Die kwam mij bekend voor:quote:Op woensdag 6 februari 2019 22:08 schreef Peterselieman het volgende:
nog maar een haven
[ afbeelding ]
https://goo.gl/maps/hE2sShbXcDQ2quote:
Haha, Duiven en ik na de tip maar denken wat ik toch aanmoet met Bert is al tip.quote:Op donderdag 7 februari 2019 23:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Parkeerdek Lidl en Heilige Remigiuskerk, Duiven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
Ik had zelf even kort gegoogeld en zag hem niet bij de eerste vijf staan, dus toen dacht ik: ah, mooi, genoeg ruis op de lijn om het in beeld te laten staan.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 17:50 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ik was net te traag. Naam op het gebouw maakt het wel makkelijker.
Ik zoek meestal op afbeeldingen en daar stond hij in de eerste twee rijen met resultaten.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 18:44 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik had zelf even kort gegoogeld en zag hem niet bij de eerste vijf staan, dus toen dacht ik: ah, mooi, genoeg ruis op de lijn om het in beeld te laten staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |