Nieuw graphics voor de nuke:quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 19:41 schreef mschol het volgende:
[..]
hebben ze nog grote plannen voor 1.0?
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 19:46 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Nieuw graphics voor de nuke:
https://cdn.factorio.com/assets/img/blog/fff-357-final-nuke.mp4
Vervuild water:
[ afbeelding ]
Nieuw game begin je straks met een korte intro en de crash:
[ afbeelding ]
En daarnaast flinke verbeteringen voor blueprints, en blueprints kunnen worden geplaatst via de map
Zijn altijd mensen die niets early access willen kopen of gewoon niet weten dat het bestaat. Zal je nog verbazen wat een beetje release marketing kan doenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 20:49 schreef Tyr80 het volgende:
Zouden er nog mensen zijn die dit spel niet hebben ja? Toch nooit veel...
Voelt alsof ik het al dik 2 jaar heb ofzo...
Mods op 0.18 zullen compatible zijn met 1.0, en het gecrashte schip is 1 week voor 1.0 nu toegevoegd aan freeplayquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 19:41 schreef mschol het volgende:
[..]
hebben ze nog grote plannen voor 1.0?
Bedankt voor je reactie.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 18:31 schreef lifeblind het volgende:
[..]
In het verleden zijn er wel problemen geweets met bepaalde characters die in de naam van je save staan. Komt er op neer dat wanneer je cloudsaves gebruikt , de hele save directory gesync'ed word naar steam. Een punt in de savename was in ieder geval een issue daarmee, wellicht zijn er nog meer, al kan ik me herinneren dat er vorig jaar wat van die dingen zijn gefixed, maar goed, early access he![]()
De cloudsave functie is overigens een functionaliteit van Steam, niet van Factorio (als in, de factorio client gebruikt de 'cloudsave features' van Steam, dus het probleem zal eerder in Steam zitten dan in Factorio.
Je zou het eventueel op de officiele Factorio Discord server kunnen vragen (https://discord.gg/factorio), krijg je altijd wel snel feedback.
Er valt best wat voor te zeggen om het zonder grote nieuwe features te releasen. Factorio is behoorlijk af. Wube wil een zo soepel mogelijke launch experience, daarom willen ze ook dat alle (of iig zo veel mogelijk) mods werken bij release.quote:Op zondag 9 augustus 2020 01:11 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Mods op 0.18 zullen compatible zijn met 1.0, en het gecrashte schip is 1 week voor 1.0 nu toegevoegd aan freeplayVerder zullen er geen grote features nu in komen, 't is voornamelijk wat graphics nog een beetje oppoetsen (al zijn ze daar al redelijk ver klaar mee), en wat bugfixes.
https://factorio.com/blog/post/fff-359
EDIT: crap, ik zag niet dat er een pagina 4 was ondertussen, bovenstaande was dus al gemeld, excuus
Oh, ik vind het helemaal prima dat ze niets meer toevoegen qua features zo vlak voor release, dat is namelijk vragen om moeilijkheden, zeker als je ziet hoe lang sommige features er over gedaan hebben om te worden wat het nu is, zeker nu er waarschijnlijk een groot aantal nieuwe spelers zal zijn vanaf komende week lijkt me.quote:Op maandag 10 augustus 2020 18:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Er valt best wat voor te zeggen om het zonder grote nieuwe features te releasen. Factorio is behoorlijk af. Wube wil een zo soepel mogelijke launch experience, daarom willen ze ook dat alle (of iig zo veel mogelijk) mods werken bij release.
Overigens vind ik het vervuilde water wel echt een toevoeging. Nu is pollution toch vooral een filter in mijn map view en in de overworld nauwelijks zichtbaar.
versie 10 ja?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:04 schreef cablegunmaster het volgende:
Versie 10 is uitgekomen !!!!
https://www.factorio.com/blog/post/fff-360
Join op discord:
https://discord.gg/kvEgp9E
Zoals de ontwikkelaars zelf ook zeggen; probeer de demo is het iets voor je , koop het
piraat het , maar als je het spel echt leuk vindt koop je het. (letterlijke quote van de developers)
Ze zijn nog heerlijk van de oude stempel ,waarin een spel echt leuk moet zijn en moet werken.
Official Discord channel:
https://discord.gg/kvEg9E
Maps zijn oneindig, en hoe verder je van je start locatie af gaat hoe groter de resource velden worden. Elke map kun je eeuwig mee vooruitquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 13:19 schreef Tyr80 het volgende:
Hebben jullie een map met goed verspreide resources waar je eeuwig mee vooruit kunt misschien?
Speel vooral zonder enemies...mocht dat uitmaken...
Oh is dat het idee...ik vroeg me al af waarom ik treinen zou moeten willenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 13:42 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Maps zijn oneindig, en hoe verder je van je start locatie af gaat hoe groter de resource velden worden. Elke map kun je eeuwig mee vooruit
Treinen zijn juist lachen joh. Ergens ver weg een olieveld van 100k% vinden, treinen er naar toe rossen en vervolgens platgereden wordenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 13:43 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Oh is dat het idee...ik vroeg me al af waarom ik treinen zou moeten willen![]()
Hmm...dan maar met de console dingen neerkwakken waar ik ze wil hebben denk ik...kom altijd olievelden tekort...
Speel "eens eventjes" pyanadon of bob + angels, en je bent alweer 1000 uurtjes verderquote:Op maandag 31 augustus 2020 16:17 schreef 0108daniel het volgende:
Tnx @:cablegunmaster
Ziet er goed uit allemaal!
Toch leuk dat mensen het 'nog' spelen
Zeker niet, dan heb je nog X andere basissen nodig , Je bent bij het begin!quote:Op woensdag 2 september 2020 19:04 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik ben bezig in Space Exploration. Net satelliet gelanceerd, andere werelden ontdekt, dan zou je denken dan ben je wel in de buurt van een ruimte scheepje. Maar nee. Nog lang niet![]()
Ja maar, hoe kom op dan op andere planeten als ik geen ruimteschip heb?quote:Op donderdag 3 september 2020 11:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Zeker niet, dan heb je nog X andere basissen nodig , Je bent bij het begin!
Dan heb je nog tig andere bassissen nodig en ruimte onderzoek en 4-5 extra onderzoeken die ieder afhankelijk van ores van verschillende planeten zijn. en deep space mining etc..(dit is hoever mijn kennis gaat).
Jumption mod vind ik zelf wel grapsig.![]()
https://www.reddit.com/r/(...)ns/?utm_source=ifttt
raket?quote:Op donderdag 3 september 2020 11:29 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ja maar, hoe kom op dan op andere planeten als ik geen ruimteschip heb?
In vanilla vind ik de uitdaging van vijanden leuk, maar als ik met mods speel dan zet ik ze uit als ik me wil focussen op iets specifieks. Meeste mods maken het spel dusdanig ingewikkeld dat ik echt geen zin heb om die kut biters ook nog eens te micro managen. Ik ga in alle rust mijn muurtjes bouwen, en als alles klaar is mogen ze me weer aanvallenquote:Op zaterdag 5 september 2020 22:35 schreef Tyr80 het volgende:
Spelen jullie met vijanden aan of uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |