abonnement Unibet Coolblue
pi_184382395
Ik heb een probleem met mezelf.
Ik walg van mezelf. Herkent iemand dit?
Ik krijg steeds naar mijn hoofd geworpen dat ik moet leren om van mezelf te "houden" dat ik lief voor mezelf moet zijn en dat ik respect moet hebben en dat samengevat meer eigen waarde.

Heel leuk allemaal maar: hoe dan?
Met mij kan je alle kanten op, nou ja de goede daargelaten.
pi_184382414
Om die vraag te beantwoorden is het natuurlijk de vraag; waarom walg je van jezelf?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2019 18:17:09 ]
  zondag 13 januari 2019 @ 18:18:03 #3
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_184382435
“Je moet van jezelf houden”... wat een walgelijke uitspraak :r
#KICKOUTZP
pi_184382567
Ik walg van mezelf om dat ik een mislukking ben ik ban vanaf mijn 10e uit huis geplaatst omdat ik psychische problemen heb ik ben nu 23. Ik heb overal hulp bij nodig en de dingen waar ik geen hulp bij heb mislukken. Ik leef van jullie belastings geld en ben 100 % arbeidsongeschikt ik krijg veel begeleiding en slik super veel medicatie. Ben niet gelukkig en lijd meer dan ik tevreden ben, ben ook nog bij elke virus ziek op bed.
Ik heb geen school af gemaakt en ben dus niks waard hoe kan ik mezelf dan accepteren

Ik kan beter dood gaan denk ik altijd
Met mij kan je alle kanten op, nou ja de goede daargelaten.
  zondag 13 januari 2019 @ 18:26:20 #5
483330 Rhylian
Ik in het kort
pi_184382600
Hallo caleidoscopisch ik ken het zelf ook. En ik heb er ook moeite mee. Eerlijk gezegd. Ik vraag me inderdaad af hoe, net als jij.

Op mijn meest postivieve punt van mijn leven was ik tevreden met mijzelf. Maar niet dat ik van mezelf hield of echt blij was dat ik ik was. Ik kon gewoon tegen mezelf aan kijken.

Weet niet of het voor jou ook zo is maar heb heel vaak dat dingen die ik als positief beschouw aan anderen en die complimenteer, dat ik daar voor mezelf zoiets van heb van "nou ja zo speciaal is het niet dat ik dit of dat doe". En vindt het ook moeilijk anderen te geloven als ze positief over me zijn.

Misschien de positive dingen in ieder geval die je hebt voor jezelf proberen te benadrukken?
Moeilijke periode en erg eenzaam ook. Probeer me te kunnen uitten zodat ik verder kan
pi_184382623
Heftig verhaal zeg. Dan snap ik dat je daar enorm mee worsteld. Aan de andere kant; een echte mislukking zou je in mijn ogen geweest zijn als je voor deze situatie gekozen zou hebben, maar die is je (genetisch) ook maar in de schoot geworpen toch?

Wat zijn dingen waar je (enigszins) plezier uit haalt?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2019 18:28:00 ]
pi_184382706
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 18:26 schreef Rhylian het volgende:
Hallo caleidoscopisch ik ken het zelf ook. En ik heb er ook moeite mee. Eerlijk gezegd. Ik vraag me inderdaad af hoe, net als jij.

Op mijn meest postivieve punt van mijn leven was ik tevreden met mijzelf. Maar niet dat ik van mezelf hield of echt blij was dat ik ik was. Ik kon gewoon tegen mezelf aan kijken.

Weet niet of het voor jou ook zo is maar heb heel vaak dat dingen die ik als positief beschouw aan anderen en die complimenteer, dat ik daar voor mezelf zoiets van heb van "nou ja zo speciaal is het niet dat ik dit of dat doe". En vindt het ook moeilijk anderen te geloven als ze positief over me zijn.

Misschien de positive dingen in ieder geval die je hebt voor jezelf proberen te benadrukken?
Ik ben zelf ook heel complimenteus
En inderdaat als iemand dat bij mij zegt denk ik meteen zal hij wel niet menen.
Ik heb een keer al mijn goede eigenschappen opgeschreven en vond dat ik een neutraal persoon was
Daarna, niet zo slim ben ik mijn negatieve beeld op gaan schrijven en die won glansrijk
Met mij kan je alle kanten op, nou ja de goede daargelaten.
  zondag 13 januari 2019 @ 18:30:13 #8
483330 Rhylian
Ik in het kort
pi_184382707
Wow lees je korte update net en moet zeggen veel dingen die jou dwars zitten heb ik helaas ook. Alleen fysiek valt het mee en heb dankzij medicatie nu wel een baan. Geen hoogwaardige baan. Maar hoef me in ieder geval niet afhankelijk van de uitkering te voelen.
Moeilijke periode en erg eenzaam ook. Probeer me te kunnen uitten zodat ik verder kan
pi_184382727
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 18:27 schreef -mosrednA het volgende:
Heftig verhaal zeg. Dan snap ik dat je daar enorm mee worsteld. Aan de andere kant; een echte mislukking zou je in mijn ogen geweest zijn als je voor deze situatie gekozen zou hebben, maar die is je (genetisch) ook maar in de schoot geworpen toch?

Wat zijn dingen waar je (enigszins) plezier uit haalt?
Geluk van andere
Met mij kan je alle kanten op, nou ja de goede daargelaten.
  zondag 13 januari 2019 @ 18:31:53 #10
483330 Rhylian
Ik in het kort
pi_184382741
Oh wow dat doe ik dus ook. Trieste is toen ik me tevreden voelde met mezelf (dus ietwat gelukkig) had ik een relatie (wonder boven wonder) maar die is net recent na 14 jaar uit dus de zwarte gedachten zoals jij ze hebt komen weer boven ook
Moeilijke periode en erg eenzaam ook. Probeer me te kunnen uitten zodat ik verder kan
pi_184382772
Om even een gemeend compliment te geven TS; op basis van:

quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 18:24 schreef caleidoscopisch het volgende:

Ik kan beter dood gaan denk ik altijd
Vind ik het heel erg knap dat je er ondanks die emoties over praat hier en er vragen over stelt. En ondanks die emoties verder gaat.

Er zijn een hoop mensen die daar wat van kunnen leren. Ikzelf ook.
  zondag 13 januari 2019 @ 18:33:18 #12
483330 Rhylian
Ik in het kort
pi_184382774
Wat mij op moment wel rust geeft en zorgt dat ik niet helemaal opgeef zijn mijn huisdieren. Weet niet of jouw gezondheid dat toe laat maar mijn katten helpen mij echt
Moeilijke periode en erg eenzaam ook. Probeer me te kunnen uitten zodat ik verder kan
pi_184382796
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 18:30 schreef Rhylian het volgende:
Wow lees je korte update net en moet zeggen veel dingen die jou dwars zitten heb ik helaas ook. Alleen fysiek valt het mee en heb dankzij medicatie nu wel een baan. Geen hoogwaardige baan. Maar hoef me in ieder geval niet afhankelijk van de uitkering te voelen.
Maar ik heb ook nog eens het """geluk"""" dat ik voor 80% resistent ben voor medicatie.
Dus slik heel veel maar doet heel weinig
Met mij kan je alle kanten op, nou ja de goede daargelaten.
pi_184382811
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 18:31 schreef caleidoscopisch het volgende:

[..]

Geluk van andere
Dat vind ik oprecht knap van je. Toen ik in een duister hol zat voelde ik alleen maar afgunst als ik dat zag.

Heb je wel eens een baan gehad, of een studie gevolgd?
pi_184382833
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 18:33 schreef -mosrednA het volgende:
Om even een gemeend compliment te geven TS; op basis van:

[..]

Vind ik het heel erg knap dat je er ondanks die emoties over praat hier en er vragen over stelt. En ondanks die emoties verder gaat.

Er zijn een hoop mensen die daar wat van kunnen leren. Ikzelf ook.
Dank je maar ik moet eerlijk toe geven dat er wel contact is met de euthanasie kliniek
Met mij kan je alle kanten op, nou ja de goede daargelaten.
  zondag 13 januari 2019 @ 18:36:21 #16
483330 Rhylian
Ik in het kort
pi_184382853
Ja dat is echt vervelend erbij te hebben. Ik heb het geluk dat medicatie nog een beetje helpt en ik ben wonder boven wonder 44 nu al. Maar probeer misschien kleine dingen kracht uit te putten. Hoeft echt niet meteen dat je hotel de botel bent van jezelf (kan ik ook niet), maar mischien iets wat je graag doet en goed in bent dat je dat als basis gebruikt om je minder slecht te voelen?
Moeilijke periode en erg eenzaam ook. Probeer me te kunnen uitten zodat ik verder kan
pi_184382861
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 18:33 schreef Rhylian het volgende:
Wat mij op moment wel rust geeft en zorgt dat ik niet helemaal opgeef zijn mijn huisdieren. Weet niet of jouw gezondheid dat toe laat maar mijn katten helpen mij echt
Ik heb een psychiatrische hulp hond
Met mij kan je alle kanten op, nou ja de goede daargelaten.
pi_184382886
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 18:35 schreef caleidoscopisch het volgende:

[..]

Dank je maar ik moet eerlijk toe geven dat er wel contact is met de euthanasie kliniek
Imo niet heel raar dat je die mogelijkheden ook verkent. Wat ik wel erg zou vinden is als je dat als enige mogelijkheid ziet.
  zondag 13 januari 2019 @ 18:38:06 #19
483330 Rhylian
Ik in het kort
pi_184382904
Zorg goed voor die hond en dat is echt iets waar je tevreden mee kan zijn. Ik lees heel vaak hoe slecht mensen hun dieren verzorgen of achterlaten. Dat je dat niet doet is echt iets positiefs.
Moeilijke periode en erg eenzaam ook. Probeer me te kunnen uitten zodat ik verder kan
pi_184382909
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 18:34 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Dat vind ik oprecht knap van je. Toen ik in een duister hol zat voelde ik alleen maar afgunst als ik dat zag.

Heb je wel eens een baan gehad, of een studie gevolgd?
Nooit gewerkt zelfsde basisschool niet af gemaakt maar een heel hoog IQ dus qua kennis red ik het wel
Met mij kan je alle kanten op, nou ja de goede daargelaten.
pi_184382929
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 18:38 schreef Rhylian het volgende:
Zorg goed voor die hond en dat is echt iets waar je tevreden mee kan zijn. Ik lees heel vaak hoe slecht mensen hun dieren verzorgen of achterlaten. Dat je dat niet doet is echt iets positiefs.
Ik zorg goed voor mijn steunentoeverlaat
Met mij kan je alle kanten op, nou ja de goede daargelaten.
pi_184382948
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 18:38 schreef caleidoscopisch het volgende:

[..]

Nooit gewerkt zelfsde basisschool niet af gemaakt maar een heel hoog IQ dus qua kennis red ik het wel
Dan zit er op praktisch gebied wel een hoop in je, maar je hebt nooit de kans gehad om dat tot uiting te brengen. Lijkt me erg frustrerend. Speelt dat ook mee?
  zondag 13 januari 2019 @ 18:40:23 #23
483330 Rhylian
Ik in het kort
pi_184382962
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 18:38 schreef caleidoscopisch het volgende:

[..]

Nooit gewerkt zelfsde basisschool niet af gemaakt maar een heel hoog IQ dus qua kennis red ik het wel
Ik basisschool dan wel. Maar Havo niet en ik was er slim genoeg voor. Maar net zoals jij geef ik me nu nog de schuld dat ik dat niet afgemaakt heb. En dus niet iets waar ik blij van wordt.

Maar heb je dan wel een beetje sociale contacten die je redelijk vertrouwd?
Moeilijke periode en erg eenzaam ook. Probeer me te kunnen uitten zodat ik verder kan
pi_184382971
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 18:37 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Imo niet heel raar dat je die mogelijkheden ook verkent. Wat ik wel erg zou vinden is als je dat als enige mogelijkheid ziet.
Ik zie dat helaas voor mijn naaste als enige oplossing
Maar ik ben pas aan het begin, volgende maand mijn eerste screening
Met mij kan je alle kanten op, nou ja de goede daargelaten.
pi_184382980
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 18:40 schreef Rhylian het volgende:

[..]

Ik basisschool dan wel. Maar Havo niet en ik was er slim genoeg voor. Maar net zoals jij geef ik me nu nog de schuld dat ik dat niet afgemaakt heb. En dus niet iets waar ik blij van wordt.

Maar heb je dan wel een beetje sociale contacten die je redelijk vertrouwd?
Ik heb alleen mijn famillie
Met mij kan je alle kanten op, nou ja de goede daargelaten.
pi_184382999
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 18:39 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Dan zit er op praktisch gebied wel een hoop in je, maar je hebt nooit de kans gehad om dat tot uiting te brengen. Lijkt me erg frustrerend. Speelt dat ook mee?
Zeker ik ben een echte perfectionist en strever ik wil bewijzen en nuttig zijn
Met mij kan je alle kanten op, nou ja de goede daargelaten.
  zondag 13 januari 2019 @ 18:42:42 #27
483330 Rhylian
Ik in het kort
pi_184383016
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 18:40 schreef caleidoscopisch het volgende:

[..]

Ik zie dat helaas voor mijn naaste als enige oplossing
Maar ik ben pas aan het begin, volgende maand mijn eerste screening
Oh hoop dat je dat anders gaat zien. Niet voor je naasten gaan denken. Doe ik ook en ik reflecteer mijn negativiteit die ik over mezelf voel, dat zij dat ook wel moeten denken. Hoop dat jij dat niet doet
Moeilijke periode en erg eenzaam ook. Probeer me te kunnen uitten zodat ik verder kan
pi_184383023
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 18:40 schreef caleidoscopisch het volgende:

[..]

Ik zie dat helaas voor mijn naaste als enige oplossing
Maar ik ben pas aan het begin, volgende maand mijn eerste screening
Naaste of naasten?

En zou het maken van die beslissing dan voor hun zijn, of voor jezelf?

Hoe ziet je sociale kring eruit? Vrienden die je regelmatig ziet? Familie misschien?

Drink je wel eens wat op het terras met lekker weer, of ga je wel eens naar de bios? Poolen? Lezingen? Congressen?
pi_184383037
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 18:42 schreef caleidoscopisch het volgende:

[..]

Zeker ik ben een echte perfectionist en strever ik wil bewijzen en nuttig zijn
Bij en perfectionist betekent dit meestal ook hoge doelstellingen leggen. Doe jij dat ook?
pi_184383046
Je bent maar een mens. Een mens is niet perfect oftewel je maakt fouten. Vaak ben je pas achteraf daar van bewust. Het punt is hoe je ermee omgaat.
  zondag 13 januari 2019 @ 18:44:50 #31
483330 Rhylian
Ik in het kort
pi_184383061
Ikzelf heb 1 goede vriend en klein beetje contact maar met mijn moeder en stiefvader, dus die isolatie ken ik en het helpt niet.

Is er niet een bezigheid die je doet of interesseert waar je eventueel je contacten mee uit kunt breiden?
Moeilijke periode en erg eenzaam ook. Probeer me te kunnen uitten zodat ik verder kan
pi_184383077
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 18:42 schreef Rhylian het volgende:

[..]

Oh hoop dat je dat anders gaat zien. Niet voor je naasten gaan denken. Doe ik ook en ik reflecteer mijn negativiteit die ik over mezelf voel, dat zij dat ook wel moeten denken. Hoop dat jij dat niet doet
Ik heb 7 pogingen gedaan en elke keer mijn familie onder ogen moeten komen en geloof me dat is zwaar ze zijn dan boos blij verdrietig
Uiteindelijk boos
Met mij kan je alle kanten op, nou ja de goede daargelaten.
pi_184383123
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 18:43 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Naaste of naasten?

En zou het maken van die beslissing dan voor hun zijn, of voor jezelf?

Hoe ziet je sociale kring eruit? Vrienden die je regelmatig ziet? Familie misschien?

Drink je wel eens wat op het terras met lekker weer, of ga je wel eens naar de bios? Poolen? Lezingen? Congressen?
Naasten als broers en zussen vader en moeder en andere fam leden

Ik heb geen vrienden
Ik ga nooit wat drinken op een terrasje of naar de BIOS of wat dan ook
Met mij kan je alle kanten op, nou ja de goede daargelaten.
pi_184383149
[quote]1s.gif Op zondag 13 januari 2019 18:43 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Bij en perfectionist betekent dit meestal ook hoge doelstellingen leggen. Doe jij dat ook?
[/quot


Ja veel te hoog
Met mij kan je alle kanten op, nou ja de goede daargelaten.
pi_184383162
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 18:44 schreef loni55 het volgende:
Je bent maar een mens. Een mens is niet perfect oftewel je maakt fouten. Vaak ben je pas achteraf daar van bewust. Het punt is hoe je ermee omgaat.
Maar wat als JIJ de FOUT bent
Met mij kan je alle kanten op, nou ja de goede daargelaten.
pi_184383195
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 18:47 schreef caleidoscopisch het volgende:

[..]

Naasten als broers en zussen vader en moeder en andere fam leden

Ik heb geen vrienden
Ik ga nooit wat drinken op een terrasje of naar de BIOS of wat dan ook
Ik denk dat er veel voor je te halen valt als je vrienden zou hebben in het leven. In het kader van onderstaand;

quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 18:48 schreef caleidoscopisch het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 13 januari 2019 18:43 schreef -mosrednA het volgende:


Ja veel te hoog
Zou dat misschien een realistische doelstelling zijn?
  zondag 13 januari 2019 @ 18:50:45 #37
483330 Rhylian
Ik in het kort
pi_184383200
Ook lang niet gedaan zelf. En eerste stap het weer te doen is moelijk. Ga ik niet doen alsof het een eitje is. Maar in begin zul je je ook onwennig en je druk maken of je daar wel gewenst bent. Maar probeer iemand te leren kennen met wie je dit kan delen. Ik heb het geluk dat die ene vriend dat ook voor mij is. Daarom ben ik nu bezig na de breuk van mijn relatie heel langzaam een paar mensen toe te voegen aan mijn leven die ik dit ook mee kan delen
Moeilijke periode en erg eenzaam ook. Probeer me te kunnen uitten zodat ik verder kan
pi_184383237
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 18:44 schreef Rhylian het volgende:
Ikzelf heb 1 goede vriend en klein beetje contact maar met mijn moeder en stiefvader, dus die isolatie ken ik en het helpt niet.

Is er niet een bezigheid die je doet of interesseert waar je eventueel je contacten mee uit kunt breiden?
Ik ben dubbel genoeg boeddhist
Dat zou betekenen dat ik niet mag doden ook geen euthanasie
Ik sla bijv nooit een mug dood omdat die ook recht van leven heeft.
Ik zou kunnen kijken of er tempels in de buurt zijn waar ik aansluiting kan vinden.
Verder ben ik activist voor het internationale campain for tibet
Met mij kan je alle kanten op, nou ja de goede daargelaten.
pi_184383253
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 18:50 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Ik denk dat er veel voor je te halen valt als je vrienden zou hebben in het leven. In het kader van onderstaand;

[..]

Zou dat misschien een realistische doelstelling zijn?
Hoe krijg je vrienden???
Met mij kan je alle kanten op, nou ja de goede daargelaten.
pi_184383254
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 18:49 schreef caleidoscopisch het volgende:

[..]

Maar wat als JIJ de FOUT bent
Wat heb ik ermee te maken?
  zondag 13 januari 2019 @ 18:56:17 #41
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_184383316
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 18:52 schreef caleidoscopisch het volgende:

Verder ben ik activist voor het internationale campain for tibet
Ken je daar geen mensen van die je verder kunnen helpen?
Of je werkzaamheden iets uitbreiden in die richting?
Of juist iets anders erbij zoeken, want de situatie van Tibet is natuurlijk deprimerend. Helpen op de kinderboerderij of zo.
pi_184383353
Ik zou even een kleine samenvatting van mijn probleem geven misschien dat jullie daarna snappen dat ik geen vrienden heb.


Ik ben complex autistisch(een zeldzame vorm) ik ben schizofreen
Ik ben dwangmatig ik heb bordeline
Ik heb meerdere persoonlijkheden
Ik ben chronisch suïcidaal
Ik ben psychotisch
En ik heb een eet stoornis
Ik ben resistent voor bijna elk medicijn
Met mij kan je alle kanten op, nou ja de goede daargelaten.
  zondag 13 januari 2019 @ 18:58:05 #43
483330 Rhylian
Ik in het kort
pi_184383359
Pfff hoe krijg je vrienden. Ja dat is iets wat ik ook niet helemaal weet. Maar!! Laatst heb ik iets onverwachts gedaan. Was een meid die ik al heel lang in mijn FB had staan en voor het eerst toevallig langzaam kleine berichtjes met haar gedeeld over wat ze doet en leuk vindt. Toen bleek dat ze bepaalde dingen ook leuk vind die ik leuk vindt en toen heb ik haar spontaan uit genodigd. Was moeilijk. Maar heb tot half drie bij mij thuis TV gekeken en gepraat en ik denk dat ik vrienden met haar kan worden. Was een goede klik. Waarschijnlijk niet echt heel duidelijk goed advies, sorry. Maar misschien dat je er iets uit kan halen wat helpt
Moeilijke periode en erg eenzaam ook. Probeer me te kunnen uitten zodat ik verder kan
pi_184383383
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 18:53 schreef caleidoscopisch het volgende:

[..]

Hoe krijg je vrienden???
Allereerst; door het leuk te vinden! :D

Verder; allereerst door je te gaan begeven in sociale kringen. Ga eens naar een lezing, of een conferentie, museum of evenement. Maak praatjes. Als je niet weet waarover; stel vragen. Mensen vinden het over het algemeen fantastisch om over zichzelf te praten. Vraag naar hun zijn, als persoon en complimenteer hun uittingen. Ze zullen smelten, wat is nou prettiger dan het vinden en krijgen van zelfbevestiging? Moet jij als geen ander weten toch? :@

En vergeet niet; er zijn meerdere mensen die in andere mate strugglen met hetgeen waar jij mee zit. Grote kans dat er in een ruimte met 100 mensen iemand is die hetzelfde voelt of heeft gevoelt als jij. Kwestie van tijd voor je zo iemand tegenkomt.

Daarnaast; als je slim zat bent, dan zul je waarschijnlijk voor velen ook een fijne gesprekspartner zijn.

Verder; een uitgelezen kans om je in sociale kringen te gaan bevinden is het doen van vrijwilligerswerk. Daar bouw je ook nog eens een CV mee op.

Vrijwilligers werk, 2-3 dagen in de week een uurtje of 4, zou je dat zien zitten?
pi_184383390
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 18:24 schreef caleidoscopisch het volgende:
Ik walg van mezelf om dat ik een mislukking ben ik ban vanaf mijn 10e uit huis geplaatst omdat ik psychische problemen heb ik ben nu 23. Ik heb overal hulp bij nodig en de dingen waar ik geen hulp bij heb mislukken. Ik leef van jullie belastings geld en ben 100 % arbeidsongeschikt ik krijg veel begeleiding en slik super veel medicatie. Ben niet gelukkig en lijd meer dan ik tevreden ben, ben ook nog bij elke virus ziek op bed.
Ik heb geen school af gemaakt en ben dus niks waard hoe kan ik mezelf dan accepteren

Ik kan beter dood gaan denk ik altijd
Het klinkt alsof je daar professionele hulp bij nodig hebt en dat wat hier ook gezegd gaat worden niet gaat helpen.

Iedereen heeft zijn kwaliteiten. Dus je hoeft niet zo te denken als je nu denkt. Maar om iets wat zo in jou lijkt te zijn vastgeworteld om te draaien zul je denk ik echt de juiste professional moeten vinden die jou daarbij kan helpen.
pi_184383391
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 18:53 schreef loni55 het volgende:

[..]

Wat heb ik ermee te maken?
Sorry ver keerd verwoord wat als IK de FOUT ben
Met mij kan je alle kanten op, nou ja de goede daargelaten.
pi_184383424
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 18:57 schreef caleidoscopisch het volgende:
Ik zou even een kleine samenvatting van mijn probleem geven misschien dat jullie daarna snappen dat ik geen vrienden heb.


Ik ben complex autistisch(een zeldzame vorm) ik ben schizofreen
Ik ben dwangmatig ik heb bordeline
Ik heb meerdere persoonlijkheden
Ik ben chronisch suïcidaal
Ik ben psychotisch
En ik heb een eet stoornis
Ik ben resistent voor bijna elk medicijn
Een vriend van mij heeft hier ook last van. Toch zie ik hem met plezier een keer in de week a 2 weken.

Het kan gewoon :)
pi_184383433
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 18:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het klinkt alsof je daar professionele hulp bij nodig hebt en dat wat hier ook gezegd gaat worden niet gaat helpen.

Iedereen heeft zijn kwaliteiten. Dus je hoeft niet zo te denken als je nu denkt. Maar om iets wat zo in jou lijkt te zijn vastgeworteld om te draaien zul je denk ik echt de juiste professional moeten vinden die jou daarbij kan helpen.
Ik WOON in een inrichting dus professionals genoeg
Met mij kan je alle kanten op, nou ja de goede daargelaten.
  zondag 13 januari 2019 @ 19:02:03 #49
483330 Rhylian
Ik in het kort
pi_184383434
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 18:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het klinkt alsof je daar professionele hulp bij nodig hebt en dat wat hier ook gezegd gaat worden niet gaat helpen.

Iedereen heeft zijn kwaliteiten. Dus je hoeft niet zo te denken als je nu denkt. Maar om iets wat zo in jou lijkt te zijn vastgeworteld om te draaien zul je denk ik echt de juiste professional moeten vinden die jou daarbij kan helpen.
Ben mee eens dat proffesionele hulp hem waarschijnlijk beste zou helpen. Maar zichzelf kunnen uitten op moeilijke momenten helpt echt ook. Zelfs tegen vreemden.
Moeilijke periode en erg eenzaam ook. Probeer me te kunnen uitten zodat ik verder kan
  zondag 13 januari 2019 @ 19:02:13 #50
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_184383437
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 18:57 schreef caleidoscopisch het volgende:
Ik zou even een kleine samenvatting van mijn probleem geven misschien dat jullie daarna snappen dat ik geen vrienden heb.


Ik ben complex autistisch(een zeldzame vorm) ik ben schizofreen
Ik ben dwangmatig ik heb bordeline
Ik heb meerdere persoonlijkheden
Ik ben chronisch suïcidaal
Ik ben psychotisch
En ik heb een eet stoornis
Ik ben resistent voor bijna elk medicijn
Maar:
- Je hebt FOK! gevonden
- Je posts zijn samenhangend geschreven in behoorlijk Nederlands
- Je hebt humor (zie ONZ)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')