Tering al zo ver.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:51 schreef Marsenal het volgende:
Fuck they made me play factorio again
Drie uur in de baas zn tijd verspild aan een nieuwe red science setup
Red science komt voor green Science hè.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Tering al zo ver.
Ik ben net bij green science met een bus setup. Paar uurtjes erin, paar wijzigingen meegemaakt maar nog lang niet bij rockets.
Pfff was in de war met chips.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Red science komt voor green Science hè.
Ik heb nu net military science lopen. Beetje beginnetje met een bus en de meeste basis dingen automatisch aan het produceren. Nu plastic aan het maken om ook op de bus te gooien en daarna de rest van de olie spullen zodat ik Blue Science kan gaan doen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Pfff was in de war met chips.![]()
Heb net 2 lanes green circuits opgezet.![]()
Ziek. Ik heb 8 uur nodig om een redelijke start te maken naar green science, en dat is dan met wat spaghetti. Maar ik heb mezelf lang geleden eens beloofd om geen spaghetti meer te accepteren, dus daar gaat dan al kenserveel tijd in zitten, om te ordenen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:27 schreef TigerXtrm het volgende:
Vanmiddag net binnen de 8 uur mijn eerste raket gelanceerd. Twee achievements in de pocket![]()
De fabriek is een grote spaghetti bende maar daar hebben we het verder niet over
Als ik de green science eenmaal op orde heb, moet ik altijd even diep ademhalen voor de grote volgende stap, daar gaat zo ziek veel tijd in zitten.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Tering al zo ver.
Ik ben net bij green science met een bus setup. Paar uurtjes erin, paar wijzigingen meegemaakt maar nog lang niet bij rockets.
Lekker hoorquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb nu net military science lopen. Beetje beginnetje met een bus en de meeste basis dingen automatisch aan het produceren. Nu plastic aan het maken om ook op de bus te gooien en daarna de rest van de olie spullen zodat ik Blue Science kan gaan doen.
Damnquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:27 schreef TigerXtrm het volgende:
Vanmiddag net binnen de 8 uur mijn eerste raket gelanceerd. Twee achievements in de pocket![]()
De fabriek is een grote spaghetti bende maar daar hebben we het verder niet over
Ja ik zit nu vaak echt te turen naar hoe al mijn blueprints ook alweer precies in elkaar zaten.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lekker hoor
Vind het vanaf wanneer je robots hebt om te bouwen wel leuker worden
Lekker bezigquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:08 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik heb er 13 uur inzitten (waarvan een uur of 4 zonder mij, even wat research erdoor jassen).
Heb nu net de 5e science en een hoop spaghetti. Ben een rustig bouwende chaoot![]()
Robots bouwen is de volgende actie, maar mijn ijzererts is bijna op, dus eerst even wat treintjes aanleggen naar andere ijzervelden. En dan zijn de robots de eerste op de lijst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Peaceful, ik haat bouwen met verstoringen. Mijn hoofd maakt er genoeg chaos van.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:18 schreef Monolith het volgende:
Wat spelen jullie qua settings? Ik zet vaak de resources wat richer, biters wat minder agressief en de starting area wat groter. Kan opa iets meer ontspannen zijn fabriekjes bouwen.
Heb niks verandert deze run, en ook niet naar de map gekeken voor de start.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:18 schreef Monolith het volgende:
Wat spelen jullie qua settings? Ik zet vaak de resources wat richer, biters wat minder agressief en de starting area wat groter. Kan opa iets meer ontspannen zijn fabriekjes bouwen.
Peaceful, en rich resources, ik heb m'n handen dan ook al vol genoeg.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:18 schreef Monolith het volgende:
Ze zien er erg cool uit, maar die trailer waarbij die zandworm even een fabriek doorsplijt, daar krijg ik wel error vanquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:24 schreef FlippingCoin het volgende:
Doe ook wel vaak zonder enemies, maar ben wel benieuwd naar die aliens op andere planeten.
We gaan het zienquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:26 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ze zien er erg cool uit, maar die trailer waarbij die zandworm even een fabriek doorsplijt, daar krijg ik wel error van
Had al wat op Twitch gezien, die zandwormen hebben gewoon een vast gebied waar ze binnen blijven en ze zijn vrij eenvoudig te slopen met uranium ammo.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:26 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ze zien er erg cool uit, maar die trailer waarbij die zandworm even een fabriek doorsplijt, daar krijg ik wel error van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |