]

Nope geen CD. Heb gecheckt voor de "logitech Webcam software" in eerste instantie zei hij dat mijn camera niet supported was toen ik deze oudere software installeerde. waarna ik toch mijn webcam te zien kreeg in settings enz. Maar resolutie ging maar tot 800x600.

Weetje wat het is... Ik zie amper verschil met mijn Trust Nidium 720p van 20 euro vs een 87 euro webcam.. Terwijl het verschil gigantisch zou moeten zijn!
je moet dan ook de juiste software gebruiken, niet een of andere random internet download.

hier de officiele downloads:

https://support.logitech.(...)nloads#windowsPnlBar
dit had je natuurlijk ook heel makkelijk kunnen googlen, maar goed..
pi_184442554
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 19:56 schreef mschol het volgende:

[..]

je moet dan ook de juiste software gebruiken, niet een of andere random internet download.

hier de officiele downloads:

https://support.logitech.(...)nloads#windowsPnlBar
dit had je natuurlijk ook heel makkelijk kunnen googlen, maar goed..
Klopt, en daarom heb ik dat ook niet vermeld omdat dat zo vanzelf sprekend is, maargoed had ik kunnen vermelden idd. Dit lijken echter niet op echte drivers. heb alles ge-installeerd. Maar er staat nog steeds in device manager doodleuk microsoft bij mijn webcam..
pi_184442678
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 20:43 schreef KaleOssan het volgende:

[..]

Klopt, en daarom heb ik dat ook niet vermeld omdat dat zo vanzelf sprekend is, maargoed had ik kunnen vermelden idd. Dit lijken echter niet op echte drivers. heb alles ge-installeerd. Maar er staat nog steeds in device manager doodleuk microsoft bij mijn webcam..
hij is dus niet goed geinstalleerd, je zal windows bij apparaten naar de juiste drivers moeten laten zoeken of hem helemaal opnieuw moeten installeren (dan wel oude driver via device manager eerst verwijderen)

ik heb de c920 of 922 en die kon ik met die software gewoon installeren
pi_184458739
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 20:47 schreef mschol het volgende:

[..]

hij is dus niet goed geinstalleerd, je zal windows bij apparaten naar de juiste drivers moeten laten zoeken of hem helemaal opnieuw moeten installeren (dan wel oude driver via device manager eerst verwijderen)

ik heb de c920 of 922 en die kon ik met die software gewoon installeren
Beide geprobeerd, helaas nog steeds microsoft drivers....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')