abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_505109
ZIE MIJN VRAAG IN DE TOPIC....

Dat op geld beluste mannetje met "50.000" gulden boven zijn hoofd begint me te vervelen. Als een soort Dagobert Duck loopt ie nu rond alvast zittend op "zijn lieve geldje" maar jullie gaan me toch niet wijs maken dat die LUL gaat winnen he?

Want dan moet ik toch echt even serieus

Het idee dat die jongen het gaat halen komt bij mij op als poepen, kunnen we nix organiseren dat ie er de volgende keer toch ECHT uit ligt?

Dan wil ik die lachende grijnsbek van hem nog wel eens zien, horen wat voor mooie verhaaltjes die dan heeft.

IEDEREEN (op Mariska na) mag van mij winnen, maar niet die stomme psychopatische strontBelg.

pi_505260
Koen schopt zwaar kont. Als er iemand is waarom je de Bus zou moeten kijken, dan is hij het wel. Die andere lui zitten alleen maar te wachten tot die ellende af is gelopen. Koen is gewoon lekker irritant en tegendraads. Heeft Bart met Big Brother 1 ook geen kwaad gedaan en ik denk dan ook dat Koen de Bus gaat winnen. Dusssss.... En nu jij weer!
pi_505509
quote:
Op 30 november 2000 08:48 schreef Skoezie het volgende:
Koen schopt zwaar kont. Als er iemand is waarom je de Bus zou moeten kijken, dan is hij het wel. Die andere lui zitten alleen maar te wachten tot die ellende af is gelopen. Koen is gewoon lekker irritant en tegendraads. Heeft Bart met Big Brother 1 ook geen kwaad gedaan en ik denk dan ook dat Koen de Bus gaat winnen. Dusssss.... En nu jij weer!
Bart van Big Brother deed geen vlieg kwaad terwijl Koen geestelijke oorlogsvoering voert. Er zijn zelfs mensen (zoals Sandra) BANG voor zijn terreur. Koen is een misselijk mannetje die met mensen hun gevoelens speelt allemaal onder het mom van het "spelletje". Ik kan me niet indenken hoe een smerig vuil vies iel teringlijertje konten kan trappen.

Bart is geen vergelijkingsmatriaal, Bart van BB was een goedsul met een uitgesproken mening. (Net als Robin momenteel is.)

Jouw beurt.

  donderdag 30 november 2000 @ 11:57:05 #4
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_505570
quote:
Op 30 november 2000 11:41 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Jouw beurt.
Ik wil iig geen beurt van MirrorMan

V

Ja inderdaad, V. ja.
pi_505594
quote:
Op 30 november 2000 11:57 schreef Verbal het volgende:
Ik wil iig geen beurt van MirrorMan

V


Zeg nooit nooit, je zegt ook geen nooit, maar ja als ik schrijf zeg geen geen slaat het als een kut op een stoeprand.

Maar ff on the topic;
Die Koen moet eens door Hans gepakt worden, zo van, Als jij niet ophoud met je geintjes, kom ik vannacht eens lekker bij je liggen, kun je morgen niet eens meer zitten jochie

[Dit bericht is gewijzigd door Hawkwind op 30-11-2000 12:07]

Ik ben online
  donderdag 30 november 2000 @ 12:13:16 #6
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_505616
quote:
Op 30 november 2000 12:06 schreef Hawkwind het volgende:
Die Koen moet eens door Hans gepakt worden, zo van, Als jij niet ophoud met je geintjes, kom ik vannacht eens lekker bij je liggen, kun je morgen niet eens meer zitten jochie
Ja, maar dat scenario vind ik wel weer zielig voor Hans.

Hans mag/moet wat mij betreft trouwens enorm winnen.

V

Ja inderdaad, V. ja.
pi_505639
quote:
Op 30 november 2000 12:13 schreef Verbal het volgende:
Ja, maar dat scenario vind ik wel weer zielig voor Hans.

Hans mag/moet wat mij betreft trouwens enorm winnen.

V


Ik ben ook voor Hans, toffe gast.
Ik ben online
pi_505691
quote:
Op 30 november 2000 12:20 schreef Hawkwind het volgende:
Ik ben ook voor Hans, toffe gast.
Mja ik weet niet of ik Hans wel zo coolio vind.... Maargoed dat zeg ik Koen moet er zowiezo uit want ik heb echt een stronthekel aan die gast. Hij is gewoon NIET cool en wordt er volgens mij kunstmatig ingehouden door SBS6.
  † In Memoriam † donderdag 30 november 2000 @ 12:52:23 #9
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_505707
Er moet massal twee telfoontjes gepleegd worden. eerst stemmen op sandra, zodat Koen niet de populairste wordt en dan komt ie op de bank en vervolgens op koen stemmen.
The future is after you
pi_506452
quote:
Op 30 november 2000 12:52 schreef otaku-san het volgende:
Er moet massal twee telfoontjes gepleegd worden. eerst stemmen op sandra, zodat Koen niet de populairste wordt en dan komt ie op de bank en vervolgens op koen stemmen.
Ja zoiets ja.... ik kan die gast echt niet uitstaan.... ik vind het echt een enorme bokkelul....
pi_506775
Je zal wel gelijk hebben, maar als je niet tegen van die spelletjes kan pak je hem toch gewoon keihard terug. Zijn toch geen kleine kinderen? Gooi hem met 5 man over die tafel en laat hem door Hans dan wreed in z'n kont naaien. Maar het enige wat ik zie en hoor is van dat gezeur van die vrouwen.
pi_506840
Koen rules !!!!!!!!!
Mirrorman zuigt met zijn digitale stront muziek 8)
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_507200
quote:
Op 30 november 2000 20:05 schreef Skoezie het volgende:
Je zal wel gelijk hebben, maar als je niet tegen van die spelletjes kan pak je hem toch gewoon keihard terug. Zijn toch geen kleine kinderen? Gooi hem met 5 man over die tafel en laat hem door Hans dan wreed in z'n kont naaien. Maar het enige wat ik zie en hoor is van dat gezeur van die vrouwen.
Ja inderdaad, hoorde ik nou ook in dit topic een lama schijten?

Hmmmm....

pi_508111
Ja, een Mirrorlama(n)
pi_508763
quote:
Op 01 december 2000 12:49 schreef Skoezie het volgende:
Ja, een Mirrorlama(n)
Ik bedoelde jou niet, maar die andere lamer met zijn Kermit de Flikker popje....
pi_510174
Het is groen in bespringt je van achteren?

Kermit de Flikker... Hahahah

pi_510650
Het is niet zo dat Koen met de andere bewoners speelt, maar dat de andere bewoner zo dom zijn (want zo intelligent en goed-gespeeld zijn Koens spelletjes niet)om met zich te LATEN SPELEN.
De slimmere bussagiers zoals Aminata, Bart, Hans en Zoe hebben nooit echt last van hem gehad.Conclusie :eigen schuld, dikke....enne Koen is leuk!!!!!

Als opperpooier zou je de man met z'n eigen nr. 1 hoer in de bus (mariska) en 2 hoeren thuis (moeder en zus) toch wel moeten waarderen!!!!!!!!!!

Conform, Comply, Obey
  zaterdag 2 december 2000 @ 16:00:00 #18
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_510660
quote:
Op 02 december 2000 10:43 schreef Skoezie het volgende:
Het is groen in bespringt je van achteren?

Kermit de Flikker... Hahahah


HAHAHAHAHA
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_510688
quote:
Op 02 december 2000 15:54 schreef TheEichmannDefence het volgende:
Het is niet zo dat Koen met de andere bewoners speelt, maar dat de andere bewoner zo dom zijn (want zo intelligent en goed-gespeeld zijn Koens spelletjes niet)om met zich te LATEN SPELEN.
De slimmere bussagiers zoals Aminata, Bart, Hans en Zoe hebben nooit echt last van hem gehad.Conclusie :eigen schuld, dikke....enne Koen is leuk!!!!!

Als opperpooier zou je de man met z'n eigen nr. 1 hoer in de bus (mariska) en 2 hoeren thuis (moeder en zus) toch wel moeten waarderen!!!!!!!!!!


Eindelijk iemand die het door heeft
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_510725
Koen verbrande zou te eenvoudig zijn. Die zak moet lijden. Hij zou door een aantal mannen anaal gegangband moeten worden !!
pi_510739
quote:
Op 02 december 2000 16:53 schreef bmfhans het volgende:
Koen verbrande zou te eenvoudig zijn. Die zak moet lijden. Hij zou door een aantal mannen anaal gegangband moeten worden !!
Hmz en je start enkele minuten na deze reply een topic "Kan de Bus nog saaier". Dus jij denkt dat de Bus spannender wordt als Koen er uit gaat

Als Koen er uit moet/gaat wordt de Bus gereduceerd tot het Big brother niveau en kunnen ze de camera's beter op een bejaardetehuis richten.

KOEN ROELZZZZ !!!!!

-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_511435
quote:
Op 02 december 2000 15:54 schreef TheEichmannDefence het volgende:
Het is niet zo dat Koen met de andere bewoners speelt, maar dat de andere bewoner zo dom zijn (want zo intelligent en goed-gespeeld zijn Koens spelletjes niet)om met zich te LATEN SPELEN.
De slimmere bussagiers zoals Aminata, Bart, Hans en Zoe hebben nooit echt last van hem gehad.Conclusie :eigen schuld, dikke....enne Koen is leuk!!!!!

Als opperpooier zou je de man met z'n eigen nr. 1 hoer in de bus (mariska) en 2 hoeren thuis (moeder en zus) toch wel moeten waarderen!!!!!!!!!!


Eerste gedeelte ben ik wel met je eens, tweede gedeelte wat minder.

Het zijn inderdaad een stelletje schapies hoe ze zich laten bespelen, daarom wilde ik Ruth er graag in hebben. Wat dat betreft heb ik ook geen voorkeur. Hamunaptra (weet haar normale naam ff niet, quote ff the Mummy ) en Audry vond ik erg leuk die mochten van mij vet winnen. Koen is gewoon een lul ik mag hem gewoon echt niet.

Hij mag van mij niet winnen, daar is ie gewoon een te vuile smiecht voor....

pi_519916
quote:
Op 02 december 2000 23:09 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Koen is gewoon een lul ik mag hem gewoon echt niet.

Hij mag van mij niet winnen, daar is ie gewoon een te vuile smiecht voor....


Koen is geen smiecht , maar speelde dat en zoals ik al hier en daar heb kunnen lezen , moet je heel dom zijn om erin te trappen
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_522116
quote:
Op 05 december 2000 03:13 schreef PC eend het volgende:
Koen is geen smiecht , maar speelde dat en zoals ik al hier en daar heb kunnen lezen , moet je heel dom zijn om erin te trappen
Gelukkig zijn we niet allemaal zo "slim" als Mariska. Zoals jij.

Goh dom zeg dat ik erin trap, het is ook helemaal geen smoesje om zo psychopatisch te doen of zo....

Nee, blij dat je dat even toelichtte.

  woensdag 6 december 2000 @ 10:38:05 #25
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_523957
Iig, zoals het er nu voorstaat, zie ik liever Mariska vertrekken dan Koen.

Da's beter voor mijn hart...

V

Ja inderdaad, V. ja.
pi_523993
quote:
Op 06 december 2000 10:38 schreef Verbal het volgende:
Iig, zoals het er nu voorstaat, zie ik liever Mariska vertrekken dan Koen.

Da's beter voor mijn hart...

V


Ze mogen van mij alletwee vertrekken ik snap die bus lui ook niet ik had nu al gewoon massaal gezorgd dat eerst Koen en daarop Mariska werd genomineerd door ALLEMAAL. Kijk dat maakt het stukken simpeler.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')