abonnement Unibet Coolblue
pi_184694080
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 15:36 schreef peaceman het volgende:
Ben benieuwd... wordt het de moeite waard om een 18e keer te gaan in 19 jaar of niet?
Komkom, je gaat mij toch wel inhalen?
pi_184694146
Ik blijf denk ik op 12x steken ;(
De groep van vorig jaar gaat zoals het er nu naar uit ziet niet en alleen gaan is ook maar niks.
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
  dinsdag 29 januari 2019 @ 15:50:15 #203
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_184694193
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 15:43 schreef ikbenrond het volgende:

[..]

Dat was mijn 6e keer, dus ik kom nog niet bij jouw 17 in de buurt nee :7
hahaha ik ben maar een newbie ivm n00b...
  dinsdag 29 januari 2019 @ 15:51:10 #204
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_184694210
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 15:48 schreef Sino_Ganti het volgende:
Ik blijf denk ik op 12x steken ;(
De groep van vorig jaar gaat zoals het er nu naar uit ziet niet en alleen gaan is ook maar niks.
is vast we een groep waar je bij aan kan sluiten.
Mochten wij gaan bij deze uitgenodigd.
pi_184694288
50 namen :D

Is het al morgen?
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_184694292
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 15:51 schreef peaceman het volgende:

[..]

is vast we een groep waar je bij aan kan sluiten.
Mochten wij gaan bij deze uitgenodigd.
Ik houd het in gedachte, als er morgen een paar namen zijn die ik graag wil zien, is er een kans dat ik toch een kaartje ga kopen "voor het geval dat..."
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_184694447
Ik weet niet wat ik écht zou doen maar ik zou in de basis best alleen kunnen gaan, denk ik.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_184694499
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 16:01 schreef Niveath het volgende:
Ik weet niet wat ik écht zou doen maar ik zou in de basis best alleen kunnen gaan, denk ik.
Ik slenter soms ook alleen over het terrein (als mijn LL genoten naar Chef'Special willen en ik naar Car Seat Headrest), en dat vind ik prima eigenlijk. Lekker doen wat je zelf wil, niemand die loopt te klagen "ik vind dit saai", en je komt toch wel mensen tegen als je daar voor open staat.
  dinsdag 29 januari 2019 @ 16:07:15 #209
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_184694575
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 16:03 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ik slenter soms ook alleen over het terrein (als mijn LL genoten naar Chef'Special willen en ik naar Car Seat Headrest), en dat vind ik prima eigenlijk. Lekker doen wat je zelf wil, niemand die loopt te klagen "ik vind dit saai", en je komt toch wel mensen tegen als je daar voor open staat.
klopt, maar echt helemaal alleen gaan zou ik ook niet doen. Een dag alleen doorbrengen is wat anders mijn inziens.

Ik zie je dan overigens wel bij csh :P
pi_184694594
Ik ga ook weer dit jaar *O* zal mijn 12/13e keer worden ongeveer. afgelopen jaren niet gegaan, wel 2 keer Pukkelpop. Maar toch lowlands gemist, dus eindelijk weer eens. “Nieuwe” terrein nog niet gezien dus ben benieuwd. Zin in
pi_184694601
Ik loop ook vaak genoeg alleen rond (bezoek trouw alleen Goeiemorgen Lowlands, loop bij de Alpha weg als er iets staat wat ik al vaker gezien heb en de groep niet etc.) maar echt een heel weekend alleen lijkt me toch té alleen.
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_184694769
50 namen, das niet mis! Misschien zien ze dat er wat rumour is rond de BKS line up (ik lees wat klachten op social media over uitblijven grote headliners etc) en willen op deze manier erop en erover?
pi_184694934
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 16:17 schreef Mr-Brightside het volgende:
50 namen, das niet mis! Misschien zien ze dat er wat rumour is rond de BKS line up (ik lees wat klachten op social media over uitblijven grote headliners etc) en willen op deze manier erop en erover?
Ja.. dat idee krijg je wel een beetje. Leuk dat DTRH/BKS en Pinkpop, maar nu komt Lowlands even met zijn krachten smijten...

Hebben we vaker 50 namen in een lichting gehad? (en dan nog de eerste ook).
  dinsdag 29 januari 2019 @ 16:42:31 #214
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_184695275
Overdag hebben mijn 2 vriendinnetjes die ook zusjes zijn de drang om de grotere namen te zien. Ze bevinden zich dan ook veel in de Alpha. Ik ga daarentegen liever de kleinere acts bezoeken of de voor mij nieuwe dingen. Dus overdag zwerf ik ook veel alleen over het terrein.

Als het nachtprogramma begint, zijn we vaak wel samen.

Maar ik zou lowlands prima alleen kunnen doen. Ook wel een paar keer gedaan. Het campingleven is wel veel gezelliger wanneer je niet alleen bent.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_184695281
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 16:08 schreef alopio het volgende:
Ik ga ook weer dit jaar *O* zal mijn 12/13e keer worden ongeveer. afgelopen jaren niet gegaan, wel 2 keer Pukkelpop. Maar toch lowlands gemist, dus eindelijk weer eens. “Nieuwe” terrein nog niet gezien dus ben benieuwd. Zin in
Hoe was dat? Hoor over het festival zelf vaak enkel "slechte verhalen", kwa organisatie en dergelijke? Maar vaak toch mooie namen staan. Had het festival al lang bezocht als deze niet met Lowlands zou gelijk vallen.
pi_184695299
Als Tame Impala komt kan het voor mij niet meer stuk. Hij was vorig jaar op Mad Cool echt fantastisch goed. Verder maakt het me niet zoveel uit wie er komen, ik ga toch wel. Dit wordt mijn 10e keer! (het blijft leuk)
pi_184695828
De volgende worst mijn 10e LL, is eigenlijk niet van morgen afhankelijk...
  dinsdag 29 januari 2019 @ 17:16:44 #218
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_184695889
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 16:26 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ja.. dat idee krijg je wel een beetje. Leuk dat DTRH/BKS en Pinkpop, maar nu komt Lowlands even met zijn krachten smijten...

Hebben we vaker 50 namen in een lichting gehad? (en dan nog de eerste ook).
ja volgens mij wel.
pi_184696382
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 15:36 schreef peaceman het volgende:
Ben benieuwd... wordt het de moeite waard om een 18e keer te gaan in 19 jaar of niet?
Ik ben ook benieuwd. Ik heb vorig jaar besloten om dit jaar Lowlands na 14 edities in totaal overslaan, waarvan de laatste 8 jaar onafgebroken. Op een paar dagdelen na (waar alles natuurlijk tegenover elkaar stond) vond ik persoonlijk de laatste 2 (of zelfs 3?) jaar de line-up helemaal ruk. Die jaren ging ik nog voor de sfeer, maar ook dat was vorig jaar wel verdwenen. En ook de faciliteiten zijn hard achteruit gegaan, al is dat natuurlijk ondergeschikt, en laat ik het ook niet van afhangen.

Maar... de eerste berichten klinken goed, en het ziet er naar uit dat er een kans is dat ik nu weer voor de line-up wil gaan _O-. Het blijft stiekem een van de leukste festivals van Europa...
  dinsdag 29 januari 2019 @ 17:51:05 #220
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_184696501
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 17:44 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Ik ben ook benieuwd. Ik heb vorig jaar besloten om dit jaar Lowlands na 14 edities in totaal overslaan, waarvan de laatste 8 jaar onafgebroken. Op een paar dagdelen na (waar alles natuurlijk tegenover elkaar stond) vond ik persoonlijk de laatste 2 (of zelfs 3?) jaar de line-up helemaal ruk. Die jaren ging ik nog voor de sfeer, maar ook dat was vorig jaar wel verdwenen. En ook de faciliteiten zijn hard achteruit gegaan, al is dat natuurlijk ondergeschikt, en laat ik het ook niet van afhangen.

Maar... de eerste berichten klinken goed, en het ziet er naar uit dat er een kans is dat ik nu weer voor de line-up wil gaan _O-. Het blijft stiekem een van de leukste festivals van Europa...
ik vind de sfeer de laatste twee jaar eigenlijk veel beter dan pakweg 8 jaar geleden...
pi_184696652
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 17:51 schreef peaceman het volgende:

[..]

ik vind de sfeer de laatste twee jaar eigenlijk veel beter dan pakweg 8 jaar geleden...
Nou, het uitgaanspubliek omstreeks 2013 was wel sowieso heel naar, ja. Dat was de tijd dat de onschuldige nachtelijke badhuisconcerten uitmondden in vandalisme en stokken die door tentjes werden heengeslagen enzo.
  dinsdag 29 januari 2019 @ 18:36:06 #222
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_184697236
Die grappenmakers van Festileaks deden mijn hart een paar slagen overslaan toen ze op Facebook bij een item over een artikel met geruchten deze graphic vertoonden:

  dinsdag 29 januari 2019 @ 18:44:18 #223
479125 Mamiya
Uit dat boek
pi_184697395
Ik ben eigenlijk niet bepaald een voorstander van een latere Alpha-afsluiter. Ik vind het heerlijk om daarna terug naar de tent te strompelen om te hergroeperen en vervolgens de dag door te nemen en wat te drinken. Als iedereen weer bij is gaan we dan met de hele bende weer naar het festivalterrein rond 01:00.
pi_184698375
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 16:43 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Hoe was dat? Hoor over het festival zelf vaak enkel "slechte verhalen", kwa organisatie en dergelijke? Maar vaak toch mooie namen staan. Had het festival al lang bezocht als deze niet met Lowlands zou gelijk vallen.
Tja. Het blijft een Belgisch festival. Dus qua faceliteiten is het gewoon kut. Het festival terein zelf is prima, heel sfeervol. Pluspunt vind ik het goede verdeling van de tenten, het goede “electronische gebied” en echt nog wat hardere gitaarbandjes (soort Charlie tent). Qua eten en drinken prima, niet zo uitgebreid als lowlands maar wel genoeg keuze. Maar ja, faceliteiten..sanitair is kut, ook op de campings veels te weining en gewoon old school dixies. Te weining eet en drink gelegenheid op de campings. En het feit dat de campings buiten het terrein liggen vind ik zelf ook minder.

Programma gewoon prima. Maar we hebben toch wel ons “thuis” in Biddinghuizen gemist. Lowlands heeft net dat beetje extra, die speciale ervaring.
pi_184698384
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 18:44 schreef Mamiya het volgende:
Ik ben eigenlijk niet bepaald een voorstander van een latere Alpha-afsluiter. Ik vind het heerlijk om daarna terug naar de tent te strompelen om te hergroeperen en vervolgens de dag door te nemen en wat te drinken. Als iedereen weer bij is gaan we dan met de hele bende weer naar het festivalterrein rond 01:00.
Ach dan ga je rond 2.00 terug naar het terrein 😇
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')