BotW is een ge-wel-dige ervaring. Ontzettend jaloers dat je het nog gaat meemaken. Grootste tip: zoek niets op. Niet wat je moet doen, niet waar je bepaalde dingen kan vinden, niet wat 'de beste' manier is. Het spel legt alles wat je moet weten uit en voor de rest is alles ontdekken juist het leukstequote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:24 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Morgen maar eens Zelda kopen, word mijn eerste Zelda game.
Thnx voor de tip!quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:39 schreef Faux. het volgende:
[..]
BotW is een ge-wel-dige ervaring. Ontzettend jaloers dat je het nog gaat meemaken. Grootste tip: zoek niets op. Niet wat je moet doen, niet waar je bepaalde dingen kan vinden, niet wat 'de beste' manier is. Het spel legt alles wat je moet weten uit en voor de rest is alles ontdekken juist het leukste
Heel goed! Stop met kijken voor de rest. Youtube etc zijn makkelijke plekken om perongeluk jezelf te spoelenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:58 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Thnx voor de tip!
Momenteel heb ik heel kort een review gekeken zonder spoilers en 10 minuten op twitch zonder echt iets mee te krijgen.
Moet zeggen dat ik er ook best zin in heb!
Gewoon doen!quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:24 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Morgen maar eens Zelda kopen, word mijn eerste Zelda game.
Vesperia is een leuke Tales game dus als je Symphonia tof vond vind je dit ook tof.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:36 schreef K21 het volgende:
Samenvatting van mijn laatste speelsessie BotW:
[ afbeelding ]
Zit eraan te denken om Tales of Vesperia te halen. Ik vond Symphonia toentertijd erg leuk.
Ik herken dit.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:36 schreef K21 het volgende:
Samenvatting van mijn laatste speelsessie BotW:
[ afbeelding ]
Herkenbaar, later eet je ze als ontbijt.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:36 schreef K21 het volgende:
Samenvatting van mijn laatste speelsessie BotW:
[ afbeelding ]
Zit eraan te denken om Tales of Vesperia te halen. Ik vond Symphonia toentertijd erg leuk.
QFT! Minste Zelda game die ik gespeeld heb. Van Zelda verwacht ik wat anders dan zo'n soort game. Hopelijk is de nieuwe weer zoals between worldsquote:Op woensdag 30 januari 2019 07:45 schreef Pheno het volgende:
Ik kom maar niet in Zelda BOTW. Ik start, vind het te open wereld na uren ronddolen en stop dan maar weer Hetzelfde probleem heb ik met Skyrim. Ik hoef geen lineair iets, maar het is los zand; ik word niet in een verhaal gezogen. <einde impopulaire mening>
Wel kwestie van smaak.quote:
BotW heeft dan wel weer waardeloos inventory management en de durability van wapens is helemaal een lachtertje alsof het merendeel van papier-maché is gemaakt.quote:Op woensdag 30 januari 2019 08:51 schreef Faux. het volgende:
De kritiek in Skyrim kan ik me herkennen: daar kom ik ook maar lastig in. Maar ik vind dat BotW dat veel beter aanpakt: een wereld die veel gevarieerder is, items/armor veel overzichtelijker, meer opties tot verkennen en kloten met de natuur, etc.
En dequote:Op woensdag 30 januari 2019 08:51 schreef Faux. het volgende:
De kritiek in Skyrim kan ik me herkennen: daar kom ik ook maar lastig in. Maar ik vind dat BotW dat veel beter aanpakt: een wereld die veel gevarieerder is, items/armor veel overzichtelijker, meer opties tot verkennen en kloten met de natuur, etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in BOTW trekt je toch snel de main quest line in?Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
ik vind zelf de durability een goede toevoeging.quote:Op woensdag 30 januari 2019 08:55 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
BotW heeft dan wel weer waardeloos inventory management en de durability van wapens is helemaal een lachtertje alsof het merendeel van papier-maché is gemaakt.
Het doet een hoop goed, maar sommige dingen zijn gewoon echt oprecht objectief ruk
Daar valt wat voor te zeggen tho: het nodigt uit tot het gebruik van nieuwe wapens. Anders heb je in je eerste halfuur een sterk wapen gevonden en gebruik je de rest van het spel dat wapen. En het is ook niet zo dat het lastig is om aan wapens te komen, sterker nog, de wereld ligt er letterlijk bezaaid mee. In Witcher 3 bijvoorbeeld kreeg ik het Spaans benauwd als een wapen beschadigd was, in BotW gooide ik een beschadigd wapen in het gezicht van een monster en ging ik door op het volgende wapen. Mag jij raden wat beter bevielquote:Op woensdag 30 januari 2019 08:55 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
BotW heeft dan wel weer waardeloos inventory management en de durability van wapens is helemaal een lachtertje alsof het merendeel van papier-maché is gemaakt.
Het doet een hoop goed, maar sommige dingen zijn gewoon echt oprecht objectief ruk
quote:Op woensdag 30 januari 2019 08:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
En deJa, vond ik wel. Ik vind dat je in BotW meer richting gegeven wordt dan in het drukke en onduidelijke Skyrim.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in BOTW trekt je toch snel de main quest line in?Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
quote:Op woensdag 30 januari 2019 08:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
En de'Hier heb je een paraglider, spring van een klif'?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in BOTW trekt je toch snel de main quest line in?
Het spel nodigt uit tot verkenning van de wereld niet tot het redden ervan imo.In principe wel, maar niet in deze mate. als ik tijdens een gevecht door 2 /3 wapens heen ga tegen standaard vijanden is er toch iets mis naar mijn meningquote:Op woensdag 30 januari 2019 08:56 schreef Tailless het volgende:
[..]
ik vind zelf de durability een goede toevoeging.Had liever een combo gezien; een sterk wapen wat langzaam slechter wordt wat ik eventueel kan repareren ofzo. Durability introduceren zonder dat ik daar ook maar enigszins invloed of zicht op heb werkt voor mij niet.quote:Op woensdag 30 januari 2019 08:59 schreef Faux. het volgende:
[..]
Daar valt wat voor te zeggen tho: het nodigt uit tot het gebruik van nieuwe wapens. Anders heb je in je eerste halfuur een sterk wapen gevonden en gebruik je de rest van het spel dat wapen. En het is ook niet zo dat het lastig is om aan wapens te komen, sterker nog, de wereld ligt er letterlijk bezaaid mee. In Witcher 3 bijvoorbeeld kreeg ik het Spaans benauwd als een wapen beschadigd was, in BotW gooide ik een beschadigd wapen in het gezicht van een monster en ging ik door op het volgende wapen. Mag jij raden wat beter beviel
Zeker als dat het enige 'rpg' element in het spel is vind ik het gewoon een rare toevoeging.
Je kleding gaat niet stuk maar je schilden en je wapens wel?"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
Maar als je een wapen kan repareren, zit je nog steeds de hele tijd met hetzelfde wapen. Het nodigt gewoon niet uit tot het gebruiken van andere wapens als je ooit in het begin ergens een sterk wapen gevonden hebt en je andere wapens veel slapper zijn. Dat zou het spel ook makkelijk maken; denk aan dat vrij sterke wapen in een shrine vrij dicht in de buurt van the great plateau. Dan snij je door de andere monsters alsof het boter is voor de rest van het spel, als dat nooit zou breken.quote:Op woensdag 30 januari 2019 09:08 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
'Hier heb je een paraglider, spring van een klif'?
Het spel nodigt uit tot verkenning van de wereld niet tot het redden ervan imo.
[..]
In principe wel, maar niet in deze mate. als ik tijdens een gevecht door 2 /3 wapens heen ga tegen standaard vijanden is er toch iets mis naar mijn mening
[..]
Had liever een combo gezien; een sterk wapen wat langzaam slechter wordt wat ik eventueel kan repareren ofzo. Durability introduceren zonder dat ik daar ook maar enigszins invloed of zicht op heb werkt voor mij niet.
Zeker als dat het enige 'rpg' element in het spel is vind ik het gewoon een rare toevoeging.
Je kleding gaat niet stuk maar je schilden en je wapens wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |