Van wie niet die ooit in Utopia gezeten hebben in 1 en 2...quote:Op woensdag 16 januari 2019 15:26 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Van wie is dit smerige matras nou weer?
Ik weet het niet.quote:Op woensdag 16 januari 2019 15:26 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Van wie is dit smerige matras nou weer?
Ik ook,heb hem vaker gezienquote:Op woensdag 16 januari 2019 15:28 schreef freaky40 het volgende:
Vuurspuwer vaker gezien. Dat enge hoofd is bekend.
Gek genoeg niet.quote:Op woensdag 16 januari 2019 15:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zal in 1 ook wel eens geweest zijn neem ik aan.
Ja, dat zou echt vreselijk zijn.quote:Op woensdag 16 januari 2019 15:30 schreef Koekiebakkie het volgende:
Als die Merel maar geen vlam vat
Die is veels te druk nu zijn zusje ook naar Talpa komt.quote:Op woensdag 16 januari 2019 15:31 schreef Koekiebakkie het volgende:
Zal wel uit de koker van JdM komen
Thnx straks f kijken.zit in de treinquote:Op woensdag 16 januari 2019 15:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie deze hoogtepuntjes gemist heeft .....![]()
[ afbeelding ]
Presentatie van Lotus - 16 januari 2019.
x70qwrw
[ afbeelding ]
Ruzie Adriaan met Lotus - 15 januari 2019.
x70qxke
Zijn aanraders, Adriaan ontplofte weer eens ....quote:Op woensdag 16 januari 2019 15:34 schreef sjampoeh het volgende:
Thnx straks f kijken.zit in de trein
Jessie over Tim: waar ze zo'n aap vandaan plukkenquote:Op woensdag 16 januari 2019 15:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Pareltje .....![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Flinke ruzie Timothy en Jessie - 16 januari 2019.
x70r4gm
Wat een creep.quote:Op woensdag 16 januari 2019 15:44 schreef Aggie46 het volgende:
Assisente weet nog niet precies wat te doen.
Nono mot uitleggen.
Ok, ik begrijp[ afbeelding ]
Helemaal niet.quote:Op woensdag 16 januari 2019 15:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier moest Jens om janken, later wist Jessie het zo te draaien dat het door Tim kwam ...![]()
[ afbeelding ]
Jessie noemt Jens een slapjanus - 16 januari 2019.
x70r5fq
Dat wisten we al...quote:Op woensdag 16 januari 2019 15:57 schreef DKUp het volgende:
Tranny kan allemaal trucjes, laat maar zien
Het maakt goeie TV beelden, en zo druk waren ze hiervoor ook niet.quote:Op woensdag 16 januari 2019 15:57 schreef freaky40 het volgende:
Kost alleen maar tijd deze onzin steeds. Vind je het gek dat die silo dan niet af komt.
Mike ondertussen maar sjouwen met balkenquote:Op woensdag 16 januari 2019 15:57 schreef freaky40 het volgende:
Kost alleen maar tijd deze onzin steeds. Vind je het gek dat die silo dan niet af komt.
Oja tuurlijk de tv beelden..SBS ...quote:Op woensdag 16 januari 2019 15:58 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Het maakt goeie TV beelden, en zo druk waren ze hiervoor ook niet.
Vind er niets aan deze gekunstelde onzin.quote:Op woensdag 16 januari 2019 15:58 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Het maakt goeie TV beelden, en zo druk waren ze hiervoor ook niet.
Die snapt het tenminste.quote:Op woensdag 16 januari 2019 15:58 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Mike ondertussen maar sjouwen met balken
Hele tijd prikken en uiteindelijk is iemand het dan zat.quote:Op woensdag 16 januari 2019 15:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier moest Jens om janken, later wist Jessie het zo te draaien dat het door Tim kwam ...![]()
[ afbeelding ]
Jessie noemt Jens een slapjanus - 16 januari 2019.
x70r5fq
Ach ja, de schuimpjes genieten ervan.quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vind er niets aan deze gekunstelde onzin.
Klopt, het moet beslist niet ingewikkeld worden op SBSquote:Op woensdag 16 januari 2019 16:01 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ach ja, de schuimpjes genieten ervan.
Straks ook nog een nieuwe garderobequote:Op woensdag 16 januari 2019 16:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vind er niets aan deze gekunstelde onzin.
Dit zal wel weer een soort promo moeten voorstellen voor zo'n nieuw programma.quote:
wat pammetjes in het kanaal en door.quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:19 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Zal wel weer achter zitten vanwege die errors in zijn hoofd.
Jip geld zat daarquote:Op woensdag 16 januari 2019 16:22 schreef Koekiebakkie het volgende:
Christel haar huis is ineens geisoleerd?
Dat dus wat een idioot.hij verteld het net andersom!quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:25 schreef Dotteke het volgende:
Omdat Adriaan zo hard werd gepakt, sorry hoor Jens Adriaan pakte Lotus, waarop Lotus pas naar Adriaan begon
Gebeurt wel vaker daar dat dingen verdraaid worden. Of de aanleiding weggelaten wordtquote:Op woensdag 16 januari 2019 16:26 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Dat dus wat een idioot.hij verteld het net andersom!
Ja, hij heeft waarschijnlijk de helft niet meegekregenquote:Op woensdag 16 januari 2019 16:26 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Precies, dit gebeurde er in werkelijkheid ....quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:26 schreef Koekiebakkie het volgende:
Elke maand stort utopia weer wat op haar rekening.quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:22 schreef Koekiebakkie het volgende:
Christel haar huis is ineens geisoleerd?
Nee het huisje op het terrein!quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Elke maand stort utopia weer wat op haar rekening.
Ik kan echt niet langer luisteren dan 10 min naar die man met de hete aardappel in zijn strotquote:
Heb rollen met isolatiemateriaal zien liggen, of het is gebruikt voor haar hutje weet ik niet.quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:28 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Nee het huisje op het terrein!
Ik ook niet, het is een slap moederskindje, snel oprotten, next ...quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:30 schreef Dotteke het volgende:
Ik kan echt niet langer luisteren dan 10 min naar die man met de hete aardappel in zijn strot
Was benieuwd wie dat had gedaanquote:Op woensdag 16 januari 2019 16:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb rollen met isolatiemateriaal zien liggen, of het is gebruikt voor haar hutje weet ik niet.
Christel zei, toen ze het huisje in gingen:"Jasses, die mannen hebben al hun troep laten liggen.quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:31 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Was benieuwd wie dat had gedaan
En dit moest dan de stoere finance man zijn die sneaky plannen had en de boel wel eens ff op orde zou krijgen?quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:32 schreef Aggie46 het volgende:
Jens; Ik heb geen zin om de hele dag op mijn bed te liggen meuren.
Zei hij liggend.
[ afbeelding ]
En maar spelen met z'n butplugquote:Op woensdag 16 januari 2019 16:32 schreef Aggie46 het volgende:
Jens; Ik heb geen zin om de hele dag op mijn bed te liggen meuren.
Zei hij liggend.
[ afbeelding ]
Dat is voor zijn neus, hij "snoof"er daarna aan.quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En maar spelen met z'n butplug
Klopt hoorde ik ook maar waren dat mensen van buitenaf die dat gedaan hebben?quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:33 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Christel zei, toen ze het huisje in gingen:"Jasses, die mannen hebben al hun troep laten liggen.
Jens: Hebben ze het geïsoleerd dan
Chris Ja
Misschien de talpa kabouters.quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:31 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Was benieuwd wie dat had gedaan
Ik dacht dat het een tampon van Hiske was.quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En maar spelen met z'n butplug
Tja ik zou er ook eerst aan ruiken voor ik 'm in m'n neus steekquote:Op woensdag 16 januari 2019 16:35 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat is voor zijn neus, hij "snoof"er daarna aan.
Dat weet ik niet. Er waren wel mensen van buiten op het terreinquote:Op woensdag 16 januari 2019 16:35 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Klopt hoorde ik ook maar waren dat mensen van buitenaf die dat gedaan hebben?
Wanneer is deze foto gemaakt? Zijn er nog meer. Ben wel benieuwd hoe het terrein er nu bij ligt.quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien de talpa kabouters.
Loods zou ook een kale kille verblijf zijn, maar met de sloop zien we de isolatie hangen.
[ afbeelding ]
Die landkaart die heeft toen nog aardig wat gekostquote:Op woensdag 16 januari 2019 16:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Loods zou ook een kale kille verblijf zijn, maar met de sloop zien we de isolatie hangen.
[ afbeelding ]
Moet je even gaan kijken op FB van Wim Vroege.quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wanneer is deze foto gemaakt? Zijn er nog meer. Ben wel benieuwd hoe het terrein er nu bij ligt.
Das voor de tent , frituur en weetikwat. Verdeeld over 2 evenementen.quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:40 schreef Soulraven het volgende:
2300 voor het boksgala kan niet Hiske want er kwam vandaag al een factuur van 5000 toch? Dat hoort toch ook bij het boksgala?
Maar dan lult ze eromheen want dat is niet wat Jessie vroeg.quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:41 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Das voor de tent , frituur en weetikwat. Verdeeld over 2 evenementen.
reisburoquote:Op woensdag 16 januari 2019 16:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie daar de foto's niet staan.quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:41 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Moet je even gaan kijken op FB van Wim Vroege.
Zal er wel mee te maken hebben dat er straks een nieuwe garderobe binnenkomtquote:Op woensdag 16 januari 2019 16:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, het begon zo hoopvol vanmorgen, het is nu weer flink aan het inkakken ....
Viel het jou ook al opquote:Op woensdag 16 januari 2019 16:47 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ja vriendinnetje Brenda wordt niet afgekraakt
O, is het weer zo ver, krijgen ze nieuwe klerenquote:Op woensdag 16 januari 2019 16:46 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Zal er wel mee te maken hebben dat er straks een nieuwe garderobe binnenkomt
Jaquote:Op woensdag 16 januari 2019 16:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, is het weer zo ver, krijgen ze nieuwe kleren
De klusjes man van Talpaquote:Op woensdag 16 januari 2019 16:51 schreef freaky40 het volgende:
OT: https://www.facebook.com/(...)7424/?type=3&theater
Opbouw Utopia 1. Allemaal decor mensuh, allemaal decor. En Wim doet alles voor Talpa.
quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
of de hamsters naar de Giertank willen komen
de Award .. uitreiking
spannend heur
quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooiste moment van vandaag, heb twee streams achter elkaar gemonteerd ....![]()
[ afbeelding ]
Lotus daagt Adriaan uit - 16 januari 2019.
x70r9ga
die Lee Towersbrilquote:Op woensdag 16 januari 2019 16:53 schreef Ghostbuster het volgende:
De Modepolitie ziet er uit, of ze door alle kledingrekken van de Albert Cuijp is heen gerent
[ afbeelding ]
Met haar Lee Towers bril!quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:53 schreef Ghostbuster het volgende:
De Modepolitie ziet er uit, of ze door alle kledingrekken van de Albert Cuijp is heen gerent
[ afbeelding ]
good ol' memoriesquote:Op woensdag 16 januari 2019 16:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het enige juiste antwoord op deze onzin, Team Lotus ....quote:Op woensdag 16 januari 2019 17:01 schreef Koekiebakkie het volgende:
lotus: Ik wou dat jullie eens een schep pakten en mee gingen helpen ipv om ons heen te draaien
cool ! thanks voor de videoquote:Op woensdag 16 januari 2019 16:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooiste moment van vandaag, heb twee streams achter elkaar gemonteerd ....![]()
[ afbeelding ]
Lotus daagt Adriaan uit - 16 januari 2019.
x70r9ga
Ik ook wat een onzin!quote:Op woensdag 16 januari 2019 17:02 schreef schizolientje het volgende:
in dit geval sta ik achter Lotus
Vind je, ik zou ook weggelopen zijn, ze is aan het werk de hele dag en die Merel loopt de hele tijd mensen de veroordelenquote:
Ik ook. Ik had gezegd: ga eens iets nuttigs doen, mens. En je loopt er zelf bij als een wandelende kledingbak van het leger des heils.quote:Op woensdag 16 januari 2019 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind je, ik zou ook weggelopen zijn, ze is aan het werk de hele dag en die Merel loopt de hele tijd mensen de veroordelen
gaat toch om de humor zeg.quote:Op woensdag 16 januari 2019 17:05 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik zou dit ook achterlijk vinden. Maar ik had hen 2 even beoordeeld.
Okquote:Op woensdag 16 januari 2019 17:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
gat es Noickehhhhhh
of janken
BOE!
Als het haar niet bevalt dan dondert ze toch op!?quote:Op woensdag 16 januari 2019 17:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Lotuswat een naar volk leef ik mee
Nee Lotus is de enige vrouw daar met humor die houden wequote:Op woensdag 16 januari 2019 17:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als het haar niet bevalt dan dondert ze toch op!?
Ik vind anderen beledigen en beoordelen niet echt humor. Mja dat is persoonlijk waarschijnlijk.quote:
Ze voert geen reet uit en loopt zelf met afgetrapte Uggsquote:Op woensdag 16 januari 2019 17:05 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ik ook. Ik had gezegd: ga eens iets nuttigs doen, mens. En je loopt er zelf bij als een wandelende kledingbak van het leger des heils.![]()
ik zie de humor niet, zie 2 loosers die de hele dag niets utvoeren en hun tijd besteden aan helemaal NIETSquote:
Man man man weer een supermarkt kloon variantquote:Op woensdag 16 januari 2019 17:06 schreef okklaarpasta het volgende:
het was dus gewoon te doen om de muts van hiske te laten verdwijnen
dat was van lotus gewoon wat sarcasme, freakyquote:Op woensdag 16 januari 2019 17:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, en een van de weinige die tegen Jessie ingaat ....quote:Op woensdag 16 januari 2019 17:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Nee Lotus is de enige vrouw daar met humor die houden we
dus datquote:Op woensdag 16 januari 2019 17:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is een zure provocerende zeurkous geworden. Een vrouwelijke Tim.quote:Op woensdag 16 januari 2019 17:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee Lotus is de enige vrouw daar met humor die houden we
Ik zie hier ook geen humor in, mensen beoordelen op hun kleding terwijl ze hard aan het werk zijnquote:Op woensdag 16 januari 2019 17:06 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik zie de humor niet, zie 2 loosers die de hele dag niets utvoeren en hun tijd besteden aan helemaal NIETS
Het was pas humor geweest als Merel zichzelf ook even beoordeelde op kleding,make up etc.quote:
gerrit en merel bedoel je?quote:Op woensdag 16 januari 2019 17:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is een zure provocerende zeurkous geworden. Een vrouwelijke Tim.
je kan ook iets te serieus nemen.quote:Op woensdag 16 januari 2019 17:06 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik zie de humor niet, zie 2 loosers die de hele dag niets utvoeren en hun tijd besteden aan helemaal NIETS
daarom is het ook alleen gedaan om van de muts van hiske af te komen.quote:Op woensdag 16 januari 2019 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie hier ook geen humor in, mensen beoordelen op hun kleding terwijl ze hard aan het werk zijn
Waarom die sjaal er niet achteraan?quote:Op woensdag 16 januari 2019 17:06 schreef okklaarpasta het volgende:
het was dus gewoon te doen om de muts van hiske te laten verdwijnen
vanwege de te verwachten te grote id crisis die dan volgtquote:Op woensdag 16 januari 2019 17:08 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Waarom die sjaal er niet achteraan?
Gaat meer om alles eromheen. Jij staat daar te werken terwijl dit soort nietsnutten gaan beoordelen hoe je eruitziet ipv iets nuttigs doen.quote:Op woensdag 16 januari 2019 17:08 schreef okklaarpasta het volgende:
[..]
daarom is het ook alleen gedaan om van de muts van hiske af te komen.
potdomme zijn we er in getrapt?quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:51 schreef freaky40 het volgende:
OT: https://www.facebook.com/(...)7424/?type=3&theater
Opbouw Utopia 1. Allemaal decor mensuh, allemaal decor. En Wim doet alles voor Talpa.
nah, het ligt er ook aan van wie het doet, Merel heeft dr toneelstukje opgevoerd, kan weer met dr vette reet terug naar haar nestquote:
Ho, ho, nu sla je Sylvana over .....quote:Op woensdag 16 januari 2019 17:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Merel is het lelijkste wijf van Nederland en dan dit doen
Denk je. Ik vind het met de dag belachelijker worden daarquote:Op woensdag 16 januari 2019 17:08 schreef okklaarpasta het volgende:
[..]
daarom is het ook alleen gedaan om van de muts van hiske af te komen.
simons mag nooit meer genoemd worden. dan roep je ;r opquote:Op woensdag 16 januari 2019 17:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ho, ho, nu sla je Sylvana over .....
Merel en een schep pakkenquote:Op woensdag 16 januari 2019 17:09 schreef Koekiebakkie het volgende:
En weer een half uur pure werktijd weg.die merel had ook een schep kunnen pakken!
Behalve de vijver ja. Maar ben op zoek naar foto's van hoe het terrein er nu bij ligt, maar kan daar niets van vinden. Dus als iemand een linkje heeft, ik verneem het graag.quote:Op woensdag 16 januari 2019 17:09 schreef Giggio het volgende:
[..]
potdomme zijn we er in getrapt?
was het geen echte oude loods?
lagen alle leidingen er al spontaan?
maar U2 is toch echt?
En dit is wel mode?quote:Op woensdag 16 januari 2019 17:11 schreef Koekiebakkie het volgende:
[ afbeelding ]
Merel: Je hoeft als vrouw niet te bouwen.Ik ga niet met mijn handen in de modder
Christel: Ik wel
Nou die is niet echt lelijkquote:Op woensdag 16 januari 2019 17:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik denk eerder vol.quote:Op woensdag 16 januari 2019 17:12 schreef Bramenstruik het volgende:
als alle vrouwen waren als Merel was Nederland failliet
Als het uitkomtquote:Op woensdag 16 januari 2019 17:10 schreef Soulraven het volgende:
Merel: "Dan zegt ze ik ben vies maar je hoeft niet als vrouw te bouwen"
Emancipatie
Totaal van het padje dat mensquote:Op woensdag 16 januari 2019 17:13 schreef Soulraven het volgende:
Die merel is echt achterlijk. Want hoe je er uitziet is het belangrijkst als je iets bouwt.
Piet Römer ook.quote:Op woensdag 16 januari 2019 17:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Stallone wilt zijn bril terug
quote:Op woensdag 16 januari 2019 17:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die bril is prima. Het is die kop erachter.quote:Op woensdag 16 januari 2019 17:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Rayban grootbrildraagster gespotquote:Op woensdag 16 januari 2019 17:14 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Die bril is prima. Het is die kop erachter.
Nope, niet eens. Heb ik niet de gezichtsvorm voor.quote:Op woensdag 16 januari 2019 17:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Rayban grootbrildraagster gespot
Die Jessie is weer aan het zoeken.Iemand heeft zijn vriendje A3 aangesprokenquote:Op woensdag 16 januari 2019 17:14 schreef Dotteke het volgende:
De flipover is kapot, Jessie gaat er om naar Lotus die zegt dat er niets mee gebeurd is, niet gevallen of niks
Die mag je titel "van Nederland" niet geven.quote:Op woensdag 16 januari 2019 17:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mooie woordspelingquote:Op woensdag 16 januari 2019 17:14 schreef Koekiebakkie het volgende:
En langzaam aan gaan we er naar toe breien dat er een nieuwe garderobe komt
Hoe hoog?quote:
goed adviesquote:Op woensdag 16 januari 2019 17:18 schreef Dotteke het volgende:
Franny vraagt aan Tim of het goed voor haar is terug naar de boekhouding te gaan
Tim adviseert haar het niet te doen
Ik hoorde 35 euro, dat zal per les zijn denk ik?quote:
Ook een gemaakt typequote:Op woensdag 16 januari 2019 17:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat nieuwe manneke lijkt op Chip qua stem
Die had alleen maar turbo taal waar Jessie altijd hilarisch op kon reageren. Maar bekakt praten hij zeker niet, wel erg belerend zeker toen hij helemaal het mannetje was in team Twins.quote:Op woensdag 16 januari 2019 17:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat nieuwe manneke lijkt op Chip qua stem
Jij gelooft dat er een keus was wie weg gestuurd zou worden?quote:Op woensdag 16 januari 2019 17:19 schreef BloesBloes het volgende:
En maar klagen over iemand die hij er zelf met alle geweld wilde inhouden. Wat een faalhaas die man.
reiskostenquote:Op woensdag 16 januari 2019 17:18 schreef mazaru het volgende:
Tim had de dansleraren om half 10 afgezegd terwijl ze om half 12 zouden komen.
Dansleraren hebben gewoon de les berekend en sturen een factuur. Tim heeft lopen vertellen dat de lessen gratis waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |