abonnement Unibet Coolblue
pi_184379893
Ik ben toe aan een nieuwe telefoon en dacht, wellicht kan ik een nieuwe via marktplaats kopen en mijn simonly door laten lopen.

Enfin, al snel kwam ik op marktplaats de gewenste telefoon tegen en kon ik die voor 80 euro goedkoper kopen, dan bij een 2 jarig abo en ook nog eens 10km verderop. Ding zat nog in het doosje en was ongebruikt. *O*

Daar aangekomen bij dat appartement, die gast laat mij binnen en tot mijn verbazing zie ik alleen een bed staan, een smerige keuken, geen laminaat of vloerbedekking op de grond etc...naja alle alarmbellen gingen af. Mobiel zag er netjes uit, alles in een doosje en hij liet mij de marktplaats bon zien, digitaal weliswaar, maar die zou hij direct per E-mail versturen.

Toch vroeg ik door waarom hij die mobiel (gekocht in november 2018) alweer weg deed, hij zei dat hij het simkaartje in zijn oude mobiel had en deze ging verkopen. Maar goed, tegenwoordig moet je gewoon de volledige prijs van de mobiel afbetalen, dus wat zou hij er beter van worden, vroeg ik hem...maar dat ging mij niets aan zei hij. :')

Ik kon goedkoop een mobiel kopen en mocht geen vragen stellen...dat begrijp ik, maar had er niet een goed gevoel bij, waarop ik zei dat ik het niet zou doen, aangezien ik niet wil meewerken aan illegale activiteiten. Die gast flippen niet normaal, ik kon direct oprotten. :')

Mijn idee is dat hij een mobiel met abo koopt. Als dan blijkt dat hij geen geld heeft, komt het op de bult van overige schuldeisers en heeft hij mooi contant centjes... Of je nou 20k of 21k schuld heeft, wat maakt het uit... maar goed daar werk ik niet aan mee.

Wat denken jullie, waarom zou iemand zoiets doen?
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_184380117
Hij heeft een abonnement afgesloten als katvanger, en dat draait alleen maar om de simkaart.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_184380172
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 16:14 schreef Jordy-B het volgende:
Hij heeft een abonnement afgesloten als katvanger, en dat draait alleen maar om de simkaart.
Ah. Helder.
Moet ik hier nog wat mee? Hij heeft wel mijn email adres..
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_184380313
Ik betaal maar wat graag ¤100 meer ipv van dit soort onderkantjes tegen te komen.
pi_184380338
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 16:25 schreef etuiedelapiel het volgende:
Ik betaal maar wat graag ¤100 meer ipv van dit soort onderkantjes tegen te komen.
Daarom ook afgekapt. Ik wil hier niet bij betrokken zijn.
Maar ik kan 't mis hebben...
  zondag 13 januari 2019 @ 16:29:54 #6
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_184380395
Telefoons zou ik sowieso nooit tweedehands kopen, daar gebruik ik hem te veel voor. Dan maar wat meer betalen, maar ook met meer zekerheid.

Waarschijnlijk was er niks mis met het toestel, maar had hij gewoon op korte termijn contant geld nodig. En dan maandelijks gewoon niet het abonnement bedrag betalen, boeit hem wat.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_184380402
Zoals je het beeld schetst lijkt het haast iemand die volgende week op straat is gezet ivm achterstallige schulden etc.
pi_184380537
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 16:17 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ah. Helder.
Moet ik hier nog wat mee? Hij heeft wel mijn email adres..
Nope, wat kan hij bereiken met je e-mailadres?
Marktplaats inlichten? :')

Hij heeft geen nagel om zich aan de komt te krabben en verkoopt een telefoon voor ruim onder de marktwaarde. Ja, jij bent de verdachte partij in dezen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_184381158
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 16:14 schreef Jordy-B het volgende:
Hij heeft een abonnement afgesloten als katvanger, en dat draait alleen maar om de simkaart.
Net iets anders denk ik, hij heeft een kattenvanger een abo laten afsluiten, die kattenvanger een paar euro gegeven en de telefoon nu los verkopen.
pi_184381290
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 16:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
Telefoons zou ik sowieso nooit tweedehands kopen, daar gebruik ik hem te veel voor. Dan maar wat meer betalen, maar ook met meer zekerheid.

Waarschijnlijk was er niks mis met het toestel, maar had hij gewoon op korte termijn contant geld nodig. En dan maandelijks gewoon niet het abonnement bedrag betalen, boeit hem wat.
Een telefoon via marktplaats hoeft helemaal niet erg te zijn, heb verschillende telefoons 2e hands via marktplaats van iemand gekocht van mensen die altijd het nieuwste model willen hebben Prima voor mij, kan ik die oude voor een mooi bedrag overnemen.

Verhaal van TS klinkt wel wat schimmig inderdaad, groot gelijk dat je het niet hebt gedaan.
Hij heeft je mailadres wel maar daar heeft ie niet veel aan denk ik. Hij is vooral blij dat je weer weg bent 😉
pi_184382011
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 17:17 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Net iets anders denk ik, hij heeft een kattenvanger een abo laten afsluiten, die kattenvanger een paar euro gegeven en de telefoon nu los verkopen.
Jij denk dat een kattenvanger zich minder laat betalen dan de waarde van het abonnement? :{
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_184382191
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 17:56 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Jij denk dat een kattenvanger zich minder laat betalen dan de waarde van het abonnement? :{
Absoluut, sterker nog, het gebeurt geregeld dat bijv. jonge meisjes benadert worden door loverboy achtige types om snel 100 euro te verdienen. Ze nemen dan een abonnement op hun naam en geven de telefoon aan de jongen voor 100 euro of soms zelfs minder.

Edit:
https://nos.nl/op3/artike(...)oonabonnementen.html
  Forum Admin zondag 13 januari 2019 @ 18:07:19 #13
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_184382228
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 17:56 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Jij denk dat een kattenvanger zich minder laat betalen dan de waarde van het abonnement? :{
Ik denk wel dat wat de katvanger nog kan vangen voor het toestel bij de prijs inbegrepen is.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_184382656
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 18:05 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Absoluut, sterker nog, het gebeurt geregeld dat bijv. jonge meisjes benadert worden door loverboy achtige types om snel 100 euro te verdienen. Ze nemen dan een abonnement op hun naam en geven de telefoon aan de jongen voor 100 euro of soms zelfs minder.

Edit:
https://nos.nl/op3/artike(...)oonabonnementen.html
goed moment om telefoons en abbonementen permanent los te koppelen
  zondag 13 januari 2019 @ 19:15:26 #15
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_184383688
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 17:24 schreef Joel_87 het volgende:

[..]

Een telefoon via marktplaats hoeft helemaal niet erg te zijn, heb verschillende telefoons 2e hands via marktplaats van iemand gekocht van mensen die altijd het nieuwste model willen hebben Prima voor mij, kan ik die oude voor een mooi bedrag overnemen.

Dat ontken ik dan ook niet. Natuurlijk kan het goed gaan. Grotere kans zelfs. Maar tegelijkertijd gaat het vaak ook zoveel geld en om een apparaat dat ik zelf zo vaak gebruik dat ik mezelf toch zoveel mogelijk in wil dekken. Ik verkoop mijn oude telefoons overigens wel gewoon tweedehands. Tweedehands iPhones brengen nog vrij veel op.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')