abonnement Unibet Coolblue
pi_184381508
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 17:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

Ja gaat morgen dus naar huis
En toen ging dat niet door, werd Brenda naar huis getrapt _O- _O-
pi_184381516
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 17:34 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Als "ongewenst binnengetreden persoon" dook ze verassend snel op TimoTeef.. haar neuksessies wekelijks uitbreidend tot 3x p/d wetende dat ze in een TV-Show zit, en dat maakt Frutsel tot het BS-Kind vd Maand ;(
:(
pi_184381522
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 17:21 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Wie zegt dat ze nu geen behandeling heeft? Medicatie is behandeling en dacht dat daar achter schermen ook een psycholoog liep waar ze ws meer tijd van ontvangt dan in de reguliere ggz
Ik versta onder behandeling zijn niet in Utopia zitten, wat ze daarnaast ook doen met medicatie en/of behandeling.
Ze heeft eerder idd gezegd dat ze Utopia verkoos boven het traject wat de crisisdienst evt met haar voor had en wie weet hadden die haar wel opgenomen(maar ze heeft na aanmelding niet lang gewacht en Utopia erboven verkozen). Dat alles lijkt me beter dan Utopia in gaan wat je een normaal mens toch al niet aan raadt want wordt je eerder slechter dan beter van
pi_184381524
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 17:34 schreef IkFok het volgende:
merel maar continu in de buurt van de BN-er Curry. Misschien dat dit contact haar nog eens van pas kan komen
Lachwekkend gewoon. :')
Je ziet nog net geen slijmspoor op de grond achter haar. :r
Bovenstaand bericht is een column.
pi_184381531
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 17:34 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Als "ongewenst binnengetreden persoon" dook ze verassend snel op TimoTeef.. haar neuksessies wekelijks uitbreidend tot 3x p/d wetende dat ze in een TV-Show zit, en dat maakt Frutsel tot het BS-Kind vd Maand ;(
en ze vertelde dat dat eigenlijk ook ongewenst was, vlak erna, dat geeft bij me een gevoel wat niet helemaal OK is
Make trouble not war
pi_184381562
quote:
2s.gif Op zondag 13 januari 2019 17:32 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik ook en ik geloof geen woord van al die verhalen. Dat krijg je als je jezelf iedere dag als leugenaar neerzet. Dan hebben mensen de neiging om je niet meer te geloven.
met exact deze woorden misbruik, verkracht je een slachtoffer weer

Dat is het hele punt mensen geloven je niet zelfs als ze er met hun neus boven op hebben gestaan
Waarom om dat het makkelijker is om mee om te gaan , dan je in te moeten leven hoe mensen zoal christina en franny zich voelen

Wees wijs zeg dan gewoon niks , kan je niks verkeerd zeggen ook!!
Begrijp je het niet , ook goed ...maar oordeel of nog erger veroordeel niet!!!
pi_184381565
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 17:35 schreef pecla het volgende:

[..]

Ik versta onder behandeling zijn niet in Utopia zitten, wat ze daarnaast ook doen met medicatie en/of behandeling.
Ze heeft eerder idd gezegd dat ze Utopia verkoos boven het traject wat de crisisdienst evt met haar voor had en wie weet hadden die haar wel opgenomen(maar ze heeft na aanmelding niet lang gewacht en Utopia erboven verkozen). Dat alles lijkt me beter dan Utopia in gaan wat je een normaal mens toch al niet aan raadt want wordt je eerder slechter dan beter van
Vergeet niet dat ook bij een crisisdienst een behandeling zelden direct van start gaat. Meestal begint dat met 1x per week iemand die eens ff checkt of je nog leeft en het kan wel maanden duren voor er daadwerkelijk plek is.


Wat franny daadwerkelijk heeft meegemaakt weet ik niet dus daar kan ik me ook niet over uitlaten maar het verhaal is zelden zwart wit.
pi_184381570
Franny vertelde dat ze regelmatig pogingen heeft ondernomen om al in utopia 1 te kunnen komen en dat het toen niet lukte en ze deze kans gelijk heeft aangegrepen.
pi_184381586
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 17:37 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Vergeet niet dat ook bij een crisisdienst een behandeling zelden direct van start gaat. Meestal begint dat met 1x per week iemand die eens ff checkt of je nog leeft en het kan wel maanden duren voor er daadwerkelijk plek is.

Wat franny daadwerkelijk heeft meegemaakt weet ik niet dus daar kan ik me ook niet over uitlaten maar het verhaal is zelden zwart wit.
_O_ mooie post, maar ik kan er niets aan doen, ben heel ambivalent bij haar
Make trouble not war
pi_184381587
Tim zegt tegen haar dat hij zich blijft verbazen over haar en dat hij haar zo verschrikkelijk lief vindt. Die verbazing van hem heeft er alles mee te maken, dat hij niet wist dat Franny alles zo goed op papier had staan, natuurlijk wel kant en klaar aangeleverd dat dan weer wel.
  zondag 13 januari 2019 @ 17:38:53 #286
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_184381590
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 17:37 schreef Koos1958 het volgende:
Franny vertelde dat ze regelmatig pogingen heeft ondernomen om al in utopia 1 te kunnen komen en dat het toen niet lukte en ze deze kans gelijk heeft aangegrepen.
Klopt,en dat ze dit met haar moeder besproken heeft.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_184381592
Jens heeft platvoeten
  zondag 13 januari 2019 @ 17:39:19 #288
419618 Bestweldonker
Est modus in rebus
pi_184381595
Jens verklapt een geheim!

Hij is niet zo goed in sporten omdat hij platvoeten heeft.
"Acceptance" van Bill Viola - 2008
pi_184381603
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 17:38 schreef wyno het volgende:
Tim zegt tegen haar dat hij zich blijft verbazen over haar en dat hij haar zo verschrikkelijk lief vindt. Die verbazing van hem heeft er alles mee te maken, dat hij niet wist dat Franny alles zo goed op papier had staan, natuurlijk wel kant en klaar aangeleverd dat dan weer wel.
Wie had het dan geschreven?
  zondag 13 januari 2019 @ 17:39:47 #290
389345 IkFok
jij fokt. wij fokken.
pi_184381606
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 17:39 schreef formule het volgende:
Jens heeft platvoeten
Gaat hij daar ook een spreker voor uitnodigen?
pi_184381618
Aangezien het onderwerp voor velen schijnbaar(begrijpelijk) te emotioneel is om beschaafd te bespreken, is het nu tijd weer on-topic te gaan.

Willen mensen op een nette manier de discussie voortzetten mag dar wat mij betreft in de SC.
pi_184381622
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 17:39 schreef IkFok het volgende:

[..]

Gaat hij daar ook een spreker voor uitnodigen?
Je weet het maar nooit ;)
pi_184381624
ik denk eigenlijk dat dit voor Joa heel moeilijk is, zn nichtje, die echt euthanasie heeft gepleegd vanwege haar depressie
Make trouble not war
  zondag 13 januari 2019 @ 17:40:53 #294
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_184381632
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 17:39 schreef IkFok het volgende:

[..]

Gaat hij daar ook een spreker voor uitnodigen?
Hij wil het vast uit de taboesfeer halen.Kennen we een BN`r met platvoeten?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_184381634
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 17:34 schreef Koos1958 het volgende:
Ik weet niet wat ik moet denken van het verhaal van Franny. Ze heeft in die 2 maanden al zoveel leugens verteld dat ik nu gewoon twijfel aan haar. Vind dat eigenlijk, mocht het wel allemaal kloppen wat ze verteld heeft, maar ik probeer niet te oordelen heb alleen twijfel.
dat dus
  zondag 13 januari 2019 @ 17:41:29 #296
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_184381653
En heel blij vertellen dat het een hele goeie DepressieShow was.. Ook Miss Currie is héél bij over deze geweldige Show ;)

Persoonlijk ben ik óók heel erg onder de indruk van deze Show... zouden ze vaker moeten doen :P

pi_184381656
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 17:39 schreef mootie het volgende:

[..]

Wie had het dan geschreven?
Daar ga ik je niet eens antwoord op geven, hou jij je eigen wonderschone gedachtes maar in stand, ik werk daar niet aan mee.
pi_184381674
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 17:40 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Hij wil het vast uit de taboesfeer halen.Kennen we een BN`r met platvoeten?
Peter R de Vries ?
pi_184381678
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 17:35 schreef pecla het volgende:

[..]

Ik versta onder behandeling zijn niet in Utopia zitten, wat ze daarnaast ook doen met medicatie en/of behandeling.
Ze heeft eerder idd gezegd dat ze Utopia verkoos boven het traject wat de crisisdienst evt met haar voor had en wie weet hadden die haar wel opgenomen(maar ze heeft na aanmelding niet lang gewacht en Utopia erboven verkozen). Dat alles lijkt me beter dan Utopia in gaan wat je een normaal mens toch al niet aan raadt want wordt je eerder slechter dan beter van
Geloof mij, dat je vandaag de dag niet zomaar via de crisisdienst wordt opgenomen. Voor dagbehandeling zou ze wel in aanmerking zijn gekomen maar dat kent lange wachttijden.
Hoewel ik Frannies verhaal aangrijpend vind is ze niet iemand die in een psychiatrische inrichting thuis hoort. Het zou mijn keuze niet zijn om in Utopia aan depressie te gaan werken maar we hebben in Nederland hier gelukkig een vrije keuze in tenzij je zwaar psychotisch bent.
  zondag 13 januari 2019 @ 17:42:15 #300
419618 Bestweldonker
Est modus in rebus
pi_184381682
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 17:39 schreef IkFok het volgende:

[..]

Gaat hij daar ook een spreker voor uitnodigen?
Er komt vast en zeker binnenkort een podoloog om de platvoetrauma's te bespreken.
"Acceptance" van Bill Viola - 2008
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')