abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7685735
Ik zat me vandaag op m'n werk maar wat te vervelen en zoals gewoonlijk ga ik dan weer zitten piekeren.
Nou vroeg ik me af wat de gemiddelde mens nou 'gelukkig' maakt.
Persoonlijk kan ik niet echt iets bedenken wat mij werkelijk gelukkig zou maken.
Er zijn simpelweg weinig dingen in het leven waar ik echt waarde aan hecht.

Nu ben ik toch wel benieuwd wat andere mensen gelukkig maakt.
Maakt niet uit wat. Kan de liefde van je leven zijn, een leuke baan en een mooi huis of weet ik veel wat.(nee dat weet ik niet )

It's not true that life is one damn thing after another; it's one damn thing over and over.
  Moderator vrijdag 3 januari 2003 @ 15:03:22 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_7685775
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 15:01 schreef RunawayTrain het volgende:
Ik zat me vandaag op m'n werk maar wat te vervelen en zoals gewoonlijk ga ik dan weer zitten piekeren.
Nou vroeg ik me af wat de gemiddelde mens nou 'gelukkig' maakt.
Persoonlijk kan ik niet echt iets bedenken wat mij werkelijk gelukkig zou maken.
Er zijn simpelweg weinig dingen in het leven waar ik echt waarde aan hecht.

Nu ben ik toch wel benieuwd wat andere mensen gelukkig maakt.
Maakt niet uit wat. Kan de liefde van je leven zijn, een leuke baan en een mooi huis of weet ik veel wat.(nee dat weet ik niet )

's Morgens wakker worden en de liefde van je leven ligt in je armen heerlijk te slapen, of je wordt wakker, draait je om en kijkt recht in de ogen van je liefde van je leven...2 jaar lang heb ik dat mogen meemaken, en nu is t allemaal kapot...dus nee, ik ben niet meer gelukkig...
Breitling - Instruments for Professionals
pi_7685781
Wat mij gelukkig maakt, is muziek maken. Ik kan echt geen dag zonder!
Je bent nooit te blond om te leren...
pi_7685804
er zijn veel dingen die me gelukkig maken. een mooie zonnige en koude winterdag, een vol pakje sigaretten net als ik zin heb om veel te gaan roken, vrijen met mn vriendin en zo kan ik wel uren doorgaan.

ik ben een vrij gelukkig mens denk ik.

Immer nur Filme machen!
pi_7685811
Ik ben pas gelukkig als ik alles heb wat ik wil en ik mijn vrienden gelukkig kan maken met de extra' s die ik heb...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_7685862
Ik over het algemeen eigenlijk altijd wel gelukkig, maar net dat beetje extra als ik:

Bij mijn vriendin ben (of zij bij mij)
Aan het snowboarden ben
Als ik bij mijn vrienden ben
Als ik op scouting ben

Live to ride, ride with your heart
pi_7685971
als ik in mijn hoofd alle recente gebeurtenissen op een rijtje heb kunnen zetten.
phol ende uuodan uorun zi holza, du uuar demo balderes uolun sin uos birenkit
  vrijdag 3 januari 2003 @ 15:16:26 #8
36326 Freezor
Cold as stone
pi_7686075
Ieder mens is pas echt gelukkig als die het naar zijn zin heeft.
Wat je dus gelukkig maakt is... je zin krijgen.

[Dit bericht is gewijzigd door Freezor op 03-01-2003 15:17]

Something for your mind, your body and your soul.
pi_7686092
Ik vind het heerlijk om wakker te worden naast mn vriend. Lekker weekend vieren etc. Leuke baan, winkelen ben over het algemeen een heel gelukkig iemand.

Gelukkig wel

BlaBlaBla
pi_7686097
Ik ben maar een rare snuiter als ik het zo zie.
De meest normale dingen kunnen mensen al gelukkig maken, maar hemel en aarde moeten bewogen worden wil ik een keer een goede bui hebben.
Op z'n tijd een biertje pakken, dagje Amsterdam, filmpje zien etc. etc. is op dat moment allemaal leuk maar het gevoel dat ik dan heb is ook zo weer weg.
Daarom vroeg ik me af wat andere mensen nou gelukkig maakt.
Het is zo vervelend wanneer mensen vragen hoe het gaat, en ik zeg 'nou, het is dat het moet', want zeggen dat het wel goed gaat terwijl dat niet het geval is wil ik ook niet.
It's not true that life is one damn thing after another; it's one damn thing over and over.
pi_7686210
Ik weet het niet... ik b+en gewoon gelukkig..

soms dan denk ik dat ik het kan toeschrijven aan het hebben van een fijn huis... het hebben van een fantastische relatie..het hebben van een lieve hond.. het hebben van een fantastisch zoontje... het goed kunnen leven....,

maar als ik dat allemaal niet zou hebben gehad...dan was ik nog gelukkig geweest... ( dwz nooit hebben gehad.. niet dat ik het nu nog kan missen !!! )
ik ben gewoon happy met mezelf.. ik ben gelukkig doordat ik mijn eigen leven leid.. mijn eigen keuzes maak...

Toen ik járen terug nog thuis woonde, was ik niet echt happy... mensen probeerde mij op te leggen hoe volgens hún ( eigenlijk hoe volgens de buren ) je je leven zou moeten leiden..
Het lukte me daar niet om helemaal los te komen.. er moest iets drastisch gebeuren.. op het moment dat ik mijn eigen leven heb gekozen.. de deur uit ben gestapt.. iedereen keer op keer eenhartverlamming heb gegeven door de keuzes die IK maakte...

sindsdien ben ik gelukkig..

MIJN leven MIJN keuzes... en kijk nu eens wat ik ervan heb gemaakt....

ik ben HAPPY

dat ik zo ben komt puur doordat ik MIJN leven leid.

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_7686256
Als het gezellig is in huis, kaarsjes aan, evt. open haard, knus warm, beesten om mij heen om te knuffelen en mee te spelen en hubbie in de buurt voor de nodige en

Helaas heb ik vaak de energie niet om het echt gezellig te maken in huis.

#geen
pi_7686264
nooit
beter is ook de overtreffende trap van slecht, op een bepaalde manier
pi_7686320
Geluk is niets meer dan een goede gezondheid en een slecht geheugen - Albert Schweitzer

Als A staat voor succes, dan luidt de formule A = X + Y + Z; waarin X voor werk staat, Y voor plezier, en Z voor je mond houden. - Albert Einstein

En innerlijke rust maakt mij tevreden en blij.

People will forget what you said or what you did,
but they'll never forget how you made them feel
pi_7686327
Ik wordt niet echt gelukkig als ik de hele tijd gelukkig zou zijn. Ik bedoel dat zou wel heel saai worden allemaal. Dus ik ben gelukkig als ik dat af en toe ben.
Aldus.
  vrijdag 3 januari 2003 @ 15:31:06 #16
42446 Gehaktbal
A New Found Glory
pi_7686379
Muziek kunnen luisteren/maken
Eindelijk een relatie met et meisje waar ik al zo lang op wacht

Dan kan mn leven echt niet meer op.

Nice guys finish last. You're running out of gas...Your sympathy will get you left behind.
  vrijdag 3 januari 2003 @ 15:33:14 #17
8949 Nijntjuh
..:: Nynke! ::..
pi_7686424
nu
knus warm binnen, hubby in de buurt, honden die liggen te dweilen op de grond, papagaai die onzin uit zit te kramen, en een nieuw prachtig koppel vissen in een van mijn aquaria. Alles wat ik onder mijn hoede heb leeft, is gezond en gelukkig. Wat wil je nog meer?
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods.
..................The cats have never forgotten this.
pi_7686631
-bij mijn familie en vrienden
-bij mijn vriend
-een mooie stralende dag
-met mijn huis, auto en spulletjes

eigenlijk met heel veel dingen. Soms voel ik me supergelukkig zonder dat daar een reden voor is, er zijn heel veel dingen waar ik geluk uit haal!

Altijd blijven lachen
  vrijdag 3 januari 2003 @ 15:45:24 #19
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_7686643
  • Als ik me rustig en kalm voel.
  • Nou dag he allemaal
    Niet te veel huilen he?
    Gegen die Mauer und Abschießen
    pi_7686674
    quote:
    Op vrijdag 3 januari 2003 15:45 schreef X-Ray het volgende:
  • Als ik me rustig en kalm voel.

• Flink blowen is mijn advies!
      vrijdag 3 januari 2003 @ 15:49:40 #21
    7921 X-Ray
    is opgekankerd
    pi_7686721
    quote:
    Op vrijdag 3 januari 2003 15:47 schreef meneer__Juan het volgende:

[..]

Flink blowen is mijn advies!

Nou nee, daar word ik maar gestressed van.
    Nou dag he allemaal
    Niet te veel huilen he?
    Gegen die Mauer und Abschießen
    pi_7687077
    Zo te zien moet ik toch eens wat gaan ondernemen, anders kan ik mezelf net zo goed meteen van kant maken.
    Het probleem is dat er zo weinig is waar ik waarde aan hecht.
    De meest simpele dingen die het leven de moeite waar maken voor veel mensen, boeien mij totaal niet.
    Ik heb een aantal dingen geprobeerd waarvan ik dacht, dat moet het echt zijn! Maar ook dat begon al snel te vervelen.
    Alles dat ik doe is eventjes leuk. Dingen die ik interessant vind, of denk interessant te vinden vervelen me zelfs binnen de kortste keren.
    Ik vind het prachtig om rond de reizen, en dan vooral door de bergen.
    Ben nu 2x in Oostenrijk, Italie en Zwitserland geweest maar bijde keren was ik na een week uitgekeken terwijl ik de eerste paar dagen met open mond door de bergen heb gelopen. Om maar een voorbeeld te noemen.

Het leven wordt er dus niet bepaald makkelijker op als je nergens waarde aan hecht.
    En als ik dan zie waar mensen al gelukkig van worden, ga ik me helemaal ellendig voelen.

vrijdag 3 januari 2003 @ 16:06:33 #23
    43649 Minisuisse
    Dennis is lekker
    pi_7687115
    Goede baan, vrouw, kinderen.

Dan ben ik gelukkig

U kent mij waarschijnlijk van de romans..
    pi_7687364
    Als ik me nergens zorgen om hoef te maken

Maare tja ben nu al gelukkig goede vrienden groep goede baan nu nog een leuke meid die me leuk vind dan is het helemaal af.

-
    pi_7687377
    quote:
    Op vrijdag 3 januari 2003 16:04 schreef RunawayTrain het volgende:

Het leven wordt er dus niet bepaald makkelijker op als je nergens waarde aan hecht.
    En als ik dan zie waar mensen al gelukkig van worden, ga ik me helemaal ellendig voelen.

lieverd.. je moet gelukkig zijn niet in externe dingen zoeken..

je kan geluk pas realiseren als je eerst happy met jezelf bent.
    Ga intern aan de slag.
    Doe geen dingen omdat anderen dat verwachten. Doe ze omdat JIJ het wil...
    doe geen dingen waar je je hypocriet door voelt.. wees EERLIJK

Máák er wat van.

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')