abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 oktober 2024 @ 14:20:04 #276
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_215331010
Na het downloaden van de DLC, zou ik zeggen lees de update log even goed door als je een tijdje niet gespeeld hebt en al die friday features niet gevolgd hebt, zitten echt toffe verbeteringen in die niet direct met space travel te maken hebben.

Zoals bijvoorbeeld stacks op een belt. _O_ Maar ook veel verbeteringen voor treinen en zo.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_215332213
Deze gast heeft een paar videos gemaakt over de nieuwe 2.0 features, waar je dus de DLC niet percé voor nodig hebt. Zitten ook geen spoilers in over de DLC.

https://www.youtube.com/p(...)F87rtsWFbrBFbBL_ypzw
No amount of money ever bought a second of time.
pi_215351692
Fuck they made me play factorio again

Drie uur in de baas zn tijd verspild aan een nieuwe red science setup :')
-nee-
  woensdag 23 oktober 2024 @ 20:01:58 #279
459912 FlippingCoin
pi_215353946
quote:
14s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 16:51 schreef Marsenal het volgende:
Fuck they made me play factorio again

Drie uur in de baas zn tijd verspild aan een nieuwe red science setup :')
Tering al zo ver.

Ik ben net bij green science met een bus setup. Paar uurtjes erin, paar wijzigingen meegemaakt maar nog lang niet bij rockets.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_215354064
quote:
16s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 20:01 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Tering al zo ver.

Ik ben net bij green science met een bus setup. Paar uurtjes erin, paar wijzigingen meegemaakt maar nog lang niet bij rockets.
Red science komt voor green Science hè. ;)
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 23 oktober 2024 @ 20:10:03 #281
459912 FlippingCoin
pi_215354088
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 20:08 schreef Monolith het volgende:

[..]
Red science komt voor green Science hè. ;)
Pfff was in de war met chips. :') :@

Heb net 2 lanes green circuits opgezet. :+
pi_215354298
quote:
16s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 20:10 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Pfff was in de war met chips. :') :@

Heb net 2 lanes green circuits opgezet. :+
Ik heb nu net military science lopen. Beetje beginnetje met een bus en de meeste basis dingen automatisch aan het produceren. Nu plastic aan het maken om ook op de bus te gooien en daarna de rest van de olie spullen zodat ik Blue Science kan gaan doen.
pi_215354347
Vanmiddag net binnen de 8 uur mijn eerste raket gelanceerd. Twee achievements in de pocket _O_

De fabriek is een grote spaghetti bende maar daar hebben we het verder niet over O-)
No amount of money ever bought a second of time.
pi_215354558
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 20:27 schreef TigerXtrm het volgende:
Vanmiddag net binnen de 8 uur mijn eerste raket gelanceerd. Twee achievements in de pocket _O_

De fabriek is een grote spaghetti bende maar daar hebben we het verder niet over O-)
Ziek. Ik heb 8 uur nodig om een redelijke start te maken naar green science, en dat is dan met wat spaghetti. Maar ik heb mezelf lang geleden eens beloofd om geen spaghetti meer te accepteren, dus daar gaat dan al kenserveel tijd in zitten, om te ordenen.
-nee-
pi_215354581
quote:
16s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 20:01 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Tering al zo ver.

Als ik de green science eenmaal op orde heb, moet ik altijd even diep ademhalen voor de grote volgende stap, daar gaat zo ziek veel tijd in zitten.
-nee-
  woensdag 23 oktober 2024 @ 20:45:59 #286
459912 FlippingCoin
pi_215354656
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 20:23 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ik heb nu net military science lopen. Beetje beginnetje met een bus en de meeste basis dingen automatisch aan het produceren. Nu plastic aan het maken om ook op de bus te gooien en daarna de rest van de olie spullen zodat ik Blue Science kan gaan doen.
Lekker hoor

Vind het vanaf wanneer je robots hebt om te bouwen wel leuker worden
  woensdag 23 oktober 2024 @ 20:46:08 #287
459912 FlippingCoin
pi_215354658
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 20:27 schreef TigerXtrm het volgende:

Damn :D
pi_215354665
quote:
16s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 20:45 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Lekker hoor

Vind het vanaf wanneer je robots hebt om te bouwen wel leuker worden
Ja ik zit nu vaak echt te turen naar hoe al mijn blueprints ook alweer precies in elkaar zaten. :P
Met robots pleur je ze gewoon neer.
  woensdag 23 oktober 2024 @ 20:59:32 #289
459912 FlippingCoin
pi_215354901
Las vanmorgen trouwens 98% positive reviews op steam voor de DLC.
pi_215355072
Ik heb er 13 uur inzitten (waarvan een uur of 4 zonder mij, even wat research erdoor jassen).
Heb nu net de 5e science en een hoop spaghetti. Ben een rustig bouwende chaoot :D

Robots bouwen is de volgende actie, maar mijn ijzererts is bijna op, dus eerst even wat treintjes aanleggen naar andere ijzervelden. En dan zijn de robots de eerste op de lijst.
  woensdag 23 oktober 2024 @ 21:11:35 #291
459912 FlippingCoin
pi_215355107
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 21:08 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik heb er 13 uur inzitten (waarvan een uur of 4 zonder mij, even wat research erdoor jassen).
Heb nu net de 5e science en een hoop spaghetti. Ben een rustig bouwende chaoot :D

Robots bouwen is de volgende actie, maar mijn ijzererts is bijna op, dus eerst even wat treintjes aanleggen naar andere ijzervelden. En dan zijn de robots de eerste op de lijst.
Lekker bezig :P

Ben ook hard door mijn eerste resources heen aan het gaan. ;(
pi_215355267
Wat spelen jullie qua settings? Ik zet vaak de resources wat richer, biters wat minder agressief en de starting area wat groter. Kan opa iets meer ontspannen zijn fabriekjes bouwen. :P
pi_215355302
Ik vind treinen eigenlijk wel leuk. Dus even daarmee prutsen is een leuk uitstapje. Alleen kom ik zo niet aan de ruimte dingen toe en daarmee zijn er wat researches die ik nog niet kan doen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_215355335
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 21:18 schreef Monolith het volgende:
Wat spelen jullie qua settings? Ik zet vaak de resources wat richer, biters wat minder agressief en de starting area wat groter. Kan opa iets meer ontspannen zijn fabriekjes bouwen. :P
Peaceful, ik haat bouwen met verstoringen. Mijn hoofd maakt er genoeg chaos van.

Basic resources op 133% frequenties.
De rest is standaard.
  woensdag 23 oktober 2024 @ 21:21:54 #295
459912 FlippingCoin
pi_215355350
quote:
Heb niks verandert deze run, en ook niet naar de map gekeken voor de start. :+
pi_215355385
quote:
Peaceful, en rich resources, ik heb m'n handen dan ook al vol genoeg.
-nee-
  woensdag 23 oktober 2024 @ 21:24:56 #297
459912 FlippingCoin
pi_215355409
Doe ook wel vaak zonder enemies, maar ben wel benieuwd naar die aliens op andere planeten. :+
pi_215355477
quote:
16s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 21:24 schreef FlippingCoin het volgende:
Doe ook wel vaak zonder enemies, maar ben wel benieuwd naar die aliens op andere planeten. :+
Ze zien er erg cool uit, maar die trailer waarbij die zandworm even een fabriek doorsplijt, daar krijg ik wel error van
-nee-
  woensdag 23 oktober 2024 @ 21:27:39 #299
459912 FlippingCoin
pi_215355514
quote:
14s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 21:26 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ze zien er erg cool uit, maar die trailer waarbij die zandworm even een fabriek doorsplijt, daar krijg ik wel error van
We gaan het zien _O-
pi_215355732
quote:
14s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 21:26 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Had al wat op Twitch gezien, die zandwormen hebben gewoon een vast gebied waar ze binnen blijven en ze zijn vrij eenvoudig te slopen met uranium ammo. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')