Nog even op herhaling omdat het een vraagteken is wat er nu wérkelijk met het geld is gebeurd.quote:Op maandag 14 januari 2019 20:09 schreef Poezewoes het volgende:
Gerrit vertelde in de yurt aan Chris, dat het geld van Joa achter een foto zat die in een lijst zat.
Die had hij in zijn kist gestopt, om bij de poort, de fotolijst aan iemand zou geven voor de keuken.
Maar hij heeft de fotolijst vergeten te geven. Heb goed zitten luisteren naar dat gesprek,misschien heeft hij die later afgegeven bij de redacktie dat kan ook.
Had wel een Joa streek geweest jaquote:Op maandag 14 januari 2019 20:52 schreef schizolientje het volgende:
Over dat geld, die 1250 zou Joa sowieso terug geven en voor die keuken bestemmen maar achterovergedrukt geld zou hij bij de poort geven, dat vertelde hij Gerrit nog in de jurt toen hij aan het inpakken was. Hij zou bij de poort bijna weg lopen en dan zijn kist neerzetten met ; oh ja, nog even dit..... Had wel een giller geweest
Ik heb wel gezien dat Gerrit en Christel naar het geld aan het zoeken waren in de yurt en dat ze daarbij zeiden dat het geld in de fotolijstjes zat en dat Joa die lijstjes in zijn kist had gedaan.quote:Op maandag 14 januari 2019 20:52 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Nog even op herhaling omdat het een vraagteken is wat er nu wérkelijk met het geld is gebeurd.
Hebben meer mensen dit gesprek gehoord en/of gezien dat Joa het geld heeft afgegeven?
Ben allang blij dat het niet naar Franny is gegaan voor haar borstvergroting.
Ja graagquote:Op maandag 14 januari 2019 20:52 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
afkorting voor soury wenst mensen ziektes
Zuchtquote:Op maandag 14 januari 2019 20:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb wel gezien dat Gerrit en Christel naar het geld aan het zoeken waren in de yurt en dat ze daarbij zeiden dat het geld in de fotolijstjes zat en dat Joa die lijstjes in zijn kist had gedaan.
Daar maak ik uit op dat Joa is vergeten het geld af te geven.
Lees op insta van Joa, dat geld bij de redactie ligt!quote:Op maandag 14 januari 2019 20:52 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Nog even op herhaling omdat het een vraagteken is wat er nu wérkelijk met het geld is gebeurd.
Hebben meer mensen dit gesprek gehoord en/of gezien dat Joa het geld heeft afgegeven?
Ga lekker cossenquote:
Daarom vind ik het zo buitengewoon ergerlijk dat Tim het geen hol kon schelen dat Joa weg was toen die nog maar net de poort uit was ,terwijl die dat wel had geregeld had voor zíjn Franniequote:Op maandag 14 januari 2019 20:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb wel gezien dat Gerrit en Christel naar het geld aan het zoeken waren in de yurt en dat ze daarbij zeiden dat het geld in de fotolijstjes zat en dat Joa die lijstjes in zijn kist had gedaan.
Daar maak ik uit op dat Joa is vergeten het geld af te geven.
Hij heeft wel dat horloge mee naar buiten genomen. Die hadden ze nog kunnen verkopen om schulden af te lossen. En Joa stond vanmiddag gelijk bij de media markt om een vlogcamera te kopen. Zou mij niets verbazen als Joa nog een laatste streek heeft uitgehaald en geld mee naar buiten heeft genomen.quote:Op maandag 14 januari 2019 20:42 schreef Nexus71 het volgende:
[..]
Dus Joa was wel gewoon met die 1250 euri naar buiten gelopen was wel strak geweest als ie er nog mee was weggekomen ook al was dat onbedoeld
wil personal trainer en borstvergroting van de nwe man voor de finance ,ben bang dat dit een spin in het web is en dan bedoel ik niet dat Shel de spin is.quote:Op maandag 14 januari 2019 20:55 schreef Ranah het volgende:
wat hangt shelly toch steeds om jens heen
Geld is bij christelquote:Op maandag 14 januari 2019 20:52 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 januari 2019 20:56 schreef Ranah het volgende:
tim is op zoek naar de pinpas, jessie heeft hem en zegt dat tim er beter op moet letten
Ik heb je dat al eerder verteld? Of denk je dat ik poep praatquote:Op maandag 14 januari 2019 20:52 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
zou kunnen en ja jens is de grote boze wolf die ze binnengehaald hebbenquote:Op maandag 14 januari 2019 20:58 schreef Nexus71 het volgende:
[..]
wil personal trainer en borstvergroting van de nwe man voor de finance ,ben bang dat dit een spin in het web is en dan bedoel ik niet dat Shel de spin is.
Gerrit heeft 1,- betaald voor het aandeel van Joa aan de tent, Joa en Tim waren hiervoor beide aandeelhouder. Door die 1,- zou Gerrit dus ook aandeelhouder worden hahaha.quote:Op maandag 14 januari 2019 20:57 schreef 5thencounter het volgende:
Ik snap het effe niet.. de TimoTeven hebben toch alle 3 de Tent afbetaald.. dus nu zijn Timo en GG in principe 100% eigenaar.. Jokie is weg en heeft totaal geen recht een "erfenis" achter te laten op het moment van door de Poort vervallen al zijn rechten in Utopia
Shelley is een opportunist. Waarschijnlijk denkt ze hem nog te kunnen gebruiken in de toekomst.quote:Op maandag 14 januari 2019 20:55 schreef Ranah het volgende:
wat hangt shelly toch steeds om jens heen
De yurt is gewoon van de bv. Is trouwens nog lang niet afbetaald. Tim en Gerrit vonden toch ook dat het huisje van John van iedereen was, ook al had John die zelf gebouwd en betaald van het geld dat hij met de kistjes had verdiend.quote:Op maandag 14 januari 2019 20:57 schreef 5thencounter het volgende:
Ik snap het effe niet.. de TimoTeven hebben toch alle 3 de Tent afbetaald.. dus nu zijn Timo en GG in principe 100% eigenaar.. Jokie is weg en heeft totaal geen recht een "erfenis" achter te laten op het moment van door de Poort vervallen al zijn rechten in Utopia
Hey struis wbquote:
Wendy zit in ut Kevin Pakquote:Op maandag 14 januari 2019 20:58 schreef Ranah het volgende:
[..]
moet je er weer inkomen? of ben je het een beetje blijven volgen
Niet wat yurt betreft is niet betaald van de BV is eigendom van Joa en Tim (wat ik begrepen had) als jij voor 50% van iets eigenaar ben kan je die 50% best gewoon aan een ander schenkenquote:Op maandag 14 januari 2019 20:57 schreef 5thencounter het volgende:
quote:Op maandag 14 januari 2019 21:03 schreef Soulraven het volgende:
[Info]Laten we eventuele privé gesprekken maar even of in DM, of in SC doen als daar behoefte aan is. De cos is voor streams.[/info]
lijkt me een goeie reden ja, voor shelly danquote:Op maandag 14 januari 2019 21:01 schreef Harrison het volgende:
[..]
Shelley is een opportunist. Waarschijnlijk denkt ze hem nog te kunnen gebruiken in de toekomst.
Heb meerdere keren op zijn Insta gekeken, maar zie het nergens staan.quote:Op maandag 14 januari 2019 20:55 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Lees op insta van Joa, dat geld bij de redactie ligt!
Dat klokje wat Joa om had was zijn eigen klokje......quote:Op maandag 14 januari 2019 20:57 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Hij heeft wel dat horloge mee naar buiten genomen. Die hadden ze nog kunnen verkopen om schulden af te lossen. En Joa stond vanmiddag gelijk bij de media markt om een vlogcamera te kopen. Zou mij niets verbazen als Joa nog een laatste streek heeft uitgehaald en geld mee naar buiten heeft genomen.
De yurt is nog niet afbetaald dus een gedeelte word nu wel door de bv betaald dacht ik maar dat is natuurlijk gewoon terzijde. De yurt is van de mannen en dat hebben ze ook afgesproken toen ze weer bij de bv kwamen.quote:Op maandag 14 januari 2019 21:02 schreef Nexus71 het volgende:
[..]
Niet wat yurt betreft is niet betaald van de BV is eigendom van Joa en Tim (wat ik begrepen had) als jij voor 50% van iets eigenaar ben kan je die 50% best gewoon aan een ander schenken
"gewoon" daar is niet gewoon, bij vertrek vervallen alle rechten.. Kletsie breekt weer slim in om te trollenquote:Op maandag 14 januari 2019 21:02 schreef Nexus71 het volgende:
[..]
Niet wat yurt betreft is niet betaald van de BV is eigendom van Joa en Tim (wat ik begrepen had) als jij voor 50% van iets eigenaar ben kan je die 50% best gewoon aan een ander schenken
Toen joa zijn testament ging voorlezen zei hij dat het geld bij christel was.quote:Op maandag 14 januari 2019 21:04 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Heb meerdere keren op zijn Insta gekeken, maar zie het nergens staan.
Heb ook -6 dus zal er wel overheen lezen
Jesus zeg maar facebook zegt blijkbaar wat andersquote:Op maandag 14 januari 2019 21:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toen joa zijn testament ging voorlezen zei hij dat het geld bij christel was.
Ja dat het bij Christel is. Maar als niemand dat heeft gezien dan is dat raar.quote:Op maandag 14 januari 2019 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb je dat al eerder verteld? Of denk je dat ik poep praat
Schijnbaar is hij dus vergeten het daadwerkelijk te geven, kan gebeuren.quote:Op maandag 14 januari 2019 21:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toen joa zijn testament ging voorlezen zei hij dat het geld bij christel was.
Kolerequote:Op maandag 14 januari 2019 21:06 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ja dat het bij Christel is. Maar als niemand dat heeft gezien dan is dat raar.
Maar ik laat het rusten, het zal wel in orde zijn gekomen.
Het geld ligt bij de FEBO hij was het vergeten te geven!quote:Op maandag 14 januari 2019 21:06 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ja dat het bij Christel is. Maar als niemand dat heeft gezien dan is dat raar.
Maar ik laat het rusten, het zal wel in orde zijn gekomen.
Als het om is om Tim te narren is dat toegestaanquote:Op maandag 14 januari 2019 21:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
"gewoon" daar is niet gewoon, bij vertrek vervallen alle rechten.. Kletsie breekt weer slim in om te trollen
Christel heeft het geld in haar beheer, zo zei hij. Dit betekend niet dat ze mag bepalen welke keuken het wordt. Hij had zover ik eerder begreep wel ander geld en die zou hij als hij vlak voor hij de port uitliep uit zijn kist halen. Hoeveel dat was is niet gezegd. In de cos werd gezegd dat het die 1250 was.quote:Op maandag 14 januari 2019 21:06 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Schijnbaar is hij dus vergeten het daadwerkelijk te geven, kan gebeuren.
Het is een beetje onduidelijk iig.quote:Op maandag 14 januari 2019 21:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Christel heeft het geld in haar beheer, zo zei hij. Dit betekend niet dat ze mag bepalen welke keuken het wordt. Hij had zover ik eerder begreep wel ander geld en die zou hij als hij vlak voor hij de port uitliep uit zijn kist halen. Hoeveel dat was is niet gezegd. In de cos werd gezegd dat het die 1250 was.
Thanks voor de ophelderingquote:Op maandag 14 januari 2019 21:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Christel heeft het geld in haar beheer, zo zei hij. Dit betekend niet dat ze mag bepalen welke keuken het wordt. Hij had zover ik eerder begreep wel ander geld en die zou hij als hij vlak voor hij de port uitliep uit zijn kist halen. Hoeveel dat was is niet gezegd. In de cos werd gezegd dat het die 1250 was.
Dat wordt een lange nacht die handel had gisteren al af moeten zijnquote:Op maandag 14 januari 2019 21:09 schreef Soury het volgende:
Franny en Tim aan de boekhouding, skattig en allebei weten ze er geen zak van af
Ik neem aan als hij zegt het geld is bij christel in beheer ze niet gezegd zou hebben dat ze het nog niet gekregen heeft.quote:Op maandag 14 januari 2019 21:10 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Het is een beetje onduidelijk iig.
Thnx Dot, ook voor de update, ik kon niet kijken vandaagquote:Op maandag 14 januari 2019 21:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat om het bedrag, ik heb ook geld. Kan ik ook niet op tafel leggen.quote:Op maandag 14 januari 2019 21:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik neem aan als hij zegt het geld is bij christel in beheer ze niet gezegd zou hebben dat ze het nog niet gekregen heeft.
Dat was toch al bekend deze week zit Jens op financequote:Op maandag 14 januari 2019 21:12 schreef Dotteke het volgende:
Jessie bepaalt dat als de boekhouding niet klopt hij aan Jens de boekhouding gaat uitleggen. Jens moet daar wel even zijn mond houden.
Graag gedaan.quote:Op maandag 14 januari 2019 21:12 schreef Harrison het volgende:
[..]
Thnx Dot, ook voor de update, ik kon niet kijken vandaag![]()
Dat andere geld is gewoon nog binnen in ieder geval. Toen Chris in de yurt was om het geld op te halen zag ik haar met die sok van Joa waar het in zat.
chris doet de ik weet het niet waar is het geld modusquote:Op maandag 14 januari 2019 21:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Ja het leek mij ook stug dat die 1250 mee naar buiten was gegaan. Vooral omdat hij voor hij de poort uitliep verteld tegen de groep dat het geld bij Chris in beheer is.
Het is al tig keer uitgelegd hierquote:Op maandag 14 januari 2019 21:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Ja het leek mij ook stug dat die 1250 mee naar buiten was gegaan. Vooral omdat hij voor hij de poort uitliep verteld tegen de groep dat het geld bij Chris in beheer is.
Was bij mij niet bekend. Beter dat Tim eraf gaat.quote:Op maandag 14 januari 2019 21:14 schreef Nexus71 het volgende:
[..]
Dat was toch al bekend deze week zit Jens op finance
Als hij dan hardop in zijn verhaal doet tegen de bewoners en het daar vermeld waarom kwam Cristel er dan niet meteen mee en liet ze hem zo weglopen.......dat hij het vergeet kan ik me wat bij voorstellen maar zij op dat moment toch niet.....plus dat op wat voor manier ook het best in orde komt......quote:Op maandag 14 januari 2019 21:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik neem aan als hij zegt het geld is bij christel in beheer ze niet gezegd zou hebben dat ze het nog niet gekregen heeft.
Die twee kunnen dit allemaal wel bedenken maar of de groep er in mee gaatquote:Op maandag 14 januari 2019 21:15 schreef schizolientje het volgende:
Jessie is Jens goed in aan het praten, die wordt de boodschapper van dingen
Er mag zoiezo geen geld mee naar buiten... Kletsie kocht niet voor niets een klokkie, leren jas en golfsimulator voor het geval hij er uit moest , dus Jokie zal geen cent bij 'm gehad hebbenquote:Op maandag 14 januari 2019 21:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Is ook weer gelul Tim moet die klus afmaken en evt. overdragen. Jens zit daar alles behalve op te wachten. Laat Franny het dan maar doenquote:Op maandag 14 januari 2019 21:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was bij mij niet bekend. Beter dat Tim eraf gaat.
Dan was dit de tigste keer + 1quote:
Was Jens sowieso van plan had hij al zaterdagavond aan Ger laten doorschemeren en Jessie had al een paar keer iets gezegd dat ie Jens of finance wilquote:Op maandag 14 januari 2019 21:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was bij mij niet bekend. Beter dat Tim eraf gaat.
Denk dat over een tijd de rollen echter omgedraaid zullen zijnquote:Op maandag 14 januari 2019 21:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die twee kunnen dit allemaal wel bedenken maar of de groep er in mee gaat
Beter laat dan nooit (zwaaien)quote:Op maandag 14 januari 2019 21:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jokie
kom ff undercovert tikkeh Conjo![]()
Ik hoop dat Floriaan en Kevin dit ook (gaan) doenquote:Op maandag 14 januari 2019 21:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jokie
kom ff undercovert tikkeh Conjo![]()
laat Franny het dan maar doenquote:Op maandag 14 januari 2019 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Is ook weer gelul Tim moet die klus afmaken en evt. overdragen. Jens zit daar alles behalve op te wachten. Laat Franny het dan maar doen
Ik hoop het.. hoop zo dat die Jessie zo een keer op zijn bek valt.quote:Op maandag 14 januari 2019 21:19 schreef Nexus71 het volgende:
[..]
Denk dat over een tijd de rollen echter omgedraaid zullen zijn
Ja niet mijn woorden he? Maar Jens is niet achterlijk.quote:Op maandag 14 januari 2019 21:21 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
laat Franny het dan maar doen![]()
![]()
![]()
Tuurlijk joa kan ook eigen geld opd e bank hebben en vlog camera kopenquote:Op maandag 14 januari 2019 20:57 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Hij heeft wel dat horloge mee naar buiten genomen. Die hadden ze nog kunnen verkopen om schulden af te lossen. En Joa stond vanmiddag gelijk bij de media markt om een vlogcamera te kopen. Zou mij niets verbazen als Joa nog een laatste streek heeft uitgehaald en geld mee naar buiten heeft genomen.
quote:Op maandag 14 januari 2019 21:21 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
laat Franny het dan maar doen![]()
![]()
![]()
snap utquote:Op maandag 14 januari 2019 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja niet mijn woorden he? Maar Jens is niet achterlijk.
Buiten het geld daar zullen ze ook flink beloont worden denk ik.....dus die vlogt straks niet met geld uit Utopia......quote:Op maandag 14 januari 2019 21:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Tuurlijk joa kan ook eigen geld opd e bank hebben en vlog camera kopen
2 maanden lang....als ze Tim maar laten dansen vinnik t goedquote:Op maandag 14 januari 2019 21:23 schreef 5thencounter het volgende:
In het Lafkuttenhok.....
Griepstel over stemmen , nu al![]()
Godkolere, iedereen zit weer in hun eigen hok/boot.. en de week is nog lang , heel lang
Had altijd een soort van medelijden met Tim maar dat is totaal over........quote:Op maandag 14 januari 2019 21:24 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
2 maanden lang....als ze Tim maar laten dansen vinnik t goed
Tim heeft haar meegetrokken in dat avontuur om haar in die toko te laten blijven. Ze zit op de cijfers nu. En Jens weet dat. Ik begin hem wel leuk te vinden, liet zich niet aftroeven door Timquote:
Het is voor het eerst dat een nieuwe zich zo inleeft wat zijn taken gaan worden......quote:Op maandag 14 januari 2019 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Tim heeft haar meegetrokken in dat avontuur om haar in die toko te laten blijven. Ze zit op de cijfers nu. En Jens weet dat. Ik begin hem wel leuk te vinden, liet zich niet aftroeven door Tim
Hij weet donders goed wie wie is.quote:Op maandag 14 januari 2019 21:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is voor het eerst dat een nieuwe zich zo inleeft wat zijn taken gaan worden......
Hij is er net en denkt het nu al beter te weten. Hij is het knechtje van Jessie. Ik zie een shirt aankomen team JeJequote:Op maandag 14 januari 2019 21:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is voor het eerst dat een nieuwe zich zo inleeft wat zijn taken gaan worden......
ik heb altijd al medelijden met Tim....omdat t een sneuneus isquote:Op maandag 14 januari 2019 21:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Had altijd een soort van medelijden met Tim maar dat is totaal over........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |