Hopelijk niet ter inspiratie voor een nieuw programma waarin Gordon de ervaringsdeskundige gaat uithangen en iedereen wel even geneest.quote:Op woensdag 25 september 2019 14:11 schreef Pippi het volgende:
[ afbeelding ]
Dr Phil op je bucketlist hebben staan
Aiii! Breng hem niet op ideeënquote:Op woensdag 25 september 2019 14:20 schreef Rianne84 het volgende:
Hopelijk niet ter inspiratie voor een nieuw programma waarin Gordon de ervaringsdeskundige gaat uithangen en iedereen wel even geneest.
Zo'n programma wil ik wel zien eigenlijkquote:Op woensdag 25 september 2019 14:20 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Hopelijk niet ter inspiratie voor een nieuw programma waarin Gordon de ervaringsdeskundige gaat uithangen en iedereen wel even geneest.
#staatsmongoolquote:Op woensdag 25 september 2019 14:11 schreef Pippi het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is het toch een held.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 11:13 schreef praadje het volgende:
Gordon heeft een dipje en weer zin in drank![]()
https://www.instagram.com/p/B3L490Gn2t0/
Dit,quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 15:00 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat zelf schreef als reactie maar het staat er ook echt hey![]()
Ik zag een screenshot van Goor bij Dr. Phil voorbij komen.quote:Op woensdag 25 september 2019 14:11 schreef Pippi het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ie ook zat keren gebatst heeftquote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:16 schreef Noek het volgende:
Die man is vaker gekwetst dan dat die gebatst heeft. Nare nare man.
Wie, ferry of gordonquote:Op zondag 2 augustus 2020 05:38 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Zou ie nog steeds nuchter zijn?
Die Ferry sowieso niet zo te zienquote:Op zondag 2 augustus 2020 05:38 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Zou ie nog steeds nuchter zijn?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |