abonnement Unibet Coolblue
pi_184396461
Kinderalimentatie is NIET meer aftrekbaar! Wie vóór 2017 een ‘brutoafapraak’ heeft gemaakt met ex, moet nu in de meeste gevallen netto bloeden
  maandag 14 januari 2019 @ 13:27:56 #102
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_184396500
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 13:25 schreef Beobachter het volgende:
Kinderalimentatie is NIET meer aftrekbaar! Wie vóór 2017 een ‘brutoafapraak’ heeft gemaakt met ex, moet nu in de meeste gevallen netto bloeden
Partneralimentatie wel, en gezien de genoemde bedragen (alimentatie vs inkomen) is de kans groot dat de betaalde partneralimentatie van de meneer in het filmpje hoger is dan de betaalde kinderalimentatie.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 14 januari 2019 @ 13:29:58 #103
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_184396531
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 10:23 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Of je denkt na voor je trouwt en kinderen neemt.
Kinderen blijven de rest van je leven je verantwoordelijkheid. Als je daar onderuit probeert te komen, ben je geen knip voor de neus waard.
Ik ben het helemaal met je eens.
  maandag 14 januari 2019 @ 13:32:54 #104
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_184396576
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 11:37 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Dat is een andere manier van kijken op de zaak.

Draai het eens om. Deze vent heeft zijn kinderen niet eens in huis en moet toch 900 euro betalen? Wel de lasten, niet de lusten?

Naja ik zou wel eens weten hoe ze tot dit bedrag zijn gekomen. De helft van je netto inkomen afgeven aan ex-vrouw en kind is in ieder geval ziekmakend hoog. Een kind kost absoluut geen 900 euro per maand. En al helemaal niet het dubbele.

Bleh wat een leven voor hem zeg. Werken als slaaf. Eerst geld moeten afstaan aan de belastingdienst en vervolgens aan zijn ex. En dan heeft hij uiteindelijk 240 euro per maand over om van te leven. Dat is hooguit 24 uurtjes werk. De rest werkt hij dus vrijwel letterlijk als slaaf.
Een kind opvoeden is niet alleen een financiële kwestie. Meneer denkt twee kinderen op de wereld te zetten en daar vanaf te kunnen wanneer hem dat uitkomt.
pi_184396650
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 13:32 schreef the-eye het volgende:

[..]

Een kind opvoeden is niet alleen een financiële kwestie. Meneer denkt twee kinderen op de wereld te zetten en daar vanaf te kunnen wanneer hem dat uitkomt.
Je zorgt voor je eigen kind hè. Als je daarvoor betaald moet worden dan moet je geen kinderen nemen. :')
pi_184396728
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 13:39 schreef Atak het volgende:

[..]

Je zorgt voor je eigen kind hè. Als je daarvoor betaald moet worden dan moet je geen kinderen nemen. :')
Ik ben van mening dat beide ouders wel mee kunnen betalen.
  maandag 14 januari 2019 @ 13:57:07 #107
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_184396834
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 13:39 schreef Atak het volgende:

[..]

Je zorgt voor je eigen kind hè. Als je daarvoor betaald moet worden dan moet je geen kinderen nemen. :')
Alimentatie is geen loon om voor je kinderen te zorgen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator maandag 14 januari 2019 @ 13:59:49 #108
5428 crew  miss_sly
pi_184396859
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 13:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Alimentatie is geen loon om voor je kinderen te zorgen.
En geen kijk- en luistergeld.

Ik hoop werkelijk dat al die jongetjes in dit topic die zo goed weten hoe vreselijk en onbetrouwbaar en geldbelust vrouwen zijn, nooit beginnen aan een duurzame relatie en al zeker niet aan kinderen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_184396860
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 13:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Alimentatie is geen loon om voor je kinderen te zorgen.
Dat zeg ik toch ook niet. Alimentatie is bedoelt om kosten te delen. Ik zeg juist dat vrouwen geen kinderen moeten nemen als ze ook een loon willen voor de verzorging.
pi_184396917
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 13:59 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En geen kijk- en luistergeld.

Ik hoop werkelijk dat al die jongetjes in dit topic die zo goed weten hoe vreselijk en onbetrouwbaar en geldbelust vrouwen zijn, nooit beginnen aan een duurzame relatie en al zeker niet aan kinderen.
En ik hoop dat de man die het ongeluk heeft om met jou te trouwen weet dat hij als hij gaat scheiden moet stoppen met roken en zelfs geen simpele dingen zoals aardappelpuree mag kopen zodat hij jou partner-aliminatie kan betalen.

quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 10:12 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Hij kan beter een kilo aardappels kopen en zelf puree maken.
En stoppen met roken, dat geeft ook nogal wat ruimte.
Tjonge jonge.
  maandag 14 januari 2019 @ 14:04:41 #111
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_184396935
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 13:59 schreef Atak het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook niet. Alimentatie is bedoelt om kosten te delen. Ik zeg juist dat vrouwen geen kinderen moeten nemen als ze ook een loon willen voor de verzorging.
Ja, want als ze wel kinderen krijgen betekent dat ook gelijk dat ze alleen voor alle kosten mogen opdraaien?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 14 januari 2019 @ 14:05:10 #112
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_184396940
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 13:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Alimentatie is geen loon om voor je kinderen te zorgen.
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 13:59 schreef Atak het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook niet. Alimentatie is bedoelt om kosten te delen. Ik zeg juist dat vrouwen geen kinderen moeten nemen als ze ook een loon willen voor de verzorging.
Nee maar als je verder geen omkijken hebt omdat de ander die taak alleen op zich moet nemen ben je toch wel een zakkenwasser als je over centen gaat zeuren. Als hij vindt dat hij te weinig inkomen heeft moet hij daar iets aan doen ipv gaan zeuren wat hij kwijt is aan een gezin wat hij zelf gesticht heeft.
  maandag 14 januari 2019 @ 14:05:56 #113
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_184396951
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 13:59 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En geen kijk- en luistergeld.

Ik hoop werkelijk dat al die jongetjes in dit topic die zo goed weten hoe vreselijk en onbetrouwbaar en geldbelust vrouwen zijn, nooit beginnen aan een duurzame relatie en al zeker niet aan kinderen.
En dat ze onder huwelijkse voorwaarden trouwen..... anders moet je voor je het weet je dikke BMW nog delen :'(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 14 januari 2019 @ 14:06:45 #114
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_184396967
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 14:05 schreef the-eye het volgende:

[..]

Nee maar als je verder geen omkijken hebt omdat de ander die taak alleen op zich moet nemen ben je toch wel een zakkenwasser als je over centen gaat zeuren. Als hij vindt dat hij te weinig inkomen heeft moet hij daar iets aan doen ipv gaan zeuren wat hij kwijt is aan een gezin wat hij zelf gesticht heeft.
Klopt, daarbij kan hij ook gewoon een groter deel van de zorgtaak op zich nemen.
Hij woont er zo te zien ruim genoeg voor.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_184397004
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 14:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, want als ze wel kinderen krijgen betekent dat ook gelijk dat ze alleen voor alle kosten mogen opdraaien?
Snap jij je zelf nog een beetje of niet? Tijd van de maand denk ik. _O-
  maandag 14 januari 2019 @ 14:13:57 #116
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_184397073
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 14:09 schreef Atak het volgende:

[..]

Snap jij je zelf nog een beetje of niet? Tijd van de maand denk ik. _O-
Ik snap mezelf uitstekend.
Dat laatste zou wel bijzonder zijn...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_184397081
Nou ja, kinderen maken gaat soms wel heel gemakkelijk, maar denk niet dat veel mensen erover nadenken hoelang je verantwoordelijk bent en hoeveel een kind eigenlijk kost. Heb ooit ergens gelezen dat een kind gewoon alles bij elkaar een ton kost aan levensonderhoud, school enz enz.

Nu moet ik wel zeggen 900 is wel heel veel voor 2 kinderen, ben echt geen 450 euro per maand aan mijn dochter aan kosten kwijt.
  Grootste baggeraar 2022 maandag 14 januari 2019 @ 14:14:59 #118
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_184397094
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 14:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

En dat ze onder huwelijkse voorwaarden trouwen..... anders moet je voor je het weet je dikke BMW nog delen :'(
Ik had ook zoeen ex. Gelukkig nooit getrouwd of geregistreerd geweest. Mevrouw wilde nooit werken. Wel elke maand het volledig beheer over alle financiële zaken van het huishouden hebben. Liet mijn zorgtoeslag naar haar rekening verdwijnen. Regelde het fiscaal dat mijn teruggave bij haar terecht kwam. Soupeerde meer dan 10000,- op van de gezamenlijke rekening binnen een jaar. Verkocht nog liever haar auto (die ze notabene van mijn vader gekregen had) dan dat ze een maand via een uitzendbureau ging werken om een te hoge belasting teruggave terug te betalen. Klaagde dat ik te weinig verdiende. Hield het zelf bij de hele dag twitteren.

Dat soort vrouwen zijn er maar al te veel. Van die banktaarten die denken dat ze een godsgeschenk aan de man zijn en daarom het beste van het beste verdienen, terwijl ze zelf geen fuck presteren.

En dat soort vrouwen gaat dan achteraf het handje ophouden? Ga maar werken. Het is niet de schuld van de man dat jij nooit een flikker hebt willen uitvoeren.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Moderator maandag 14 januari 2019 @ 14:15:14 #119
5428 crew  miss_sly
pi_184397101
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 14:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik snap mezelf uitstekend.
Dat laatste zou wel bijzonder zijn...
Je bent een vrouw, ergo...
Tenminste, zo denkt een aantal simpele zielen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 14 januari 2019 @ 14:15:44 #120
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_184397111
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 14:14 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Nou ja, kinderen maken gaat soms wel heel gemakkelijk, maar denk niet dat veel mensen erover nadenken hoelang je verantwoordelijk bent en hoeveel een kind eigenlijk kost. Heb ooit ergens gelezen dat een kind gewoon alles bij elkaar een ton kost aan levensonderhoud, school enz enz.

Nu moet ik wel zeggen 900 is wel heel veel voor 2 kinderen, ben echt geen 450 euro per maand aan mijn dochter aan kosten kwijt.
Dat bedrag van een ton werd 15 jaar geleden ook al genoemd, en het is er niet goedkoper op geworden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator maandag 14 januari 2019 @ 14:16:32 #121
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_184397129
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 14:14 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ik had ook zoeen ex. Gelukkig nooit getrouwd of geregistreerd geweest. Mevrouw wilde nooit werken. Wel elke maand het volledig beheer over alle financiële zaken van het huishouden hebben. Liet mijn zorgtoeslag naar haar rekening verdwijnen. Regelde het fiscaal dat mijn teruggave bij haar terecht kwam. Soupeerde meer dan 10000,- op van de gezamenlijke rekening binnen een jaar. Klaagde dat ik te weinig verdiende. Hield het zelf bij de hele dag twitteren.

Dat soort vrouwen zijn er maar al te veel. Van die banktaarten die denken dat ze een godsgeschenk aan de man zijn en daarom het beste van het beste verdienen, terwijl ze zelf geen fuck presteren.

En dat soort vrouwen gaat dan achteraf het handje ophouden? Ga maar werken. Het is niet de schuld van de man dat jij nooit een flikker hebt willen uitvoeren.
Is het over met river? :o
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_184397141
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 14:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat bedrag van een ton werd 15 jaar geleden ook al genoemd, en het is er niet goedkoper op geworden.
Nee kinderen zijn wel prijzig, maar is natuurlijk ook hoe duur je het zelf maakt, mijn dochter had met 3 maand echt geen Nike schoentjes nodig
  maandag 14 januari 2019 @ 14:18:02 #123
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_184397147
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 14:14 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ik had ook zoeen ex. Gelukkig nooit getrouwd of geregistreerd geweest. Mevrouw wilde nooit werken. Wel elke maand het volledig beheer over alle financiële zaken van het huishouden hebben. Liet mijn zorgtoeslag naar haar rekening verdwijnen. Regelde het fiscaal dat mijn teruggave bij haar terecht kwam. Soupeerde meer dan 10000,- op van de gezamenlijke rekening binnen een jaar. Klaagde dat ik te weinig verdiende. Hield het zelf bij de hele dag twitteren.

Dat soort vrouwen zijn er maar al te veel. Van die banktaarten die denken dat ze een godsgeschenk aan de man zijn en daarom het beste van het beste verdienen, terwijl ze zelf geen fuck presteren.

En dat soort vrouwen gaat dan achteraf het handje ophouden? Ga maar werken. Het is niet de schuld van de man dat jij nooit een flikker hebt willen uitvoeren.
Waarom laat je dat gebeuren?
Wij zijn getrouwd, hebben een kind samen en een forse hypotheek, maar we hebben geen toegang tot elkaars rekeningen, alleen beide tot de gezamenlijke rekeningen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator maandag 14 januari 2019 @ 14:18:20 #124
5428 crew  miss_sly
pi_184397150
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 14:14 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ik had ook zoeen ex. Gelukkig nooit getrouwd of geregistreerd geweest. Mevrouw wilde nooit werken. Wel elke maand het volledig beheer over alle financiële zaken van het huishouden hebben. Liet mijn zorgtoeslag naar haar rekening verdwijnen. Regelde het fiscaal dat mijn teruggave bij haar terecht kwam. Soupeerde meer dan 10000,- op van de gezamenlijke rekening binnen een jaar. Klaagde dat ik te weinig verdiende. Hield het zelf bij de hele dag twitteren.

Dat soort vrouwen zijn er maar al te veel. Van die banktaarten die denken dat ze een godsgeschenk aan de man zijn en daarom het beste van het beste verdienen, terwijl ze zelf geen fuck presteren.

En dat soort vrouwen gaat dan achteraf het handje ophouden? Ga maar werken. Het is niet de schuld van de man dat jij nooit een flikker hebt willen uitvoeren.
Ik had zo'n man. Knap was ie, en populair, en godsgruwelijk lui. Vrij dure accessoire wel. Ik werkte ruim 40 uur per week en hij dacht na over welke studie hij misschien nog wel eens ooit wilde gaan doen...

Zowel bij mannen als bij vrouwen zitten uitzuigers en profiteurs. Mensen die dat niet kunnen zien, zijn niet serieus te nemen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Grootste baggeraar 2022 maandag 14 januari 2019 @ 14:19:01 #125
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_184397160
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 14:16 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Is het over met river? :o
Nee gek, ik heb het over mijn ex van tig jaar geleden.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')