Hij is al kerel het meest vreselijk gekleed en gaat anderen nu beoordelen op hun outfit.quote:Op woensdag 16 januari 2019 11:24 schreef Rhosyn het volgende:
Boterhammen redden. Te laat! Lotus is al bezig. Dan maar even wachten. Wat een sukkel die Gerrit.
[ afbeelding ]
Het lijken wel Cossers.quote:Op woensdag 16 januari 2019 11:26 schreef Dotteke het volgende:
De een schrijft op wat een ander doet, de anderen schrijven op wat andere aan hebben![]()
[ afbeelding ]
Hij weet wel wat je niet moet dragen...quote:Op woensdag 16 januari 2019 11:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij is al kerel het meest vreselijk gekleed en gaat anderen nu beoordelen op hun outfit.
Oké.
Tarik Azizquote:Op woensdag 16 januari 2019 11:26 schreef utopia2.0 het volgende:
Hiske lult naar het smoelwerk van Jessie...Hiske is een soort van Tarik Aziz en Jessie is Sadam Hoessein......Zo kijk ik nu naar Utopia...yippie
Ik heb hem nog nooit in leuke kleding kunnen betrappen.quote:Op woensdag 16 januari 2019 11:27 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hij weet wel wat je niet moet dragen...
Maar daar zitten we hier voor, daar zitten ze om iets op te bouwen, maar ze zitten elkaar alleen maar in het vaarwaterquote:
Precies, hij weet wat je niet moet dragen.quote:Op woensdag 16 januari 2019 11:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit in leuke kleding kunnen betrappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |