abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Sport donderdag 17 januari 2019 @ 19:54:28 #101
274204 crew  Mexicanobakker
pi_184460728
NAC en WIllem II spelers worden op 10000 BIN gekocht nu _O- :')

(Ik heb Koch woensdag verkocht voor 1500 :'( )
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 17 januari 2019 @ 20:12:30 #102
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_184461067
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
NAC en WIllem II spelers worden op 10000 BIN gekocht nu _O- :')

(Ik heb Koch woensdag verkocht voor 1500 :'( )
Blij toe dat ik een random keeper heb gekocht voor 3900 coins toen de SBC net online kwam. _O-
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  Redactie Sport donderdag 17 januari 2019 @ 20:14:55 #103
274204 crew  Mexicanobakker
pi_184461109
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 20:12 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Blij toe dat ik een random keeper heb gekocht voor 3900 coins toen de SBC net online kwam. _O-
Ik heb een gozer gesniped voor 3000 als hedge en nu kijk ik of ik die 3000 terug kan verdienen doordat ik er gewoon 1 had gekocht op 58 minuten en die meteen op de markt geflikkerd. Bij een ja doe ik m nu gewoon, bij een nee gaat die van 3k ook weer de markt op
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_184466528
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
NAC en WIllem II spelers worden op 10000 BIN gekocht nu _O- :')

(Ik heb Koch woensdag verkocht voor 1500 :'( )
Tja, ik had de Willem II SBC al af toen die net online was, had me ook 100k of zo kunnen opleveren.... :'(

Wel net nog een zilveren NAC spelertje verkocht voor 6300k _O-
pi_184466551
Snap er echt geen fuck van waarom sommigen zoveel geld aan zilveren spelers uitgeven. Die League SBC's verlopen niet, dus waarom niet gewoon lekker afwachten en packs openen en dan geleidelijk de SBC's vullen met wat je krijgt? Sterker nog, straks komt TOTS uit en heb je nog betere packs dan nu...

Stelletje 15-jarige idioten zonder inzicht zijn het.
  vrijdag 18 januari 2019 @ 08:40:36 #106
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_184468155
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 00:51 schreef Saekerhett het volgende:
Snap er echt geen fuck van waarom sommigen zoveel geld aan zilveren spelers uitgeven. Die League SBC's verlopen niet, dus waarom niet gewoon lekker afwachten en packs openen en dan geleidelijk de SBC's vullen met wat je krijgt? Sterker nog, straks komt TOTS uit en heb je nog betere packs dan nu...

Stelletje 15-jarige idioten zonder inzicht zijn het.
Nee, daar snap ik vaak ook niet veel van. Voor de Eredivisie had ik 70-80% van de silvers al in mijn club gelukkig. De enige waar ik meer dan 900 coins voor heb betaald zijn die Utrecht spelers die je echt nodig hebt als Willem Janssen en Emanuelson. Maar dat was meer luiheid gecombineerd met dat ik Dumfries in de club wou hebben. Plus het zou me niets verbazen als er mensen 50 Willem Janssens en Letscherts hebben en wachten op een pricerange update voor Utrecht CBs waardoor de prijzen nog hoger gaan omdat ze steeds extinct zijn. Dat risico wou ik ook niet lopen :+
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_184468241
Even een korte rant:

Had voorheen een prima team (POTM Auba, RTF mkhi etc) en het liep als een trein, ging in WL meestal 14-3 en won 8/10 potjes in rivals.

Packte zondag TOTY Messi. Nou ik kon wel janken van geluk.
Kocht mijn helden R9 (baby) Gullit (baby) en Dinho (baby)
Upgrade mijn normale van dijk naar RTF van dijk
Het speelde gewoon niet lekker.

Hierna nog wat andere icons getest zoals een Prime bergkamp, van basten.

Het loopt gewoon niet meer.
Heb nu CR7 + RTF Douglas Costa + Socrates (prime) en dat loopt dan enigzins. Maar ik verlies nu 50% van mijn wedstrijden door echte bullshit.

Teleurstelling!
  Redactie Sport vrijdag 18 januari 2019 @ 09:55:52 #108
274204 crew  Mexicanobakker
pi_184469145
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 08:40 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Nee, daar snap ik vaak ook niet veel van. Voor de Eredivisie had ik 70-80% van de silvers al in mijn club gelukkig. De enige waar ik meer dan 900 coins voor heb betaald zijn die Utrecht spelers die je echt nodig hebt als Willem Janssen en Emanuelson. Maar dat was meer luiheid gecombineerd met dat ik Dumfries in de club wou hebben. Plus het zou me niets verbazen als er mensen 50 Willem Janssens en Letscherts hebben en wachten op een pricerange update voor Utrecht CBs waardoor de prijzen nog hoger gaan omdat ze steeds extinct zijn. Dat risico wou ik ook niet lopen :+
Je zóu zeggen dat mensen die eredivisie sbc niet voor de packs gaan doen zodat zon Janssen en letschert uiteindelijk op een prijs van 8-9000 gaan zitten ofzo.

Over 3 maanden dan, natuurlijk
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_184469302
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 13:59 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

10, hij linkt met 2 icons die ik heb
hij bedoeld welke chemstyle
pi_184469307
Gister best wel geluk gehad met mijn packs, 2 100k pack geopend en daarvan de Zlatan SBC kunnen doen. In totaal 2x rakitic, aubameyang, naldo, coutinho en douglas costa gepacked.

Gratis zlatan.
  vrijdag 18 januari 2019 @ 10:12:20 #111
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_184469339
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 10:09 schreef Roypsv het volgende:
Gister best wel geluk gehad met mijn packs, 2 100k pack geopend en daarvan de Zlatan SBC kunnen doen. In totaal 2x rakitic, aubameyang, naldo, coutinho en douglas costa gepacked.

Gratis zlatan.
Jij hebt ook niets te klagen met rewards dit jaar geloof ik he? :P
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_184469492
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 10:12 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Jij hebt ook niets te klagen met rewards dit jaar geloof ik he? :P
Maat ik sta er echt zelf van te kijken. Gisteren ook. Jumbo goud pakket (zitten 3 rares in) gewoon walkout Douglas Costa in.
pi_184469683
Justin Kluivert :’)

Rot eens op met die gozer
pi_184469701
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
NAC en WIllem II spelers worden op 10000 BIN gekocht nu _O- :')

(Ik heb Koch woensdag verkocht voor 1500 :'( )
gvd, ik had in die challenge 4 spelers gedaan omdat ik toch al die sbc had gedaan :r
pi_184470982
ik had 7 eredivisie spelers in m'n club, wat mij dus een vermogen had gekost om ook maar 1 team te fixen.. De gouden (Schone, Bergwij, Ayoub, Til) hebben niets opgeleverd, LA Palacios van Willem 2 4800. daaaaaaag :W

Zitten er nu vaste beloningen aan als je de hele eredivisie wegspeelt? Of is dat Dumfries dan? Ik vind die future stars maar echt gay. Kluivert 87, hou het gewoon lekker normaal. Laat ze dan live form gaan toepassen of iets dergelijks. Kan je ook de TOTW eruit flikkeren, die spelers extra upgraden. Al snap ik dat dat niet haalbaar is
It's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_184471046
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 11:40 schreef ebtravel het volgende:
ik had 7 eredivisie spelers in m'n club, wat mij dus een vermogen had gekost om ook maar 1 team te fixen.. De gouden (Schone, Bergwij, Ayoub, Til) hebben niets opgeleverd, LA Palacios van Willem 2 4800. daaaaaaag :W

Zitten er nu vaste beloningen aan als je de hele eredivisie wegspeelt? Of is dat Dumfries dan? Ik vind die future stars maar echt gay. Kluivert 87, hou het gewoon lekker normaal. Laat ze dan live form gaan toepassen of iets dergelijks. Kan je ook de TOTW eruit flikkeren, die spelers extra upgraden. Al snap ik dat dat niet haalbaar is
Elke club krijg je een pack, als je dat gedaan hebt mag je kiezen tussen Dolberg en Dumfries.

Ik heb zelf Denzel gedaan en nog geen moment spijt gehad!
pi_184471121
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 11:43 schreef JaafkeJunior het volgende:

[..]

Elke club krijg je een pack, als je dat gedaan hebt mag je kiezen tussen Dolberg en Dumfries.

Ik heb zelf Denzel gedaan en nog geen moment spijt gehad!
Zou ook zeker Denzel gedaan hebben, waarschijnlijk deels omdat ik PSV'er ben, maar vooral omdat er helemaal niet gek veel chille rechtsachters zijn. Maar alle teams wordt voor mij te gek, dus die skippen we!
It's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_184471235
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 11:47 schreef ebtravel het volgende:

[..]

Zou ook zeker Denzel gedaan hebben, waarschijnlijk deels omdat ik PSV'er ben, maar vooral omdat er helemaal niet gek veel chille rechtsachters zijn. Maar alle teams wordt voor mij te gek, dus die skippen we!
Ik had het in oktober al gehaald, was toen iets van 70k kwijt gelukkig :-P

Voor mijn 'nieuwe' team zou die Bentancour van juve echt heel fijn zijn. Hopelijk is die nog enigzins te betalen (aangezien geld al elders zit)

En in een ideale avond komt ook nog Socrates prime vanavond. kan mijn middel de deur uit, doe ik baressi en maak ik hem met t geld van Socrates middle af.
pi_184471413
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 11:53 schreef JaafkeJunior het volgende:

[..]

Ik had het in oktober al gehaald, was toen iets van 70k kwijt gelukkig :-P

Voor mijn 'nieuwe' team zou die Bentancour van juve echt heel fijn zijn. Hopelijk is die nog enigzins te betalen (aangezien geld al elders zit)

En in een ideale avond komt ook nog Socrates prime vanavond. kan mijn middel de deur uit, doe ik baressi en maak ik hem met t geld van Socrates middle af.
Gegokt in oktober? Of jaarlijks terugkomend iets? Volgend jaar moet ik het nog slimmer aanpakken. Krijg hier al veel tips over het handelen, maar het blijft een hekel punt voor mij. Dit is het nu en zie niet echt veel potentie meer bij mezelf om het beter te maken, hoop op 1x packluck:



Wellicht Dybala of Matuidi, al speelt Parolo echt als een god. Hamsik is vrij ruk, De Rossi speelde beter, maar die kon niet afmaken :')
It's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_184471745
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 12:01 schreef ebtravel het volgende:

[..]

Gegokt in oktober? Of jaarlijks terugkomend iets? Volgend jaar moet ik het nog slimmer aanpakken. Krijg hier al veel tips over het handelen, maar het blijft een hekel punt voor mij. Dit is het nu en zie niet echt veel potentie meer bij mezelf om het beter te maken, hoop op 1x packluck:

[ afbeelding ]

Wellicht Dybala of Matuidi, al speelt Parolo echt als een god. Hamsik is vrij ruk, De Rossi speelde beter, maar die kon niet afmaken :')
Leagues zijn er al een jaartje of 2/3 inderdaad, heb vanaf het moment dat ik geld over had leagues ingekocht!

heb nu ook een calcio a team (wel wat luxer :-P) maar als ik je 1 tip mag geven
SIF suso op RV, en dan Douglas op zijn vertrouwde linkse plekje.

team nu:

Heb meer dan genoeg geld over voor SIF Sandro maar wacht de promo van vanavond even af.
pi_184472029
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 12:18 schreef JaafkeJunior het volgende:

[..]

Leagues zijn er al een jaartje of 2/3 inderdaad, heb vanaf het moment dat ik geld over had leagues ingekocht!

heb nu ook een calcio a team (wel wat luxer :-P) maar als ik je 1 tip mag geven
SIF suso op RV, en dan Douglas op zijn vertrouwde linkse plekje.

team nu:
[ afbeelding ]
Heb meer dan genoeg geld over voor SIF Sandro maar wacht de promo van vanavond even af.
Lekker hoor!! Kolarov is echt wel aan te raden.. heb inderdaad Suso in de peiling. Perisic is alleen extreem fijn bij corners, en tegen mij (al eerder aangegeven) schiet die uit alle onmogelijke hoeken alles erin... bij mij alleen nog niet..
It's nice to be important, but it's more important to be nice
  vrijdag 18 januari 2019 @ 14:17:52 #122
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_184473674
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 17:08 schreef tompsv18 het volgende:
YahsirQureshi twitterde op donderdag 17-01-2019 om 16:37:40 Hearing a lot of speculation as always so to clarify and manage expectations, the players released as a part of FUT Future Stars will be released with their full upgrades. #FUT #FUTFutureStars reageer retweet
Toch jammer, want het gerucht ging dat je deze spelers met een lagere rating zou kunnen krijgen en dan door bepaalde doelstellingen te behalen steeds verder te kunnen upgraden. Nu lijkt het gewoon weer op packs verkopen uit te draaien.
hype is meteen weer weg voor mij ja, als het door die doelstellingen geupgrade zou worden blijft het spel leuk en uitdagend, nu is het weer de standaard "EA gotta EA", oftewel "geef ons geld voor spelers die deze upgrade nog niet verdiend hebben, maar wel overpowered zullen zijn of gooi ze in een sbc boeit ons het want wij krijgen geld". zo'n mooie kans om fifa levend en leuk te houden maar nope, denied
pi_184474536
Zojuist Eriksen gepacked uit mijn marquee matchups. Daardoor mn team af kunnen maken!
Volgende doel, 86 Lala denk ik.

Heeft iemand tips over welke Chemstyles het beste zijn op mijn spelers?



[ Bericht 9% gewijzigd door Roypsv op 18-01-2019 15:15:48 ]
pi_184475614
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 15:08 schreef Roypsv het volgende:
Zojuist Eriksen gepacked uit mijn marquee matchups. Daardoor mn team af kunnen maken!
Volgende doel, 86 Lala denk ik.

Heeft iemand tips over welke Chemstyles het beste zijn op mijn spelers?

[ afbeelding ]
Bovenin op Futbin staat bij iedere speler welke chem het meest gebruikt wordt. Die pak ik meestal ook. En anders kan je op die pagina even uitproberen welke chem wat precies boost en wat je zelf het fijnst vindt.
pi_184475631


Heel erg benieuwd wat ze gaan kosten. Allemaal zeer bruikbaar.

Naast deze komen er nog 6 in sbc's en objectives geloof ik
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')