SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#thisis4thep(l)ayers
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
De demo is echt briljant.quote:Op maandag 14 januari 2019 10:22 schreef RickoKun het volgende:
Ik ga die demo niet spelen
Wil niks gespoiled hebben. Hoor al genoe positieve verhalen.
Niet dat er veel gespoilerd kan worden hoor, gewoon de eerste 5 min van Re2, that's it.quote:Op maandag 14 januari 2019 10:22 schreef RickoKun het volgende:
Ik ga die demo niet spelen
Wil niks gespoiled hebben. Hoor al genoe positieve verhalen.
Dat vond ik in t begin ook, maar halverwege (richting driekwart) begon ik de interesse te verliezen. Met name door t combat systeem. wat me ging frustreren. Qua artwork en verhaal wel erg mooi.quote:Op maandag 14 januari 2019 08:58 schreef Kaizen_ het volgende:
Afgelopen weekend een uurtje Child of Light gespeeld. Bazenspel.
Nog altijd duurder dan op launchquote:Op maandag 14 januari 2019 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ni no kuni 2 voor 12 euro gezien vandaag.
Dat was toch wel een aangename verrassing inderdaad.quote:Op maandag 14 januari 2019 16:07 schreef DKUp het volgende:
Gratis bij de Media Markt Genot![]()
Je kreeg je geld gewoon terug en de standaard editie "gratis".
Nicequote:Op maandag 14 januari 2019 16:07 schreef DKUp het volgende:
Jammer dat de game tegen viel. Maar wel tof dat CEX er 40 euro voor betaalde.quote:Op maandag 14 januari 2019 16:07 schreef DKUp het volgende:
Artwork is ge-wel-dig. Ik hou van dit soort kuntwerkjes, inclusief de rijmpjes.quote:Op maandag 14 januari 2019 11:52 schreef Ang3l het volgende:
Dat vond ik in t begin ook, maar halverwege (richting driekwart) begon ik de interesse te verliezen. Met name door t combat systeem. wat me ging frustreren. Qua artwork en verhaal wel erg mooi.
Ni Nu Kuni 1 was een mooi voorbeeld van 'n spel wat ik geweldig vond ik het begin, maar al snel beu raakte.. Vandaar dat ik #2 toch maar oversla.quote:Op maandag 14 januari 2019 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ken het alleen omdat een aantal het er hier steeds over hadden.quote:Op maandag 14 januari 2019 16:41 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Ni Nu Kuni 1 was een mooi voorbeeld van 'n spel wat ik geweldig vond ik het begin, maar al snel beu raakte.. Vandaar dat ik #2 toch maar oversla.
NNK2 is stukken beter dan 1. Combat is leuker en je hebt toch minder het idee dat je een boodschappenjongen bent.quote:Op maandag 14 januari 2019 16:41 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Ni Nu Kuni 1 was een mooi voorbeeld van 'n spel wat ik geweldig vond ik het begin, maar al snel beu raakte.. Vandaar dat ik #2 toch maar oversla.
das geen geld, waar?quote:Op maandag 14 januari 2019 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
die hier heeft echt niets liggen qua boeiende gamesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |