abonnement Unibet Coolblue
pi_184426036
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 22:56 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Ligt aan het tijdstip. Witmannetjes hebben een paar liter drank nodig, voor ze naar een vrouw durven kijken, maar dan komt er ook gelijk smerige troep uit die monden.
Maar dan is het altijd nog "mag ik u in uw kont neuken" en dat klinkt al heel anders.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_184426081
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 23:09 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Dat moet zeker niet als normaal gezien worden, maar dat is nu juist het probleem. Als je stelt dat iemand uitschelden op straat (wat al verboden was) hetzelfde is als iemand een compliment geven, dan kom je ofwel uit op een normalisering van dat uitschelden of een abnormalisering van elke interactie. Dat zijn beide geen goede ontwikkelingen.
Zoals het voorbeeld mooi rokje, hey ik zou er mee kunnen leven. Voor mij is dat niet hetzelfde als dat scheldwoord. Maar het hoeft maar een bepaalde blik te zijn, een man die tussen twee vingers zijn tong naar je uitsteekt of een triggerende zin. Het is intimidatie.
-
pi_184426090
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 22:56 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Ligt aan het tijdstip. Witmannetjes hebben een paar liter drank nodig, voor ze naar een vrouw durven kijken, maar dan komt er ook gelijk smerige troep uit die monden.
Nee dan is het ' 'vo voor de hertjes, en nu buigen voor de praeses!'
  dinsdag 15 januari 2019 @ 23:14:20 #54
286575 Roces18
Chef de party
pi_184426106
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 22:44 schreef julius123 het volgende:

[..]

Wie de neuk heeft er nou instagram :')
Ik zou haar niet doen. En insta is zo dom. Iedereen die daar zit is een narcist.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_184426107
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 23:13 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Zoals het voorbeeld mooi rokje, hey ik zou er mee kunnen leven. Voor mij is dat niet hetzelfde als dat scheldwoord. Maar het hoeft maar een bepaalde blik te zijn, een man die tussen twee vingers zijn tong naar je uitsteekt of een triggerende zin. Het is intimidatie.
Dus het ligt aan de aantrekkelijkheid van de persoon in kwestie?
pi_184426118
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 23:14 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Dus het ligt aan de aantrekkelijkheid van de persoon in kwestie?
Wie zegt dat?
-
pi_184426180
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 23:14 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Wie zegt dat?
Afgezien van de extremen zoals tong tussen de vingers e.d.... Is het niet zo dat iemand die op een leuke manier flirterig kijkt bij eenzelfde opmerking een andere reactie krijgt dan iemand die niet per se obscene gebaren maakt, maar gewoon minder sexy is en dus ook minder sexy kan kijken?
  dinsdag 15 januari 2019 @ 23:20:08 #58
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184426246
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 23:13 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Zoals het voorbeeld mooi rokje, hey ik zou er mee kunnen leven. Voor mij is dat niet hetzelfde als dat scheldwoord. Maar het hoeft maar een bepaalde blik te zijn, een man die tussen twee vingers zijn tong naar je uitsteekt of een triggerende zin. Het is intimidatie.
Maar dan zie je dus al het subjectieve element dat erin voorkomt. En ja de houding speelt daarin zeker mee, maar van de andere kant speelt ook (over)gevoeligheid mee, het feit dat iemand onaantrekkelijk is of van een bepaalde afkomst etc. Dat is ook gewoon naar voren gekomen uit het onderzoek naar straatintimidatie. Dat zijn zaken die schadelijk zijn voor het principe van rechtsgelijkheid.
  dinsdag 15 januari 2019 @ 23:23:24 #59
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184426327
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 23:13 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Nee dan is het ' 'vo voor de hertjes, en nu buigen voor de praeses!'
_O-

Alleen de kakkers.
pi_184426340
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 23:17 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Afgezien van de extremen zoals tong tussen de vingers e.d.... Is het niet zo dat iemand die op een leuke manier flirterig kijkt bij eenzelfde opmerking een andere reactie krijgt dan iemand die niet per se obscene gebaren maakt, maar gewoon minder sexy is en dus ook minder sexy kan kijken?
Er is een verschil tussen flirten en intimidatie. Dus nee de aantrekkelijkheid maakt dan niet uit. Je kan ook flirten met een ‘in jouw ogen’ een onaantrekkelijk iemand, omdat je simpelweg aandacht leuk vindt.

Daarnaast heb ik nog nooit gehoord van eenzijdig flirten. Als iemand wil flirten met je, dan maakt hij/zij contact. Vervolgens kan jij instemmen om hier in mee te gaan en er aan mee te doen aka flirten. Ga je er niet in mee en accepteer je het gedrag niet, dan wordt het intimidatie.

Intimidatie is ongewenst contact wat of geen reactie krijgt, waardoor die persoon door blijft gaan en nog meer kan intimideren (of opgeeft) of het kan zijn dat iemand een reactie geeft en aangeeft het niet te accepteren.
-
pi_184426415
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 23:20 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Maar dan zie je dus al het subjectieve element dat erin voorkomt. En ja de houding speelt daarin zeker mee, maar van de andere kant speelt ook (over)gevoeligheid mee, het feit dat iemand onaantrekkelijk is of van een bepaalde afkomst etc. Dat is ook gewoon naar voren gekomen uit het onderzoek naar straatintimidatie. Dat zijn zaken die schadelijk zijn voor het principe van rechtsgelijkheid.
Weet je, wanneer je intimidatie hebt meegemaakt van meerdere afkomsten dan maakt dat niet uit. Ik kijk niet anders naar nederlandse mannen, omdat 3 ervan mij een kkr hoer noemen. Net zoals wanneer een Antiliaanse man dit zou doen.

Voor mij gaat het hierbij niet om afkomst of aantrekkelijkheid. Het gaat om het gevoel wat je afgeeft. Na intimidatie voel ik mij onveilig, onprettig. Dan kan je nog zo’n lekkere gozer zijn.
-
pi_184426424
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 23:24 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen flirten en intimidatie. Dus nee de aantrekkelijkheid maakt dan niet uit. Je kan ook flirten met een ‘in jouw ogen’ een onaantrekkelijk iemand, omdat je simpelweg aandacht leuk vindt.

Daarnaast heb ik nog nooit gehoord van eenzijdig flirten. Als iemand wil flirten met je, dan maakt hij/zij contact. Vervolgens kan jij instemmen om hier in mee te gaan en er aan mee te doen aka flirten. Ga je er niet in mee en accepteer je het gedrag niet, dan wordt het intimidatie.

Intimidatie is ongewenst contact wat of geen reactie krijgt, waardoor die persoon door blijft gaan en nog meer kan intimideren (of opgeeft) of het kan zijn dat iemand een reactie geeft en aangeeft het niet te accepteren.
Je hebt wel deels een punt, vooral bij mensen die door blijven gaan en de hints niet snappen. Maar anderzijds is het natuurlijk ook weer zo dat als een wildvreemde je een vrij direct compliment geeft, zoals 'leuk rokje' of 'mooie ogen' je anders zal reageren op een aantrekkelijk iemand dan op een lelijk iemand. Dat zou ik zelf ook doen. Niet dat het echt uitmaakt bij de echte gevallen natuurlijk, maar ik heb het gevoel dat sommigen de onhandige flirtpogingen van onaantrekkelijke mannen ook onder de noemer intimidatie scharen, waarbij ik niet zeg dat jij dat ook doet.
pi_184426497
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 23:28 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Je hebt wel deels een punt, vooral bij mensen die door blijven gaan en de hints niet snappen. Maar anderzijds is het natuurlijk ook weer zo dat als een wildvreemde je een vrij direct compliment geeft, zoals 'leuk rokje' of 'mooie ogen' je anders zal reageren op een aantrekkelijk iemand dan op een lelijk iemand. Dat zou ik zelf ook doen. Niet dat het echt uitmaakt bij de echte gevallen natuurlijk, maar ik heb het gevoel dat sommigen de onhandige flirtpogingen van onaantrekkelijke mannen ook onder de noemer intimidatie scharen, waarbij ik niet zeg dat jij dat ook doet.
Een compliment is een compliment. Is het van een knappe man en wil je daarmee flirten dan is het flirten ja, maar zie je het niet zitten? En geef je aan er niet van gediend te zijn, dan moet de ander stoppen.
-
  dinsdag 15 januari 2019 @ 23:36:52 #64
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184426585
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 23:27 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Weet je, wanneer je intimidatie hebt meegemaakt van meerdere afkomsten dan maakt dat niet uit. Ik kijk niet anders naar nederlandse mannen, omdat 3 ervan mij een kkr hoer noemen. Net zoals wanneer een Antiliaanse man dit zou doen.

Voor mij gaat het hierbij niet om afkomst of aantrekkelijkheid. Het gaat om het gevoel wat je afgeeft. Na intimidatie voel ik mij onveilig, onprettig. Dan kan je nog zo’n lekkere gozer zijn.
Ik begrijp je en ik snap dat je onveilig voelen op straat een ongelooflijk vervelend en hulpeloos gevoel geeft.

Wat ik vooral wil benoemen is dat door hoe de norm gesteld wordt, onschuldige zaken op dezelfde hoop gegooid worden als zware intimidatie. Jij geeft bijvoorbeeld aan dat van geen ophouden weten intimidatie is, maar dat is niet hoe de gemeentes Rotterdam en Amsterdam ermee omgaan, of hoe deze dame het weergeeft. Daarin wordt die eerste poging tot contact, die eerste flirtpoging al tot intimidatie gebombardeerd.

Daarmee maak je van iemand die gewoon een leuk meisje wil ontmoeten en eens een kansje wil wagen hetzelfde als van tuig dat het normaal vindt om meisjes steegjes in te volgen en obsceniteiten naar hun hoofd te slingeren.
pi_184426621
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 23:31 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Een compliment is een compliment. Is het van een knappe man en wil je daarmee flirten dan is het flirten ja, maar zie je het niet zitten? En geef je aan er niet van gediend te zijn, dan moet de ander stoppen.
Ik had eerst een langere reactie, maar ik kan hem korter stellen. Ik ben het helemaal met je eens in deze kwestie, alleen ik heb gezien dat anderen ook de eerste contactpoging als intimidatie bestempelen, wat ik jammer vind en eigenlijk af vind doen aan de ernst van de echte intimidatie.
pi_184426625
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 23:36 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Ik begrijp je en ik snap dat je onveilig voelen op straat een ongelooflijk vervelend en hulpeloos gevoel geeft.

Wat ik vooral wil benoemen is dat door hoe de norm gesteld wordt, onschuldige zaken op dezelfde hoop gegooid worden als zware intimidatie. Jij geeft bijvoorbeeld aan dat van geen ophouden weten intimidatie is, maar dat is niet hoe de gemeentes Rotterdam en Amsterdam ermee omgaan, of hoe deze dame het weergeeft. Daarin wordt die eerste poging tot contact, die eerste flirtpoging al tot intimidatie gebombardeerd.

Daarmee maak je van iemand die gewoon een leuk meisje wil ontmoeten en eens een kansje wil wagen hetzelfde als van tuig dat het normaal vindt om meisjes steegjes in te volgen en obsceniteiten naar hun hoofd te slingeren.
En dat begrijp ik.
-
pi_184428505
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 22:34 schreef PiyeReloaded het volgende:
Ik ben het ermee eens dat 'ik wil mijn pik in jouw kont stoppen' echt niet kan en inderdaad een probleem is.
Dat hij dat wil is geen probleem vind ik, indien hij ertoe zou overgaan wordt het wat anders.
Het is zo jammer dat zo'n persoon meent dit te moeten delen, ik bedoel misschien wil hij nog wel verder gaan dan dat, maar als hij het voor zichzelf houdt heeft niemand er verder last van.
Altijd maar die behoefte om alles te moeten zeggen van iedereen, zo jammer.

Aan de andere kant zijn er gasten die misschien hetzelfde denken, en het dan niet zeggen, en daar heeft het meisje dan helemaal geen problemen mee, en krijt ze niets op de straat.

Is het nu de gedachtengang an sich waar ze moeite mee heeft, of het feit dat het uitgesproken wordt?
Ik denk dan het eerste, en dan ben je weer beter af wanneer je weet wat iemand met je zou willen doen dan met iemand die er stiekem allerlei gedachtes op nahoudt maar ondertussen de vermoorde onschuld uithangt.

Lastige kwestie, ik ben toch voor denk ik.

quote:
Maar er staan ook dingen tussen als 'mooi jurkje' en 'kom is hier', terwijl bij die laatste de grammatica het grootste probleem is. Dat vind ik zo jammer
Eens, laten dit soort kreten in ieder geval qua grammatica goed in elkaar steken, op zijn minst.
  woensdag 16 januari 2019 @ 04:02:41 #68
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_184428515
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 23:36 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Ik begrijp je en ik snap dat je onveilig voelen op straat een ongelooflijk vervelend en hulpeloos gevoel geeft.

Wat ik vooral wil benoemen is dat door hoe de norm gesteld wordt, onschuldige zaken op dezelfde hoop gegooid worden als zware intimidatie. Jij geeft bijvoorbeeld aan dat van geen ophouden weten intimidatie is, maar dat is niet hoe de gemeentes Rotterdam en Amsterdam ermee omgaan, of hoe deze dame het weergeeft. Daarin wordt die eerste poging tot contact, die eerste flirtpoging al tot intimidatie gebombardeerd.

Daarmee maak je van iemand die gewoon een leuk meisje wil ontmoeten en eens een kansje wil wagen hetzelfde als van tuig dat het normaal vindt om meisjes steegjes in te volgen en obsceniteiten naar hun hoofd te slingeren.
Dan ben je ver heen als je "leuk rokje" als eerste aanzet tot flirt ziet. Het allereerste dat je zou moeten doen is haar aandacht trekken, oogcontact hebben en houden (ze moet niet wegkijken), en haar ontwapenend tegemoet treden (ze moet niet weglopen). Het compliment is alleen voor haar, dus hoef je je stem niet te verheffen. Je compliment is specifiek, dus noem wàt er zo mooi is aan dat rokje (en dan niet zeggen "leuk rokje zo met die benen"). Je spreekt iemand aan: "Leuk rokje met die vrolijke kleuren, mevrouw." Je verwacht een antwoord terug en de opening tot een gesprek, zij heeft je volledige aandacht en dus zijn er geen vrienden tegenover wie je stoer loopt te doen. Je zorgt dus ook dat de situatie ernaar is dat het gesprek kan plaatsvinden, dus niet op het moment dat zij haastig ergens naar op weg is of zo.
Over straat blèren in de richting van haar rug is géén flirten, al helemaal niet als het uit een groep komt en zij niet kan weten wie het compliment gaf.

Compliment is het meestal niet. Het "rokjescompliment" kan op twee manieren benaderd worden door de vrouw in kwestie. Is dat negatief (grote bek terug, negeren etc) dan is het een kech cq kankerhoer. Is ze positief, "dank je wel", dan volgt in de meeste gevallen alsnog een seksistische opmerking ("Neuken?") met twee mogelijke reacties. Eerste is negatief, met hetzelfde scenario als hierboven. Is het positief dan durven die complimenteerders ineens niet meer, gaan ze ongemakkelijk lachen en roepen dat die vrouw een kech/hoer is (omdat ze zo makkelijk ja zegt).
Iedereen die weleens op straat komt kent die scenario's. Die kennen ook de kutsmoes als zo iemand op zijn gedrag wordt aangesproken ("het was een compliment"). Het enige doel van zo'n compliment als catcall is uiteindelijk die vrouw als hoer te kleineren en (seksueel) te intimideren.
Beter breng je jezelf wat beschaving mee, dat heeft doorgaans een positieve uitstraling op vrouwen.
  woensdag 16 januari 2019 @ 04:16:54 #69
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_184428523
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 03:46 schreef Za het volgende:

[..]

Dat hij dat wil is geen probleem vind ik, indien hij ertoe zou overgaan wordt het wat anders.
Het is zo jammer dat zo'n persoon meent dit te moeten delen, ik bedoel misschien wil hij nog wel verder gaan dan dat, maar als hij het voor zichzelf houdt heeft niemand er verder last van.
Altijd maar die behoefte om alles te moeten zeggen van iedereen, zo jammer.

Aan de andere kant zijn er gasten die misschien hetzelfde denken, en het dan niet zeggen, en daar heeft het meisje dan helemaal geen problemen mee, en krijt ze niets op de straat.

Is het nu de gedachtengang an sich waar ze moeite mee heeft, of het feit dat het uitgesproken wordt?
Ik denk dan het eerste, en dan ben je weer beter af wanneer je weet wat iemand met je zou willen doen dan met iemand die er stiekem allerlei gedachtes op nahoudt maar ondertussen de vermoorde onschuld uithangt.

Lastige kwestie, ik ben toch voor denk ik.
Je mist het hele punt. Het gaat niet om een seksuele fantasie van degene die het roept. Waar het om draait is
1. De vrouw wordt uitsluitend als seksueel object nageroepen. Ik bedoel, je kunt het ook normaal mededelen in plaats van over straat te roepen. En dat kan ook beleefder, met respect en aandacht.
2. Het openbare van de uiting: het is de bedoeling dat anderen het ook horen "ik ben het mannetje, ik bepaal wie het neuken waard is, de vrouw heeft niets te zeggen".
3. Doorgaans wordt verwacht dat de vrouw reageert (ook negeren is een reactie) waarop de machtspositie verder wordt uitgebouwd ("ik ben het mannetje, ik bepaal wie een hoer is, de vrouw heeft niets te zeggen").

Het voordeel van apen is dat die zich bij dergelijk gedrag nog bewust zijn van de sociale context,de incels hier zijn dat niet.
pi_184428571
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 23:04 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Laten we er politiek correct omheen draaien dat het van allochtoon gespuis komt en we maken een generieke beschuldiging van aan alle (blanke) mannen.
Laten we vooral er op hameren dat het een allochtonenprobleem is. Kunnen we roepen 'alle buitenlanders eruit', en hoeven we er niet meer over na te denken!
pi_184428593
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 23:00 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je het zomaar kan uitsluiten. Stel.. je fluit naar een man? Zoals het stereotype bouwvakker doet in films als hij een mooie dame voorbij ziet lopen, dan kan dit als intimiderend gezien worden.
Als je dat als man intimiderend vind kun je je ballen inleveren en jezelf een vagina laten aanmeten bij de plastisch chirurg.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_184428596
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 23:24 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen flirten en intimidatie. Dus nee de aantrekkelijkheid maakt dan niet uit. Je kan ook flirten met een ‘in jouw ogen’ een onaantrekkelijk iemand, omdat je simpelweg aandacht leuk vindt.

Daarnaast heb ik nog nooit gehoord van eenzijdig flirten. Als iemand wil flirten met je, dan maakt hij/zij contact. Vervolgens kan jij instemmen om hier in mee te gaan en er aan mee te doen aka flirten. Ga je er niet in mee en accepteer je het gedrag niet, dan wordt het intimidatie.

Intimidatie is ongewenst contact wat of geen reactie krijgt, waardoor die persoon door blijft gaan en nog meer kan intimideren (of opgeeft) of het kan zijn dat iemand een reactie geeft en aangeeft het niet te accepteren.
Dat het ongewenst is maakt het niet direct intimidatie. Als ik in de stad loop word ik ook ongewenst aangesproken, vooral door mensen die me iets aan willen smeren, een abonnement op een krant of zo. Vervelend en ongewenst? Jazeker, soms zelfs opdringerig. Intimiderend? Nee.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_184428683
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 23:24 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen flirten en intimidatie. Dus nee de aantrekkelijkheid maakt dan niet uit. Je kan ook flirten met een ‘in jouw ogen’ een onaantrekkelijk iemand, omdat je simpelweg aandacht leuk vindt.

Daarnaast heb ik nog nooit gehoord van eenzijdig flirten. Als iemand wil flirten met je, dan maakt hij/zij contact. Vervolgens kan jij instemmen om hier in mee te gaan en er aan mee te doen aka flirten. Ga je er niet in mee en accepteer je het gedrag niet, dan wordt het intimidatie.
Dat vind ik raar. Ik zou zeggen dat wanneer een flirtende opmerking (let wel; dat is heel wat anders dan het gedrag in de OP, dat heeft imo geen fuck met flirten te maken) niet of negatief beantwoordt wordt, het niet meteen onder intimidatie valt. Ik zou dan stellen dat de ander het flirtende gedrag simpelweg afwijst. Prima natuurlijk en iets wat imo zeker gerespecteerd dient te worden, maar niet iets wat dan opeens de aard van de eerdere opmerking verandert. Het wordt in mijn ogen pas intimidatie wanneer de persoon doorgaat terwijl hij/zij weet (door de afwijzing of niet-beantwoording van de eerdere flirtende opmerking) dat het ongewenst is.

Gedrag in de OP valt trouwens zodanig buiten enige beleefdheidsvormen dat men redelijkerwijs mag verwachten dat zulk soort opmerkingen vrijwel altijd als zeer ongepast gezien worden. Waardoor in mijn ogen die initiële afwijzing niet nodig is om het gedrag van meet af aan als ongewenst te bestempelen.

quote:
Intimidatie is ongewenst contact wat of geen reactie krijgt, waardoor die persoon door blijft gaan en nog meer kan intimideren (of opgeeft) of het kan zijn dat iemand een reactie geeft en aangeeft het niet te accepteren.
Imo is intimidatie het doorgaan met contact zoeken / maken wanneer aangegeven is dat dit ongewenst is. En dan eigenlijk ook nog met dreigende houding / toon / woordkeuze, of op enige wijze negatieve consequenties implicerend.

Anders zou ik het gewoon 'lastig vallen' of 'opdringerig' noemen. Ook zeer vervelend, maar niet per se intimiderend. Zoals Kapitein boven me al als voorbeeld geeft vallen straatverkopers in die categorie.

Dus ik zou zeggen dat er toch nog heel wat kan zitten tussen flirten en intimidatie.

[ Bericht 1% gewijzigd door probeer op 16-01-2019 07:05:14 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_184428696
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 23:31 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Een compliment is een compliment. Is het van een knappe man en wil je daarmee flirten dan is het flirten ja, maar zie je het niet zitten? En geef je aan er niet van gediend te zijn, dan moet de ander stoppen.
Absoluut.

[ Bericht 0% gewijzigd door probeer op 16-01-2019 07:05:29 ]
"Pools are perfect for holding water"
  woensdag 16 januari 2019 @ 07:40:32 #75
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_184428965
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 23:13 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Zoals het voorbeeld mooi rokje, hey ik zou er mee kunnen leven. Voor mij is dat niet hetzelfde als dat scheldwoord. Maar het hoeft maar een bepaalde blik te zijn, een man die tussen twee vingers zijn tong naar je uitsteekt of een triggerende zin. Het is intimidatie.
Misschien ging dat "mooi jurkje" in dit geval inderdaad gepaard met vunzige gebaren, maar dan is het nogal misleidend wanneer alleen het betrekkelijk onschuldige verbale deel van de communicatie op internet belandt als voorbeeld van onacceptabel gedrag en het veel belangrijkere non-verbale deel niet wordt vermeld.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')