abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 13 januari 2019 @ 19:44:01 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_184384331
Ben ik de enige die de proeven saai vind?
Ik vind vooral het einde eigenlijk leuk als je ziet wie er uit gaat :D
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  zondag 13 januari 2019 @ 19:45:15 #2
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_184384356
Opdrachten hé. Tis geen Robinson.

Maar je hebt natuurlijk gelijk. In vergelijking met 10 jaar geleden is de creativiteit (en het budget) goed kwijtgeraakt.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  Moderator zondag 13 januari 2019 @ 20:18:59 #3
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_184385061
Dat kan.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_184388543
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 20:18 schreef Renesite het volgende:
Dat kan.
Wat is je antwoord op de vraag van TS?
pi_184393537
Ik vind de opdrachten niet saai, maar wel zijn er elk jaar steeds meer opdrachten die sowieso gedoemd zijn om te mislukken, waarin de mol eigenlijk niets hoeft te doen. Ik hou daar nooit zo van, want 9 van de 10 keer blijkt dan bij de ontknoping dat de mol inderdaad nauwelijks wat gedaan heeft. Die nummercode deze week met het rekenen; die opdracht zou zonder mol ook gewoon mislukt zijn. Zelfde als het fietsen vorige week; dat ze nog wat geld hadden, was puur toeval.

Meer opdrachten waarin de mol zich niet kan verschuilen achter chaos en ingewikkeldheid zijn wel welkom.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_184393928
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 10:21 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind de opdrachten niet saai, maar wel zijn er elk jaar steeds meer opdrachten die sowieso gedoemd zijn om te mislukken, waarin de mol eigenlijk niets hoeft te doen. Ik hou daar nooit zo van, want 9 van de 10 keer blijkt dan bij de ontknoping dat de mol inderdaad nauwelijks wat gedaan heeft. Die nummercode deze week met het rekenen; die opdracht zou zonder mol ook gewoon mislukt zijn. Zelfde als het fietsen vorige week; dat ze nog wat geld hadden, was puur toeval.

Meer opdrachten waarin de mol zich niet kan verschuilen achter chaos en ingewikkeldheid zijn wel welkom.
Daarom was die laatste opdracht weer goed...

Idem als in de boot op de rivier vorig jaar, of in het theater.
  Redactie Sport maandag 14 januari 2019 @ 11:04:45 #7
274204 crew  Mexicanobakker
pi_184394103
Die laatste opdracht zijn het beste type opdrachten. De tweede opdracht was niet leuk voor de kijker.

Al vond ik de eerste opdracht in principe prima, al bleek het rekenwerk belachelijk lastig
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_184416122
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 11:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die laatste opdracht zijn het beste type opdrachten. De tweede opdracht was niet leuk voor de kijker.

Al vond ik de eerste opdracht in principe prima, al bleek het rekenwerk belachelijk lastig
Ik vond dat rekenwerk juist wel meevallen. Ja, het is lastig als je allemaal door elkaar gaat staan kwekken. Maar met minimale organisatie kun je zo'n opdracht al een stuk beter doen. 1 iemand die de gegevens op de grond 'verzamelt', 1 iemand die ze bij de fotoploeg gaat halen, 1 iemand die ze steeds bij elkaar optelt, en dan kun je nog voor elke rol een back-up maken.
't Echte en 't ware!
  One tough cookie zaterdag 19 januari 2019 @ 19:32:12 #9
169210 liesje1979
pi_184497160
Eens, dit jaar valt me zo tegen tot nu toe. Vroegah was de laseropdracht een van de hoogtepunten van het seizoen, nu was het nog niet eens een beetje spannend. En gewoon in aflevering 1 al bondjes enzo laat dat lekker uit de uitzendingen ofzo. :') Ik hoopte dat ze wat meer het shock effect zouden opzoeken na vorig jaar de verrassing dat ze allemaal in andere landen zaten maar tot nu toe vind ik het allemaal heel matig. Misschien wordt het nog spannend, ik hoop het, maar misschien ben ik door de Vlaamse mol wel gewoon verwend en verpest. :+
  ESF Reporter zaterdag 19 januari 2019 @ 21:48:59 #10
87554 Cee
Welluk?
pi_184500667
Het zijn tot nu toe saaie puzzels, meestal opdrachten die bij wijze van spreken ook op een industrieterrein of in een park hier in Nederland gehouden kunnen worden. Er wordt niks met de locatie, de mensen, de geschiedenis van het land gedaan.
pi_184501129
Sommigen zijn niet heel interessant, idd. Het mag af en toe wel wat spectaculairder.
  One tough cookie zaterdag 19 januari 2019 @ 23:38:25 #12
169210 liesje1979
pi_184503482
Het pakt me gewoon niet, en dat vind ik zo jammer want ik laat me zo graag meeslepen door dit programma.

De opdrachten van vandaag, mja, ik vond het net weer niet eigenlijk. Qua waslijn opdracht vond ik het contact met de locals leuk, dat moet gezegd worden. Maar verder, ik wil rennende, krijsende, zwetende kandidaten zien, die hun uiterste best doen bij zo'n opdracht. :D

Verder: Jenga. :')

De laatste opdracht was op zich ook nog best aardig, maar totaaaaaal niet spannend.

En toen kwam de test en toen dacht ik OOOOOOOOOOOOOOEEEEH! Leuk gevonden maar als ze nou toch eens een opdracht hadden gedaan met die lampen, dat zou spectaculair zijn geweest.
  Moderator zaterdag 19 januari 2019 @ 23:46:58 #13
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_184503677
De opdrachten zijn gewoon heel slecht bedacht, creatieve armoede. Er zijn amper nog spectaculaire opdrachten en dat lijkt me vooral te komen omdat ze anders geen BN-ers meer kunnen vinden die mee willen doen.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  One tough cookie zaterdag 19 januari 2019 @ 23:50:13 #14
169210 liesje1979
pi_184503730
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 23:46 schreef Mike het volgende:
De opdrachten zijn gewoon heel slecht bedacht, creatieve armoede. Er zijn amper nog spectaculaire opdrachten en dat lijkt me vooral te komen omdat ze anders geen BN-ers meer kunnen vinden die mee willen doen.
Ze moeten het gewoon net als onze zuiderburen met onbekende mensen doen, dat is echt zo ontzettend veel toffer. Ik vind het echt zonde dat de NL versie zo is geworden.
pi_184510909
Die Jenga opdracht was wel echt een dieptepunt. Het is jammer dat ze in de opdrachten niet meer van het land zelf laten zien. De 1e opdracht was nog leuk in die wijk met het verzamelen van de was, de andere twee opdrachten had je gewoon in Nederland kunnen draaien.

Ook de wachtkamer en de laser opdracht in de vorige aflevering waren niet heel bijzonder en had je gewoon in Nederland kunnen doen.
pi_184515376
ik deel de mening en kijk dit jaar niet echt
pi_184515785
Toch grappig dat de mensen die het saai vinden toch uitgebreid meekijken en meelezen en meedenken wie de Mol kan zijn.
Als je het saai vind of gewoon het programma niet leuk vind kijk dan niet en laat de mensen lekker die het wel leuk vinden en creatief zijn om te ondekken wie de Mol zou kunnen zijn :)
  Moderator zondag 20 januari 2019 @ 18:50:07 #18
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_184516817
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 18:10 schreef 0108daniel het volgende:
Toch grappig dat de mensen die het saai vinden toch uitgebreid meekijken en meelezen en meedenken wie de Mol kan zijn.
Als je het saai vind of gewoon het programma niet leuk vind kijk dan niet en laat de mensen lekker die het wel leuk vinden en creatief zijn om te ondekken wie de Mol zou kunnen zijn :)
Iedereen vindt het leuk om de Mol te ontmaskeren, anders zouden we niet kijken. Dat staat toch los van dat het niveau van de opdrachten dit jaar bedroevend is?
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_184517432
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 18:50 schreef Mike het volgende:

[..]

Iedereen vindt het leuk om de Mol te ontmaskeren, anders zouden we niet kijken. Dat staat toch los van dat het niveau van de opdrachten dit jaar bedroevend is?
Dat bedoel ik ook niet.
Bedoel meer het feit dat de mensen die het saai vinden en toch niet kijken naar het programma, maar vervolgens wel meepraten over wie de Mol kan zijn en daarna zeggen dat de opdrachten saai zijn.
pi_184559091
Zou kunnen. Zou het af kunnen hangen van hoeveel seizoenen je het al volgt?
Zelf is dit pas het derde of vierde seizoen dat ik het volg en ik vind het nog wel geinig allemaal. Beetje spijt dat ik 't niet eerder ben gaan volgen.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')