Oh dit klinkt wel heel aangenaam. Ik ga dit wel een mooi nummer vinden.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:56 schreef Greys het volgende:
Deze is beter. Dan haal ik de mijne weer even weg. Hier het fragment:
https://twitter.com/escmatt18/status/1100482414198095873?s=19
Ik ook denk ik. Het klinkt prettig, kwalitatief, kalmerend ofzo.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:59 schreef grazz het volgende:
[..]
Oh dit klinkt wel heel aangenaam. Ik ga dit wel een mooi nummer vinden.
Engels, maar hoorde het eerst ook niet goedquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:42 schreef justnathan321 het volgende:
De teaser is niet zo speciaal vind ik :/ Zingt ie nu in het Frans en in het Engels? Of hoor ik het echt verkeerd...?
Iemand kondigde ook aan dat het een gitaarballad was.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:00 schreef Em31 het volgende:
Iemand op escforum kondigt aan dat het nummer morgen om 11 uur uit gaat lekken![]()
Dit gaat sowieso ook bij ons gebeuren
Dat is waarquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Iemand kondigde ook aan dat het een gitaarballad was.
Dus ben benieuwd wat hiervan waar is.
Nee ik bedoel het ook zeker niet positief, vind het echt irritant. Ze bereiden zo’n bekendmaking en alles voor en dat wordt nu steeds verpest.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:15 schreef Greys het volgende:
Zou wel lullig zijn.
Heb je het al die tijd kunnen stil houden, wordt het gelekt een dag voor het wordt gepresenteerd. Hoop echt dat dat niet gebeurt. En ook niet bij NL idd.
NEEquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:15 schreef Greys het volgende:
Zou wel lullig zijn.
Heb je het al die tijd kunnen stil houden, wordt het gelekt een dag voor het wordt gepresenteerd. Hoop echt dat dat niet gebeurt. En ook niet bij NL idd.
Nog niks?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:00 schreef Em31 het volgende:
Iemand op escforum kondigt aan dat het nummer morgen om 11 uur uit gaat lekken![]()
Dit gaat sowieso ook bij ons gebeuren
Nee gelukkig nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |