Nu ben ik toch wel benieuwd wat andere mensen gelukkig maakt.
Maakt niet uit wat. Kan de liefde van je leven zijn, een leuke baan en een mooi huis of weet ik veel wat.(nee dat weet ik niet )
quote:'s Morgens wakker worden en de liefde van je leven ligt in je armen heerlijk te slapen, of je wordt wakker, draait je om en kijkt recht in de ogen van je liefde van je leven...2 jaar lang heb ik dat mogen meemaken, en nu is t allemaal kapot...dus nee, ik ben niet meer gelukkig...
Op vrijdag 3 januari 2003 15:01 schreef RunawayTrain het volgende:
Ik zat me vandaag op m'n werk maar wat te vervelen en zoals gewoonlijk ga ik dan weer zitten piekeren.
Nou vroeg ik me af wat de gemiddelde mens nou 'gelukkig' maakt.
Persoonlijk kan ik niet echt iets bedenken wat mij werkelijk gelukkig zou maken.
Er zijn simpelweg weinig dingen in het leven waar ik echt waarde aan hecht.Nu ben ik toch wel benieuwd wat andere mensen gelukkig maakt.
Maakt niet uit wat. Kan de liefde van je leven zijn, een leuke baan en een mooi huis of weet ik veel wat.(nee dat weet ik niet)
ik ben een vrij gelukkig mens denk ik.
Bij mijn vriendin ben (of zij bij mij)
Aan het snowboarden ben
Als ik bij mijn vrienden ben
Als ik op scouting ben
[Dit bericht is gewijzigd door Freezor op 03-01-2003 15:17]
Gelukkig wel
soms dan denk ik dat ik het kan toeschrijven aan het hebben van een fijn huis... het hebben van een fantastische relatie..het hebben van een lieve hond.. het hebben van een fantastisch zoontje... het goed kunnen leven....,
maar als ik dat allemaal niet zou hebben gehad...dan was ik nog gelukkig geweest... ( dwz nooit hebben gehad.. niet dat ik het nu nog kan missen !!! )
ik ben gewoon happy met mezelf.. ik ben gelukkig doordat ik mijn eigen leven leid.. mijn eigen keuzes maak...
Toen ik járen terug nog thuis woonde, was ik niet echt happy... mensen probeerde mij op te leggen hoe volgens hún ( eigenlijk hoe volgens de buren ) je je leven zou moeten leiden..
Het lukte me daar niet om helemaal los te komen.. er moest iets drastisch gebeuren.. op het moment dat ik mijn eigen leven heb gekozen.. de deur uit ben gestapt.. iedereen keer op keer eenhartverlamming heb gegeven door de keuzes die IK maakte...
sindsdien ben ik gelukkig..
MIJN leven MIJN keuzes... en kijk nu eens wat ik ervan heb gemaakt....
ik ben HAPPY
dat ik zo ben komt puur doordat ik MIJN leven leid.
Helaas heb ik vaak de energie niet om het echt gezellig te maken in huis.
Als A staat voor succes, dan luidt de formule A = X + Y + Z; waarin X voor werk staat, Y voor plezier, en Z voor je mond houden. - Albert Einstein
En innerlijke rust maakt mij tevreden en blij.
Dan kan mn leven echt niet meer op.
eigenlijk met heel veel dingen. Soms voel ik me supergelukkig zonder dat daar een reden voor is, er zijn heel veel dingen waar ik geluk uit haal!
quote:Flink blowen is mijn advies!
Op vrijdag 3 januari 2003 15:45 schreef X-Ray het volgende:Als ik me rustig en kalm voel.
quote:Nou nee, daar word ik maar gestressed van.
Op vrijdag 3 januari 2003 15:47 schreef meneer__Juan het volgende:[..]
Flink blowen is mijn advies!
Het leven wordt er dus niet bepaald makkelijker op als je nergens waarde aan hecht.
En als ik dan zie waar mensen al gelukkig van worden, ga ik me helemaal ellendig voelen.
Maare tja ben nu al gelukkig goede vrienden groep goede baan nu nog een leuke meid die me leuk vind dan is het helemaal af.
quote:lieverd.. je moet gelukkig zijn niet in externe dingen zoeken..
Op vrijdag 3 januari 2003 16:04 schreef RunawayTrain het volgende:Het leven wordt er dus niet bepaald makkelijker op als je nergens waarde aan hecht.
En als ik dan zie waar mensen al gelukkig van worden, ga ik me helemaal ellendig voelen.
je kan geluk pas realiseren als je eerst happy met jezelf bent.
Ga intern aan de slag.
Doe geen dingen omdat anderen dat verwachten. Doe ze omdat JIJ het wil...
doe geen dingen waar je je hypocriet door voelt.. wees EERLIJK
Máák er wat van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |