abonnement Unibet Coolblue
pi_184475827
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 16:17 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Hij gaat of plat terug, of hij sneeuwt bij mij in hoor *;

En spannend Hestia! O+
Haha _O- *;
Jaaa ben echt benieuwd!
pi_184476001
Altijd leuk, dat soort verrassingen!

Cinderella, hoe is het trouwens met jouw date leven? Ik gun jou ook zo erg klefbekkerij *;

[ Bericht 0% gewijzigd door quickstepster op 18-01-2019 16:37:55 ]
Gek? kan je dat eten?
pi_184476158
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 16:32 schreef quickstepster het volgende:
Altijd leuk, dat soort verrassingen!

Cinderella, hoe is het trouwens met jouw date leven? Ik gun jou ook zo erg klefbekkerij *;
Treurig......verrassend veel 40plussers hebben nog een kinderwens......en als ze dat niet hebben vinden ze ineens vriendschap veel belangrijker dan een relatie..... :{ :{
pi_184476203
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 16:12 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]


Nee het is een verrassingsweekend voor mij, dus ik krijg als hij het geregeld heeft de datum te horen en meer niet :o Dus spannend!
Spannend :D
pi_184476204
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 16:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Treurig......verrassend veel 40plussers hebben nog een kinderwens......en als ze dat niet hebben vinden ze ineens vriendschap veel belangrijker dan een relatie..... :{ :{
Oh dat is balen zeg :{
pi_184476249
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 16:47 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Oh dat is balen zeg :{
Tja......
pi_184476260
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 16:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Treurig......verrassend veel 40plussers hebben nog een kinderwens......en als ze dat niet hebben vinden ze ineens vriendschap veel belangrijker dan een relatie..... :{ :{
Wat balen joh! Ook 45+? Ik dacht dat mensen het na 42 ofzo echt niet meer wilden. Nou wil ik ze sowieso niet, dus slecht vergelijkingsmateriaal _O- maar dat is wel heel klote :*
Gek? kan je dat eten?
pi_184476282
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 16:52 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Wat balen joh! Ook 45+? Ik dacht dat mensen het na 42 ofzo echt niet meer wilden. Nou wil ik ze sowieso niet, dus slecht vergelijkingsmateriaal _O- maar dat is wel heel klote :*
Matches zijn vooralsnog tussen 40-45.....
pi_184476351
Toch stom. We worden ouder, maar dat wil niet zeggen dat we maar door moeten willen gaan met babies krijgen...
Gek? kan je dat eten?
pi_184476386
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 16:59 schreef quickstepster het volgende:
Toch stom. We worden ouder, maar dat wil niet zeggen dat we maar door moeten willen gaan met babies krijgen...
Zeker omdat m'n eigen kids al volwassen zijn......baby's zijn leuk maar om wéér door die 18 jaar heen te worstelen.....liever niet! Maar ik geef niet zomaar op hoor......ik kom vast nog wel een lieve leukerd tegen!
pi_184476422
Dat sowieso *O* jij bent zo'n leuk mens, daar hoort een ander, even leuk mens bij!
Gek? kan je dat eten?
pi_184476430
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 17:05 schreef quickstepster het volgende:
Dat sowieso *O* jij bent zo'n leuk mens, daar hoort een ander, even leuk mens bij!
Lief! :*
pi_184476462
Hestia verrassingsweekendjes zijn leuk!
2,5 week terug hadden we een doordeweeks "verrassingsweekendje", wist alleen hoe laat ik bij hem moest zijn en verder niets.
Pas toen we Limburg in reden, begon ik met gokken maar foute gok eerst, toen gaf hij toe
pi_184476482
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 17:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Zeker omdat m'n eigen kids al volwassen zijn......baby's zijn leuk maar om wéér door die 18 jaar heen te worstelen.....liever niet! Maar ik geef niet zomaar op hoor......ik kom vast nog wel een lieve leukerd tegen!
Nee idd kan ik goed snappen dat je daar nu niet meer op zit te wachten. Straks gewoon lekker genieten van kleinkinderen. Maar ik gun jou ook weer een nieuwe liefde om nog heel wat jaren mee samen door te brengen *;
pi_184476488
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 17:08 schreef RokStarr het volgende:
Hestia verrassingsweekendjes zijn leuk!
2,5 week terug hadden we een doordeweeks "verrassingsweekendje", wist alleen hoe laat ik bij hem moest zijn en verder niets.
Pas toen we Limburg in reden, begon ik met gokken maar foute gok eerst, toen gaf hij toe
Leuk leuk......wat hebben jullie uiteindelijk gedaan?
pi_184476500
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 17:08 schreef RokStarr het volgende:
Hestia verrassingsweekendjes zijn leuk!
2,5 week terug hadden we een doordeweeks "verrassingsweekendje", wist alleen hoe laat ik bij hem moest zijn en verder niets.
Pas toen we Limburg in reden, begon ik met gokken maar foute gok eerst, toen gaf hij toe
Oh leuk zeg *O* Wat hebben jullie gedaan?
Ik vind het wel spannend om die controle uit handen te geven, maar vertrouw er maar op dat het goedkomt. Maakt verder ook niet uit waar we heen gaan, als we maar samen zijn *;
pi_184476501
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 17:09 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Nee idd kan ik goed snappen dat je daar nu niet meer op zit te wachten. Straks gewoon lekker genieten van kleinkinderen. Maar ik gun jou ook weer een nieuwe liefde om nog heel wat jaren mee samen door te brengen *;
Nog wel even een jaartje of tien wachten op kleinkinderen hoor :)
pi_184476813
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 17:11 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Oh leuk zeg *O* Wat hebben jullie gedaan?
Ik vind het wel spannend om die controle uit handen te geven, maar vertrouw er maar op dat het goedkomt. Maakt verder ook niet uit waar we heen gaan, als we maar samen zijn *;
We zijn 2 dagen naar Valkenburg geweest, beetje rondgestruind door het stadje, gerodeld, gewandeld em mergel sculpturen in een grot bekeken :)
En op de terugweg nog naar de outlet in Roermond geweest
pi_184476853
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 17:33 schreef RokStarr het volgende:

[..]

We zijn 2 dagen naar Valkenburg geweest, beetje rondgestruind door het stadje, gerodeld, gewandeld em mergel sculpturen in een grot bekeken :)
En op de terugweg nog naar de outlet in Roermond geweest
Dat klinkt echt als een geweldig weekend O+
pi_184476861
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 17:33 schreef RokStarr het volgende:

[..]

We zijn 2 dagen naar Valkenburg geweest, beetje rondgestruind door het stadje, gerodeld, gewandeld em mergel sculpturen in een grot bekeken :)
En op de terugweg nog naar de outlet in Roermond geweest
Gewoon lekker genieten dus....heerlijk O+ !
pi_184476910
Klinkt als een heerlijk weekend O+
Gek? kan je dat eten?
pi_184478134
Brrrrr......ik vind het maar koud zo......wanneer begint de lente??
pi_184478286
Voorlopig nog niet... Komende weken iedere nacht vorst zeggen ze, en vaak overdag ook...

Maar eens, het is koud! Zet nu 's avonds even de verwarming aan in de slaapkamer, da's wel heel lekker O+
Gek? kan je dat eten?
pi_184478320
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 19:01 schreef quickstepster het volgende:
Voorlopig nog niet... Komende weken iedere nacht vorst zeggen ze, en vaak overdag ook...

Maar eens, het is koud! Zet nu 's avonds even de verwarming aan in de slaapkamer, da's wel heel lekker O+
Heb hier alleen een gaskachel in de huiskamer....dus in de gang en boven is het koud..... :{
pi_184478402
Ik heb echt 10x liever het weer van vandaag dan dat van gisteren. Maar alleen een gaskachel is wel koud Cinderella. In de slaapkamer doe ik de verwarming niet aan want daar staan mn cactussen in winterrust. Maar ik heb mn electrische onderdeken O+
pi_184478424
Ik hou van dit winterweer O+
pi_184478430
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 19:07 schreef _Hestia_ het volgende:
Ik heb echt 10x liever het weer van vandaag dan dat van gisteren. Maar alleen een gaskachel is wel koud Cinderella. In de slaapkamer doe ik de verwarming niet aan want daar staan mn cactussen in winterrust. Maar ik heb mn electrische onderdeken O+
Liever droge kou dan die buien inderdaad....en ik neem vanavond gewoon een kruikje mee naar bed :)
pi_184478790
Het heeft ook zeker iets O+ kou, wandelen en dan die ademwolkjes zien, daarna thee of warme choco, waxinelichtjes, extra fijn om te knuffelen of om 's nachts nog even tegen iemand aan te kruipen O+

Maar ook ijs, glad, vertragingen in het ov, bevroren vingers en neus...

Ieder seizoen heeft zo z'n charme en z'n minpunten :s)
Gek? kan je dat eten?
pi_184478931
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 19:26 schreef quickstepster het volgende:
Het heeft ook zeker iets O+ kou, wandelen en dan die ademwolkjes zien, daarna thee of warme choco, waxinelichtjes, extra fijn om te knuffelen of om 's nachts nog even tegen iemand aan te kruipen O+

Maar ook ijs, glad, vertragingen in het ov, bevroren vingers en neus...

Ieder seizoen heeft zo z'n charme en z'n minpunten :s)
Ik kan veel van de winter hebben, maar met gladheid onderweg moeten op m'n fietsje is echt niet tof.......maar knuffelen in de winter is extra fijn O+
pi_184479267
Beter dan tijdens een hittegolf en alles plakt en warm en bleh _O-
Gek? kan je dat eten?
pi_184479289
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 19:46 schreef quickstepster het volgende:
Beter dan tijdens een hittegolf en alles plakt en warm en bleh _O-
Ha ha :D :D
pi_184479563
Wel blij dat ik niet op de fiets hoef. Dat vind ik best eng met gladheid en ijs :'(
Gek? kan je dat eten?
pi_184479877
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 19:58 schreef quickstepster het volgende:
Wel blij dat ik niet op de fiets hoef. Dat vind ik best eng met gladheid en ijs :'(
Dat is ook eng.....en vanmorgen passeerde ik zelfs twee ambulances waar iemand in geschoven werd....dan heb je wel bibberende benen......
  vrijdag 18 januari 2019 @ 20:22:08 #284
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_184480008
Bijna vol 😁
Oude user in een nieuw jasje.
pi_184480248
Bijnaaa :s)
Gek? kan je dat eten?
pi_184480331
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 20:32 schreef quickstepster het volgende:
Bijnaaa :s)
Wordt wel gestresst hoor dat dit deel vol moet....ha ha :D
pi_184480416
Het is onzinnig, want vol word het toch wel. Maar ik speel wel mee hoor _O-

Helemaal vergeten te vermelden, maar ik heb ondertussen ook mijn kunstige koe gekocht. Ik ben er gek op, mooi ding! ):O
Gek? kan je dat eten?
pi_184480596
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 20:39 schreef quickstepster het volgende:
Het is onzinnig, want vol word het toch wel. Maar ik speel wel mee hoor _O-

Helemaal vergeten te vermelden, maar ik heb ondertussen ook mijn kunstige koe gekocht. Ik ben er gek op, mooi ding! ):O
Foto! :)
pi_184480619
Deze is het. Vast niet voor iedereen, maar ik vind m sjiek O+


Gek? kan je dat eten?
pi_184480712
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 20:47 schreef quickstepster het volgende:
Deze is het. Vast niet voor iedereen, maar ik vind m sjiek O+


[ afbeelding ]
Leuk!!
pi_184481319
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 20:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Leuk!!
Thanks O+
Gek? kan je dat eten?
pi_184487549
Goedemorgen :W
Met een dubbele dosis slaappillen heerlijk geslapen. Wel raar hoor geen slaap lekker en goedemorgen appje krijgen. Lees ze nu maar terug van andere dagen :@
pi_184487697
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 09:12 schreef _Hestia_ het volgende:
Goedemorgen :W
Met een dubbele dosis slaappillen heerlijk geslapen. Wel raar hoor geen slaap lekker en goedemorgen appje krijgen. Lees ze nu maar terug van andere dagen :@
Ahw.....


Ik lag gisterenavond al om half tien in bed, bijna klokje rond geslapen :@
pi_184487807
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 09:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ahw.....


Ik lag gisterenavond al om half tien in bed, bijna klokje rond geslapen :@
Oh wauw dan had je het ook wel nodig! Ik nu van 00 tot 9 aan 1 stuk doorgeslapen. Normaal ben ik veel tussentijds wakker of val ik pas laat in slaap of ben ik juist al vanaf half 4 wakker.
pi_184487846
Ben eigenlijk ook een hele slechte slaper, maar soms moet ik dan écht even inhalen :)
pi_184488641
Goeiemorgen dames! Fijn dat jullie lekker geslapen hebben!

Krijg net een appje dat lief zo gaat vertrekken mijn kant op. Dan is hij pas half 1 hier. Baal ik stiekem van, we hebben alleen het weekend, hij gaat op zondag vaak eind van de middag al weg. En nu vind ik mezelf ook nog een heks omdat hij natuurlijk best mag uitslapen als hij dat wil en sommigen het met veel minder moeten doen :@

Zucht. Ik ga maar een bak thee pakken. :+
Gek? kan je dat eten?
pi_184489283
Hmm ik kan me je gevoel wel begrijpen hoor Quickstepster, het liefst wil je dan ook echt het hele weekend alle uren samen zijn. Maar ik hoop dat het lukt om te kijken naar wat er wel is en daar van te genieten. Anders raak je alleen maar gefrustreerd. Veel plezier vandaag en morgen :*

Ik ga aan mn filmmarathon beginnen *O*
pi_184489372
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 10:38 schreef quickstepster het volgende:
Goeiemorgen dames! Fijn dat jullie lekker geslapen hebben!

Krijg net een appje dat lief zo gaat vertrekken mijn kant op. Dan is hij pas half 1 hier. Baal ik stiekem van, we hebben alleen het weekend, hij gaat op zondag vaak eind van de middag al weg. En nu vind ik mezelf ook nog een heks omdat hij natuurlijk best mag uitslapen als hij dat wil en sommigen het met veel minder moeten doen :@

Zucht. Ik ga maar een bak thee pakken. :+
Herkenbaar van het begin van onze relatie.
Hadden we meestal ook alleen de weekenden en moest hij zaterdags werken.
pi_184489487
Dankjulliewel. Ik weet t rationeel ook wel. Was gewoon even een bummer omdat ik hem eerder gewend ben. En ikzelf ben steeds vroeg op jammer genoeg. Als ik zelf ook kon uitslapen had ik het nieteens gemerkt :+

En nu heb ik wel lekker tijd voor mijn boek. Dus komt goed.

Veel plezier met je filmmarathon Hestia O+
Gek? kan je dat eten?
pi_184489967
Nog even volhouden QS! Hij kan niet op vrijdagavond al naar je toe komen zodat je meer uren samen hebt??

Veel plezier Hestia met je films!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')