de keizer is er vandoor met je katquote:Op zondag 13 januari 2019 21:54 schreef caleidoscopisch het volgende:
Ik ben ergens achter gekomen..
Ik moet nodig boodschappen doen
Ben alleen beetje blut maar er komt een tijd dat ik ontbijt als een keizer🤠cowboy ook goed
Kon de keizer niet vinden
Ben actief vegetariėr naast negers eet ik ook niet iets wat ooit dier was maar bedankt voor het creatief mee denkenquote:Op zondag 13 januari 2019 21:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
de negerzoen vervangen voor een everzwijnsnuit dan?
Hij is vegetariėrquote:Op zondag 13 januari 2019 21:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
de negerzoen vervangen voor een everzwijnsnuit dan?
Shit echt?? Dan moet ik zeker nu een hond aanschaffenquote:Op zondag 13 januari 2019 21:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
de keizer is er vandoor met je kat
drie pond graskaas?quote:Op zondag 13 januari 2019 21:56 schreef caleidoscopisch het volgende:
[..]
Ben actief vegetariėr naast negers eet ik ook niet iets wat ooit dier was maar bedankt voor het creatief mee denken
ja die mogen toch gewoon vis eten?quote:
Vissen hebben ook rechten🐡quote:Op zondag 13 januari 2019 21:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja die mogen toch gewoon vis eten?
en planten?quote:Op zondag 13 januari 2019 22:00 schreef caleidoscopisch het volgende:
[..]
Vissen hebben ook rechten🐡
Vegetariėr is vegetariėr geen vis geen vlees geen insecten niet geen mensen, uitzonderingen daar gelaten
Bacon, gammon steak, Cumberland sausage, fried eggs, fried tomatoes, baked beans, rolls. Jus d'orange om het weg te spoelen.quote:
Platen mag maar wat je oogst moet je gebruiken of biologisch vermiteren en zo min mogelijk de natuur verstoren neem nou paksoy als je die top bladeren af snijd groeien er weer verse bladeren aan dus je verstoord de natuur nietquote:
Sorry ik pasquote:Op zondag 13 januari 2019 22:02 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Bacon, gammon steak, Cumberland sausage, fried eggs, fried tomatoes, baked beans, rolls. Jus d'orange om het weg te spoelen.
Neen.quote:Op zondag 13 januari 2019 21:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja die mogen toch gewoon vis eten?
Goed idee wanneer kom je die brengen? Ik moet morgen om 7 uur opquote:
oke dan zou ik voor paksoi gaan palingquote:Op zondag 13 januari 2019 22:05 schreef caleidoscopisch het volgende:
[..]
Platen mag maar wat je oogst moet je gebruiken of biologisch vermiteren en zo min mogelijk de natuur verstoren neem nou paksoy als je die top bladeren af snijd groeien er weer verse bladeren aan dus je verstoord de natuur niet
ja zeehonden eten toch ook gewoon visquote:
Klopt maar ik ben als mietje wel uit de kast gekomenquote:
Zeehonden zijn niet vegetarischquote:Op zondag 13 januari 2019 22:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja zeehonden eten toch ook gewoon vis
maar dan mag je nog minder dan een zeehond heb je daar wel bij stil gestaanquote:Op zondag 13 januari 2019 22:08 schreef caleidoscopisch het volgende:
[..]
Zeehonden zijn niet vegetarisch
Wat heeft paling hier mee te makenquote:Op zondag 13 januari 2019 22:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oke dan zou ik voor paksoi gaan paling
Alsof dat een prestatie is.quote:Op zondag 13 januari 2019 22:08 schreef caleidoscopisch het volgende:
[..]
Klopt maar ik ben als mietje wel uit de kast gekomen
oh niks maar ik wou jou gewoon even tussen neus en lippen door paling noemen snap jequote:Op zondag 13 januari 2019 22:09 schreef caleidoscopisch het volgende:
[..]
Wat heeft paling hier mee te maken
Behalve dat een vegetariėr paling niet mag eten
Een zeehond overleeftquote:Op zondag 13 januari 2019 22:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
maar dan mag je nog minder dan een zeehond heb je daar wel bij stil gestaan
sinds wanneer mogen zeehonden GODVERDOMME niet meer op FOK!?quote:Op zondag 13 januari 2019 22:11 schreef caleidoscopisch het volgende:
[..]
Een zeehond overleeft
Wij mogen kiezen hoe we dat doen
Wie mag er meer?
Een zeehond mag niet op FOK!
Wie word hier benadeeld?
Ik snap he fuck t hele kut maalquote:Op zondag 13 januari 2019 22:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oh niks maar ik wou jou gewoon even tussen neus en lippen door paling noemen snap je
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |