abonnement Unibet Coolblue
pi_184416269
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_184416272
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 14:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik durf iemand niet te zeggen dat ik geen zin meer in zijn contact heb -O-

Het is iemand in wow, dus ik 'ken' hem verder niet. Maar el-ke god-gan-se dag dat ik inlog in wow spreekt hij me direct aan en al-tijd met exact dezelfde woorden en cliché's en ik ben hem wel zo ontzettend beu :') Had hem al geblocked een tijdje geleden, maar hij is me op mijn realm komen opzoeken want hij was me in zijn friends list kwijt geraakt en hij miste me zo en.... dus zucht en steun en ook wel sneu, dus weer toegevoegd en nu weet ik weer waarom ik geen zin meer in hem had :') Ik ben ook zo'n stomme trut.
Is daar niet een handige addon voor?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_184416280
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 14:46 schreef fietsie het volgende:

[..]

Als het toch actief geel gemaakt wordt?
dus dan moet je dat maar zo laten? Snap de redenatie niet

Het weer kan je ook niet uitzetten, dus schilder je je buitenboel maar niet meer?
pi_184416300
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 14:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tering zeg. We krijgen net een mailtje van een klant. Die heeft een email proberen te sturen en kreeg in het Engels een bounce-melding. Of wij dit even kunnen vertalen want ze "ken niet zo goed engels". Nou nee natuurlijk, daar zijn we niet voor.

Toen zagen we naar wie ze wilde mailen: https://geziningevaar.nl/

Holy crap :o
:o

Dan zou ik helemaal niet meer willen helpen met vertalen :X Ze zoekt het maar uit!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 15 januari 2019 @ 14:49:57 #5
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_184416306
oh wow die site Lucky!

de roze fanaten / Terreur/mafia etc :o :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_184416310
Antwoorden: het zit er nu strak op en het is klaar in de woonkamer en keuken.
Het was vooral verkleurd bij de tuindeuren, daar zal de zithoek geweest zijn.

Er zitten beneden overal plinten tegen de muur, netjes. Dit zijn nu wit want dat zijn de muren ook.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184416315
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 14:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:o

Dan zou ik helemaal niet meer willen helpen met vertalen :X Ze zoekt het maar uit!
Misschien wouden ze een protest email schrijven?
pi_184416320
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 14:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:o

Dan zou ik helemaal niet meer willen helpen met vertalen :X Ze zoekt het maar uit!
die heb ik net gemist, maar WTF zeg!!!!
pi_184416323
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 14:50 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Misschien wouden ze een protest email schrijven?
ik moest lachen
pi_184416325
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 14:48 schreef fietsie het volgende:

Is daar niet een handige addon voor?
Nee, want hij spreekt anderen in het guild aan waar ik ben en zo.

Dus de keus is: het accepteren en normaal tegen hem doen omdat hij zo onnozel en sneu is. Terwijl ik me dus zelf enorm erger en het mijn speelplezier wat vergalt.

Of hem vertellen dat ik geen zin meer heb in contact en het daarna afbreken (en hem waarschijnlijk in volkomen verwarring achter laten en ik zie hem er nog wel voor aan om heel dramatisch te doen, want zei vorige week nog dat ik de enige vriendin in zijn leven was, irl dus ook niemand).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184416328
Ik ben nog een beetje in shock. Wat een haat.
Spoilers!
pi_184416331
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 14:50 schreef Jagärtrut het volgende:

Misschien wouden ze een protest email schrijven?
Oh ja! Ook een optie natuurlijk _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184416338
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 14:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben nog een beetje in shock. Wat een haat.
geloof dat ik zo iemand niet eens als klant zou willen ook (die plaatstnaam waar ze zitten ook.....heilige landsctichting, die bedenk je niet)
pi_184416359
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 14:53 schreef liedetector het volgende:

[..]

geloof dat ik zo iemand niet eens als klant zou willen ook
Helemaal mee eens maar daar ga ik in dit geval niet over.

Ik heb wel misschien mijn eerste eigen opdracht binnen O+
Spoilers!
  dinsdag 15 januari 2019 @ 14:54:30 #15
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_184416361
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 14:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, want hij spreekt anderen in het guild aan waar ik ben en zo.

Dus de keus is: het accepteren en normaal tegen hem doen omdat hij zo onnozel en sneu is. Terwijl ik me dus zelf enorm erger en het mijn speelplezier wat vergalt.

Of hem vertellen dat ik geen zin meer heb in contact en het daarna afbreken (en hem waarschijnlijk in volkomen verwarring achter laten en ik zie hem er nog wel voor aan om heel dramatisch te doen, want zei vorige week nog dat ik de enige vriendin in zijn leven was, irl dus ook niemand).
Moeilijk; te hard wegduwen kan ook raar online stalkerietus triggeren.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_184416371
Geen advies voor Isa.

En als ik Barreltje was zou ik opFacebook of Twitter verhaal proberen te halen want dit is gewoon stom en ze kunnen heus wel dingen wijzigen.
Spoilers!
pi_184416376
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 14:54 schreef fietsie het volgende:

Moeilijk; te hard wegduwen kan ook raar online stalkerietus triggeren.
Hij had Jross ook al opgezocht en gevraagd wanneer ik online kwam en zo....
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184416390
trouwens gek dat een info@ op een bestaande website niet werkt.....
even via een email checker gekeken en die kan m niet vinden ook


de man erachter heet dan ook nog eens Hugo Bos die tegen de reclame van suit supply was...dat is dan wel weer komisch
  dinsdag 15 januari 2019 @ 14:58:26 #19
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_184416418
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 14:56 schreef liedetector het volgende:
trouwens gek dat een info@ op een bestaande website niet werkt.....
even via een email checker gekeken en die kan m niet vinden ook

Die werkt op mijn domains ook niet hoor, info@
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 15 januari 2019 @ 14:59:27 #20
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_184416430
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 14:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Geen advies voor Isa.

En als ik Barreltje was zou ik opFacebook of Twitter verhaal proberen te halen want dit is gewoon stom en ze kunnen heus wel dingen wijzigen.
heb ik allebei niet ( actief) dus dat ga ik maar niet doen.. het is goed zo.. we zijn elkaar na een weekend vast ook weer zat ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 15 januari 2019 @ 15:00:24 #21
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_184416445
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 14:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hij had Jross ook al opgezocht en gevraagd wanneer ik online kwam en zo....
kan Jross dan niet even mannelijk doen en zeggen dat ie niet wil dat die kerel aan z'n wijffie zit ?? :7
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_184416446
Lol @ Hugo Bos _O-
Spoilers!
pi_184416468
Brrrr wat een enge site. Ik geloof ook niet dat ik ze als klant zou willen hebben.

@Isa, best moeilijk. Maar misschien toch aangeven dat je liever geen contact meer wil?

En wat stom Barrel. Wat LS zegt, even op fb/twitter laten weten, evt. eerst via messenger. Hopelijk kunnen ze dan wat voor je doen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_184416470
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 14:58 schreef fietsie het volgende:

[..]

Die werkt op mijn domains ook niet hoor, info@
nee maar als je bereikbaar wil zijn en m op je eigen site zet...behoorlijk stupide
  dinsdag 15 januari 2019 @ 15:02:54 #25
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_184416481
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 15:02 schreef liedetector het volgende:

[..]

nee maar als je bereikbaar wil zijn en m op je eigen site zet...behoorlijk stupide
Gezien de content van de site zou het me niet verbazen als ze daar fijne berichten op ontvingen in het verleden en het dus maar stuk hebben gemaakt.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Official ESF Kreviewer dinsdag 15 januari 2019 @ 15:03:33 #26
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184416491
Ergens diep in de krochten van Reddit (toch vrij amerikaans) in reactie 400+ ergens op iemand gereageerd dat ik bij NMLK zit en dat er misschien wel een amerikaanse variant van is en dat dat misschien wel wat voor die persoon is.
Krijg ik 3 minuten later een Nederlandse reactie van een onmeunig lekker wijf dat ze heel blij was met mijn tip en dat ze zich heeft aangemeld voor de App.

De wereld is klein.
pi_184416496
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 15:02 schreef fietsie het volgende:

[..]

Gezien de content van de site zou het me niet verbazen als ze daar fijne berichten op ontvingen in het verleden en het dus maar stuk hebben gemaakt.
meerdere wegen die naar rome leiden, de mensen die ze wel willen steunen een bounce geven lijkt me best niet heel handig gezien hun protesten ook maar met 10 man waren zo ongeveer... maar goed lijkt me ook beter
  Official ESF Kreviewer dinsdag 15 januari 2019 @ 15:05:15 #28
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184416511
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 14:52 schreef Isabeau het volgende:
want zei vorige week nog dat ik de enige vriendin in zijn leven was, irl dus ook niemand).
Maar dat is natuurlijk niet jouw probleem.
pi_184416527
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 15:05 schreef Kreator het volgende:

[..]

Maar dat is natuurlijk niet jouw probleem.
ergens wel.... (te lang te aardig geweest }) )
pi_184416568
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 15:06 schreef liedetector het volgende:

ergens wel.... (te lang te aardig geweest }) )
Aardig zijn is soms gewoon echt heel dom |:( En ik maar denken dat de wereld wel wat aardiger en liever mag en dan heb ik er zelf last van als ik wel aardig ben.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184416605
Ik denk overigens ook dat hij wel wat autistisch is, want elke andere vent had al lang :W gedaan. Ik spreek hem bijv echt nooit aan. Ik negeer hem vaak. Ik doe nooit iets samen met hem. Ik antwoord wel als hij een vraag stelt, maar meestal zijn dat korte gesprekjes. En toch, elke dag weer blijft hij maar tegen me aanpraten. Hij logt in, en hop, binnen 2 seconden is het al hallo en hoe gaat het. (ja, erg hč :X maar het begint op mijn zenuwen te werken). (en daarna om de 10 min een linkje of een opmerking over het weer of over hoe slecht blizzard is of over de economie van zijn land/de wereld of over hoe hij ooit rijk was en nu weer bij zijn ouders woont etc etc etc)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184416645
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 15:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Aardig zijn is soms gewoon echt heel dom |:( En ik maar denken dat de wereld wel wat aardiger en liever mag en dan heb ik er zelf last van als ik wel aardig ben.
ik snap helemaal je probleem, vaak is het ook prima, maar in dit geval blijkt het niet heel handig te zijn ofzo...
denk eigenlijk dat je eerder duidelijk had moeten zijn dat je geen zin hebt in elke dag contact of meer negeren, het heeft gewoon lang aangehouden en ook voor hem lullig, ik zou niet weten wat ik zou doen eigenlijk (ik ben ook geen keiharde)
pi_184416665
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 15:15 schreef liedetector het volgende:
ik snap helemaal je probleem, vaak is het ook prima, maar in dit geval blijkt het niet heel handig te zijn ofzo...
denk eigenlijk dat je eerder duidelijk had moeten zijn dat je geen zin hebt in elke dag contact of meer negeren, het heeft gewoon lang aangehouden en ook voor hem lullig, ik zou niet weten wat ik zou doen eigenlijk (ik ben ook geen keiharde)
Ik negeer nu het meeste maar gewoon. Ooit, ooit durf ik tegen hem te zeggen dat ik geen zin heb in contact :X * Isabeau zoekt nog wat extra assertiviteit en kilheid
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184416696
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 15:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik negeer nu het meeste maar gewoon. Ooit, ooit durf ik tegen hem te zeggen dat ik geen zin heb in contact :X * Isabeau zoekt nog wat extra assertiviteit en kilheid
lastig ook dat wanneer je al online bent te zeggen ik heb geen tijd ;) ik heb prima leren negeren qua zuigers, maar hij doet het waarschijnlijk niet om te zuigen en dat maakt het lastig
pi_184416721
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 15:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik negeer nu het meeste maar gewoon. Ooit, ooit durf ik tegen hem te zeggen dat ik geen zin heb in contact :X * Isabeau zoekt nog wat extra assertiviteit en kilheid
Nee! Geen kilheid. Niet doen! :*
Blijf wie je bent en zeg m bijvoorbeeld dat je gewoon wil WoWen (spelen) zonder de hele tijd gesprekken, dat je daar niet zo'n zin meer in hebt en dat het niks persoonlijks is.
Heb dat een keer met een lid van mijn groep gedaan, die bleef maar lullen in dezelfde trant als jij beschrijft.
Ik was het toen zo zat dat ik ongeveer het bovenstaande naar hem heb getypt :) Ik kreeg een oh sorry! En dat was afdoende.
pi_184416777
Herkenbaar Isa. Ik heb het wel een keer offline gehad (ja wel vaker eigenlijk :') ) en op een gegeven moment heb ik wel een keer diegene aangesproken dat ik hem echt niet onaardig vond, maar dat 'ie soms een tikkie intens was. Maar dat blijft wel lastig hoor. (En misschien on line nog wel erger, als je niet al te hard uit de hoek wil komen. Want geschreven tekst enzo...)

@Lona: Lekker bezig!
pi_184416785
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 15:21 schreef Bluezz het volgende:

Nee! Geen kilheid. Niet doen! :*
Blijf wie je bent en zeg m bijvoorbeeld dat je gewoon wil WoWen (spelen) zonder de hele tijd gesprekken, dat je daar niet zo'n zin meer in hebt en dat het niks persoonlijks is.
Heb dat een keer met een lid van mijn groep gedaan, die bleef maar lullen in dezelfde trant als jij beschrijft.
Ik was het toen zo zat dat ik ongeveer het bovenstaande naar hem heb getypt :) Ik kreeg een oh sorry! En dat was afdoende.
Ik bedoelde ook met kilheid dat het me niet aan het hart gaat of ik hem kwets of niet :@ Want ik heb er zelf ook last van als ik iemand verdriet doe. Wat volgens mij wel een gezonde reactie is :+

Dank je voor de tip :* Misschien toch maar wat eerlijker zijn. Ik ben er ook vooral om te gamen, niet om de héle tijd sociaal te doen. Alhoewel ik sociaal doen met anderen weer wel leuk vind, maar die zitten niet om de 10 min in mijn nek te hijgen :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184416818
Sportschool *O*

waar ik ook al iedereen negeer want al een paar keer gehad dat als ik aardig deed tegen mannen die tegen me aan gingen kletsen, dat ze dan elke keer met me kwamen kletsen en zo ben je dan 90 min in de sportschool ipv een uurtje....er was zelfs één die gewoon creepy was en mijn plezier in het sporten vergalde :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 15 januari 2019 @ 15:32:21 #39
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_184416861
Ik kom dus voor mijn werk nog wel eens op IT security gerelateerde sites en fora, en soms kom je zulke schitterende posts tegen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_184416875
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 15:28 schreef Isabeau het volgende:
Sportschool *O*

waar ik ook al iedereen negeer want al een paar keer gehad dat als ik aardig deed tegen mannen die tegen me aan gingen kletsen, dat ze dan elke keer met me kwamen kletsen en zo ben je dan 90 min in de sportschool ipv een uurtje....er was zelfs één die gewoon creepy was en mijn plezier in het sporten vergalde :')
Oh ja, herkenbaar. Wij hebben Jannie. En die voert niets uit maar kletst met iedereen :( . En alles is verkeerd (verzekeringen/flatgebouw/ov/kinderen/artsen). De meesten negeren haar maar sommigen zijn "te aardig" en praten terug. En ze praat nogal hard dus iedereen hoort wel waar het over gaat.
We have far more in common than that which devides us..
pi_184416929
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 15:32 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Oh ja, herkenbaar. Wij hebben Jannie. En die voert niets uit maar kletst met iedereen :( . En alles is verkeerd (verzekeringen/flatgebouw/ov/kinderen/artsen). De meesten negeren haar maar sommigen zijn "te aardig" en praten terug. En ze praat nogal hard dus iedereen hoort wel waar het over gaat.
Ik heb dat nog wel eens in tram/bus/trein of op het perron met wildvreemden. Zodra je dan oogcontact hebt gemaakt ben je verloren ;(
pi_184416945
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 14:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, want hij spreekt anderen in het guild aan waar ik ben en zo.

Dus de keus is: het accepteren en normaal tegen hem doen omdat hij zo onnozel en sneu is. Terwijl ik me dus zelf enorm erger en het mijn speelplezier wat vergalt.

Of hem vertellen dat ik geen zin meer heb in contact en het daarna afbreken (en hem waarschijnlijk in volkomen verwarring achter laten en ik zie hem er nog wel voor aan om heel dramatisch te doen, want zei vorige week nog dat ik de enige vriendin in zijn leven was, irl dus ook niemand).
Waarom niet vertellen waarķm je geen zin in hem hebt?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_184416993
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 15:37 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik heb dat nog wel eens in tram/bus/trein of op het perron met wildvreemden. Zodra je dan oogcontact hebt gemaakt ben je verloren ;(
Ja, ook herkenbaar. Ik stond vrijdag op een bus te wachten, opeens een stem achter me en ik ging ervan uit dat ze hulp nodig had, of ze op het goede perron stond of zo. Maar nee, een heel verhaal hoe ze haar zware koffer niet de heuvel naar haar flat kon sjouwen. Tja...ik kon niet helpen, ik moest tig haltes verder.
We have far more in common than that which devides us..
pi_184417012
De kleur die we wilde kan niet gemengd worden in Flexa in de aanbieding muurverf ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184417141
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 15:42 schreef Lonaa het volgende:
De kleur die we wilde kan niet gemengd worden in Flexa in de aanbieding muurverf ;(
En scheelt het echt veel zonder de aanbieding?
Ik heb met de standbouwers van Flexa gewerkt. Voor buiten is een goede merkverf echt zinvol. Maar voor binnenmuren is een goed huismerk meer dan prima.
We have far more in common than that which devides us..
  Official ESF Kreviewer dinsdag 15 januari 2019 @ 15:50:02 #46
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184417160
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 15:28 schreef Isabeau het volgende:
Sportschool *O*

waar ik ook al iedereen negeer want al een paar keer gehad dat als ik aardig deed tegen mannen die tegen me aan gingen kletsen, dat ze dan elke keer met me kwamen kletsen en zo ben je dan 90 min in de sportschool ipv een uurtje....er was zelfs één die gewoon creepy was en mijn plezier in het sporten vergalde :')
Ik zou jou ook stalken trouwens. Misschien wel een goed idee.
pi_184417180
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 15:48 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

En scheelt het echt veel zonder de aanbieding?
Ik heb met de standbouwers van Flexa gewerkt. Voor buiten is een goede merkverf echt zinvol. Maar voor binnenmuren is een goed huismerk meer dan prima.
We gaan er even op broeden. :7

Net onder de douche vandaan, mijn ouders komen straks even huis kijken en vanavond begin ik aan een zwik administratie. Huur opzeggen en zullks. :)

Morgen voorstrijken in de woonkamer.
Sterkheidsbaas van alles.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 15 januari 2019 @ 15:51:39 #48
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184417190
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 15:48 schreef Kaatje1 het volgende:

Maar voor binnenmuren is een goed huismerk meer dan prima.
Ik, met jarenlange ervaring in een kwaliteits-verfgroothandel, kan wel zeggen dat dit ongeveer vergelijkbaar is met:

Een Mercedes is echt mooi om 250 te rijden, maar als je nooit harder gaat dan 130 is een Dacia meer dan voldoende.
  dinsdag 15 januari 2019 @ 15:51:48 #49
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_184417194
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 15:42 schreef Lonaa het volgende:
De kleur die we wilde kan niet gemengd worden in Flexa in de aanbieding muurverf ;(
En is er geen kleur met dezelfde karakteristieken in het standaard gamma?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_184417340
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 15:51 schreef fietsie het volgende:

[..]

En is er geen kleur met dezelfde karakteristieken in het standaard gamma?
ze kunnen de kleur geloof ik wel mengen in Histor en Gamma. Maar dat was vorige week in de aanbieding. :')
Dus dan betaal ik nu volle prijs. Volle prijs betalen is kut.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 15 januari 2019 @ 16:02:35 #51
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_184417396
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 15:59 schreef Lonaa het volgende:

[..]

ze kunnen de kleur geloof ik wel mengen in Histor en Gamma. Maar dat was vorige week in de aanbieding. :')
Dus dan betaal ik nu volle prijs. Volle prijs betalen is kut.
Maar er is niet een standaardkleur die in de buurt komt?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')