Ja leuk!quote:Op dinsdag 15 januari 2019 15:45 schreef Greys het volgende:
Zo. Wel zo sociaal van ons, toch?
[ afbeelding ]
Nope. Er is echt een grote verwarring ontstaan zo te zienquote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat wel echt dezelfde?
[ afbeelding ]
Er schijnt een interview in de broncode van z'n website te staan of zoiets. En de schrijver van dat lied is benaderd en die zei 'eh het klopt dat het Wake Up heet maar dat kan nog wijzigen'. Of zoiets.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 16:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja leuk!
En is het ook nu echt al bevestigd dat het dezelfde songwriter is van City Lights, of kijk ik weer ergens overheen?
Zie!quote:Op dinsdag 15 januari 2019 16:39 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Nope. Er is echt een grote verwarring ontstaan zo te zienDat is Elliott Schmitt. Deed ook mee aan The Voice, maar die van Frankrijk. Op zijn youtube kanaal staat er als geboorteplaats 'Parijs'. Bij de enige echte Eliot is dat Bergen.
Ook op https://oikotimes.com/ (Eurovisie nieuwssite) gebruiken ze die video, wat dus niet klopt helaas.
Ja ben bang dat nog meer mensen die 2 door elkaar zullen halen haha. Heb oikotimes alvast een berichtje gestuurd ivm hun foutje.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 16:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie!Vandaar dat ik z'n hoofd ook niet helemaal vond lijken.
En kon me al niet voorstellen dat deze Eurovisiejongen een andere naam had op z'n youtube kanaal dan op Insta en Twitter. Maar wel mega verwarrend ja.
Op Twitter? Ik nu net ook berichtje gestuurd via privé bericht aan ze namelijkquote:Op dinsdag 15 januari 2019 16:45 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Ja ben bang dat nog meer mensen die 2 door elkaar zullen halen haha. Heb oikotimes alvast een berichtje gestuurd ivm hun foutje.
Via facebookquote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Op Twitter? Ik nu net ook berichtje gestuurd via privé bericht aan ze namelijkNou ja dan is het iig duidelijk hahaha.
En maakte de soundtrack van Good Will Hunting.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 16:39 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Nope. Er is echt een grote verwarring ontstaan zo te zienDat is Elliott Schmitt. Deed ook mee aan The Voice, maar die van Frankrijk.
Mag je toch vinden, hij is volwassen en zoveel ouder ben jij toch niet?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:02 schreef Cyan9 het volgende:
Nog geen nummer om te beoordelen. Wake Up als titel kan alle kanten op. Ik vind z'n stem wel prima.
En hij is best wel cute.
Ja tuurlijk, ik ben veel te oud en zo. Weet ik, weet ik.
Maar wel cute.
Negatief. Waarschijnlijk zou mijn eerste reactie ook niet meteen positief zijn hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2019 08:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant vraag ik me af hoe wij hier zouden reageren als ze iemand zouden kiezen die er tijdens The Voice in de eerste live show uitging![]()
Heb je helemaal gelijk inquote:Op woensdag 16 januari 2019 00:20 schreef grazz het volgende:
[..]
Negatief. Waarschijnlijk zou mijn eerste reactie ook niet meteen positief zijn hoorEn toch blijf ik er op hameren dat bekendheid geen graadmeter is voor succes. België heeft succes met oud deelnemers van talentenjachten, maar in de basis ligt wel een goede song. Als je dat combineert met goede begeleiding en de juiste mentaliteit, dan kun je ver komen, dat geloof ik zeker.
Ik vind deze keuze dan ook niet verrassend. Ik verwacht ook weer een goed lied. Het gaat echt niet lang meer duren voordat we met z'n allen naar Antwerpen of Brussel gaan. Onze zuiderburen en dan met name de Waalse kant, lijken te willen winnen.
Dat is zo. Nick (van Simon) kwám bij Idols niet eens tot live shows geloof ik. De jury vond het niks. En nou is het m'n genre niet ofzo maar dat is toch (ook gezien z'n optredens in De Beste Zangers in het Engels) een prima zanger en goed opgedroogd en die kan meer dan prima leven van z'n muziek. Dat kunnen velen die zo'n show gewonnen hebben niet zeggenquote:Op woensdag 16 januari 2019 08:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ach, dat hij tijdens de eerste liveshows er al uitging zegt imho vrij weinig. Blanche was ook geen talent in zingen en optreden, maar toch zette ze een goed optreden neer. Door het liedje, door de visuals én door haar kwetsbaarheid.
Je kunt zo'n show beter niet winnen. Maan won van o.a. Ivan Peroti, toch? Dat is natuurlijk absurd.quote:Op woensdag 16 januari 2019 09:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is zo. Nick (van Simon) kwám bij Idols niet eens tot live shows geloof ik. De jury vond het niks. En nou is het m'n genre niet ofzo maar dat is toch (ook gezien z'n optredens in De Beste Zangers in het Engels) een prima zanger en goed opgedroogd en die kan meer dan prima leven van z'n muziek. Dat kunnen velen die zo'n show gewonnen hebben niet zeggen
quote:Op woensdag 16 januari 2019 09:54 schreef Em31 het volgende:
Hoeft ook niets uit te maken, maar ik reageerde op een reactie waarin stond dat NL dat ook zou moeten proberen en daar heb ik persoonlijk nu niet echt vertrouwen in. Wie weet komt dat nu wel aangezien ze zich nu ook eerst op het lied hebben gefocust.
In Vlaanderen denken ze doorgaans niet zo veel van de Waalse inzending en andersom.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 08:34 schreef Em31 het volgende:
Ik vroeg me af, hoe denken ze in België eigenlijk over hun eigen inzending?
Maar zodra het ESF gaande is, is het wel altijd volop in de media.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In Vlaanderen denken ze doorgaans niet zo veel van de Waalse inzending en andersom.
Ohquote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In Vlaanderen denken ze doorgaans niet zo veel van de Waalse inzending en andersom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |