abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_184689290
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 10:56 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Het hangt er mijns inziens vanaf wat er tegenover komt te staan. Voor een deal op DACA waren ze bereid 20 miljard toe te zeggen, wie weet zijn ze bereid vijf miljard toe te staan voor "grensversterkingen" als Trump bereid is om zijn zero-tolerance policy op de grens te versoepelen bijvoorbeeld.
Die muur staat inmiddels symbool voor het succes of falen van Trump, het is zijn monument geworden.

Dat gaan de democraten niet steunen, ze hebben daar geen enkel belang bij. Zelfs vanuit de republikeinen is die steun er niet volmondig, anders was het er in de 2 jaar hiervoor wel al geregeld.
pi_184689325
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 11:02 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Die muur staat inmiddels symbool voor het succes of falen van Trump, het is zijn monument geworden.

Dat gaan de democraten niet steunen.
Ik denk dat ze daar best wel eens flexibeler in kunnen zijn dan je denkt, en ik denk ook niet dat die muur doorslaggevend gaat zijn in het wel of niet herkozen worden van Trump.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_184689380
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 11:03 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik denk dat ze daar best wel eens flexibeler in kunnen zijn dan je denkt, en ik denk ook niet dat die muur doorslaggevend gaat zijn in het wel of niet herkozen worden van Trump.
Ik denk van niet.
pi_184689534
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 10:49 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Lijkt me wat voorbarig om nu al te gaan roepen.
Als de Democraten voet bij stuk houden maakt dat zijn herverkiezing hoogst onwaarschijnlijk.

Wat denk je zelf dat de Democraten gaan doen?
pi_184689733
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 11:18 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Als de Democraten voet bij stuk houden maakt dat zijn herverkiezing hoogst onwaarschijnlijk.

Wat denk je zelf dat de Democraten gaan doen?
Ik denk niet dat de herverkiezing van Trump valt of staat met de muur. Daar spelen wel meer zaken die van belang kunnen zijn.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_184689886
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 11:29 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik denk niet dat de herverkiezing van Trump valt of staat met de muur. Daar spelen wel meer zaken die van belang kunnen zijn.
Er spelen altijd meer zaken maar op dit moment staat die muur wel symbool voor het slagen of falen van Trump.

Trump beloofde een muur waar de Mexicanen voor zouden betalen, dat heeft hij vele malen (op video) herhaald.
pi_184690118
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 11:29 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik denk niet dat de herverkiezing van Trump valt of staat met de muur. Daar spelen wel meer zaken die van belang kunnen zijn.
Ik denk ook dat die niet staat met de muur. Maar valt... toch wel hoor. Hij oogt nu ook als aangeschoten wild.
pi_184690211
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 11:39 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Er spelen altijd meer zaken maar op dit moment staat die muur wel symbool voor het slagen of falen van Trump.

Trump beloofde een muur waar de Mexicanen voor zouden betalen, dat heeft hij vele malen (op video) herhaald.
Trump heeft wel meer dingen op video herhaald die niet waar zijn, en daar is hij ook gewoon president mee geworden.

Het gevaar voor Trump zit hem volgens mij in twee dingen: de economie en de opkomst. De harde kern Trump-fans zal hem altijd steunen, die raak je echt niet kwijt met wel of geen muur. Gewoon een beetje liberals trollen en ze zijn helemaal blij. Dan heb je nog een groep Republikeinen die niet direct blij zijn met Trump, maar ook totaal geen zin hebben in een Democraat, dus ook die gaan gewoon op het minste kwaad stemmen. Dat zijn ook meteen de groepen die interesse hebben in de muur, en of die muur er wel of niet staat, die gaan echt niet op een Harris stemmen.

Waar Trump voor moet oppassen zijn de mensen die op hem hebben gestemd omdat ze de Democraten zat waren na acht jaar wegens geen verbetering in hun leefomstandigheden, maar onder Trump ook geen verbetering merken. Zolang de economie blijft draaien zoals hij nu draait is die groep niet zo groot, als dat mis gaat en de werkloosheid weer oploopt verliest Trump daar gewoon veel stemmen. Of die dan naar de Democraten gaan of dat mensen gewoon niet gaan stemmen maakt dan niet eens zoveel meer uit.

Daarnaast is het natuurlijk best een risico dat het enthousiasme onder Democraten gewoon veel groter lijkt dan de vorige verkiezing. Als die in grotere getale komen opdagen dan de afgelopen keer is dat ook een vrij serieus probleem, want of de Republikeinen dat ook kunnen bewerkstelligen is maar de vraag. Ik vraag me zelfs af of de bouw van een stukje muur niet méér enthousiasme teweegbrengt bij Democraten om te gaan stemmen dan wanneer er uiteindelijk geen muur verschijnt.

Maar goed, dat zeg ik vanachter mijn bureautje, dus neem het allemaal met een korrel zout.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_184690464
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 11:56 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik denk ook dat die niet staat met de muur. Maar valt... toch wel hoor. Hij oogt nu ook als aangeschoten wild.
Hij heeft nog tijd om dat te repareren.
  dinsdag 29 januari 2019 @ 12:39:37 #110
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184690784
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 11:03 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik denk dat ze daar best wel eens flexibeler in kunnen zijn dan je denkt, en ik denk ook niet dat die muur doorslaggevend gaat zijn in het wel of niet herkozen worden van Trump.
Ik denk dat gaan doordrammen over die muur met een nieuwe shutdown hem niet nu ineens populair gaat maken. Dus waarom zou er nu wel een andere uitkomst zijn?
pi_184690806
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 12:17 schreef LorneMalvo het volgende:

[..]

Hij heeft nog tijd om dat te repareren.
Tijd. Maar niet de kunde.
pi_184690815
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 12:40 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Tijd. Maar niet de kunde.
Het is hem eerder ook gelukt, nietwaar?
pi_184690849
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 12:41 schreef LorneMalvo het volgende:

[..]

Het is hem eerder ook gelukt, nietwaar?
In de periode dat hij nog kon roeptoeteren en het nog moest waarmaken.
Nu wordt hij afgerekend op wat hij heeft bereikt (mag ik hopen).
pi_184690935
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 12:41 schreef LorneMalvo het volgende:

[..]

Het is hem eerder ook gelukt, nietwaar?
Klaveren kan iedereen.

Hij is altijd top geweest is talk the talk. En altijd dramatisch in walk the walk.

We hebben het over een president die mentaal niet spoort en echt schokkend dom is. Als oplichter is hij heel bedreven, maar als hij niet door het geld van zijn vader voort was gestuwd, was Donald waarschijnlijk een autoverkoper geweest.
pi_184690944
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 12:42 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

In de periode dat hij nog kon roeptoeteren en het nog moest waarmaken.
Nu wordt hij afgerekend op wat hij heeft bereikt (mag ik hopen).
Het is misschien iets lastiger geworden, maar na zijn eerste verkiezing sluit ik niks meer uit.
pi_184850994
Gerommel onder de GOP-aanhangers. Ze merken nu eindelijk dat ze in hun reet geneukt zijn met die taxreforms en dat ze meer zijn gaan betalen t.b.v. de mensen die toch al als god in Frankrijk leven. De tax-returns vallen op z'n zachtst gezegd tegen.
pi_184851329
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 10:23 schreef Solstice1 het volgende:
Gerommel onder de GOP-aanhangers. Ze merken nu eindelijk dat ze in hun reet geneukt zijn met die taxreforms en dat ze meer zijn gaan betalen t.b.v. de mensen die toch al als god in Frankrijk leven. De tax-returns vallen op z'n zachtst gezegd tegen.
Al een jaar geleden is vanuit de partij een plan opgestart om Trump buiten te werken. Het zou mij niet verbazen als hij de eerste zittende president wordt die niet namens zijn partij herkiesbaar zal zijn.
pi_184851476
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 10:45 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Al een jaar geleden is vanuit de partij een plan opgestart om Trump buiten te werken. Het zou mij niet verbazen als hij de eerste zittende president wordt die niet namens zijn partij herkiesbaar zal zijn.
Beetje een falend plan als de RNC een paar weken terug nog een statement heeft uitgebracht dat zij Trump volledig steunen om andere kandidaten af te schrikken.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_184851576
quote:
2s.gif Op woensdag 6 februari 2019 10:53 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Beetje een falend plan als de RNC een paar weken terug nog een statement heeft uitgebracht dat zij Trump volledig steunen om andere kandidaten af te schrikken.
Politiek draait om de waan van de dag. Als herverkiezing zekerder lijkt met een ander, dan gaat men daarvoor.

Trump kon een jaar geleden nog blaffen en vrijwel alle republikeinen schoten in het gelid. Dat is al voorbij. Meer en meer krijgt hij vanuit de partij zaken opgelegd. En als hij zich daar niet naar schikt schoppen ze hem echt wel buiten zodra ze daar de kans toe zien.

Hij heeft geen vrienden gemaakt binnen de partij hoor.
pi_184851625
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 10:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Politiek draait om de waan van de dag. Als herverkiezing zekerder lijkt met een ander, dan gaat men daarvoor.
Dat is wat anders dan dat er al een jaar een plan is opgestart om hem buiten te werken natuurlijk.

quote:
Trump kon een jaar geleden nog blaffen en vrijwel alle republikeinen schoten in het gelid. Dat is al voorbij. Meer en meer krijgt hij vanuit de partij zaken opgelegd. En als hij zich daar niet naar schikt schoppen ze hem echt wel buiten zodra ze daar de kans toe zien.
Noem eens wat voorbeelden? En hoe zie je het buitenschoppen voor je?

quote:
Hij heeft geen vrienden gemaakt binnen de partij hoor.
Elke president heeft binnen zijn partij mensen die niet direct achter hem staan, dat is een beetje inherent aan het systeem.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_184851824
quote:
2s.gif Op woensdag 6 februari 2019 11:02 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat is wat anders dan dat er al een jaar een plan is opgestart om hem buiten te werken natuurlijk.

[..]

Noem eens wat voorbeelden? En hoe zie je het buitenschoppen voor je?

[..]

Elke president heeft binnen zijn partij mensen die niet direct achter hem staan, dat is een beetje inherent aan het systeem.
Misschien niet duidelijk, maar ik bedoel niet dat de partij zelf dat plan heeft, maar dat binnen de partij een coalitie daarvoor aan het ontstaan is.

Een goed voorbeeld is de shutdown. Daar is Trump door de partij teruggefloten.

Buitenschoppen: de partij kan gewoon een andere kandidaat naar voren schuiven. Ze kunnen hun handen van hem aftrekken. Zou wel zo verstandig zijn, gelet op de internationale ramp die deze president is.

Ik ken geen Republikein die Trump mag. Hij heeft zijn macht misbruikt en dat willen ze hem heel graag betaald zetten.
pi_184852065
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 11:13 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Misschien niet duidelijk, maar ik bedoel niet dat de partij zelf dat plan heeft, maar dat binnen de partij een coalitie daarvoor aan het ontstaan is.

Een goed voorbeeld is de shutdown. Daar is Trump door de partij teruggefloten.

Buitenschoppen: de partij kan gewoon een andere kandidaat naar voren schuiven. Ze kunnen hun handen van hem aftrekken. Zou wel zo verstandig zijn, gelet op de internationale ramp die deze president is.

Ik ken geen Republikein die Trump mag. Hij heeft zijn macht misbruikt en dat willen ze hem heel graag betaald zetten.
Handen van hem aftrekken deden ze ook voor de vorige verkiezingen dus dat is op zich niks nieuws. Het huidige belastingplan is wel typisch een GOP-plan.
pi_184852137
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 11:13 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Misschien niet duidelijk, maar ik bedoel niet dat de partij zelf dat plan heeft, maar dat binnen de partij een coalitie daarvoor aan het ontstaan is.
Dan moet je niet zeggen dat vanuit de partij dat plan is opgestart, maar dat er een paar dissidenten binnen de partij (wie dan, eigenlijk?) zo'n plan hebben.

quote:
Een goed voorbeeld is de shutdown. Daar is Trump door de partij teruggefloten.
Die hele shutdown is er gekomen omdat de partij, specifiek McConnell, Trump juist gaf wat hij wilde. Er was al een budget waar iedereen mee akkoord was, en als de partij dat écht wilde hadden ze dat budget er zonder problemen door kunnen drukken. Dat is niet gebeurd, McConnell liet het al goedgekeurde budget niet ter stemming komen omdat Trump dat zou veto'en.

quote:
Buitenschoppen: de partij kan gewoon een andere kandidaat naar voren schuiven. Ze kunnen hun handen van hem aftrekken. Zou wel zo verstandig zijn, gelet op de internationale ramp die deze president is.
Zo werkt het niet, er wordt gewoon een kandidaat gekozen op partijbijeenkomsten. Ook al zou elke politicus van Trump af willen, zolang er op die bijeenkomsten door de leden op hem gestemd wordt is hij gewoon de kandidaat.

quote:
Ik ken geen Republikein die Trump mag. Hij heeft zijn macht misbruikt en dat willen ze hem heel graag betaald zetten.
Ik vraag me echt ten zeerste af of Trump aanpakken voor Republikeinen belangrijker is (voor zover ze dat al willen natuurlijk) dan regeren.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_185020486
BreakingNLive twitterde op donderdag 14-02-2019 om 20:55:58 BREAKING NEWS: Sources close to President Trump now say the President won’t sign funding bill, which would give him $1.3 billion for border barrier and avoid a second shutdown. reageer retweet
BreakingNLive twitterde op donderdag 14-02-2019 om 21:05:49 MORE: This comes just after President Trump held a several hours-long meeting with his White House staff, which according to our sources, informed him about the full details of the deal. After negotiating it does appear that President Trump won’t sign the funding billDeveloping. reageer retweet
spectatorindex twitterde op donderdag 14-02-2019 om 21:10:11 BREAKING: President Trump will declare national emergency over wall funding reageer retweet
spectatorindex twitterde op donderdag 14-02-2019 om 21:11:41 BREAKING: Mitch McConnell says President Trump will both sign spending bill and declare national emergency over border wall. reageer retweet
En daar is de noodtoestand.
pi_185020701
quote:
11s.gif Op donderdag 14 februari 2019 21:10 schreef Infection het volgende:
BreakingNLive twitterde op donderdag 14-02-2019 om 20:55:58 BREAKING NEWS: Sources close to President Trump now say the President won’t sign funding bill, which would give him $1.3 billion for border barrier and avoid a second shutdown. reageer retweet
BreakingNLive twitterde op donderdag 14-02-2019 om 21:05:49 MORE: This comes just after President Trump held a several hours-long meeting with his White House staff, which according to our sources, informed him about the full details of the deal. After negotiating it does appear that President Trump won’t sign the funding billDeveloping. reageer retweet
spectatorindex twitterde op donderdag 14-02-2019 om 21:10:11 BREAKING: President Trump will declare national emergency over wall funding reageer retweet
spectatorindex twitterde op donderdag 14-02-2019 om 21:11:41 BREAKING: Mitch McConnell says President Trump will both sign spending bill and declare national emergency over border wall. reageer retweet
En daar is de noodtoestand.
Hoe betrouwbaar?
pi_185020731
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 21:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Hoe betrouwbaar?
NBCNews twitterde op donderdag 14-02-2019 om 21:17:25 BREAKING: Senate Majority Leader McConnell says President Trump has told him that he's prepared to sign the government funding bill and that "he will also be issuing a national emergency declaration at the same time." https://t.co/h4CFVmzYKO reageer retweet
ABC twitterde op donderdag 14-02-2019 om 21:17:11 BREAKING: Pres. Trump will sign compromise spending bill, will also issue national emergency declaration, Senate Majority Leader Mitch McConnell says. https://t.co/9Gy1J1gLOg https://t.co/9t9ihN5FNo reageer retweet
AFP twitterde op donderdag 14-02-2019 om 21:15:54 #BREAKING Trump to declare border 'emergency,' sign spending bill: top Republican Mitch McConnell https://t.co/tCYFoUffyy reageer retweet
AP twitterde op donderdag 14-02-2019 om 21:11:52 BREAKING: Senate GOP leader McConnell: Trump has 'indicated he's prepared to sign' funding bill, will declare emergency on border. reageer retweet
Betrouwbaar genoeg?
pi_185020749
quote:
7s.gif Op donderdag 14 februari 2019 21:21 schreef Infection het volgende:

[..]

NBCNews twitterde op donderdag 14-02-2019 om 21:17:25 BREAKING: Senate Majority Leader McConnell says President Trump has told him that he's prepared to sign the government funding bill and that "he will also be issuing a national emergency declaration at the same time." https://t.co/h4CFVmzYKO reageer retweet
ABC twitterde op donderdag 14-02-2019 om 21:17:11 BREAKING: Pres. Trump will sign compromise spending bill, will also issue national emergency declaration, Senate Majority Leader Mitch McConnell says. https://t.co/9Gy1J1gLOg https://t.co/9t9ihN5FNo reageer retweet
AFP twitterde op donderdag 14-02-2019 om 21:15:54 #BREAKING Trump to declare border 'emergency,' sign spending bill: top Republican Mitch McConnell https://t.co/tCYFoUffyy reageer retweet
AP twitterde op donderdag 14-02-2019 om 21:11:52 BREAKING: Senate GOP leader McConnell: Trump has 'indicated he's prepared to sign' funding bill, will declare emergency on border. reageer retweet
Betrouwbaar genoeg?
Lol. I stand corrected.
pi_185020789
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 21:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Lol. I stand corrected.
De mainstream media is altijd net wat later dan de sensatiekanalen.
pi_185020878
quote:
7s.gif Op donderdag 14 februari 2019 21:24 schreef Infection het volgende:

[..]

De mainstream media is altijd net wat later dan de sensatiekanalen.
Ja, naar mijn idee is dit toch wel breaking news waardig, of overdrijf ik het dan? Een zilveren medaille voor een nonsport als schaatsen zijn ze altijd snel mee, maar dit duurt eeuwen.
pi_185020915
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 21:28 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Ja, naar mijn idee is dit toch wel breaking news waardig, of overdrijf ik het dan? Een zilveren medaille voor een nonsport als schaatsen zijn ze altijd snel mee, maar dit duurt eeuwen.
De Amerikaanse media overspoelen nu met dit nieuws. In de Nederlandse media zie ik inderdaad nog niks.
pi_185020985
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 21:28 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Ja, naar mijn idee is dit toch wel breaking news waardig, of overdrijf ik het dan? Een zilveren medaille voor een nonsport als schaatsen zijn ze altijd snel mee, maar dit duurt eeuwen.
Ik kan me voorstellen dat ze hier voorzichtiger mee zijn, voornamelijk omdat ze meer kanten van het verhaal zullen berichten. Vooral wat dit verder politiek betekend en of dit kans maakt om te blijven staan in het hoger gerechtshof.

Een zilveren plak bij het schaatsen is wat makkelijker over te berichten.
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 14 februari 2019 @ 21:40:07 #132
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_185021113
Wat een baas , de noodtoestand uitroepen vanwege een muur _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Trump _O_ _O_ _O_
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_185021138
Ik wacht op zijn toespraak op de nationale TV. Topshow wordt dat.
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 14 februari 2019 @ 21:43:44 #134
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_185021189
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_185021218
WhiteHouse twitterde op donderdag 14-02-2019 om 21:44:43 .@PressSec: President Trump will sign the government funding bill, and as he has stated before, he will also take other executive action--including a national emergency--to ensure we stop the national security and humanitarian crisis at the border. reageer retweet
WhiteHouse twitterde op donderdag 14-02-2019 om 21:44:43 The President is once again delivering on his promise to build the wall, protect the border, and secure our great country. reageer retweet
pi_185021254
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 21:28 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Ja, naar mijn idee is dit toch wel breaking news waardig, of overdrijf ik het dan? Een zilveren medaille voor een nonsport als schaatsen zijn ze altijd snel mee, maar dit duurt eeuwen.
Feitelijk gaat er niet zoveel gebeuren. Dat kleine stukje muur dat de inzet van de shutdown was wordt sowieso een langgerekt traject. Het is immers veelal privaat terrein dat onteigend niet worden en dat gaat niet zonder (juridische) slag of stoot.

Er zijn op dit moment overigens ook nog 31 andere "States of emergency" actief.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_185021255
Witte Huis: Trump kondigt noodtoestand aan om omstreden grensmuur te bouwen

https://www.ad.nl/buitenl(...)-te-bouwen~afe00167/
pi_185021468
Daar was Nu.nl break.
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 14 februari 2019 @ 21:57:00 #139
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_185021492
BREAKING NEWS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

https://www.nu.nl/buitenl(...)e-kunnen-bouwen.html

Pushberichten stromen binnen :P
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 14 februari 2019 @ 21:58:04 #140
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_185021523
kan weg
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 14 februari 2019 @ 22:05:01 #141
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_185021702
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 22:05 schreef Drugshond het volgende:
Trump een van de weinige presidenten die wel iets gaat uitvoeren van wat hij beloofd heeft.
Dus Mexico gaat betalen?
pi_185021719
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 22:05 schreef Drugshond het volgende:
Trump een van de weinige presidenten die wel iets gaat uitvoeren van wat hij beloofd heeft.
Onzin, Obama beloofde Obama care en dat kwam er ook.

De wall staat er nog niet, dit wordt nog wel aangevochten.
pi_185021731
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2019 22:06 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Onzin, Obama beloofde Obama care.

De wall staat er nog niet, dit wordt nog wel aangevochten.
Zie mijn voorgaande post. Trump is één en al marketing, maar half fok trapt er alweer kwijlend in.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_185021742
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2019 22:06 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Onzin, Obama beloofde Obama care en dat kwam er ook.

De wall staat er nog niet, dit wordt nog wel aangevochten.
Dus als die wall aangevochten wordt is dat de schuld van Trump?
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 14 februari 2019 @ 22:08:04 #146
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_185021743
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2019 22:06 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Onzin, Obama beloofde Obama care en dat kwam er ook.

De wall staat er nog niet, dit wordt nog wel aangevochten.
Dankzij de noodtoestand valt er niets aan te vechten, toch?
Misschien achteraf, maar dan staat de muur er al.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 14 februari 2019 @ 22:09:02 #147
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_185021769
De bouw van de muur is al een eerste goede aanzet. Laat die linkse deugmenschen maar stikken in hun halfgare en niet werkbare oplossingen.
pi_185021786
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 22:05 schreef Drugshond het volgende:
Trump een van de weinige presidenten die wel iets gaat uitvoeren van wat hij beloofd heeft.
Op een dictatoriale manier, applaus.
pi_185021787
quote:
16s.gif Op donderdag 14 februari 2019 22:09 schreef Drugshond het volgende:
De bouw van de muur is al een eerste goede aanzet. Laat die linkse deugmenschen maar stikken in hun halfgare en niet werkbare oplossingen.
Een muur met drugshonden dus?
  donderdag 14 februari 2019 @ 22:11:36 #150
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')