abonnement Unibet Coolblue
pi_184388162
Waarom zien mensen alles wat geschreven staat in boeken als de waarheid? Ik heb dit altijd al gek gevonden, boeken zijn namelijk ook geschreven door mensen dus er staan ook fouten in. En niet alleen fouten, maar ook meningen natuurlijk. En boeken verouderen ook snel. Dus je hebt eigenlijk altijd verouderde informatie, zie je goed bij papieren kranten bvb.
Nouja dit is een beetje mijn zondagavond hersenscheet.
pi_184388245
Alles wat Dan Brown geschreven heeft, is de waarheid!
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zondag 13 januari 2019 @ 22:56:41 #3
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_184388582
Omdat sommige mensen niet nadenken :+ “Ja maar het was op tv/het stond in de krant/ik las het op Wikipedia ;(

Maar ook omdat je soms zelf te weinig van een onderwerp af weet. Als je meerdere bronnen leest kun je vergelijken en is het makkelijker om kritisch te zijn.
With the stars as her umbrella
pi_184389345
Of het nu boeken, televisie of het internet betreft, altijd kritisch nadenken over zaken en meerdere bronnen raadplegen.

Ik denk eerder dat kritisch nadenken het probleem is, dan een bepaalde bron.

Het blindelings volgen van een bepaald boek gebeurt trouwens meer bij specifieke groeperingen. Daar zijn er nog veel van ook.

[ Bericht 0% gewijzigd door steelhead op 13-01-2019 23:46:16 ]
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_184389430
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 23:35 schreef steelhead het volgende:
Of het nu boeken, televisie of het internet betreft, altijd kritisch nadenken over zaken en meerdere bronnen raadplegen.

Ik denk eerder dat kritisch nadenken het probleem is, dan een bepaalde bron.

Het blindelings volgen van een bepaald boek gebeurd trouwens meer bij specifieke groeperingen. Daar zijn er nog veel van ook.
GebeurT.
pi_184389502
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 23:41 schreef loni55 het volgende:

[..]

GebeurT.
Ah ok. Thx.

Of je gebeurd of gebeurt moet gebruiken, hangt ervan af: gaat het om iets wat op dit moment plaatsvindt, of om iets wat al heeft plaatsgevonden? Als het nog plaatsvindt, is gebeurt met een t juist.

• Het gebeurt in een andere stad.

Als het al heeft plaatsgevonden, is gebeurd met een d juist.

• Het is gebeurd in een andere stad.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_184391174
Als je meerdere bronnen leest kun je vergelijken en is het makkelijker om kritisch te zijn.
  maandag 14 januari 2019 @ 12:29:14 #8
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_184395526
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 22:56 schreef -Miauw- het volgende:
Omdat sommige mensen niet nadenken :+ “Ja maar het was op tv/het stond in de krant/ik las het op Wikipedia ;(

Maar ook omdat je soms zelf te weinig van een onderwerp af weet. Als je meerdere bronnen leest kun je vergelijken en is het makkelijker om kritisch te zijn.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_184396855
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 22:56 schreef -Miauw- het volgende:
Omdat sommige mensen niet nadenken :+ “Ja maar het was op tv/het stond in de krant/ik las het op Wikipedia ;(

Maar ook omdat je soms zelf te weinig van een onderwerp af weet. Als je meerdere bronnen leest kun je vergelijken en is het makkelijker om kritisch te zijn.
Veel mensen dan ;) ik hoor het regelmatig voorbij komen namelijk.
  dinsdag 15 januari 2019 @ 14:42:18 #10
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_184416208
Veel mensen hebben hun identiteit aan een geloof verbonden. Als men met valide argumenten die geloof bekritiseert, dan voelen ze vaak aangetast in hun identiteit. Dus ze zeggen dan maar dat het geschreven staat als (uiteraard waardeloze) tegenargument.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')