Een warme lamp helpt ook niet slimpie.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 12:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Een warme lamp erboven Fritsie, wel even bij de les blijven...
Walgelijk gewoon, kan zo moeilijk tegen dat soort figuren.......quote:Op dinsdag 15 januari 2019 12:57 schreef Soulraven het volgende:
Hoor Jessie dan. Die maakt zichzelf gewoon alweer tot de leider, de eindverantwoordelijke.
heeft ie ook niet. hij doet alleen alsof. ik zie niemand doen wat hij vraagt.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 12:57 schreef sjampoeh het volgende:
Snap niet dat ze die flapdrol zo de leiding laten nemen
tis een grote toneelspeler, een en al sarcasmequote:Op dinsdag 15 januari 2019 12:58 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
heeft ie ook niet. hij doet alleen alsof. ik zie niemand doen wat hij vraagt.
Ik had hem oprecht gehoekt uiteindelijk en hem even op zijn plaats neergezet...quote:Op dinsdag 15 januari 2019 12:57 schreef sjampoeh het volgende:
Snap niet dat ze die flapdrol zo de leiding laten nemen
Ze pikken het toch allemaal? Ik had toch wel verwacht dat ze nu na de stemmingen even hun mondje zouden gaan roeren..Rot op Jessie!!quote:Op dinsdag 15 januari 2019 12:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Walgelijk gewoon, kan zo moeilijk tegen dat soort figuren.......
Niemand daar heeft zin om iets te regelenquote:Op dinsdag 15 januari 2019 12:59 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ze pikken het toch allemaal? Ik had toch wel verwacht dat ze nu na de stemmingen even hun mondje zouden gaan roeren..Rot op Jessie!!
Ik denk dat ze dat niet mogen, kan mij niet voorstellen dat ze zo dom zijn.......quote:Op dinsdag 15 januari 2019 12:59 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ze pikken het toch allemaal? Ik had toch wel verwacht dat ze nu na de stemmingen even hun mondje zouden gaan roeren..Rot op Jessie!!
ik welquote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat niet mogen, kan mij niet voorstellen dat ze zo dom zijn.......
Niemand hoeft dat ook, it's Utopia, maar iemand de baas laten spelen? Echt never hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:00 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Niemand daar heeft zin om iets te regelen
Daar gaan ze weer, gatverdammequote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:01 schreef DKUp het volgende:
Ze vullen even in wie de leiders per tak zijn.....
Ja Jessie is de wandelende tak...quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:02 schreef DKUp het volgende:
Er zijn morgen drie takken/groepen, uhhhhh....
niemand vraagt hiske ook iets, ze krijgt ook geen taken. ze wordt niet gehoord.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:01 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Hekske staat er echt bij van wat doe ik hier... J&J niveautje is een tikkeltje te hoog 😚
Nou zo ziet de wereld er wel een beetje uit..Helaas...quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Hiske die werkelijk waar niets uitvoert gaat even beslissen wat er moet gebeuren....Omgekeerde wereld..
Nee Sjamp..........Ik zie aan Mike dat hij zich echt in moet houden.......Die pikt dit in reallive echt niet hoor...Lotus ook niet...quote:
dat hadden ze ook besproken om te proberen (jessie en jens), leek ze wel leuk, kijken hoe goed het gaat lopen.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:02 schreef utopia2.0 het volgende:
Dit heeft mijn inziens niets meer met structuur te maken, maar eerder met een dictatuur...Dit is geen Utopia meer.......
Ik wilde net zeggen, das typisch upper management.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:04 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nou zo ziet de wereld er wel een beetje uit..Helaas...
Dat dus....Iedereen in Utopia heeft net zoveel te vertellen dan de ander....Die narcist(Jessie) slaat door in zijn opdracht die hij mee heeft gekregen van de febo........Hiske is de febo, kan haast niet anders...quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:01 schreef magnaal het volgende:
[..]
Niemand hoeft dat ook, it's Utopia, maar iemand de baas laten spelen? Echt never hoor
Doet weer niets behalve de hele dag lullen....quote:
Laat het inderdaad zo zijn....quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:03 schreef Soulraven het volgende:
Het moet vooral niet in de groep overlegt worden. Het proletariaat zou wel eens tot muiterij kunnen komen.
lijkt er toch al langer op dat de febo, hiske wijs heeft gemaakt dat hiske de febo is, maar in werkelijkheid niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat dus....Iedereen in Utopia heeft net zoveel te vertellen dan de ander....Die narcist(Jessie) slaat door in zijn opdracht die hij mee heeft gekregen van de febo........Hiske is de febo, kan haast niet anders...
Inderdaad heel herkenbaar....quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:04 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nou zo ziet de wereld er wel een beetje uit..Helaas...
Wat een act....quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:07 schreef Soulraven het volgende:
Ze moeten vooral voorkomen dat mensen een eigen mening hebben.
Veeg me op, echt.
Als ik in die andere groep zat, ging ik er eerst maar eens funktioneringsgesprekken tegenaan gooien, te beginnen met Hiske...quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:07 schreef DKUp het volgende:
Ze mogen niet te veel zeggen, want dan krijgen ze te veel discussies.....
De insteek van de gedachte bij het begin van deze Utopia 2 reeks was mooi, maar het is inmiddels weer beland in de treiter en pest show..........Ik pas daar voor....quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:04 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
dat hadden ze ook besproken om te proberen (jessie en jens), leek ze wel leuk, kijken hoe goed het gaat lopen.
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:09 schreef magnaal het volgende:
[..]
Als ik in die andere groep zat, ging ik er eerst maar eens funktioneringsgesprekken tegenaan gooien, te beginnen met Hiske...
Denk dat ze niets te vertellen hebben........De regie bepaald.....quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:04 schreef DKUp het volgende:
Er wordt echt al vanuit gegaan dat dit plan er doorheen gaat komen en dat gun je ze gewoon niet....
Ik sta echt versteld waar ze het lef vandaan haalt om dat in haar mond te durven nemen....quote:
De puzzelstukjes vallen in elkaar hoor....quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:07 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
lijkt er toch al langer op dat de febo, hiske wijs heeft gemaakt dat hiske de febo is, maar in werkelijkheid niet.
Precies dit jaquote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:11 schreef onpartijdigert het volgende:
aha, daar is jessie, ff de bouw stagneren.
Meer 39-45 en de opbouw......quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:14 schreef Soulraven het volgende:
Vind het wel een beetje 1984 worden zo.
Het wachten is op de ham....quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:15 schreef magnaal het volgende:
Het zal dezelfde kant op gaan, als eerder met Jessie, daar ben ik van overtuigd...Jessie steekt samen met Jens alle winst in hun zakken en gaan mooie dingen kopen en naar huis sturen, want ze mogen niets meer meenemen..Het blijft een dief, alles is voor Jessie...
Vanessaquote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:14 schreef HetVerdragvan1981 het volgende:
wie dacht er in U1 ook alweer dat ze gewonnen had, en er toen net naast zat?
dat gun ik jessie ook
Ik ook niet. Enige wat nog een beetje leuk is zijn de stemmingen maar dat duurt weer 2 maanden.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:16 schreef sjampoeh het volgende:
Ik vind er niks meer aan.
tim met z'n frummel ben ik ook spuugzat
en dan jes en jens gezeik over zaken waar ze geen verstand van hebben, maar de rest neemt het maar aan
met je tak
En dat is ook hun eigen plan........Wie maakt wie nu wat wijs...quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:17 schreef Jemoederniet het volgende:
Brandon eindverantwoordelijk voor de samenleving.
Hij praat sinds een paar weken pas met meerdere mensenquote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:17 schreef Jemoederniet het volgende:
Brandon eindverantwoordelijk voor de samenleving.
Na de laatste stemming, de petertjes en het duidelijk gestuurde plan wie er moest blijven, Kevin of Jens....quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:17 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Ik ook niet. Enige wat nog een beetje leuk is zijn de stemmingen maar dat duurt weer 2 maanden.
Maaik en die drie heksen komen er mee weg....quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:18 schreef Soulraven het volgende:
En dan de financiën al een bende waren toen Tim begon vergeten we voor het gemak maar ff.
Boyd kon bovendien tatoeëren en Jessie profiteerde er alleen maar van en was mede directeurquote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:17 schreef utopia2.0 het volgende:
Typetjes zoals Jessie lopen er helaas al teveel rond in de maatschappij............Je likt je in bij je werkgever en dan is het eerste fundament al gelegd en van daaruit bouw je je op tot een persoon binnen een bedrijf die al snel de overhand gaat nemen...Ik snap Boyd nu ook wel dat hun bedrijfje(Tattooshop) niet liep, want met zo'n persoon is niet samen te werken......
hoe moeilijk is het om daar de financiën van bij te houden? Het is dat ze allemaal te lui zijn om uit hen ogen te kijken en liever in bed liggen dan even een paar rekensommetjes te maken.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:18 schreef Soulraven het volgende:
En dan de financiën al een bende waren toen Tim begon vergeten we voor het gemak maar ff.
Goed omschrevenquote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:19 schreef Verida het volgende:
[..]
Na de laatste stemming, de petertjes en het duidelijk gestuurde plan wie er moest blijven, Kevin of Jens....
het is het gewoon helemaal niet meer
Utopia 1 was vaak nog : het is het net niet.
Utopia 2 is het gewoon helemaal niet.
Niemand heeft het over Merel die er destijds een puinhoop van gemaakt heeft........Geeft ook te denken.......Als ik Tim zou zijn(gelukkig niet) dan had ik meteen aangehaald dat de financien daarvoor een puinhoop was...........Maar ik kan mijn niet aan de indruk onttrekken dat hij dat niet mag zeggen....quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:18 schreef Soulraven het volgende:
Echt he,quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:19 schreef Verida het volgende:
[..]
Na de laatste stemming, de petertjes en het duidelijk gestuurde plan wie er moest blijven, Kevin of Jens....
het is het gewoon helemaal niet meer
Utopia 1 was vaak nog : het is het net niet.
Utopia 2 is het gewoon helemaal niet.
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:20 schreef onpartijdigert het volgende:
ik hoop dat brandon straks direct duidelijk maakt het niet te doen.
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:20 schreef DKUp het volgende:
Oh Jessie is de objectieve leider, tussenpersoon
Boyd is er volgens mij op tijd achtergekomen...........quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:19 schreef magnaal het volgende:
[..]
Boyd kon bovendien tatoeëren en Jessie profiteerde er alleen maar van en was mede directeur![]()
Hetzelfde in dat incasso bureautje van zijn familie leden...
Die was al helemaal in z'n nopjes met zn nwe rol chef lege dozenquote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:20 schreef onpartijdigert het volgende:
ik hoop dat brandon straks direct duidelijk maakt het niet te doen.
Laffe hond, nu spant hij Adriaan voor zijn karretje, en die sukkel trapt er natuurlijk weer inquote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:21 schreef sjampoeh het volgende:
jessie kauwt a3 voor wat hij moet zeggen
Brandon is een brokkenpiloot, als hij eens wat mag doen, dus laat hem maarquote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:21 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Die was al helemaal in z'n nopjes met zn nwe rol chef lege dozen
opzich een heel seksistische opmerking..misschien dat hij het nog recht kan trekken waarvoor de vrouwen niet geschikt zijn..maar ik had allang een *lotusje* gedaanquote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:22 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
zei jessie
geen idee, luister half
ALs ze zichzelf konden horen dom lullen gingen ze een cursus domlullen geven,quote:
hiske wou er tegenin gaan, maar werd niet gehoordquote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:23 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
opzich een heel seksistische opmerking..misschien dat hij het nog recht kan trekken waarvoor de vrouwen niet geschikt zijn..maar ik had allang een *lotusje* gedaan
En dat bepaalt Jessie even..........Kan toch niet waar zijn..quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:24 schreef Soulraven het volgende:
Mensen moeten het idee krijgen dat ze de mogelijkheid ....
Klinkt niet manipulerend hèquote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:24 schreef Soulraven het volgende:
Mensen moeten het idee krijgen dat ze de mogelijkheid ....
geen ene baas wil zon bla bla figuurquote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:23 schreef utopia2.0 het volgende:
Als Jessie zo succesvol zou zijn in het echte leven, zou hij nu nooit en te nimmer in Utopia aanwezig zijn...Ik denk dat hij vrij vaak uitgekotst is, ik weet het is een aanname, maar het zou mij althans niet verbazen...
Hij is een vuile seksist..absoluutquote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:23 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
opzich een heel seksistische opmerking..misschien dat hij het nog recht kan trekken waarvoor de vrouwen niet geschikt zijn..maar ik had allang een *lotusje* gedaan
en de andere 5 ?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:24 schreef DKUp het volgende:
Finance
Jens
Hiske
Gerrit
Jessie
Samenleving
Brandon
Timothy
Merel
Bouw
Maaik
Erik
Adriaan
Jessie: Pak je map even!
Hoe kom je erbij.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:25 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Klinkt niet manipulerend hè
precies dat bedoel ik ook met een *lotusje * die is daar prima geschikt voorquote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:24 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hiske wou er tegenin gaan, maar werd niet gehoord
Misschien schiet ik nu door, maar ik krijg de indruk dat hij voor de tweede keer in Utopia is gestapt om aan te tonen dat hij geschikt is voor een leidinggevende functie om zich zo weer op de kaart te zetten.........Als hij echt zo succesvol zou zijn, zou hij zich niet meer lenen voor zo'n programma....Ik althans niet..quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:25 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
geen ene baas wil zon bla bla figuur
En voor/als zzp er doet hij zelf te weinig
Hoe gaat dat spreekwoord ...
Geen woorden , maar daden!!
Geen woorden maar daden..quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:26 schreef sararaats het volgende:
Doet die plurk Jessie wel iets of ligt hij de boel te commanderen?
Sheil niet, want die gaat zes dagen in de week koken en ze is voor de rest van de dag al productief......quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:26 schreef Jemoederniet het volgende:
Maar iedereen moet wel meedoen met het afwasrooster.
Maar ondertussen zijn er dus wederom drie groepen in het leven geroepen...Straks Jens en Jessie geld tellen, déjà vieuquote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:27 schreef DKUp het volgende:
Hiske: Dat moeten ze zelf weten....
Ja mooi, een half plan
Wat ook onlogisch is want iedereen heeft een taak buiten het afwassen.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:28 schreef DKUp het volgende:
[..]
Sheil niet, want die gaat zes dagen in de week koken en ze is voor de rest van de dag al productief......
neequote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Misschien schiet ik nu door, maar ik krijg de indruk dat hij voor de tweede keer in Utopia is gestapt om aan te tonen dat hij geschikt is voor een leidinggevende functie om zich zo weer op de kaart te zetten.........Als hij echt zo succesvol zou zijn, zou hij zich niet meer lenen voor zo'n programma....Ik althans niet..
Dat laatste dus............Heeft hij niet in die bewoording gezegd, maar uiteindelijk komt het daar op neer...quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:26 schreef sararaats het volgende:
Doet die plurk Jessie wel iets of ligt hij de boel te commanderen?
Je schiet niet door.je slaat de spijker op de kop maatje.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Misschien schiet ik nu door, maar ik krijg de indruk dat hij voor de tweede keer in Utopia is gestapt om aan te tonen dat hij geschikt is voor een leidinggevende functie om zich zo weer op de kaart te zetten.........Als hij echt zo succesvol zou zijn, zou hij zich niet meer lenen voor zo'n programma....Ik althans niet..
Ow jawel hoor...................Je moest eens weten...quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:29 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nee
Maar dat plan gaat niet werken, als er bazen kijken , niet een gaat met zon lamlul in zee..
Praatjes vullen geen gaatjes
Wat een vrouwonvriendelijke monsters daarzoquote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Franny mag schoffelen van Tim...
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je schiet niet door.je slaat de spijker op de kop maatje.
De samenleving is de restcategorie voor kneusjes.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:29 schreef DKUp het volgende:
Christel, Brenda, Merel en Franny ook in de samenleving
Een beginnende dictatuur wat op een structuur moet lijken.....quote:
als deur aan deur verkoperquote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ow jawel hoor...................Je moest eens weten...
Ik zei het als wijze van grap.......quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Wat een vrouwonvriendelijke monsters daarzo
Ik zeg febo geef lotus een bonus om der scheur open te trekken
nou ik zie het hem al denken en uitvoeren hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zei het als wijze van grap.......
Columns.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:32 schreef DKUp het volgende:
Merel heeft een journalistieke achtergrond
Die is idd nog niet geweest.........Opvallend? ...Ja.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:31 schreef Soulraven het volgende:
Een betere vraag is wat jij doet, Hiske.
in der dromen..quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:32 schreef DKUp het volgende:
Merel heeft een journalistieke achtergrond
Mooi weergegeven Dot........quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:32 schreef Dotteke het volgende:
Mike, de man die niets doet, de man die er niet is voor de groep
De man die nu op de later staat, aan het werk voor dezelfde groep
[ afbeelding ]
En dan de man die de hele dag loopt te blaten, andere veroordelen, zegt de hele dag hard te werken
[ afbeelding ]
Er verschijnen op het terrein wel vaker dingen vanuit het nietsquote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:32 schreef Rolfp het volgende:
Shelley loopt net buiten langs een van de vele camera's maar om deze stond een laag houten hekje met een brandblusser eraan. Mij nooit eerder opgevallen.
Sanne.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:33 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
in der dromen..
Merel mocht die colum schrijven omdat ehhh naar huis ging ...
Sanne?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:33 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
in der dromen..
Merel mocht die colum schrijven omdat ehhh naar huis ging ...
Daarom haalde ik het ook aan...quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:32 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nou ik zie het hem al denken en uitvoeren hoor
En dat is het vreemde aan het hele verhaal Soul...Ik krijg soms de indruk dat de bewoners al weten wat iemand kan en wat zo'n persoon niet kan, voordat ze binnen komen wandelen...quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:33 schreef Soulraven het volgende:
Grappige is dat iedereen er vanuit gaat dat Jens één of andere financiële held is. Het is een klein jochie wat werkelijk nog niks gedaan heeft.
Dat. Haalde ik ook net al even aan.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:33 schreef Soulraven het volgende:
Grappige is dat iedereen er vanuit gaat dat Jens één of andere financiële held is. Het is een klein jochie wat werkelijk nog niks gedaan heeft.
Ja, die gedachte bekruipt mij ook.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En dat is het vreemde aan het hele verhaal Soul...Ik krijg soms de indruk dat de bewoners al weten wat iemand kan en wat zo'n persoon niet kan, voordat ze binnen komen wandelen...
het script is voor hun al duidelijk en de langst zittende bewoners vergeten nog even te acteren dat ze van niets weten, zoiets.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En dat is het vreemde aan het hele verhaal Soul...Ik krijg soms de indruk dat de bewoners al weten wat iemand kan en wat zo'n persoon niet kan, voordat ze binnen komen wandelen...
quote:
op papa's centen op uba dingens gezeten vakantie gevierd... dat gevoel kreeg ik een beetje bij zijn voorstel verhaalquote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:33 schreef Soulraven het volgende:
ex van wie?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik las vanmorgen terug en tot mijn verbazing las ik dat iemand hier reacties neer gooide van een ex ( of het zo is weet geen mens hier) ik ging stuk om de reacties....
al zou t een ex zijn natrappen modder gooien enz is te makkelijk is het geen ex is het nog kwalijker
Sorry van Timquote:
Nog niet gehoord neequote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:39 schreef sjampoeh het volgende:
Maar Brenda heeft t niet meer over naar huis willen ?
Jammer dat het er zo dik bovenop ligt........Ze laten niets te wensen over bij de Febo....Toen Jens aangaf op multimedia dat hij voor een jaar een tv programma in zou gaan, was het al duidelijk dat hij zou blijven....Het ligt er te dik bovenop...quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, die gedachte bekruipt mij ook.
Hij komt over als verwend enigst kind, met dito uitstraling.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
op papa's centen op uba dingens gezeten vakantie gevierd... dat gevoel kreeg ik een beetje bij zijn voorstel verhaal
Bijvoorbeeld...quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:37 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
het script is voor hun al duidelijk en de langst zittende bewoners vergeten nog even te acteren dat ze van niets weten, zoiets.
ja precies dat jaquote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij komt over als verwend enigst kind, met dito uitstraling.
storybook mag ookquote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gaan we nu hier alles script noemen
Hoeft niet zo et zijn kan ook zijn dat hij voor zijn eigen al termijn had afgesprokenquote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jammer dat het er zo dik bovenop ligt........Ze laten niets te wensen over bij de Febo....Toen Jens aangaf op multimedia dat hij voor een jaar een tv programma in zou gaan, was het al duidelijk dat hij zou blijven....Het ligt er te dik bovenop...
Ja en wen er maar aan...quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Te toevallig allemaal.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hoeft niet zo et zijn kan ook zijn dat hij voor zijn eigen al termijn had afgesproken
dat dusquote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:41 schreef Soulraven het volgende:
En het stukje "samenleving" is dus gewoon bijna alle vrouwen en die moeten de huishoudelijke taken maar doen. Echt die vent kreeg van mij zo'n tik
Ze moeten wel..quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:39 schreef Soulraven het volgende:
Ze praten ook al echt alsof er geen tegenspraak mogelijk is. En het zou me niet verbazen als ze er nog daadwerkelijk in mee gaan ook.
Ga ik niet aan wennenquote:
haha wat ik al zei...quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:41 schreef Soulraven het volgende:
En het stukje "samenleving" is dus gewoon bijna alle vrouwen en die moeten de huishoudelijke taken maar doen. Echt die vent kreeg van mij zo'n tik
Ik geloof ook nog in sprookjes ......quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hoeft niet zo et zijn kan ook zijn dat hij voor zijn eigen al termijn had afgesproken
Kan hoor ik heb werkelijk geen ideequote:
De SGP is er nog vriendelijk bij..quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:41 schreef Soulraven het volgende:
Echt oprecht fijn voor je !!quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik geloof ook nog in sprookjes ......Echt waar...............
Dan niet, maar wees er dan op voorbereid......quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ga ik niet aan wennen
Ook niet bekijk t allemaal luchtigquote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan niet, maar wees er dan op voorbereid......
Iemand die zelf niet eens volledige zinnen uit kan spreken moet leiding gaan geven aan een groep......Yeah right..quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:42 schreef Soulraven het volgende:
En Brandon moet team huisvrouw dan leiding gaan geven? Houd hij geen week uit.
Moet je ook blijven doen...quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ook niet bekijk t allemaal luchtig
Nou omdat de BMB, limbohuisje waar Brandon en Erik bezig ook B&B's op vrijdag gaan slapen, wou Brandon het mooier maken ofzquote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:48 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik snap dat getrek in die huisjes niet zo.....Als iets staat dan staat het toch...
Gisteren de uitzending gekeken.Je kan echt zien wat geacteerd is.Vaak een rondje lopen om iets aan te kondigen.Het hele gezondheidsprobleem van Erik bijv.Een Shelly en Jessie die samenlopen en zeggen wat Erik moet doen.Echt de hele uitzending zit vol met acteerwerk.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Dat was in 1 ook al zo. Er is niets wezenlijk anders behalve het terrein. Als ze niet weg zouden hoeven van de gemeente had Utopia nog op hetzelfde terrein gezeten en had er ook niets veranderd.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:50 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Gisteren de uitzending gekeken.Je kan echt zien wat geacteerd is.Vaak een rondje lopen om iets aan te kondigen.Het hele gezondheidsprobleem van Erik bijv.Een Shelly en Jessie die samenlopen en zeggen wat Erik moet doen.Echt de hele uitzending zit vol met acteerwerk.
Zat je te kijken naar GTST?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:50 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Gisteren de uitzending gekeken.Je kan echt zien wat geacteerd is.Vaak een rondje lopen om iets aan te kondigen.Het hele gezondheidsprobleem van Erik bijv.Een Shelly en Jessie die samenlopen en zeggen wat Erik moet doen.Echt de hele uitzending zit vol met acteerwerk.
Nee hij heet Lulloquote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:55 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ik dacht al zit Ludo in Utopia?
kijk liever naar the bolt bill spencerquote:
moet kunnen toch. ze haten elkaar daar echt niet hoor. relativeren goed.quote:
Dat soortquote:Op dinsdag 15 januari 2019 14:05 schreef freaky40 het volgende:
Tim heeft gewoon gelogen Jessie, ga daar maar vanuit. Ik ken dat soort als Tim...
nouuuuuuuuuuquote:Op dinsdag 15 januari 2019 14:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
moet kunnen toch. ze haten elkaar daar echt niet hoor. relativeren goed.
Ja Tim heeft vreemde manier van communiceren en zijn karakter is ook apartquote:
nee timoteef had script niet helemaal begrepenquote:Op dinsdag 15 januari 2019 14:05 schreef freaky40 het volgende:
Tim heeft gewoon gelogen Jessie, ga daar maar vanuit. Ik ken dat soort als Tim...
Gelogen met wat?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 14:08 schreef freaky40 het volgende:
Het komt snel genoeg aan het licht of Tim gelogen heeft of niet. Anders stookt de Febo het vuurtje nog wel op en maakt er een verhaallijntje van, kun je op wachten...
En of sommigen de schurft aan elkaar hebben............Hiske en Christel bijvoorbeeld kunnen het bloed van Tim wel drinken....quote:Op dinsdag 15 januari 2019 14:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
moet kunnen toch. ze haten elkaar daar echt niet hoor. relativeren goed.
Verschrikkelijk dom mens. Gerrit wist het niet, ja maar ze had het tegen Adriaan gezegd.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 14:28 schreef Laysa het volgende:
Ik vind shelley echt vreselijk met dr domme gezwets
Hoe krijgt ze het uit haar strot..quote:Op dinsdag 15 januari 2019 14:30 schreef snetje het volgende:
Shelley: Jij hebt mij heel veel misdaan...
en vanavond zeker weer lekker batsen?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 14:30 schreef snetje het volgende:
Tis al lang uit hequote:Op dinsdag 15 januari 2019 14:33 schreef Giggio het volgende:
[..]
en vanavond zeker weer lekker batsen?
Het gore lef.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 14:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hoe krijgt ze het uit haar strot..
Gerrit heeft haar niet gesteund.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 14:30 schreef snetje het volgende:
Merel onderzoek aan haar nepborstenquote:Op dinsdag 15 januari 2019 14:35 schreef freaky40 het volgende:
Hiske zegt dat iemand naar het ziekenhuis is. Wie?
O ja, zo ging het normaal wel met die twee hequote:Op dinsdag 15 januari 2019 14:36 schreef Giggio het volgende:
[..]
ja maar ze kunnen toch weer tot 7 dagen voor de stemmingen?
Nee zie dat niet meer gebeuren, het is en blijft uit. Gelukkig wel zeg. Niet weer dat gezeik!quote:Op dinsdag 15 januari 2019 14:36 schreef Giggio het volgende:
[..]
Nee, voor de stemming ging het iedere keer aan en na de stemming uit bang om stemmen te krijgen,, alleen deze laatste keer was het andersomquote:Op dinsdag 15 januari 2019 14:36 schreef Giggio het volgende:
[..]
ohhh hahaquote:Op dinsdag 15 januari 2019 14:39 schreef danaqui het volgende:
[..]
Nee, voor de stemming ging het iedere keer aan en na de stemming uit bang om stemmen te krijgen,, alleen deze laatste keer was het andersom
Echt hequote:Op dinsdag 15 januari 2019 14:39 schreef Giggio het volgende:
[..]
ohhh haha
is ook niet meer te volgen
Bij Shelly moet een ander maar aanvoelen, ruiken, bedenken wat ze wil en krijgt ze het niet, dan gaat ze frontaal in de aanval.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 14:41 schreef snetje het volgende:
Kortom er viel niets meer te halen bij Gerrit om beter van te worden ...Next!!!...
Ger was echt wel gek op haar, dat straalde zijn ogen uitquote:Op dinsdag 15 januari 2019 14:42 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Bij Shelly moet een ander maar aanvoelen, ruiken, bedenken wat ze wil en krijgt ze het niet, dan gaat ze frontaal in de aanval.
Ze is zelf helemaal niet bezig met behoeftes van een ander.
Hij was ook gek op haar, dat heeft hij ook heel vaak gezegd.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 14:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ger was echt wel gek op haar, dat straalde zijn ogen uit
SHel daarin tegen was een koele kikker, lijkt wel of ze frigide is of zo
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 14:48 schreef snetje het volgende:
Over flirten..
Gerrit: Dat doe jij ook..
Shelley: Euh nee dat doe ik niet ..
Lekker gaan eten met Adriaan ....ook nog eens gaan masseren...
Vanuit een raampje mag ie loerenquote:Op dinsdag 15 januari 2019 14:54 schreef snetje het volgende:
Oh Gerrit mag er niet bijzijn als de modellen er zijn ...
Ze heeft een knobbeltje die pijn doet. Nep of niet vervelend en angstig voor haar.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 14:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Merel onderzoek aan haar nepborsten
Werd in Uto1 eigenlijk ook zoveel gepest?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De insteek van de gedachte bij het begin van deze Utopia 2 reeks was mooi, maar het is inmiddels weer beland in de treiter en pest show..........Ik pas daar voor....
Wil het net zeggen, niks geen mimiek in der gezicht bahquote:Op dinsdag 15 januari 2019 15:04 schreef krabje het volgende:
shel heeft echt totaal geen emoties,kil en koud wijf
Dit is wel de max hoor, in 1 waren er ook irritatie te over maar ook hele leuke dingen kan je hier niet zeggenquote:Op dinsdag 15 januari 2019 15:04 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Werd in Uto1 eigenlijk ook zoveel gepest?
nee helemaal niksquote:Op dinsdag 15 januari 2019 15:04 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Wil het net zeggen, niks geen mimiek in der gezicht bah
Wie zit waar?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:30 schreef DKUp het volgende:
4 mensen in de finance
7 mensen in de samenleving
4 mensen in de bouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |