abonnement Unibet Coolblue
pi_184415818
Hoe denken jullie over een relatie met veel sensatie?

Ik denk zelf dat een relatie dan intiemer kan zijn en het is nooit saai.

Maar ik denk dat anderen belangerijke dingen er onder lijden.

-Je sociale contacten buiten je relatie.

- je werk/hobby's

- je peace of mind.

Is een relatie het dan waard?
Jullie mening...
pi_184415829
Het is het niet waard
pi_184415858
Wat versta je onder veel sensatie in een relatie?
pi_184416190
Zoals ik het begrijp: nee liever niet. Dat zijn destructieve relaties.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_184416203
Je bedoelt een relatie met veel ups en downs?

Dan heb je te maken met 1 of 2 onzekere mensen die daardoor elkaar manipuleren, drama zoeken, en ruziemaken om niks.

Dus nee, dit is een slechte relatie.
pi_184416221
Als het gaat om veel manipulatie/ruzie/drama enzovoort, dan zeg ik daar toch liever nee tegen.
pi_184416234
Nee niet waard. In een goede relatie help je elkaar vooruit, in plaats van elkaar het leven slechter te maken.
  Moderator dinsdag 15 januari 2019 @ 14:48:43 #8
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_184416285
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 14:41 schreef DaggerOne het volgende:
Je bedoelt een relatie met veel ups en downs?

Dan heb je te maken met 1 of 2 onzekere mensen die daardoor elkaar manipuleren, drama zoeken, en ruziemaken om niks.

Dus nee, dit is een slechte relatie.
Sommige mensen hebben dat soort dingen ook nodig om te voelen 'dat ze leven'. Een een high kan alleen maar een high zijn als je er een low tegenover zet. Maar dat soort relaties zijn vermoeiend omdat je dan denk ik continue iets aan 't zoeken bent om een kunstmatige low te creëren waarna je de kunstmatige high nóg beter voelt.

Maar dat gevoel ebt weg, en dan heb je dat wederom nodig. En weer, en weer. Dan is het nooit saai nee, maar is dat echt het soort sensatie wat je wil in je relatie. Voor mij persoonlijk is het zo dat ik dat niet zou willen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_184416316
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 14:48 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Sommige mensen hebben dat soort dingen ook nodig om te voelen 'dat ze leven'. Een een high kan alleen maar een high zijn als je er een low tegenover zet. Maar dat soort relaties zijn vermoeiend omdat je dan denk ik continue iets aan 't zoeken bent om een kunstmatige low te creëren waarna je de kunstmatige high nóg beter voelt.

Maar dat gevoel ebt weg, en dan heb je dat wederom nodig. En weer, en weer. Dan is het nooit saai nee, maar is dat echt het soort sensatie wat je wil in je relatie. Voor mij persoonlijk zou ik dat niet willen.
Ik denk dat mensen dit doen omdat hun relatie bepaalde behoeften niet vervult. Deze relatie wordt een bepaalde routine, wat het saai maakt. Dan gaan mensen maar drama creeeren om het wat spannender te maken of wat te forceren, maar dat is natuurlijk verre van gezond.
pi_184416503
Foi, bestaat dat ook nog.

Natuurlijk is dat niet wat. Ga wat nuttigs doen met je leven. Met een bus rondlopen langs de deur voor een goed doel. En als ze niet open hebben gedaan nog een keer langs lopen.

Nuttiger dan drama zoeken.
pi_184416555
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 14:48 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Sommige mensen hebben dat soort dingen ook nodig om te voelen 'dat ze leven'. Een een high kan alleen maar een high zijn als je er een low tegenover zet. Maar dat soort relaties zijn vermoeiend omdat je dan denk ik continue iets aan 't zoeken bent om een kunstmatige low te creëren waarna je de kunstmatige high nóg beter voelt.

Maar dat gevoel ebt weg, en dan heb je dat wederom nodig. En weer, en weer. Dan is het nooit saai nee, maar is dat echt het soort sensatie wat je wil in je relatie. Voor mij persoonlijk is het zo dat ik dat niet zou willen.
Mooi gesproken zo zie ik het ook wel. Je hebt je ups & downs, maar in dit leven kan je al die sensatie toch niet gebruiken? Volwassen beslissingen en verplichtingen, als je dan even vrije tijd heb besteed je die toch liever relax ipv aan een emotionele rollercoaster..
pi_184416564
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 14:44 schreef Sapstengel het volgende:
Nee niet waard. In een goede relatie help je elkaar vooruit, in plaats van elkaar het leven slechter te maken.
Amen
👍
pi_184416576
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 14:40 schreef Lenny77 het volgende:
Zoals ik het begrijp: nee liever niet. Dat zijn destructieve relaties.
Denk het ook voor je gezondheid ook niet al te best denk ik.
pi_184416600
Doe mij maar liever een 'saaie' relatie
  woensdag 16 januari 2019 @ 14:17:45 #15
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_184435763
Geef mij maar een stabiele relatie. Ook al kan zo'n relatie ''saai'' aanvoelen voor buitenstaanders. Voor mij is het een groot genot. Geen spelletjes, geen drama, geen romantiek met anderen opzoeken, maar gewoon happiness en de wetenschap dat je er altijd voor elkaar bent. En ook in een stabiele relatie maak je enorm mooie momenten mee, dat is sensatie genoeg voor mij!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_184435799
Het beste is voor mij een stabiele swingrelatie. Wel spanning, maar in de hoek waar het hoort
pi_184436873
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 14:10 schreef Lavida123 het volgende:
Hoe denken jullie over een relatie met veel sensatie?

Ik denk zelf dat een relatie dan intiemer kan zijn en het is nooit saai.

Maar ik denk dat anderen belangerijke dingen er onder lijden.

-Je sociale contacten buiten je relatie.

- je werk/hobby's

- je peace of mind.

Is een relatie het dan waard?
Jullie mening...
Dat kan alleen jij maar voor jezelf bepalen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 14:10 schreef StrawberryMilkshake het volgende:
Het is het niet waard
Of misschien is het het mooiste op Aarde... en als je niet springt kom je nooit achter.

[ Bericht 12% gewijzigd door Horzula op 16-01-2019 16:03:43 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')